ja itse kusitolppa on omasta mielestä täysin syytön?
Mitä tuumaa asiasta Sebastian Tynkkynen? googlaa ja hämmästy
Keskustan alamäki alkoi Juha Sipilän aikana
34
77
Vastaukset
- Anonyymi
Ps syö kepun
- Anonyymi
Aloittaja ei siis näe muuta syytä Kepun alamäelle kun mamuasian?
- Anonyymi
eikös aika pitkä lista ole...
täällä on siitä avaus - Anonyymi
Siam ilmaistyöt vain köyhille ja duunareille johatjille ei olis voinut ottaa vaikka palkasta kun eivät kikyntunteja tehneet olenkaan.
Duunarit pantiin tekemään ilmaistyötämrikkqiole.
Lisäksi rikaat saivat vielä ilmaistyönntäysik verotta joka onkin myös veromrikos
Jukka on maksanut kikyntunneista saamastaan ylimääräisestä hyödystä veron
- Anonyymi
Saarikko niittaa loput alas
Huono mies, hyvät hampaat. Toisin päin olisi ollut parempi. Ensimmäiset naulat lyötiin puolueensa arkkuun jo silloin, kun mies läpäisi polyteekin pääsykokeen. Ilman tuota tapahtumaa ei hänestä varmaankaan olisi kehkeytynyt pitkän synkän varjon miestä, jonka vatulointejaan paikataan vielä pitkään. Hänestä olisi voinut tulla mitä mainioin kadunlakaisija, vaan eipä tullut.
Itse arvioin, että Sipilän huonous oli hänen kapeakatseisuudessaan. Hän pyrki ajamaan yrityselämän lyhyen aikavälin etuja sen sijaan, että olisi pohtinut Suomen talouden kokonaisrakennetta ja pitemmän aikavälin mahdollisuuksia. Sipilä otti ikään kuin annettuna Suomen yrityselämän rakenteen ja lähti parantamaan sen kilpailukykyä. Huomattavasti viisaampi olisi ensin tarkastellut esim. Ruotsin yrityselämän rakennetta ja verrannut sitä Suomeen. Se olisi heti nostanut esiin kysymyksen, että miksi Ruotsilla tuntuu menevän paremmin kuin meillä.
Suomessa on valitettavan vähän poliitikkoja, jotka kykenevät ajattelemaan asioita kokonaisvaltaisesti. Itse nostan esiin pari sellaista, johon olen pannut toivoa tässä suhteessa ja molemmat heistä ovat jättäneet politiikan. Osmo Soininvaaran ja Juhana Vartiainen. Ehkä politiikkaamme surkeaa kuvaa heijastaa se, että Li Andersson on likimain ainoita politiikkoja, joilla on laajempaa näkemystä yhteiskuntaan. Ehkä siinä seuraavana tulevat Elina Valtonen ja Ville Niinistö. Mutta se on aivan liian vähän. Luen kyllä Jussi Halla-ahon tähän samaan kategoriaan. Hänellä on kyky analysoida asioita laajemmin. Mutta aivan liian vähän tällaisia laajempia yhteyksiä oivaltavia poliitikkoja on.Mielipidepankki kirjoitti:
Itse arvioin, että Sipilän huonous oli hänen kapeakatseisuudessaan. Hän pyrki ajamaan yrityselämän lyhyen aikavälin etuja sen sijaan, että olisi pohtinut Suomen talouden kokonaisrakennetta ja pitemmän aikavälin mahdollisuuksia. Sipilä otti ikään kuin annettuna Suomen yrityselämän rakenteen ja lähti parantamaan sen kilpailukykyä. Huomattavasti viisaampi olisi ensin tarkastellut esim. Ruotsin yrityselämän rakennetta ja verrannut sitä Suomeen. Se olisi heti nostanut esiin kysymyksen, että miksi Ruotsilla tuntuu menevän paremmin kuin meillä.
