Kuinka paljon käytät

Anonyymi

alkoholia ja nikotiinituotteita viikottain, kuukausittain?

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En yhtään kumpiakaan.

• Nikotiinia en tietääkseni käytä. Alkoholia menee vähintään 5 litraa, joskus ehkä 10 litraa kuukaudessa plus sitten juomat päälle.

• Työstät alumiinia?

• Disseisback kirjoitti:

Työstät alumiinia?

Ihan vaan rahvaan autoissa käytettävää 95E10:ä polttelen tien päällä. Luultavasti jos Timpalta kysytään, niin alkoholin väärinkäyttöä.

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

Ihan vaan rahvaan autoissa käytettävää 95E10:ä polttelen tien päällä. Luultavasti jos Timpalta kysytään, niin alkoholin väärinkäyttöä.

On. Tuo on etanolin väärinkäyttöä ja tuhoaa sademetsiä. 😁

• scrg kirjoitti:

Totta... no mä onneks en niin paljoa alkoholia käytä, .ä käytän miedompia (98e5) ja Dieseliä muuten..😁

• Anonyymi

En yhtään..reppanoitten touhuja nämä

• Anonyymi

En ole koskaan polttanut. Eilen join 3 sauna olutta. Juon seuraavan kerran joskus jouluna.

T: viinamies

• En ole koskaan edes maistanut tupakkaa, nollalla sitten mennään. Kesällä, keväällä ja aiempana talvena alkoholia on mennyt 0-2 annosta/kk, jos ei yhtä keikkaa alkuvuonna, yhtä risteilyä, yhtä kesäjuhlaa ja yhtä festaripäivää. Noina on mennyt enemmän tai vähemmän alkoholia, mutta silti ainoat tapahtumat vuoden sisään.

• Anonyymi

Nikotiinituotteita en käytä lainkaan. Alkoholia käytän hyvin harvoin. Viimeksi join heinäkuussa yhden spritzerin. Sitä edellisen kerran lasin valkkaria jouluna. Ei siitä kovin isoa viikottaista tai kuukausittaista keskiarvoa saa.

• Anonyymi

Nikotiinia en yhtään ja alkoholituotteita maks neljä laatuolutta kuukaudessa. Lähinnä lauantaisaunan jälkeen tölkki/pullo jos silloinkaan.
      Ja minähän olen silti se vihervasemmiston parjaama "kännissä öyhöttävä oikeistokonservatiivi".

• Anonyymi

Kaks kertaa viikossa neljä annos per

Ihan kohtuullista. .

Nautintoja täytyy ja saa olla

Salmiakitkii maistuu

• No joo, jos lasketaan kaikki juhlatilaisuudet pois, niin enhän minä juo yhtään.
      Tupakka on pahaa. Koskaan en ole kyennyt vetämään sauhuja keuhkoihin saakka, mikä lienee tupakoinnin idea.

• Anonyymi

Voi kun on raitista porukkaa nyt.

• Anonyymi

Nikotiinituotteita ei yhtään, ei koskaan.

Alkoholia kuluu 0-2 annosta viikossa.

- Sheena

• Anonyymi

Muutama pikkusikari ja melkoinen määrä alkoholia. Jostain sitä lohtua on etsittävä.

• Anonyymi

Vain substraalia kukkaan.

• Olen alkoholisti, mutta kuivilla jo 45 vuotta. Kentällä kului keskimäärin 17 pulloa olutta päivässä. Alkoholismi korreloi vahvasti ahdistuneisuuden kanssa, mikä pahenee kuivilla ollessa. Emme ole verrattavissa terveisiin. 🌹👀

• Anonyymi

Kumpaakin käytän yhtenä kyrpänä. Noin 5L kiljua ja 50 savuketta joka ìkinen päivä.

• Tupakat unohtuivat. Niitä meni sama määrä kuin sinulla. Kiljunkin määrä on suunnilleen sama kuin minun oluiden.

Alkoholin saanti on maksimi, mitä alkoholistin kouliintunut maksa pystyy polttamaan. Normaali ei-alkoholisti pystyy juomaan vain puolet. Suurempi jatkuva saanti nostaisi veren alkoholin määrää, joten pian potkaisisi tyhjää.

Moikka vaan! 🌹👀

• Anonyymi

Apsolutisti eli ei mitää päihteitä
      N 36 v.
      Ja tääläpäin se yö ja baarielämän puuttuminen kuvioista pitää sinkkuna....

• Anonyymi

0-1000 :) Tuohan riippuu täysin viikosta, aseta kysymys paremminkin että paljonko vuodessa?

• Anonyymi

0-1000 :) Tuohan riippuu täysin viikosta, kuukaudesta, aseta kysymys paremminkin että paljonko vuodessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4466
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2509
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1647
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1414
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      20
      1001
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      19
      985
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      961
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    Aihe