Paljoakaan koska kukaan sinkuista ei saa seksiä.
Seksistä ei puhuta sinkut palstalla
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Seksi palsta on erikseen.
- Anonyymi
Minä saan seksiä monta kertaa viikossa. Tänäänkin aamulla sain.
Niin, eikös yleensä kuitenkin ole, siitä puhe mistä puute? Mitä siitä turhaan täällä vinkumaan. Se ei sillä parane kuitenkaan. Eikä varmasti kosketa jokaista sinkkua puutteessa eläminen.
- Anonyymi
Joku kysyi, että mistä jutuusta tykkäätte eniten ja minä vastasin, että seksi ja seurustelujutuista, niin vastaus poistettiin😆
Taisi modella olla todella kuiva kausi päällä kun niin v tutti.
Seksijutut ja seurusteluyritykset kuuluu ehdottomasti sinkkuuteen. No minusta täällä ei kovin moni halua puhua jostain pelkistä yhdynnöistä, vaan haluaisi laajentaa seksi-keskustelun laajemmaksi, mutta usein sellainen sotketaan peräkammarin huutelijoitten toimesta nopeasti kaikkeen epäkuranttiin.
Ja jospa todellisuus on niin, että siitä puhe mistä puute? Panojutuilla öyhöttävät höyhöttäjät jaksaa jankuttaa kyllä täällä, mutta jos puhutaan oikeasti kokonaisvaltaisesta seksistä, usein hiljaisuus lankeaa...jos seksi on vaan jylkyttämistä, eikä paremmasta tiedä, niin mitenpä siihen keskusteluun osaakaan antaa mielipidettä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382582Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1052438Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1072219Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1931602- 291588
- 791396