Suomessa on valitettavan vähän poliitikkoja, jotka kykenevät ajattelemaan asioita kokonaisvaltaisesti. Itse nostan esiin pari sellaista, johon olen pannut toivoa tässä suhteessa ja molemmat heistä ovat jättäneet politiikan. Osmo Soininvaaran ja Juhana Vartiainen. Ehkä politiikkaamme surkeaa kuvaa heijastaa se, että Li Andersson on likimain ainoita politiikkoja, joilla on laajempaa näkemystä yhteiskuntaan. Ehkä siinä seuraavana tulevat Elina Valtonen ja Ville Niinistö. Mutta se on aivan liian vähän. Luen kyllä Jussi Halla-ahon tähän samaan kategoriaan. Hänellä on kyky analysoida asioita laajemmin. Mutta aivan liian vähän tällaisia laajempia yhteyksiä oivaltavia poliitikkoja on.Eihän mainitsemiasi seikkoja käy minun kiistäminen. Liian isoihin saappaisiin astui. Yritystä miehellä oli ja kova tahtotila saavuttaa hyviä tuloksia, mutta kun valtio ei ole liikeyritys, eikä pidäkään olla. Valtio, joka onnistuu yhteisen hyvän tuottajana sekä suojaa ja tasapainottaa sisäisissä ja laajemmissakin myllerryksissä, sellainen on kohtuuhyvä valtio, sellainen on Suomi, eikä kauheasti haittaisi, vaikka pysyisikin sellaisena.
Juhalla oli mm. taipumusta pyrkiä keskittämään päätöksentekoa liiaksi itselleen; vaatimustensa ehdottomuus ja 'välttämättömyys' eivät aina olleet tästä maailmasta. Sitä vastoin hänen *tulos tai ulos* -periaatteensa, jonka kohdisti ansiokkaasti myös itseensä, siitä pidin.- Anonyymi
allan on suuri huutaa keskusta
- Anonyymi
Mielipidepankki kirjoitti:
Suomessa on valitettavan vähän poliitikkoja, jotka kykenevät ajattelemaan asioita kokonaisvaltaisesti. Itse nostan esiin pari sellaista, johon olen pannut toivoa tässä suhteessa ja molemmat heistä ovat jättäneet politiikan. Osmo Soininvaaran ja Juhana Vartiainen. Ehkä politiikkaamme surkeaa kuvaa heijastaa se, että Li Andersson on likimain ainoita politiikkoja, joilla on laajempaa näkemystä yhteiskuntaan. Ehkä siinä seuraavana tulevat Elina Valtonen ja Ville Niinistö. Mutta se on aivan liian vähän. Luen kyllä Jussi Halla-ahon tähän samaan kategoriaan. Hänellä on kyky analysoida asioita laajemmin. Mutta aivan liian vähän tällaisia laajempia yhteyksiä oivaltavia poliitikkoja on.Muuten samaa mieltä, mutta Li Andersson on kapea-alaisin politiikko, ei mitään käsitystä talouden ja yhteiskunnan suhteesta. Yksinkertaisempia poliitikkoja, mutta onneksi vasemmiston puolella.
Anonyymi kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, mutta Li Andersson on kapea-alaisin politiikko, ei mitään käsitystä talouden ja yhteiskunnan suhteesta. Yksinkertaisempia poliitikkoja, mutta onneksi vasemmiston puolella.
Li Andersonin jyrkkä ja ehdoton pyrkimys oikeudenmukaisuuteen yli ja läpi koko inhimillisen elokehän on jotain, mille kernaasti nostan kulahtanutta karvareuhkaani; yksilö-, perhe-, pienyhteisö-, yhteisö-, kunta-, valtakunta-, luomakunta-, ja vielä laajempikin on se liikkujen määrä, joita Li liikuttaa. (Liikku sanan synonyymi on härpäke, laatuaan fyysinen, psyykkinen tahi henkinen. Sanaselvennyksen julkikirjasi Aslan.tsto).
- Anonyymi
Mielipidepankki kirjoitti:
Suomessa on valitettavan vähän poliitikkoja, jotka kykenevät ajattelemaan asioita kokonaisvaltaisesti. Itse nostan esiin pari sellaista, johon olen pannut toivoa tässä suhteessa ja molemmat heistä ovat jättäneet politiikan. Osmo Soininvaaran ja Juhana Vartiainen. Ehkä politiikkaamme surkeaa kuvaa heijastaa se, että Li Andersson on likimain ainoita politiikkoja, joilla on laajempaa näkemystä yhteiskuntaan. Ehkä siinä seuraavana tulevat Elina Valtonen ja Ville Niinistö. Mutta se on aivan liian vähän. Luen kyllä Jussi Halla-ahon tähän samaan kategoriaan. Hänellä on kyky analysoida asioita laajemmin. Mutta aivan liian vähän tällaisia laajempia yhteyksiä oivaltavia poliitikkoja on.Valtonen poistaa
Ensin kesälomat sitte työttömyysturva
Ja sunnutaikirvaukset ja lomarahat
Ja ihmettele kun ei työ maistu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten samaa mieltä, mutta Li Andersson on kapea-alaisin politiikko, ei mitään käsitystä talouden ja yhteiskunnan suhteesta. Yksinkertaisempia poliitikkoja, mutta onneksi vasemmiston puolella.
Albin visamoi kuin sinä
On sentään ministerin oletko sinä - Anonyymi
hih
ei edes suojatiellä ole turvassa kadulla - Anonyymi
Allan on suuri
- Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Eihän mainitsemiasi seikkoja käy minun kiistäminen. Liian isoihin saappaisiin astui. Yritystä miehellä oli ja kova tahtotila saavuttaa hyviä tuloksia, mutta kun valtio ei ole liikeyritys, eikä pidäkään olla. Valtio, joka onnistuu yhteisen hyvän tuottajana sekä suojaa ja tasapainottaa sisäisissä ja laajemmissakin myllerryksissä, sellainen on kohtuuhyvä valtio, sellainen on Suomi, eikä kauheasti haittaisi, vaikka pysyisikin sellaisena.
Juhalla oli mm. taipumusta pyrkiä keskittämään päätöksentekoa liiaksi itselleen; vaatimustensa ehdottomuus ja 'välttämättömyys' eivät aina olleet tästä maailmasta. Sitä vastoin hänen *tulos tai ulos* -periaatteensa, jonka kohdisti ansiokkaasti myös itseensä, siitä pidin.Sanoo moktar gubta.
Suomi24 trolliarmeija - Anonyymi
Aragoni kirjoitti:
Li Andersonin jyrkkä ja ehdoton pyrkimys oikeudenmukaisuuteen yli ja läpi koko inhimillisen elokehän on jotain, mille kernaasti nostan kulahtanutta karvareuhkaani; yksilö-, perhe-, pienyhteisö-, yhteisö-, kunta-, valtakunta-, luomakunta-, ja vielä laajempikin on se liikkujen määrä, joita Li liikuttaa. (Liikku sanan synonyymi on härpäke, laatuaan fyysinen, psyykkinen tahi henkinen. Sanaselvennyksen julkikirjasi Aslan.tsto).
Kiitos moktar
- Anonyymi
kiitos Moktar Gubta
- Anonyymi
Moni vastustaa ja lomaa sannaa vaikka SDP n politiikka antaa teille työläisperheille eniten ostovoimaa ja etuisuuksia
Vähine antaa Sipilän ja urpo. Politiikka joiden tavoite on ensin poistaankesölömanne ja sitten sunnuntai korvaus ja ylityöt ja lomaratbnäin alkuun jos olette kuunnelleet urpoa - Anonyymi
Suomen taloudellinen alamäki alkoi Sipilän astuessa valtaan.
Oodota odota, oodota odota. Kohta koittaa talouden syöksykierre. Sittenpä, muutamien välivaiheiden kautta, kopsahdamme takaisin tukevalle maankamaralle tai sille, mitä on kulutusjuhlain tiimoilta jäljellä ja opettelemme elämään luonnon kanssa kivasti kedolla kirmaten ja villiruusuja appeeksemme poimien. Sitten onkin kaikilla tasaisen kurjaa ja kamalata kuni Rooman klubin skenaarioissa Pentti Malaskakin viitoitti. Jaettu kurjuus on parasta kurjuutta, voimavara, joka ei jakamalla vähene. Pidetään ikävää yhdessä, purraan kieleemme ja kärsitään. Ja iso kirjakin sanoo, että kiva alkakoon vasta kun on kuopattuna. En enää muista tarkoitettiinko siinä pienelijöiden kemuja vai sielun hapsumattomatkailua sinne, missä valo ei koskaan sammu.
Masokisti aneli sadistilta, että lyö minua. Mitä vastasi sadisti ? Enkä lyö.
Ps. Koska haluan pysyä ingressin omaisen aloituksen rajaamassa viitekehyksessä, lisään näin lopuksi: Koska Sipilä.
- Anonyymi
Oliko Sipilä lestayrittäjien täsmäohjus kepuun? Toimi!
- Anonyymi
huhtikuussa mennään alas
- Anonyymi
mumssi kepua
- Anonyymi
Vaikuttiko Lintilän psyykkeeseen Sipilä?
- Anonyymi
Miksi Juha Sipilä ei enää kelpaa vaaleihin Kepun listoille?
- Anonyymi
mmmm
- Anonyymi
joko tutkit
- Anonyymi
main kamppi kepu
- Anonyymi
mummsi bum
- Anonyymi
kulla mina sano
- Anonyymi
pohjat esiin
- Anonyymi
sus Nappi otassaan
- Anonyymi
Persut rakastavat porukalla pylly Tynkkystä. Jokapojan unelmamorsian.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1432956- 502442
- 1072411
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382111Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2361653- 1001648
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4281536Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141492Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j81479R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201289