Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Totuuden todentaminen

Anonyymi

Entäs jos onkin niin että meitä johdetaan tietyissä asioissa harhaan silläkin ovelalla tavalla että annetaan ymmärtää joidenkin epätavallisten asioiden olevan olemassa jotka vaikuttaisivat sille että ne olisivat aivan itsestään ilmaantuneet meille antaen merkkejä olemassaolostaan ilman kenenkään meidän liittyen asiaan, vaikka asia onkin juuri päinvastoin. Ja sitten kun ihmiset ovat huomanneet nämä "epätavallisuudet" ja tuoneet kokemuksiaan esille tavalla tai toisella niin nämä tapahtumien "alullepanijat" ovat alkaneet tarkoituksellisesti keksiä eri syitä "valehdellen" niiden olevan ihan luonnollisia ilmiöitä yms tavalla että saisivat ihmiset ymmärtämään että valehtelesivat heille salaten oikean totuuden. Ja tämä on saanut aikaan tilanteen että ihmiset uskovat entistä enemmän näiden epätavallisten asioiden olemassaoloon, joita ei ole oikeasti edes olemassa.

Ja tällä kaikella pidetään sitä oikeiden oikeaa totuutta piilossa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko kuullut sellaisesta asiasta kuin tiede? Se on keksitty juuri vain ja ainoastaan sitä tarkoitusta varten, että tätä todellisuutta, jossa me elämme, pystyttäisiin tutkimaan luotettavasti.

      Tieteellinen metodi on jopa nerokkaan yksinkertainen ja soveltuu kirjaimellisesti minkä tahansa ilmiön tutkimiseen:
      1. Tarkkaile ilmiötä ja kerää siitä dataa.
      2. Muodosta havaintojesi pohjalta falsifioitava hypoteesi ilmiön toimintaperiaatteesta.
      3. Jatka ilmiön tarkkailua ja datan keräämistä, kunnes osoittautuu, että hypoteesisi on pielessä, ja palaa sitten kohtaan 2.

      Ja ehkäpä kaikkein parasta tieteessä on, että kukaan ei sitä omista, vaan se on vapaasti kaikkien käytettävissä, eikä sitä näinollen ole mahdollista väärentää, ainakaan pitkäaikaisesti, kuten aloituksessa ehdotit. Toki kuka tahansa voi väittää havainneensa vaikka lohikäärmeitä hyppimässä Auringon pinnalla, mutta valhe paljastuu kun kukaan muu ei niitä pysty havaitsemaan.

      • Anonyymi

        Tiede on täyttä hölynpölyä jonka tarkoituksena on harhaanjohtaa ihmiset pois jumalasta.


    • Anonyymi

      Olen aina ollut sitä mieltä, että filosofia on sekopäisten hommaa tyyliin "minä luulen että sinä luulet että minä luulen."

      • Anonyymi

        Tuo kyllä kuulostaa tavanomaiselta ihmisten väliseltä vuorovaikutukselta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Entä jos "meitä" ei ole olemassa? On vain yksi "minä", joka on vaikka avaruusmuukalaisten yritys luoda tekoälyä, aivan kuten "mekin" yritämme luoda sellaista. Mahdollisuuksia voi olla useita, koska ns. todellisuutta ei pysty todentamaan. Voidaan vain kehitellä selityksiä eri perustein, kuten tämä ylläoleva, sekä loputtomasti väitellä siitä, mikä näkemys on oikea ja mikä väärä.

    • Anonyymi

      Osalle ihmisistä on luotu järki ja omatuntoa. Se osa ihmisistä tuhlaa aikaansa väitellessään ihmisten kanssa joille niitä ei ole luotu.

    • Anonyymi

      Joiltain osin asia ehkä on juuri näin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe