Käytetyt pikkuhousut

Hei. Olen 23 v nainen ja ajattelin alkaa myymään käytettyjä pikkuhousuja joten olisiko halukkaita ostajia?

64

9333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

AV, disse ja harmis ainakin ovat kiinnostuneita.

Kirjautumaton palstalutka

• Se tunne kun luet kommenttia vanhaan ketjuun ja ajattelet, että onpa omituinen kommentti - ja lopuksi vielä näet siinä oman allekirjoituksesi.

Eli ei, tuo en ollut minä vaan joku puskista huutelija. Tämä onkin niitä yksiä vähäisiä syitä, minkä takia lopulta rekkasin jälleen nimimerkkini.

• Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Se tunne kun luet kommenttia vanhaan ketjuun ja ajattelet, että onpa omituinen kommentti - ja lopuksi vielä näet siinä oman allekirjoituksesi.

Eli ei, tuo en ollut minä vaan joku puskista huutelija. Tämä onkin niitä yksiä vähäisiä syitä, minkä takia lopulta rekkasin jälleen nimimerkkini.

Seli seli.

• Anonyymi

Olisiko kuminauhattomia miesten bokserimallisia, niitä löytyy niin harvoin mistään. Mielellään uusia.

• Anonyymi

Sellanen 10 cm kuminauha vyötäröllä, ei ***tu kuka näitä suunnittelee, joku feministi ilmeisesti kenny-nukelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellanen 10 cm kuminauha vyötäröllä, ei ***tu kuka näitä suunnittelee, joku feministi ilmeisesti kenny-nukelle.

Olenkin harkinnut naisten kuminauhattomiin ja hiostamattomiin kalsareihin siirtymistä, pieni anatominen muotoero ei haittaa kun alkkiksen vaan tuntuu muuten hyvältä jalassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenkin harkinnut naisten kuminauhattomiin ja hiostamattomiin kalsareihin siirtymistä, pieni anatominen muotoero ei haittaa kun alkkiksen vaan tuntuu muuten hyvältä jalassa.

Siis alkkikset, alushousut.

• Anonyymi

Mulla olisi myydä pyykkikorillinen käytettyjä pikkuhousuja, löytyy myös käytettyjä sukkia sekä miesten kalsareita erittäin pistävällä hajulla.

• Anonyymi

Aina vaan hullummaksi menee tämä maailma!

• Anonyymi

Läpipiertyjä kalsareita ostetaan!
        Paskaa ja kusta jos on paljon, niin se on plussaa!

• Anonyymi

Laita äijänkäppänöille ensin parit ilmaisnäytteet. Sitte jäävät koukkuun ja alkavat tilata lisää.

• Anonyymi

Joo minä ostan. Ostan 100 kpl pikuhousuja.

• Anonyymi

Saisko sen osoitteen mistä näitä voisi tilata? Onko voimakas tuoksu? Pitäis olla. Tervehtien Onanias Runkkukainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisko sen osoitteen mistä näitä voisi tilata? Onko voimakas tuoksu? Pitäis olla. Tervehtien Onanias Runkkukainen

Juu, eiks joku kuukausi olis sellanen sopiva pitoaika, niin olis voimakas tuoksu,
        Voitas Runkkukaisen kanssa tilata sellasia.

• Anonyymi

Pistetään paremmaksi!
        Ostan 100 kiloa käytettyjä pikkuhousuja.

• Anonyymi

Jos saa käyttämättömät 50% alennuksella kokoa L, niin voisi sitä ostaa, jos malli olisi sopiva.

AV

• Anonyymi

Terve! Täällä olis 53-v nuorimies. Myyn viikon pidetyt kalsari suoraan jalasta. Viime viikonlopun krapulavisvat tallessa!

• Anonyymi

Jo nii ei osta kukaan

• Emmää oikein tiiä, kaupasta saa uusiakin, joten miksi ostaa käytettyjä, kun niitä on jo valmiiksi piirongin ylälaatikko täynnä...

• Anonyymi

Olisko uusia käyttämättömiä diaterdenisgai kalsareita halvalla? Ne olis laadukkaita.

• Anonyymi

Taidat olla aika epätoivoinen. Tahdot mennä siitä mistä aita on matalin.

• Anonyymi

Kirpputorilla eivät käytetyt alushousut ainakaan kävisi kaupaksi.

• Anonyymi

Taidat olla mummo 85.. näin sitä miehiä vedätetään

• Anonyymi

Palstan naisilla ei ole pikkuhousuja, niiltä löytyy vain mummokalsareita.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Mistä tiedät? Kokemuksesta tietty. Pappakalsareissasi siellä viestiä laitat. Villasukat jalassa,nekin puhkikuluneet,ei ole naista sukkia parsimassa.. tekeehän se katkeraksi😉

• Anonyymi

Hyvin tiheät denimit ettei itikat pääse läpi.

• Anonyymi

Eiku lehmänkalsarit, mummonkalsarit on liian pienet.

• Anonyymi

Miehet voivat myydä ja vaihdella ihan miesten kesken kakkakalsareitaan, voi karmea :”D Aloittaja onkin joku setä. :D

• Anonyymi

Tai epätoivoinen feministi joka ei saa tarpeeksi rahaa huumeisiin seinästä. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmis hei . Nyt herätys todellisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo joku kuuluisa onlyfans malli myy
        Niin helposti irtoo tonni per kalsari
        Eli 10 2 e kalsarii 10 tonni pivä
        Joku onlyfans malli sai 40 miljoonaa vuosi
        Jo van ha pappa voi saada40 centtiä vuori
        Kun esittelee paskamahaansa jarupista persettä

• Anonyymi

Täällä tarjolla Xxl 45v. Naisen tuoksut. Laita viestiä jos kiinnostaa. [email protected].

• Anonyymi

18v nainen ettii lisää of seuraajia :) ja pöksyt onnistuu myös hbbibjj

• Anonyymi

Ostaisiko joku xxxl rekkamiehen reissukalsarit, suoraan käytöstä? On käyneet viime viikolla Norjassa ja Tanskassa. Löytyy myös valkea verkkoaluspaita, takahelmassa vähän ruosteenväriä.

• Anonyymi

Täällä olis myös tarjolla mummo alkkareita, vähän voi olla jo ruskeita tahroja, mutta mitäs siitä.
      Tyyne 75v

• Anonyymi

Käytätkö setä boxereita?

• Anonyymi

Tuollaisella pinnallisella saastalla saat pinnallista saastaa itsellesi. HERÄÄ. Hyväkskikäyttäisit sieluja omassa rahanhimossasi?

• Anonyymi

Myydään vähän käytetty Batman-asu kainalotuoksuilla korkeanpaikanpelon vuoksi.

• Anonyymi

Hieno säästövinkki, ei kulu enää vettä, sähköä eikä pesuaineita, huuhteluainetta.
      Käytät aina uusia seksikkäitä pikkareita sieltä kalliimmasta päästä valittuja! Asiakashan ne maksaa ja myyt hintavaa laatutavaraa. Myynti matkahuollon kautta, tilaaja maksaa housujen hinnan lisäksi paketoimismaksun ja postituskulut Matkahuollossa, jolloin silloin vasta tavara vaihtaa omistajaa!

• Anonyymi

Seurataanko teitiä enempi kuin aurataan; kaverin puolesta kyselen.

• Anonyymi

On niitä,edelle menee kaikki muu. On niin kiihottavaa kun saa munan himoja palvella. Väliäkö omasta naisestaan. Parisuhteesta,jälkikasvusta. Pääasia että muna nauttii. Hyvä te. Olette oksetta via. 💩

• Anonyymi

Voitaisiin vaihtaa päikseen jos tulet paikanpäälle suorittamaan vaihdon, parempaan tarjoukseen en nyt pysty.

-harmiseikirj-

• 😂🤣Hurmuri, kuka sinä olet? 😅 et nyt kuulosta itseltäsi.

• Anonyymi

Paljon olis hinta per pino/heittokuutio?

Olen etsinyt vaihtoehtoista energianlähdettä....

• Anonyymi

Saat minulta mieheltä ihan ilmaiseksi pallin ja kullin tuoksut mukana myös voi haiskahtaa myös vähän pissiltä. Ajelen kohta pallikarvat ja otan itseltäni suihin.
      Olen hiukan ripulilla joten täytyy olla tarkkana. Huomenna lähden pitkälle lenkille
      15 metriä riittää...

• Anonyymi

Voisin ostaa mällit suuhun

• Anonyymi

Ostetaan ja vaihdetaan kiljureseptejä.
      Rusinapussi kaupan päälle.

t. viinamies

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Kyllä ostaisin kaikkilla aromeilla

• Anonyymi

Hei Laura kyllä minä haluvaisin ostaa kaikkilla mausteita vielä

• Anonyymi

Olisin nelikymppinen mies ja mulla olis kans köytettyjä kalsareita ylimääräisinä, jos jotain kiinnostaa

• Kaikkein viehättävimmillä naisilla ei riitä, mitä myydä, koska käyttävät alushousuja vain kylmällä, ei kesällä, eikä kämpillä. 🌹👀

• #Palstan naisilla ei ole pikkuhousuja, niiltä löytyy vain mummokalsareita. -harmiseikirj-#

Sää oot kyllä ilkee ja törkee. Puistattaa. Nei tarvii rumentavii pikkuhousui ollenkaan, kun ne on niin nättei. 🌹👀

• Onkohan sovinistisika kiellettyi sanoi, ku mun viesti, jossa nimitin harmista semmoseks, katos? Se nimittäin pilkkaa naisii, ja kaikki ne jotka luulevat silleen olevansa vitsikkäitä on SOVINISTISIKOI.

• Anonyymi

Mullakin olisi ,laittakaa joku s posti niin vastaan .

• Anonyymi

Vieläkö myyt??

• Anonyymi

Jos niissä on takapuolella kunnon vauhtiraidat, eli kakkaa, niin ostan.

• Anonyymi

Mina haluta osta kaiki pikuhousut T. Ahmed

• Anonyymi

moni huosuilla aloittaa,

• Anonyymi

..t4ini6y66öj4n prlottaqvuus e4ntä jos vahingossa ihastuu johonkin...

• Anonyymi

Sori. Uusia uskoisin saavani halvemmalla kuin sulta käytettyjä

• Anonyymi

Kelpaisiko naisille vanhat ja pesemättomät vaarin raappahousut, olisi nimittäin halvalla tarjolla?

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe