No mitäs viikonloppu sunnitelmia?

Anonyymi

Kannattaako viikonloppuna juopotella kotona ja palstailla vai mennä baariin juomaan ja etsimään naista itselle?

20

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tänään oli tarkoitus tavata eräs ihminen, mutta se peruuntui. No sit siivoilin kämppää, kävin kaupassa ja ostin punkkua ja meinasin grillata...enkä meinaa, vaan grillaan parhaillaan.

Sit pesen saunan, pesuhuoneen ja pukkarin, sekä lämmitän saunan. Ostin siihen pari coronaa.

Huomenna meen polttopuuhommiin maalle ja tuun sunnuntaina puukuorman kanssa takas. Jos sit tyhjäis ne liiteriin.

Sellaista tälle viikonlopulle. 😎

• "Sit pesen saunan, pesuhuoneen ja pukkarin, sekä lämmitän saunan. Ostin siihen pari coronaa. "

Minä lämmitin saunan ja puhuin saunakaverille, että ensiviikolla pesen sen. Sunnuntaina on kavereita tulossa luokseni katsomaan futista. Seuraavalla viikonloppuna olen Stadissa tapaamassa serkkuja ja siskoja. Kahden Corona-oluen sijaan ostin tänään kaksi jugurttia Lidlistä Joensuun Pilkossa. Joten joku tekee vähän samaa kuin sinä, sillä sauna kuuluu suomalaiseen elämään ja se pitää joskus pestäkkin! :)

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

"Sit pesen saunan, pesuhuoneen ja pukkarin, sekä lämmitän saunan. Ostin siihen pari coronaa. "

Minä lämmitin saunan ja puhuin saunakaverille, että ensiviikolla pesen sen. Sunnuntaina on kavereita tulossa luokseni katsomaan futista. Seuraavalla viikonloppuna olen Stadissa tapaamassa serkkuja ja siskoja. Kahden Corona-oluen sijaan ostin tänään kaksi jugurttia Lidlistä Joensuun Pilkossa. Joten joku tekee vähän samaa kuin sinä, sillä sauna kuuluu suomalaiseen elämään ja se pitää joskus pestäkkin! :)

No sitä täällä kotona on käytetty nyt kesällä tosi vähän, mutta tuleehsn sinne pölyä ainakin...

• Disseisback kirjoitti:

No sitä täällä kotona on käytetty nyt kesällä tosi vähän, mutta tuleehsn sinne pölyä ainakin...

Hyvät viikonloput ja illan jatkot, sillä itse alan puuhaamaan jotain muuta kuin palstailua! Illat! :)

• Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Hyvät viikonloput ja illan jatkot, sillä itse alan puuhaamaan jotain muuta kuin palstailua! Illat! :)

Oikein! 👊

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

Iltoja vaan. Mä kävin hikoilee saunan tolun kaa jynssäämässä ja napsautin tulet kiukaaseen. Sen lämmetessä ennättää koluta harjalla ja tolulla muut tilat.

Sitten voi jo höllätä loppuillan. 😁

• Anonyymi

Kun pystyisi olemaan juomatta tai edes juomaan kohtuullisesti. Mutta ei se ole juuri ennenkään onnistunut joten tuskin nytkään. Yksinäisen miehen elämä vaan on niin turhaa ja onnetonta. Luultavasti viikonloppu menee siis alkoholin kanssa teutaroidessa mikä ei tarkoita maksimaalista juomista vaan sellaista sinnittelyä ja kitkuttelua että juo sen verran että juuri ja juuri kestää elämää viikonlopun yli.

• Anonyymi

Voisin tarjota naiselle coca cola zeroa mutta ei naiset juo kuin viinaa eikä minulla ole viinaa.

• Anonyymi

Mustikkaan.

• Jos on vanha ja ruma, niin kannattaa jäädä kotiin. Niin minä teen.

• Anonyymi

Viikonloppuna ajattelin vetää housut jalkaan ja käydä ulkona. Mutta sitten tuli sade.
      🩲

• Anonyymi

Joten jatkat kotoilua takapuoli paljaana?

• Anonyymi

Ei naiset kotoa tule hakemaan. Eikä naisten kanssa saa sovittua treffejä tinderissä tai netissä muuten. Naiset ei uskalla treffejä sopia netissä koska mies alkaa stalkkaaman tai on muuten hullu. Siksi baarit on paras paikka tutusta koka nainen näkee heti millainen mies on. Olen ollut treffeillä nyt monta kertaa. Nainen tapasin aurajoen varrella olevassa laiva terassilla.

• Anonyymi

Miten meni Pikku-pirpanan ja Randombypassarin treffit??? Infotkaa heti!!!💋💘💝

• Anonyymi

En kestä tätä jännitystä!!!!😱😖Kertokaa jo!!!

• Anonyymi

Päätyivät petipuuhiin ja pian on palstalla kolmiodraama..

• Anonyymi

No, minun mielestäni kannattaa mennä vaikka neljä päivää kestäville treffeille sen exän kanssa:)
      Ei olla nääs pikkumaisia.

AV

• Anonyymi

Viikonloppuna aion lukea muutaman kirjan loppuun ja palauttaa ne kirjastoon. Tietenkin aikaa kuluu lepäilyyn.

• Itelläni ei ollut eikä ole suunnitelmia, menee miten menee.

Viikonloppuna kannattaa tehdä itselleen mieluisia asioita mahdollisuuksien puitteissa, eikä lukita vaihtoehtoja alottajan kuvaamalla tavalla, koska on aina on muitakin mahdollisia vaihtoehtoja.

• Anonyymi

Kahden vaiheilla. Ykköstä on jo päällä, vai riittäisikö että nähdään huomenna ja käydään syömässä. Sillä on kuitenkin nälkä, ja jos ei oo, niin en oikein tyytyväinen siihenkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4352
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      51
      2806
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2491
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1957
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      33
      1956
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      213
      1653
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79