No mitäs viikonloppu sunnitelmia?

Anonyymi

Kannattaako viikonloppuna juopotella kotona ja palstailla vai mennä baariin juomaan ja etsimään naista itselle?

20

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No tänään oli tarkoitus tavata eräs ihminen, mutta se peruuntui. No sit siivoilin kämppää, kävin kaupassa ja ostin punkkua ja meinasin grillata...enkä meinaa, vaan grillaan parhaillaan.

      Sit pesen saunan, pesuhuoneen ja pukkarin, sekä lämmitän saunan. Ostin siihen pari coronaa.

      Huomenna meen polttopuuhommiin maalle ja tuun sunnuntaina puukuorman kanssa takas. Jos sit tyhjäis ne liiteriin.

      Sellaista tälle viikonlopulle. 😎

      • "Sit pesen saunan, pesuhuoneen ja pukkarin, sekä lämmitän saunan. Ostin siihen pari coronaa. "

        Minä lämmitin saunan ja puhuin saunakaverille, että ensiviikolla pesen sen. Sunnuntaina on kavereita tulossa luokseni katsomaan futista. Seuraavalla viikonloppuna olen Stadissa tapaamassa serkkuja ja siskoja. Kahden Corona-oluen sijaan ostin tänään kaksi jugurttia Lidlistä Joensuun Pilkossa. Joten joku tekee vähän samaa kuin sinä, sillä sauna kuuluu suomalaiseen elämään ja se pitää joskus pestäkkin! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Sit pesen saunan, pesuhuoneen ja pukkarin, sekä lämmitän saunan. Ostin siihen pari coronaa. "

        Minä lämmitin saunan ja puhuin saunakaverille, että ensiviikolla pesen sen. Sunnuntaina on kavereita tulossa luokseni katsomaan futista. Seuraavalla viikonloppuna olen Stadissa tapaamassa serkkuja ja siskoja. Kahden Corona-oluen sijaan ostin tänään kaksi jugurttia Lidlistä Joensuun Pilkossa. Joten joku tekee vähän samaa kuin sinä, sillä sauna kuuluu suomalaiseen elämään ja se pitää joskus pestäkkin! :)

        No sitä täällä kotona on käytetty nyt kesällä tosi vähän, mutta tuleehsn sinne pölyä ainakin...


      • Disseisback kirjoitti:

        No sitä täällä kotona on käytetty nyt kesällä tosi vähän, mutta tuleehsn sinne pölyä ainakin...

        Hyvät viikonloput ja illan jatkot, sillä itse alan puuhaamaan jotain muuta kuin palstailua! Illat! :)


      • Anonyymi
        Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Hyvät viikonloput ja illan jatkot, sillä itse alan puuhaamaan jotain muuta kuin palstailua! Illat! :)

        Oikein! 👊


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Hyvät viikonloput ja illan jatkot, sillä itse alan puuhaamaan jotain muuta kuin palstailua! Illat! :)

        Iltoja vaan. Mä kävin hikoilee saunan tolun kaa jynssäämässä ja napsautin tulet kiukaaseen. Sen lämmetessä ennättää koluta harjalla ja tolulla muut tilat.

        Sitten voi jo höllätä loppuillan. 😁


    • Anonyymi

      Kun pystyisi olemaan juomatta tai edes juomaan kohtuullisesti. Mutta ei se ole juuri ennenkään onnistunut joten tuskin nytkään. Yksinäisen miehen elämä vaan on niin turhaa ja onnetonta. Luultavasti viikonloppu menee siis alkoholin kanssa teutaroidessa mikä ei tarkoita maksimaalista juomista vaan sellaista sinnittelyä ja kitkuttelua että juo sen verran että juuri ja juuri kestää elämää viikonlopun yli.

    • Anonyymi

      Voisin tarjota naiselle coca cola zeroa mutta ei naiset juo kuin viinaa eikä minulla ole viinaa.

    • Anonyymi

      Mustikkaan.

    • Jos on vanha ja ruma, niin kannattaa jäädä kotiin. Niin minä teen.

    • Anonyymi

      Viikonloppuna ajattelin vetää housut jalkaan ja käydä ulkona. Mutta sitten tuli sade.
      🩲

      • Anonyymi

        Joten jatkat kotoilua takapuoli paljaana?


    • Anonyymi

      Ei naiset kotoa tule hakemaan. Eikä naisten kanssa saa sovittua treffejä tinderissä tai netissä muuten. Naiset ei uskalla treffejä sopia netissä koska mies alkaa stalkkaaman tai on muuten hullu. Siksi baarit on paras paikka tutusta koka nainen näkee heti millainen mies on. Olen ollut treffeillä nyt monta kertaa. Nainen tapasin aurajoen varrella olevassa laiva terassilla.

    • Anonyymi

      Miten meni Pikku-pirpanan ja Randombypassarin treffit??? Infotkaa heti!!!💋💘💝

      • Anonyymi

        En kestä tätä jännitystä!!!!😱😖Kertokaa jo!!!


      • Anonyymi

        Päätyivät petipuuhiin ja pian on palstalla kolmiodraama..


    • Anonyymi

      No, minun mielestäni kannattaa mennä vaikka neljä päivää kestäville treffeille sen exän kanssa:)
      Ei olla nääs pikkumaisia.

      AV

    • Anonyymi

      Viikonloppuna aion lukea muutaman kirjan loppuun ja palauttaa ne kirjastoon. Tietenkin aikaa kuluu lepäilyyn.

    • Itelläni ei ollut eikä ole suunnitelmia, menee miten menee.

      Viikonloppuna kannattaa tehdä itselleen mieluisia asioita mahdollisuuksien puitteissa, eikä lukita vaihtoehtoja alottajan kuvaamalla tavalla, koska on aina on muitakin mahdollisia vaihtoehtoja.

    • Anonyymi

      Kahden vaiheilla. Ykköstä on jo päällä, vai riittäisikö että nähdään huomenna ja käydään syömässä. Sillä on kuitenkin nälkä, ja jos ei oo, niin en oikein tyytyväinen siihenkään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2101
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1274
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1037
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      935
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      67
      902
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      844
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe