olette vielä sinkkuja https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008985415.html niin ette ikinä mene suhteeseen. Ei se ole ruusuilla tanssimista se
parisuhde…
Lukekaapas siitä ketkä
90
629
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ei se aina helppoa ole. Eronneena, silti hyvät suhteet omaavana on parempi elämä, molemmille. Ei vain molemmille, sanoisin kaikille.
Ei ole riitoja, on vain luottamusta. Hyviäkin eroja on olemassa ja se monia varmasti harmittaa.
AV - Anonyymi
Perinteistä parisuhdetta en haluakaan, ystäväsuhde ikäisensä kanssa.
- Anonyymi
Kaisa siis valitsi miehen ulkonäön perusteella koska komea mies ei voi pettää ja komea mies on aina hyvä kumppani joka ei koskaan valehtele. Siksi kaisa heti halusi miehen. Tyypillistä naisille että suhteeseen äkkiä koska mies on komea ja sitten käy huonosti.
- Anonyymi
Ei se ole välttämättä ollut komea. Ehkä vain tämä yksi nainen on pitänyt miestä komeana.
- Anonyymi
Tavis etsii tavista, eikä komeaa.
- Anonyymi
Järkyttäviä juttuja. Mutta pitkään yhdessä olleet tietävät, että mitä vain voi tulla.
Ehkä vain luottoystävyys olisi ylipäätään paras.- Anonyymi
Kyllä luottoystävyydessäkin on ne aallonpohjansa, kuten sukulaissuhteissa jne.
Itseä mietityttää näitä parisuhdeartikkeleita lukiessa, miten älyttömän pinnallisia suhteet on, kun naamarit sun muut teatterit menee niin täydestä.
Ihan kun ei olisi mitään kontaktia tai lukutaitoa toisen ihmisen tunteisiin ja kaikki kommunikaatio on sanojen varassa, hyvä jos sitäkään.
Onko nämä ihmiset niin omien tunteidensa sokaisemia ja itsekeskeisiä, etteivät kykene mitään toisesta elävästä olennosta lukemaan ja aistimaan?
Vai onko se itse petoksen ansiota, ettei toista halua edes syvällisemmin tuntea? Anonyymi kirjoitti:
Kyllä luottoystävyydessäkin on ne aallonpohjansa, kuten sukulaissuhteissa jne.
Itseä mietityttää näitä parisuhdeartikkeleita lukiessa, miten älyttömän pinnallisia suhteet on, kun naamarit sun muut teatterit menee niin täydestä.
Ihan kun ei olisi mitään kontaktia tai lukutaitoa toisen ihmisen tunteisiin ja kaikki kommunikaatio on sanojen varassa, hyvä jos sitäkään.
Onko nämä ihmiset niin omien tunteidensa sokaisemia ja itsekeskeisiä, etteivät kykene mitään toisesta elävästä olennosta lukemaan ja aistimaan?
Vai onko se itse petoksen ansiota, ettei toista halua edes syvällisemmin tuntea?Ihmisillä on kiire kokea kaikki, heti nyt. Eikä malteta tutustua rauhassa odottaa, että ne tunteet syttyy molemmille. Kiireellä vaan vedetään joku näytelmä me rakastavaiset ja me eroavat perään.
Kiire kiire, tappaa kaiken aidon ja rauhassa kypsyvän.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ihmisillä on kiire kokea kaikki, heti nyt. Eikä malteta tutustua rauhassa odottaa, että ne tunteet syttyy molemmille. Kiireellä vaan vedetään joku näytelmä me rakastavaiset ja me eroavat perään.
Kiire kiire, tappaa kaiken aidon ja rauhassa kypsyvän.Jos miettii jotain kivaa juttua mistä ei malttaisi lähteä pois, vaikka lämmin kylpy. Niin suhteet pitäis rakentaa samoin, rauhassa, viipyillen ja malttaen. Mun mielestä. Odottaa sitä tunnetta, joka saa jäämään toiseen kii eikä halua lähteä siitä pois. Tunne sen saa aikaan.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Jos miettii jotain kivaa juttua mistä ei malttaisi lähteä pois, vaikka lämmin kylpy. Niin suhteet pitäis rakentaa samoin, rauhassa, viipyillen ja malttaen. Mun mielestä. Odottaa sitä tunnetta, joka saa jäämään toiseen kii eikä halua lähteä siitä pois. Tunne sen saa aikaan.
Niin, kiireessähän ne huijaritkin huijaa. Torissa huijari koitti saada dhl-huijauksella minut lähettään rahaa, mut käskin sen mennä vetään käteen ja hankkia oikean työn..
Tarkoitin myös, et ihmiset tuntuu olevan aika kykenemättömiä lukemaan mitään tunteita kehonkielestä, kasvoilta ja äänenpainosta ja perustaa kaiken sanomisien ja maneeristen tekojen varaan.
Eli vaikka jos ajattelee, että mies rakastaa, koska se tuo lahjan, muttei yhtään huomioi sitä miehen tunneolemusta, niin on jo ihan hakoteillä ja helppo saalis vaikkapa sarjapettäjälle. Anonyymi kirjoitti:
Niin, kiireessähän ne huijaritkin huijaa. Torissa huijari koitti saada dhl-huijauksella minut lähettään rahaa, mut käskin sen mennä vetään käteen ja hankkia oikean työn..
Tarkoitin myös, et ihmiset tuntuu olevan aika kykenemättömiä lukemaan mitään tunteita kehonkielestä, kasvoilta ja äänenpainosta ja perustaa kaiken sanomisien ja maneeristen tekojen varaan.
Eli vaikka jos ajattelee, että mies rakastaa, koska se tuo lahjan, muttei yhtään huomioi sitä miehen tunneolemusta, niin on jo ihan hakoteillä ja helppo saalis vaikkapa sarjapettäjälle.Varsin hyvä ja fiksu esimerkki. 👍
No jos ei ota elämässä riskiä pettyä tai epäonnistua, niin ei mitään hyvääkään saa. Jo pelkkä kävely lähikauppaan on riski ja silti jokainen tekee sen asiaa kummemmin ajattelematta.
- Anonyymi
Eiköhän tuon tiedä jokainen, joka on joskus parisuhteessa ollut - eli 95% Suomen aikuisväestöstä.
Identiteettikriisi on kyllä merkittävä syy ahdistukseen parisuhteessa, tämän voin sanoa omasta kokemuksesta. Onneksi olen tajunnut sen johtuvan siitä, eikä kumppanista yksinomaan, vaikka kumppanikin voi reagoida ikävästi. Ja aiheuttaa harmaita hiuksia.
Se, että yhtenä päivänä heräät "koomasta" ja tajuat olevasi jotakin muuta, kuin hetero on iso mullistus. Kaikki asiat alkaa avautua, kuin vyyhti jonka sinetti murtui... Jopa pitkälle menneisyyteen ulottuen aukeaa sivut, jotka oli kiinni liimattuina ja ymmärtää liikaa liian äkkiäkin.- Anonyymi
Ajattele miten kumppani voi ajatella sinun nykyisen tilanteesi johtuvan hänestä.
Se olisi aika raskasta aikaa hänelle.
AV Anonyymi kirjoitti:
Ajattele miten kumppani voi ajatella sinun nykyisen tilanteesi johtuvan hänestä.
AVEi voi, kun mä puhun asioista avoimesti. Ei ole mitään oletettavaa, jos on kuunnellut mitä puhun.
- Anonyymi
Ei voi, kun mä puhun asioista avoimesti. Ei ole mitään oletettavaa, jos on kuunnellut mitä puhun.
Hyvä jos noin mutta silti, miltä sinusta tuntuisi jos mies kertoisi olevansa kiinnostunut enemmän miehistä sen jälkeen kun olisi ollut yhdessä kanssasi 10 vuotta?
AV Anonyymi kirjoitti:
AVExä sen sijaan on se jonka aikana sen kriisin koin. Eikä hän tiennyt mitään kriisistäni. Tuskin edes huomasi.
Viimeisin kriisi on vain identiteetin vahvistumista. Mannerlaattojen liikettä kohti pysyvää käsitystä itsestä.Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos noin mutta silti, miltä sinusta tuntuisi jos mies kertoisi olevansa kiinnostunut enemmän miehistä sen jälkeen kun olisi ollut yhdessä kanssasi 10 vuotta?
AVEi se olis edes järkytys. Hän on voinut jo ollakin ihastunut mieheen. Mulle se olis ihan ok. :)
Ei se olis edes järkytys. Hän on voinut jo ollakin ihastunut mieheen. Mulle se olis ihan ok. :)
Jo ennen kun oli ollut edes 5 vuotta kanssani. Nyt jo 13 vuosi menossa.
- Anonyymi
Ei se olis edes järkytys. Hän on voinut jo ollakin ihastunut mieheen. Mulle se olis ihan ok. :)
Wow. Syvällinen ihastuminen kun on enemmän mitä joku pano. Henkinen pettäminen on pahempaa mitä fyysinen, eikö olekin outoa?
AV Anonyymi kirjoitti:
Wow. Syvällinen ihastuminen kun on enemmän mitä joku pano. Henkinen pettäminen on pahempaa mitä fyysinen, eikö olekin outoa?
AVMä olen seurustellut, ollut kihloissakin siis biseksuaalin miehen kanssa. Mikä siinä pitäs järkyttää? :)
Höppänä. Ihastuminen on ok. Paneminen pitkin poikin ei ole, tautivaara.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Mä olen seurustellut, ollut kihloissakin siis biseksuaalin miehen kanssa. Mikä siinä pitäs järkyttää? :)
Höppänä. Ihastuminen on ok. Paneminen pitkin poikin ei ole, tautivaara.Mä siis pidän fyysistä muotoa pahempana, kuin et ihastuu johkun ihmiseen. Paneminen holtittomasti on aina ääliömäisempää, kun jostain ihmisestä oikeesti tykkääminen.
- Anonyymi
Mä olen seurustellut, ollut kihloissakin siis biseksuaalin miehen kanssa. Mikä siinä pitäs järkyttää? :)
Höppänä. Ihastuminen on ok. Paneminen pitkin poikin ei ole, tautivaara.Mjaa, koen asian eri tavalla. Ymmärrän seksuaalista pettämistä enemmän, mutta en sitä jos joku olisi pettänyt syvästi ihastumalla, sehän vahingoittaisi parisuhteen symbioosia enemmän mitä joku 10 minuutin pano ja katumus?
Olen siis ihminen joka ei voisi olla sellaisen ihmisen kanssa joka kokisi etten olisi se oikea, en edes eronneena:)
Kun molemmilla on ajatus "olet minun, teen vuoksesi lähes mitä tahansa" se on sitä mikä kestää, kaikki muu on haihattelua. Parisuhde perustuu mielestäni keskinäiseen luottamukseen mutta toki myös ymmärtämiseen molemmin puolin olevine puutteineen.
Nyt mieheltäsi puuttuu yksi suhdetta eheyttävä tekijä, ilman omaa syytään. Tuo voi koitua vielä ongelmaksi vaikka se ei vielä sitä olisi. Me ihmiset miellämme asiat eri tavoin, ja hyvä niin.
AV Anonyymi kirjoitti:
Mjaa, koen asian eri tavalla. Ymmärrän seksuaalista pettämistä enemmän, mutta en sitä jos joku olisi pettänyt syvästi ihastumalla, sehän vahingoittaisi parisuhteen symbioosia enemmän mitä joku 10 minuutin pano ja katumus?
Olen siis ihminen joka ei voisi olla sellaisen ihmisen kanssa joka kokisi etten olisi se oikea, en edes eronneena:)
Kun molemmilla on ajatus "olet minun, teen vuoksesi lähes mitä tahansa" se on sitä mikä kestää, kaikki muu on haihattelua. Parisuhde perustuu mielestäni keskinäiseen luottamukseen mutta toki myös ymmärtämiseen molemmin puolin olevine puutteineen.
Nyt mieheltäsi puuttuu yksi suhdetta eheyttävä tekijä, ilman omaa syytään. Tuo voi koitua vielä ongelmaksi vaikka se ei vielä sitä olisi. Me ihmiset miellämme asiat eri tavoin, ja hyvä niin.
AVEi ihastuminen tarkoita, ettei voisi olla se oikea, katsos kun niitä pikeita voi olla useampia, joihin voi rakastua ja joiden kanssa voisi elää, jos ei olisi jo varattu. :)
Seksi taas mulla toisen ihmisen kanssa liittyy tunteisiin. Aina.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ei ihastuminen tarkoita, ettei voisi olla se oikea, katsos kun niitä pikeita voi olla useampia, joihin voi rakastua ja joiden kanssa voisi elää, jos ei olisi jo varattu. :)
Seksi taas mulla toisen ihmisen kanssa liittyy tunteisiin. Aina.Oikeita..
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa, koen asian eri tavalla. Ymmärrän seksuaalista pettämistä enemmän, mutta en sitä jos joku olisi pettänyt syvästi ihastumalla, sehän vahingoittaisi parisuhteen symbioosia enemmän mitä joku 10 minuutin pano ja katumus?
AVEi mieheltäni puutu mitään, sinä vaan kuvittelet puuttuvan.
Ei ihastuminen tarkoita, ettei voisi olla se oikea, katsos kun niitä pikeita voi olla useampia, joihin voi rakastua ja joiden kanssa voisi elää, jos ei olisi jo varattu. :)
Seksi taas mulla toisen ihmisen kanssa liittyy tunteisiin. Aina.Eikä ihastuminen tarkoita pettämistä.
Eikä ihastuminen tarkoita pettämistä.
Itseasiassa koen, että jos mieheni ihastuu johkun ihmiseen hän on kypsempi henkisesti, kun pelkkä panojen perässä lentäjä. Hän kykenee tunnistamaan ihmisen josta tykkää, eikä kuuntelemaan vain kullinsa kiimahuutoja. Kuin joku alkukantainen luolamies... :D
- Anonyymi
Seksi taas mulla toisen ihmisen kanssa liittyy tunteisiin. Aina.Ok, minulle seksi ei ole tarkoittanut samaa.
Itselleni syvä ihastuminen (jotkut voivat sellaista rakkaudeksi kutsua) on pyhempää mitä kiimainen pano ja seksuaaliset fantasiat.
Ehkä juuri tuosta syystä "roikun menneessä" mutta onhan siinä vielä tämä yksi toinenkin asia mikä pitää jalat maassa.
Kaksi parisuhdetta kokeneena en itse edes ymmärrä miten voisin kuvitella sen kolmannen olevan parempi, olenhan ollut osallisena kahdessa edellisessä. Mitä voisi saavuttaa sellaista mitä ei vielä olisi? Haihattelut ovat menneisyyttä, ainakin vielä tuntuu niin.
Outoahan se on mutta henkisesti en ole vielä edellistä pettänyt, se on tärkeintä vaikka olisi eronnut. Tuo pyhyys tuo mukanaan yhä ajatuksen missä tekee kaikenlaista hyvää se toisen eteen. Joku voi kutsua sitä riippuvuudeksi, itse kutsun sitä järkeväksi teoksi:)
Mutta kyllä, en tunne enää samalla tavalla seksuaalista vetovoimaa kohteeseen. Sama taitaa olla sinulla? Jospa se on vain aikaa jolloin muksut ovat tietyssä iässä ja keskitytään johonkin tärkeämpään mitä lihallisiin iloihin? En tiedä, onhan se vähän hullua ajatella ja elää myös näin. Elämä on käytännöllisempää, helpompaa, iloja tuottavaa. Ainut toki mikä puuttuu on se intohimoinen kohde jota himoitsisi kuin hullu puuroa. Voihan olla että se tunne voi joskus vielä tulla, mutta sitä odotellessa mennään legopalikoilla mitä on jaettu ja rakennetaan sitä kokonaisuutta mitä niistä saa, eikä muuta etsitä.
AV Anonyymi kirjoitti:
Ok, minulle seksi ei ole tarkoittanut samaa.
Itselleni syvä ihastuminen (jotkut voivat sellaista rakkaudeksi kutsua) on pyhempää mitä kiimainen pano ja seksuaaliset fantasiat.
Ehkä juuri tuosta syystä "roikun menneessä" mutta onhan siinä vielä tämä yksi toinenkin asia mikä pitää jalat maassa.
Kaksi parisuhdetta kokeneena en itse edes ymmärrä miten voisin kuvitella sen kolmannen olevan parempi, olenhan ollut osallisena kahdessa edellisessä. Mitä voisi saavuttaa sellaista mitä ei vielä olisi? Haihattelut ovat menneisyyttä, ainakin vielä tuntuu niin.
Outoahan se on mutta henkisesti en ole vielä edellistä pettänyt, se on tärkeintä vaikka olisi eronnut. Tuo pyhyys tuo mukanaan yhä ajatuksen missä tekee kaikenlaista hyvää se toisen eteen. Joku voi kutsua sitä riippuvuudeksi, itse kutsun sitä järkeväksi teoksi:)
Mutta kyllä, en tunne enää samalla tavalla seksuaalista vetovoimaa kohteeseen. Sama taitaa olla sinulla? Jospa se on vain aikaa jolloin muksut ovat tietyssä iässä ja keskitytään johonkin tärkeämpään mitä lihallisiin iloihin? En tiedä, onhan se vähän hullua ajatella ja elää myös näin. Elämä on käytännöllisempää, helpompaa, iloja tuottavaa. Ainut toki mikä puuttuu on se intohimoinen kohde jota himoitsisi kuin hullu puuroa. Voihan olla että se tunne voi joskus vielä tulla, mutta sitä odotellessa mennään legopalikoilla mitä on jaettu ja rakennetaan sitä kokonaisuutta mitä niistä saa, eikä muuta etsitä.
AVMä en ole varsinaisesti ikinä himoinnut miestä fyysisesti, lähemmäs himoa olen päässyt nykyisen mieheni kanssa.
Multa puuttuu toi himoaminen miessukupuoleen, tunteet taas on vapaammin syntyviä kun ne perustuu muuhun kun seksiin mulla. Seksi tulee vasta tunteitten syntymisen myötä, ei toisinpäin.
Kyllä mä yhä miestäni haluan, mutten himoa.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Mä en ole varsinaisesti ikinä himoinnut miestä fyysisesti, lähemmäs himoa olen päässyt nykyisen mieheni kanssa.
Multa puuttuu toi himoaminen miessukupuoleen, tunteet taas on vapaammin syntyviä kun ne perustuu muuhun kun seksiin mulla. Seksi tulee vasta tunteitten syntymisen myötä, ei toisinpäin.
Kyllä mä yhä miestäni haluan, mutten himoa.Naissukupuoli voi himotuttaakin, mutta irl vasta tunteet saa kajoamaan. Mä olen hankala tapaus. En oo vapaan seksin suosikkilapsi. :D
Tunteet tunteet... Ilman niitä mun kanssa ollaa vaan kavereita. :)- Anonyymi
Naissukupuoli voi himotuttaakin, mutta irl vasta tunteet saa kajoamaan. Mä olen hankala tapaus. En oo vapaan seksin suosikkilapsi. :D
Tunteet tunteet... Ilman niitä mun kanssa ollaa vaan kavereita. :)Hmm...juuri tuosta syystä se tunnepettäminen on mielestäni 10 x pahempaa mitä fyysinen.
Me miehet pystymme panemaan tosi helposti kaikkea mikä liikkuu, mutta harvoin rakastumme siten, ettei käy edes mielessä toiset naiset. Kun sen tunteen kokee on jo pitkällä, siinä haluaa jopa pysyä. Vaikka ei enää olisi edes samaa fyysistä vetovoimaa itse kohteessa.
AV Anonyymi kirjoitti:
Hmm...juuri tuosta syystä se tunnepettäminen on mielestäni 10 x pahempaa mitä fyysinen.
Me miehet pystymme panemaan tosi helposti kaikkea mikä liikkuu, mutta harvoin rakastumme siten, ettei käy edes mielessä toiset naiset. Kun sen tunteen kokee on jo pitkällä, siinä haluaa jopa pysyä. Vaikka ei enää olisi edes samaa fyysistä vetovoimaa itse kohteessa.
AVKun ei ole mitään tunnepettämistä. Se on keksitty juttu koko tunnepettäminen. Voi tykätä useammasta yht'aikaa ja kaikista vielä erilailla. Ja ihan ilman mitään pettämistä.
Paneminen taas on aina niin intiimiä, ettei ketä vaan päästetä sukuelimiin käsiksi. Vain se jonka kanssa olet parisuhteessa.- Anonyymi
Kun ei ole mitään tunnepettämistä. Se on keksitty juttu koko tunnepettäminen. Voi tykätä useammasta yht'aikaa ja kaikista vielä erilailla. Ja ihan ilman mitään pettämistä.
Paneminen taas on aina niin intiimiä, ettei ketä vaan päästetä sukuelimiin käsiksi. Vain se jonka kanssa olet parisuhteessa.?
No tästä olemme ilmeisesti hyvin eri mieltä.
AV Anonyymi kirjoitti:
Hmm...juuri tuosta syystä se tunnepettäminen on mielestäni 10 x pahempaa mitä fyysinen.
AVTe miehet, ei kaikki miehetkään ole kuten sinä vaan osa miehistäkin on kuten minä.
- Anonyymi
Te miehet, ei kaikki miehetkään ole kuten sinä vaan osa miehistäkin on kuten minä.
Juu, varmasti osa ei halua mitään ja osa haluaisi kaiken.
AV Anonyymi kirjoitti:
AVSiksi te miehet ainakin tietynlaiset oottekin naiselle riski, kun voitte loikata heti sänkyyn ilman tunteitakin. Ja tuoda tauteja mukananne, pamauttaa jonkun paksuksi, satuttaa rakastanne panemalla muita...
Voi jopa suuttua, jos nainen ei pillua annakkaan heti tavatessa, sitten kiukutellaan kun pahaiset kakarat, kun nainen tahtoo tutustua ensin päähänne eikä muniinne. :D
Minä oon turvallisempi treffi kun pystyn tapaamaan ilman, että pitää päästä pillun kimppuun vaikka tuhat kertaa, jos toinen niin kauan haluaa varttua. :D
Eikä mun tartte edes suuttua, kun osaan tykätä ilman pilluakin. Ihmisestä.- Anonyymi
Siksi te miehet ainakin tietynlaiset oottekin naiselle riski, kun voitte loikata heti sänkyyn ilman tunteitakin. Ja tuoda tauteja mukananne, pamauttaa jonkun paksuksi, satuttaa rakastanne panemalla muita...
Voi jopa suuttua, jos nainen ei pillua annakkaan heti tavatessa, sitten kiukutellaan kun pahaiset kakarat, kun nainen tahtoo tutustua ensin päähänne eikä muniinne. :D
Minä oon turvallisempi treffi kun pystyn tapaamaan ilman, että pitää päästä pillun kimppuun vaikka tuhat kertaa, jos toinen niin kauan haluaa varttua. :D
Eikä mun tartte edes suuttua, kun osaan tykätä ilman pilluakin. Ihmisestä.Jep, ja minä olen ollut nyt 3 vuotta ilman "vierasta pillua" vaikka olen eronnut.
Mites kauan sinulla on mennyt kunnes joku uusi on työntynyt sisään? Kysymyshän on vain tunteista, niiden kestävyydestä jne.
Menikö yli 3 vuotta:) Sinä siveyden sipuli:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Juu, varmasti osa ei halua mitään ja osa haluaisi kaiken.
AVKenties... 🤷🏼♂️
Anonyymi kirjoitti:
Jep, ja minä olen ollut nyt 3 vuotta ilman "vierasta pillua" vaikka olen eronnut.
Mites kauan sinulla on mennyt kunnes joku uusi on työntynyt sisään? Kysymyshän on vain tunteista, niiden kestävyydestä jne.
Menikö yli 3 vuotta:) Sinä siveyden sipuli:)
AVSinä et ole oikeasti eronnut missään vaiheessa, vain muuttanut eri osoitteeseen. Emme ole siksi edes vertailukelpoiset. Mä eroan oikeesti, kun eroan en leikisti. :)
- Anonyymi
Sinä et ole oikeasti eronnut missään vaiheessa, vain muuttanut eri osoitteeseen. Emme ole siksi edes vertailukelpoiset. Mä eroan oikeesti, kun eroan en leikisti. :)
Mutta huomaa miten ne tunteet ovat tai eivät ole, eron jälkeen se aika joka olisi ennen uutta kertoo jo miten syvästi ihminen voi tuntea.
Itselläni aika on tosi pitkä joten saarnaa nyt vain itsellesi:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Mutta huomaa miten ne tunteet ovat tai eivät ole, eron jälkeen se aika joka olisi ennen uutta kertoo jo miten syvästi ihminen voi tuntea.
AVVoihan tuota sanoa, että muutin tuonne vierashuoneeseen kolme vuotta sitten, mutta yhä tapailen makkarissa nukkuvaa exääni, josta en ole eronnut oikeasti missään kohtaa. :D
Olet vitsikäs AV.
Hölmöllä asialla pätemistä. Ero on elämän jatkumista eteenpäin, ei exässä riippumista.Anonyymi kirjoitti:
AVEikä tuo aika ilman uutta seuraa kerro välttämättä muusta, kuin ettet ole henkisesti kyennyt eroamaan tai et vaan oikeasti ole niin vetovoimainen, kun annat ymmärtää. Ja flaksi ei käy.
Ei ne toisten tunteet sen vähäisempiä ole tartteneet olla, muut vaan pääse elämässä eteenpäin ja kykenee jatkamaan uusia tuulia kohti. Psyykkistä.- Anonyymi
Voihan tuota sanoa, että muutin tuonne vierashuoneeseen kolme vuotta sitten, mutta yhä tapailen makkarissa nukkuvaa exääni, josta en ole eronnut oikeasti missään kohtaa. :D
Olet vitsikäs AV.
Hölmöllä asialla pätemistä. Ero on elämän jatkumista eteenpäin, ei exässä riippumista.Me olemme yhä toisistamme riippuvaisia, ihan samalla tavalla kuin ovat vasta rakastuneet.
AV Anonyymi kirjoitti:
Me olemme yhä toisistamme riippuvaisia, ihan samalla tavalla kuin ovat vasta rakastuneet.
AVNiin eli yhä ootte pari ettekä exät. Miksi johdat harhaan muita puhumalla, että olisit sinkku, kun et ole sitä millään tasolla oikeasti? Ei omassa kodissa asuminen erillään kumppanista ole yhtä kuin sinkku, vaan se ettei ole ketään vakkaria tai tunnesiteitä ja suhdetoimintaa.
- Anonyymi
Voihan tuota sanoa, että muutin tuonne vierashuoneeseen kolme vuotta sitten, mutta yhä tapailen makkarissa nukkuvaa exääni, josta en ole eronnut oikeasti missään kohtaa. :D
Olet vitsikäs AV.
Hölmöllä asialla pätemistä. Ero on elämän jatkumista eteenpäin, ei exässä riippumista.Hänessä ei ole vitsiä eikä huumorin häivettäkään. Yksnappinen tosikko. Sivuhuom.
- Anonyymi
Niin eli yhä ootte pari ettekä exät. Miksi johdat harhaan muita puhumalla, että olisit sinkku, kun et ole sitä millään tasolla oikeasti? Ei omassa kodissa asuminen erillään kumppanista ole yhtä kuin sinkku, vaan se ettei ole ketään vakkaria tai tunnesiteitä ja suhdetoimintaa.
Olemmehan me eronneet, ihan virallisesti. Status on single.
Tuo ei todellakaan tarkoita sitä etteikö olisi vielä tunteita ihmistä kohtaan, aivan samalla tavalla mitä jos säädyssä lukisi avioliitossa, vaikka ei olisi enää oikein mitään yhteistä.
Elämä on yllätyksiä täynnä.
AV Anonyymi kirjoitti:
Olemmehan me eronneet, ihan virallisesti. Status on single.
Tuo ei todellakaan tarkoita sitä etteikö olisi vielä tunteita ihmistä kohtaan, aivan samalla tavalla mitä jos säädyssä lukisi avioliitossa, vaikka ei olisi enää oikein mitään yhteistä.
Elämä on yllätyksiä täynnä.
AVNo olette voineet "erota", mutta taukimpikin lukija ymmärtää ettei todella ole erottu, on vain muutettu asumis ja ehkä suhdemuotoa toisenlaiseksi. Yhä silti toimitte kuten parisuhteelliset, jopa tunnetasolla.
Se että joskus sanoi erotaan ja ollaan sinkkuja on puhetta vaan, kun teot ja tunteet on jotain päinvastaista. Mua ei huijata tolleen puhuen. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänessä ei ole vitsiä eikä huumorin häivettäkään. Yksnappinen tosikko. Sivuhuom.
Tosi hyvä ja tarpeellinen huomautus niille jotka eivät olisi muuten lukutaitoisia.
Hyvää yötä, näe unta panhuiluista:)
AV PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
No olette voineet "erota", mutta taukimpikin lukija ymmärtää ettei todella ole erottu, on vain muutettu asumis ja ehkä suhdemuotoa toisenlaiseksi. Yhä silti toimitte kuten parisuhteelliset, jopa tunnetasolla.
Se että joskus sanoi erotaan ja ollaan sinkkuja on puhetta vaan, kun teot ja tunteet on jotain päinvastaista. Mua ei huijata tolleen puhuen. :)Tyyppi ei ole sinkku niin kauan, kun hän touhuaa exänsä kanssa kuten touhusi yhdessä asuessaankin. Olkoon mikä vaan juksaan mua ja sua termi kyseessä.
- Anonyymi
No olette voineet "erota", mutta taukimpikin lukija ymmärtää ettei todella ole erottu, on vain muutettu asumis ja ehkä suhdemuotoa toisenlaiseksi. Yhä silti toimitte kuten parisuhteelliset, jopa tunnetasolla.
Se että joskus sanoi erotaan ja ollaan sinkkuja on puhetta vaan, kun teot ja tunteet on jotain päinvastaista. Mua ei huijata tolleen puhuen. :)No näin se on mennyt, ainut eroavaisuus on se että molemmilla on myös se oma elämä yhteisen lisäksi. Vapaus tehdä ja olla kuten huvittaa.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi hyvä ja tarpeellinen huomautus niille jotka eivät olisi muuten lukutaitoisia.
Hyvää yötä, näe unta panhuiluista:)
AVJuu ei kiitos. Ei tule toistumaan.
Tyyppi ei ole sinkku niin kauan, kun hän touhuaa exänsä kanssa kuten touhusi yhdessä asuessaankin. Olkoon mikä vaan juksaan mua ja sua termi kyseessä.
Sama jos jollain on vakipanosuhde jonkun kanssa, miettisin et mihin se mua tarttee, kun seksikin jo hoituu tuon kanssa. :D
Mulle aito sinkku on ihminen joka ei ole kenenkään kanssa henkisessä rakkaussuhteessa eikä fyysisessä suhteessa, hän on yksin ja täysin vapaa kaikista rituaaleista.Anonyymi kirjoitti:
No näin se on mennyt, ainut eroavaisuus on se että molemmilla on myös se oma elämä yhteisen lisäksi. Vapaus tehdä ja olla kuten huvittaa.
AVEli FWB suhde?
Sama jos jollain on vakipanosuhde jonkun kanssa, miettisin et mihin se mua tarttee, kun seksikin jo hoituu tuon kanssa. :D
Mulle aito sinkku on ihminen joka ei ole kenenkään kanssa henkisessä rakkaussuhteessa eikä fyysisessä suhteessa, hän on yksin ja täysin vapaa kaikista rituaaleista.Esim. Mä olen varattu, en kämppis joka nukkuu vieressä ja harrastaa välillä seksiä.
Varattu, kun olen parisuhteessa ja elän kuten parisuhteessa, en kuten kaverit. Vissi ero.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Esim. Mä olen varattu, en kämppis joka nukkuu vieressä ja harrastaa välillä seksiä.
Varattu, kun olen parisuhteessa ja elän kuten parisuhteessa, en kuten kaverit. Vissi ero.Ja vaikka meiltä loppus seksielämä kokonaan, olen yhä parisuhteessa. Ja vaikka tunteetkin loppuis tyystin, olen yhä parisuhteessa jos jatkan hänen kanssaan kuten ennenkin yhdessä.
- Anonyymi
Ja vaikka meiltä loppus seksielämä kokonaan, olen yhä parisuhteessa. Ja vaikka tunteetkin loppuis tyystin, olen yhä parisuhteessa jos jatkan hänen kanssaan kuten ennenkin yhdessä.
Jaa, jos tunne-elämä ja seksielämä loppuisivat ja silti eläisi yhdessä, eikös sitä kutsuttaisi riippuvuussuhteeksi, ei parisuhteeksi?
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, jos tunne-elämä ja seksielämä loppuisivat ja silti eläisi yhdessä, eikös sitä kutsuttaisi riippuvuussuhteeksi, ei parisuhteeksi?
Luultavasti joo. Mutta itse ajattelen että parisuhde loppuu vasta, kun sen kaikki oheistoimintakin loppuu. Ja pari tosiaan vetäytyy erilleen eikä roiku kimpassa.
Lasten asiat hoidetaan omista elämistä käsin kaveri menttaliteetilla, eikä parina eläen.- Anonyymi
Luultavasti joo. Mutta itse ajattelen että parisuhde loppuu vasta, kun sen kaikki oheistoimintakin loppuu. Ja pari tosiaan vetäytyy erilleen eikä roiku kimpassa.
Lasten asiat hoidetaan omista elämistä käsin kaveri menttaliteetilla, eikä parina eläen.Kirjoitit aiemmin yläpuolella "Tunteet tunteet... Ilman niitä mun kanssa ollaa vaan kavereita. :)"
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitit aiemmin yläpuolella "Tunteet tunteet... Ilman niitä mun kanssa ollaa vaan kavereita. :)"
Juu, mutta ymmärrät varmasti mitä ajan takaa? Erot on valmiita, vasta kun ne on hoidettu loppuun asti.
Juu, mutta ymmärrät varmasti mitä ajan takaa? Erot on valmiita, vasta kun ne on hoidettu loppuun asti.
Fyysisesti kuin henkisestikin. Olen tarkka näissä tulkinnoissa.
En menis esittelee itseeni sinkkuna kellekkään, jos yhä elän ex kumppanin kanssa yhdessä ja yhteistaloudessa avoliiton oloissa.
Tai muutoin vehtailisin kanssaan kuten suhteessa.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Fyysisesti kuin henkisestikin. Olen tarkka näissä tulkinnoissa.
En menis esittelee itseeni sinkkuna kellekkään, jos yhä elän ex kumppanin kanssa yhdessä ja yhteistaloudessa avoliiton oloissa.
Tai muutoin vehtailisin kanssaan kuten suhteessa.En mä nykyisellekkään puhunut mitään sinkkuudesta, vaikka tunteet oli mulla hiipunut exään veli ja sisar tyylisiksi ja seksi oli loppu kokonaan.
Silti sanoin olevani aviossa kuten olinkin ja varattu.
Olen sinkku vasta, kun olen täysin vapaa kaikesta parisuhteen kaltaisesta suhteessa exään.
Ei mitään kakkujen syömistä ja säästelyä.- Anonyymi
En mä nykyisellekkään puhunut mitään sinkkuudesta, vaikka tunteet oli mulla hiipunut exään veli ja sisar tyylisiksi ja seksi oli loppu kokonaan.
Silti sanoin olevani aviossa kuten olinkin ja varattu.
Olen sinkku vasta, kun olen täysin vapaa kaikesta parisuhteen kaltaisesta suhteessa exään.
Ei mitään kakkujen syömistä ja säästelyä.Olit siis varattu mutta toimit kuten sinkku?
Etsit uuden ennen eroamista. Anonyymi kirjoitti:
Olit siis varattu mutta toimit kuten sinkku?
Etsit uuden ennen eroamista.Juu, kyllä. Vaikka olimme vain platonisia kavereita tapaamiseen asti, mutta se muuttui välittömästi kun olimme tavanneet muuksi kuin platoniseksi kaveruudeksi.
Juu, kyllä. Vaikka olimme vain platonisia kavereita tapaamiseen asti, mutta se muuttui välittömästi kun olimme tavanneet muuksi kuin platoniseksi kaveruudeksi.
Tavattiin vast, kun viralliseen avioeroon oli muutama viikko aikaa jäljellä ja olin muuttanut omaan asuntoon. Eronnut siis muuten kuin virallista päätöstä vaille.
Tavattiin vast, kun viralliseen avioeroon oli muutama viikko aikaa jäljellä ja olin muuttanut omaan asuntoon. Eronnut siis muuten kuin virallista päätöstä vaille.
Tämän kokemuksen myötä alleviivaan, että olisi ihan fiksua olla hetki yksin erottuaan, eikä loikata suhteesta heti toiseen. Eroon liittyy kuitenkin myös surua ja prosessointia. Se olis hyvä tehdä alta pois ennen uutta suhdetta.
Tämän kokemuksen myötä alleviivaan, että olisi ihan fiksua olla hetki yksin erottuaan, eikä loikata suhteesta heti toiseen. Eroon liittyy kuitenkin myös surua ja prosessointia. Se olis hyvä tehdä alta pois ennen uutta suhdetta.
Puolen vuoden tauko oli sitä edellisen eron ja uuden suhteen välissä. Oli aikaa sulatella ero. Kuten aiemminkin. Tämä oli ainoa poikkeus jossa menin suhteesta suoraan toiseen.
Puolen vuoden tauko oli sitä edellisen eron ja uuden suhteen välissä. Oli aikaa sulatella ero. Kuten aiemminkin. Tämä oli ainoa poikkeus jossa menin suhteesta suoraan toiseen.
Tuli kuunneltua usein tätä biisiä siihen aikaan.
https://youtu.be/CMPnd4GQmVc
Jotta tuolta vältytään on hyvä, että kaikki on selvitetty eikä työnalla, jotta uudelle kumppanille on reitti selvä ja avoin. Eikä hänen tarvitse lohdutella eronnutta. Tai olla varuillaan minkään suhteen.- Anonyymi
Se että jotkut tarvitsevat uuden suhteen kipinän vanhasta suhteesta eroamiselle luo äkkiseltään kuvan, jossa ihminen on herkkä tekemään saman toistamiseen.
Voihan oikea eron alkukipinä olla juurikin se uusi ihmistuttavuus jonka kanssa saisi enemmän henkistä hyvinvointia mitä vanhassa suhteessa. Jopa rakastumisen tunnetta jota vanhassa suhteessa ei enää niin olisi.
Ihmiset jotka ajattelevat henkisen tunne-elämän olevan suhteessa se tärkein juttu, taitavatkin olla niitä herkimpiä pettämään kumppaniaan henkisesti tunne-elämän alueella.
Tuolloin kannattaisi olla varovainen jos olisi jo muuttanut toiseen huoneeseen? Anonyymi kirjoitti:
Se että jotkut tarvitsevat uuden suhteen kipinän vanhasta suhteesta eroamiselle luo äkkiseltään kuvan, jossa ihminen on herkkä tekemään saman toistamiseen.
Voihan oikea eron alkukipinä olla juurikin se uusi ihmistuttavuus jonka kanssa saisi enemmän henkistä hyvinvointia mitä vanhassa suhteessa. Jopa rakastumisen tunnetta jota vanhassa suhteessa ei enää niin olisi.
Ihmiset jotka ajattelevat henkisen tunne-elämän olevan suhteessa se tärkein juttu, taitavatkin olla niitä herkimpiä pettämään kumppaniaan henkisesti tunne-elämän alueella.
Tuolloin kannattaisi olla varovainen jos olisi jo muuttanut toiseen huoneeseen?Juu. Toisaalta tuosta erosta aiheutunut kipu oli itsellenikin niin kova järkytys ja se miten törpösti läksin suhteestani, etten toista samaa temppua enää milloinkaan. Siitä jäi arvet itseenkin, ei vain toiseen.
En ole pettäjä, olin pakenija edellisestä suhteesta. En ole pettänyt ketään koskaan, mutta nyt koin tehneeni niin vaikken tehnyt mitään selän takana salaa, kaikki kerroin avoimesti aviopuolisolleni jo etukäteen miten koen ja tunnen.
Se kertominen oli hätähuuto, jolla toivoin että hän tajuisi viimein tuskani. Vaan ei, joten vein eropaperit eteen ja pyysin eroa.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Juu. Toisaalta tuosta erosta aiheutunut kipu oli itsellenikin niin kova järkytys ja se miten törpösti läksin suhteestani, etten toista samaa temppua enää milloinkaan. Siitä jäi arvet itseenkin, ei vain toiseen.
En ole pettäjä, olin pakenija edellisestä suhteesta. En ole pettänyt ketään koskaan, mutta nyt koin tehneeni niin vaikken tehnyt mitään selän takana salaa, kaikki kerroin avoimesti aviopuolisolleni jo etukäteen miten koen ja tunnen.
Se kertominen oli hätähuuto, jolla toivoin että hän tajuisi viimein tuskani. Vaan ei, joten vein eropaperit eteen ja pyysin eroa.Kun eropaperit oli vetämässä kypsyin täysin siihen miten yksin jäin avioliitossani. Ja lopulta päätin siirtyä eteenpäin, vain hetkeä ennen virallista avioeroa.
Halusin tavata kaverin kaukaa toiselta puolen Suomea ja tavattiin. Ihastuin ja päätin, etten jää varttumaan vaan menen jo eteenpäin.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Juu. Toisaalta tuosta erosta aiheutunut kipu oli itsellenikin niin kova järkytys ja se miten törpösti läksin suhteestani, etten toista samaa temppua enää milloinkaan. Siitä jäi arvet itseenkin, ei vain toiseen.
Se kertominen oli hätähuuto, jolla toivoin että hän tajuisi viimein tuskani. Vaan ei, joten vein eropaperit eteen ja pyysin eroa.Kun eropaperit oli vetämässä kypsyin täysin siihen miten yksin jäin avioliitossani. Ja lopulta päätin siirtyä eteenpäin, vain hetkeä ennen virallista avioeroa.
Halusin tavata kaverin kaukaa toiselta puolen Suomea ja tavattiin. Ihastuin ja päätin, etten jää varttumaan vaan menen jo eteenpäin.- Anonyymi
Kun eropaperit oli vetämässä kypsyin täysin siihen miten yksin jäin avioliitossani. Ja lopulta päätin siirtyä eteenpäin, vain hetkeä ennen virallista avioeroa.
Halusin tavata kaverin kaukaa toiselta puolen Suomea ja tavattiin. Ihastuin ja päätin, etten jää varttumaan vaan menen jo eteenpäin."Kun eropaperit oli vetämässä kypsyin täysin siihen miten yksin jäin avioliitossani."
Miten yksinäiseltä tuntuu nyt tällä hetkellä? Anonyymi kirjoitti:
"Kun eropaperit oli vetämässä kypsyin täysin siihen miten yksin jäin avioliitossani."
Miten yksinäiseltä tuntuu nyt tällä hetkellä?Ei lainkaan samallaista. Lapsettomuus oli tuolloin yksin jäämisen tunteen pääsyy. Toinen ei kipuillut kuten minä keskenmenoa ja hukkaan menneitä vuosien hoitoja.
- Anonyymi
Mulle aito sinkku on ihminen joka ei ole kenenkään kanssa henkisessä rakkaussuhteessa eikä fyysisessä suhteessa, hän on yksin ja täysin vapaa kaikista rituaaleista.Ajattelen samoin miehenä. Tällaiset fwb- suhteet vie itsellä uskottavuutta ja luottamusta pois mahdollisesta tulevasta suhteesta, kun ei itse harrasta tällaisia niin ei niitä silloin ymmärräkään. Tuntuu, et naiset ei ainakaan näitä julki tuo, joten todennäköistä olisi mun tapauksessa pettyä.
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen samoin miehenä. Tällaiset fwb- suhteet vie itsellä uskottavuutta ja luottamusta pois mahdollisesta tulevasta suhteesta, kun ei itse harrasta tällaisia niin ei niitä silloin ymmärräkään. Tuntuu, et naiset ei ainakaan näitä julki tuo, joten todennäköistä olisi mun tapauksessa pettyä.
Joo, onhan ne erikoisia virityksiä. Nypitään kuin namit kakusta ja ollaa niin voimissaan sitten, kun on saatu seksiä muttei mikään velvoita mitenkään.
Ei lainkaan samallaista. Lapsettomuus oli tuolloin yksin jäämisen tunteen pääsyy. Toinen ei kipuillut kuten minä keskenmenoa ja hukkaan menneitä vuosien hoitoja.
Kaikki vastoinkäymiset, sairaudet yms. Tuntui että jäin aina yksin selvimään niitten kanssa, eikä toisesta ollut tukemaan tai edes kysymään miten pärjään.
Olo oli kuin ois heitteillä ja uisi yksin viimeisin voimin kohti rantaa. Jos tuki jää parisuhteessa aina saamatta, että paetaan paikalta se alkaa näyttää sille, ettei vanhuuspäivinä saa tukea sen enempää, vaan vedetään ovi kii ja häivytään.
Pelottavaa ja loukkaavaa.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Kaikki vastoinkäymiset, sairaudet yms. Tuntui että jäin aina yksin selvimään niitten kanssa, eikä toisesta ollut tukemaan tai edes kysymään miten pärjään.
Olo oli kuin ois heitteillä ja uisi yksin viimeisin voimin kohti rantaa. Jos tuki jää parisuhteessa aina saamatta, että paetaan paikalta se alkaa näyttää sille, ettei vanhuuspäivinä saa tukea sen enempää, vaan vedetään ovi kii ja häivytään.
Pelottavaa ja loukkaavaa.Silloin just kumppania tarvitaan kipeämmin, kun koskaan kun itse on heikoimmillaan. Ei kumppania niin apuun tarttekkaan, kun kaikki on hyvin, mutta jos hän aina liukenee karkuun kun tarvit apua, siitä tulee orpo olo.
Toista ei saa jättää yksin silloin, kun hän on heikoimmillaan. Oikee kumppanuus on toistensa tukemista myös vaikeina aikoina, eikä selän kääntämistä.- Anonyymi
Silloin just kumppania tarvitaan kipeämmin, kun koskaan kun itse on heikoimmillaan. Ei kumppania niin apuun tarttekkaan, kun kaikki on hyvin, mutta jos hän aina liukenee karkuun kun tarvit apua, siitä tulee orpo olo.
Toista ei saa jättää yksin silloin, kun hän on heikoimmillaan. Oikee kumppanuus on toistensa tukemista myös vaikeina aikoina, eikä selän kääntämistä.Olet siis kokenut selänkääntöjä elämässäsi, itse käänsit selän aikaisemmassa suhteessa?
Tiettyyn pisteeseen saakka voi toista auttaa, ei sen yli. Anonyymi kirjoitti:
Olet siis kokenut selänkääntöjä elämässäsi, itse käänsit selän aikaisemmassa suhteessa?
Tiettyyn pisteeseen saakka voi toista auttaa, ei sen yli.Käänsin selän minulle selän kääntäneelle. Mutta ymmärsin myöhemmin toimineeni tylysti.
Tiettyyn rajaan, mutta jos ei ollenkaan, koskaan. Ei se kovin turvalliselle tunnu.- Anonyymi
Käänsin selän minulle selän kääntäneelle. Mutta ymmärsin myöhemmin toimineeni tylysti.
Tiettyyn rajaan, mutta jos ei ollenkaan, koskaan. Ei se kovin turvalliselle tunnu.Miltä se tuntuisi jos joku pitäisi sinusta hyvää huolta vaikka et eläisi samassa taloudessa?
Eikö tuolloin se rakkaus olisi kaikista pyhintä, ei mikään hyötysuhde.
Huvitti tänään kun istuimme exänyksän kanssa aitajuoksun vesiesteellä auringosta nauttien ja seuraten tyttären treenejä. Exänyksän hyvä naistuttu tuli juttelemaan sanoen, huh, niin romanttista. Ilmeisesti romanttiseen hetkeen ei tarvita kovinkaan paljon ihmeellisyyksiä, ei ainakaan jonkun mielestä.
Tarvitaan ehkä vain yhteistä aikaa, sama mielenkiinto tekemiseen? Samaa voidaan tarvita myös ns. normaalimmassa parisuhteessa.
AV Anonyymi kirjoitti:
Miltä se tuntuisi jos joku pitäisi sinusta hyvää huolta vaikka et eläisi samassa taloudessa?
Eikö tuolloin se rakkaus olisi kaikista pyhintä, ei mikään hyötysuhde.
Huvitti tänään kun istuimme exänyksän kanssa aitajuoksun vesiesteellä auringosta nauttien ja seuraten tyttären treenejä. Exänyksän hyvä naistuttu tuli juttelemaan sanoen, huh, niin romanttista. Ilmeisesti romanttiseen hetkeen ei tarvita kovinkaan paljon ihmeellisyyksiä, ei ainakaan jonkun mielestä.
Tarvitaan ehkä vain yhteistä aikaa, sama mielenkiinto tekemiseen? Samaa voidaan tarvita myös ns. normaalimmassa parisuhteessa.
AVMjaa, voi se toimia. Riippuu ihmisistä.
Toisten kanssa ei toimi yhdessä asuen eikä erilläänkään, eikä se ole aina mun syykään.
Romanttisuus onkin arkisia kauniita hetkiä. :)- Anonyymi
Mjaa, voi se toimia. Riippuu ihmisistä.
Toisten kanssa ei toimi yhdessä asuen eikä erilläänkään, eikä se ole aina mun syykään.
Romanttisuus onkin arkisia kauniita hetkiä. :)Jospa taika on laittamassasi kappaleessa, tapahtuipa millainen vanheneminen tai taantuminen tahansa:)
https://www.youtube.com/watch?v=3lo9VYSUyhA
AV Anonyymi kirjoitti:
Jospa taika on laittamassasi kappaleessa, tapahtuipa millainen vanheneminen tai taantuminen tahansa:)
https://www.youtube.com/watch?v=3lo9VYSUyhA
AVKappale on tehty niille taianomaisille, joista ei muuttais mitään. :)
On itsenään ihana just niin kun on itsensä.- Anonyymi
Kappale on tehty niille taianomaisille, joista ei muuttais mitään. :)
On itsenään ihana just niin kun on itsensä.Niin, mitäs elämään kuuluikaan? Ylä ja alamäkiä, osa jyrkkiä mutta jos on oikealla asenteella liikkeellä voi tuo laulu soida vielä vaikkapa hautajaisissa.
AV
- Anonyymi
Hyi vittu. Jep, en todellakaan halua enää parisuhdetta - en koskaan. Lapsia en ole onneksi ikinä edes harkinnutkaan haluavani.
- Anonyymi
Jutusta ilmenee ainoastaan se ettei nainen kelpuuta kilttiä ja kunnollista miestä. Pettäjät ja jännämiehet kelpaavat naisille.
Artikkelin niin sanotun asiantuntijan kerrotaan olevan 'terapeutti ja eroasiantuntija' (lue: puoskari). Tällaiset psykologistiset 'tietäjät' esittävät vain omia mielipiteitään tietona ja lypsävät potilaaltaan runsaat rahat. Kannattaa kiertää kaukaa.
Lehdet julkaisevat tällaisia artikkeleita vain saadakseen tilauksia, lehden myyntiä ja mainostuloja. Lehtifirmaa ei vähääkään hillitse tieto, että ihmiset lukevat tällaista, koska heillä on HÄTÄ, eivätkä saa puoskareilta todellisuudessa mitään apua. Tunnetun sanonnan mukaan hukkuva tarttuu oljenkorteenkin. 🌹👀
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265