Voiko palstalta

Anonyymi

Löytyä oikea rakkaus?

Niin?

24

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi löytyä. Mutta hän on nykyään edesmennyt.

      • Kaipaan yhä ja aina.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Kaipaan yhä ja aina.

        Onko sinullakin käynyt niin? Siitä on jo vuosia, kun Katja kuoli.

        Elämä on pettymyksiä täynnä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinullakin käynyt niin? Siitä on jo vuosia, kun Katja kuoli.

        Elämä on pettymyksiä täynnä.

        On.
        Seitsemän vuotta sitten kuoli.


    • Anonyymi

      Jazuli <3

    • Anonyymi

      Jos joku tyrkky kelpaa

    • Anonyymi

      Ainoastaan kirjastoista voi löytää tosirakkauden.

      Kato uusi Elvis-elokuva. Elviksen nousu ja tuhoutuminen.

      John Levis oli kerran hahmomme eräässä tietokonepeli-suunnitelmassa.
      Elviksen ulkonäkö oli otettu John Levikselle.

    • Voi löytyä.. mulle ainakin löytyi.

    • Anonyymi

      En tiedä? Jos olet tavannut henkilön oikeassa elämässä, niin silloin voi kyllä.

    • Ihminen jonka kanssa muodostuu rakastava suhde voi löytyä periaatteessa mistä vaan missä ihmisiä kohtaa.

    • Voi, onhan noita ollut montakin paria jotka ovat täältä toisensa löytäneet.

      • Anonyymi

        Jaa ketkä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa ketkä?

        No nyt rupea listaa esittelemään, mutta on niitä useampiakin sellaisia jotka tiedän, varmaan vielä enemmän sellaisia joista en edes tiedä, jäävuorenhuippu on kaikille tuttu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No nyt rupea listaa esittelemään, mutta on niitä useampiakin sellaisia jotka tiedän, varmaan vielä enemmän sellaisia joista en edes tiedä, jäävuorenhuippu on kaikille tuttu.

        Eli pelkkää arvailua, vailla mitään tietopohjaa. Kuten palstailu yleensäkin.


    • Anonyymi

      Ei voi. Ulkona liikkuessa voi katsella ikäisiään ihmisiä, mutta ei vielä ole ollenkaan sellaista tunnetta että haluaisin ihastua ja rakastua. Mietitään asiaa uudestaan ensi kesänä.

      • Anonyymi

        Mitenkäs jos tulee sun iästä poikkeevia vastaan?


    • Anonyymi

      Löyty jo. Eihän se alunperin palstalta löytyny mutta löysin sen täältä

      • Oletko tunnistanut jonkun irl ihmisen täällä sinkuissa? Onpa hauska! Miten eksyit tänne itse, ja mistä tunnustit hänet? Teidän täytyy olla jollain lailla läheisiä, että se on mahdollista.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Oletko tunnistanut jonkun irl ihmisen täällä sinkuissa? Onpa hauska! Miten eksyit tänne itse, ja mistä tunnustit hänet? Teidän täytyy olla jollain lailla läheisiä, että se on mahdollista.

        On se hauska! Ja jännäks tekee sen että emme hänen kanssaan juuri puhu irl henkilökohtaisista. Viimekertainen keskustelu, pidä pihakin siistinä, se oli kuulemma huonossa jamassa sekin. Sisältä oli kyllä siistiä vaikka meinas ettei läpi mene.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se hauska! Ja jännäks tekee sen että emme hänen kanssaan juuri puhu irl henkilökohtaisista. Viimekertainen keskustelu, pidä pihakin siistinä, se oli kuulemma huonossa jamassa sekin. Sisältä oli kyllä siistiä vaikka meinas ettei läpi mene.

        Täh?


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Täh?

        Sitäpä juuri


    • Anonyymi

      Katja vaìnaa aikoinaan löytyi sinkut-palstalta.

    • Anonyymi

      Ei voi löytyä. Ei kukaan lopeta palstailua rakkauden takia.

      • Sehän riippuu parista miten paljon viettää mielummin aikaa tehden jotain muuta, kun palstaillen. Liikunnallinen pari voi vaikka yhdessä liikkua mielummin, kun kirjoitella palstalla.

        Niin mäkin joskus toivoin, mutta sohvapottuhan ei liikuntaa harrasta. :D

        Pleikkaa...


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe