Naista joka ei pihtaa. Kannattaa siis aina valita nainen huolella.
Kukaan ei jätä
58
725
Vastaukset
- Anonyymi
Harvalle miehelle pelkkä pihtaamattomuus riittää. Mutta hyvä sulle, että tyydyt vähään. Noin vähäsillä toivella on helppo löytää.
Kukaan ei jätä naista jota rakastaa, vaikka se pihtailisikin.
Ei pidä paikkaansa. Mies menettää pian mielenkiintonsa sellaiseen naiseen, jonka kanssa ei ole seksiä. Tai sitten mies on vätys, jonka kaltaista nainen ei halua. 🌹👀
kynä..mi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Mies menettää pian mielenkiintonsa sellaiseen naiseen, jonka kanssa ei ole seksiä. Tai sitten mies on vätys, jonka kaltaista nainen ei halua. 🌹👀
Nojoo, korjataan sitten. Mä puhuin ehkä itsestäni, en miehistä. :)
On elämäntilanteita ja aikoja, kun seksi on pois mielestä ja mielenpäällä voi olla muuta. Huono suhde joka ei seksittömyyttä jonkun verran kestä. Silloin kun mietitään vaan omia tarpeita ollaa kumppanina aika pässejä.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
On elämäntilanteita ja aikoja, kun seksi on pois mielestä ja mielenpäällä voi olla muuta. Huono suhde joka ei seksittömyyttä jonkun verran kestä. Silloin kun mietitään vaan omia tarpeita ollaa kumppanina aika pässejä.Mä nään tämän näin, koska olen ollut paljon sairastava ja kyvytön normaaliin elämään sairaana. En ole kyennyt edes liikkumaan mihinkään, syömäön saati miettimään mitään seksejä.
Ehkäpä mä siksi olen valmis ymmärtämään, että kumppanillanikin voi olla vaikeeta keskittyä tärkeempiinkin asioihin, kun seksiin enkä kuole siihen, jos en saa seksiä just aina kun itseä haluttaa. Ei tee mieli seksiä, kun näkee että kumppanilla on murheita. Mielummin keskitytään niitten murheitten voittamiseen, kun murehtimaan mun seksin saamisia.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Mä nään tämän näin, koska olen ollut paljon sairastava ja kyvytön normaaliin elämään sairaana. En ole kyennyt edes liikkumaan mihinkään, syömäön saati miettimään mitään seksejä.
Ehkäpä mä siksi olen valmis ymmärtämään, että kumppanillanikin voi olla vaikeeta keskittyä tärkeempiinkin asioihin, kun seksiin enkä kuole siihen, jos en saa seksiä just aina kun itseä haluttaa. Ei tee mieli seksiä, kun näkee että kumppanilla on murheita. Mielummin keskitytään niitten murheitten voittamiseen, kun murehtimaan mun seksin saamisia.Tärkeysjärjestys ny kumminkin. Seksi ei ole tärkein asia suhteessakaan.
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Aika montaa miestäkään ei seksi suuremmin kiinnosta. Jos tunne on molemminpuolinen, niin silloinhan se on täysin ok.
Anonyymi kirjoitti:
Aika montaa miestäkään ei seksi suuremmin kiinnosta. Jos tunne on molemminpuolinen, niin silloinhan se on täysin ok.
Ja vaikkei tunne olis aina molemminpuolinenkaan, niin joskus on vaan tärkeempää miettiä kumppanin olotilaa eikä omaansa.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Tärkeysjärjestys ny kumminkin. Seksi ei ole tärkein asia suhteessakaan.
Seksi ei ole tärkein, mutta jos läheisyys, kosketus ja läsnäolo häviää samaan aikaan, on kombo haastava,
Jos ihmisen ei tee mieli, ei hän sille mitään voi. Samoin sairauksille ei kumpikaan voi mitään. Hyvä ja kohtalainenkin parisuhde kestää tilapäistä haluttomuutta! Kuitenkin vaikka vuosien haluttomuus, jolle ei halua tehdä mitään eikä edes halu käsitellä asiaa, ei ole väliaikaista.
Erityisesti, jos myös nuo muut parisuhteen tärkeät elementit jää pois, alkaa tunneyhteys lähes kaikilla varista vähitellen pois. Jos tilaa ei tässä kohtaa korjaa, suurin osa eroaa tai pettää/tulee petetyksi tai katkeroituu.
Ystävyys ja parisuhteen ero on seksissä. Rakastelu, iholla olo, intiimi kosketus, silmiin hukkuminen, suudelmat yleensä kuuluu vain parisuhteeseen. Jos seksuaalisuus jää kaikissa muodoissaan pois, jääkö jäljelle muuta kuin ystävyys? Ystävyys in toki iso ja arvostettava asia myös parisuhteessa.Emberizi kirjoitti:
Seksi ei ole tärkein, mutta jos läheisyys, kosketus ja läsnäolo häviää samaan aikaan, on kombo haastava,
Jos ihmisen ei tee mieli, ei hän sille mitään voi. Samoin sairauksille ei kumpikaan voi mitään. Hyvä ja kohtalainenkin parisuhde kestää tilapäistä haluttomuutta! Kuitenkin vaikka vuosien haluttomuus, jolle ei halua tehdä mitään eikä edes halu käsitellä asiaa, ei ole väliaikaista.
Erityisesti, jos myös nuo muut parisuhteen tärkeät elementit jää pois, alkaa tunneyhteys lähes kaikilla varista vähitellen pois. Jos tilaa ei tässä kohtaa korjaa, suurin osa eroaa tai pettää/tulee petetyksi tai katkeroituu.
Ystävyys ja parisuhteen ero on seksissä. Rakastelu, iholla olo, intiimi kosketus, silmiin hukkuminen, suudelmat yleensä kuuluu vain parisuhteeseen. Jos seksuaalisuus jää kaikissa muodoissaan pois, jääkö jäljelle muuta kuin ystävyys? Ystävyys in toki iso ja arvostettava asia myös parisuhteessa.Nojuu, itse taas mietin asiaa niin, että se läheisyys ja läsnäolo kärsii enemmän jos kumppanilla ei ole tilannetajua ja kykyä nähdä mikä milloinkin on oleellisempaa.
Itseltäni tuo juuri on läsnäoloa ja läheisyyttä, kun en heittäydy marttyyriksi seksin vuoksi.
Se tilanne missä sinä elit on tyystin eri juttu, kun mitä ajattelin tässä. :)PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Nojuu, itse taas mietin asiaa niin, että se läheisyys ja läsnäolo kärsii enemmän jos kumppanilla ei ole tilannetajua ja kykyä nähdä mikä milloinkin on oleellisempaa.
Itseltäni tuo juuri on läsnäoloa ja läheisyyttä, kun en heittäydy marttyyriksi seksin vuoksi.
Se tilanne missä sinä elit on tyystin eri juttu, kun mitä ajattelin tässä. :)Jaja kyllähän läheisyyttä ja läsnäoloa voi olla ilman seksiäkin. Aseksuaaleillakin. Rakkaus on läsnä kuitenkin, vaikka alapäitten hinkutukset puuttuu.
Jaja kyllähän läheisyyttä ja läsnäoloa voi olla ilman seksiäkin. Aseksuaaleillakin. Rakkaus on läsnä kuitenkin, vaikka alapäitten hinkutukset puuttuu.
Ja mä jotenkin nään, että pohjimmiltaan rakkaus hyväksyy senkin, kun seksi joskus loppuu. Rakkaus joka ei ole riippuvainen seksistä vaan yhteisestä tunteesta ja tunnesiteestä. Sielujen sympatiasta.
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Ystävyys ja parisuhteen ero on seksissä. Rakastelu, iholla olo, intiimi kosketus, silmiin hukkuminen, suudelmat yleensä kuuluu vain parisuhteeseen. Jos seksuaalisuus jää kaikissa muodoissaan pois, jääkö jäljelle muuta kuin ystävyys? Ystävyys in toki iso ja arvostettava asia myös parisuhteessa.No tokihan jää. Esim. kahden ihmisen taloudellinen liitto, joka on voimakkaampi kuin molemmat erillään. Myös luottamussuhde sekä tuki ja turva, jotka ovat voimakkaampia kuin muiden ystävien.
Yksin minulla ei olisi varaa asua näin leveästi, muutakin kivaa materiaa puuttuisi. Ja jos saan sairaskohtauksen joku on soittamassa ambulanssin. PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ja mä jotenkin nään, että pohjimmiltaan rakkaus hyväksyy senkin, kun seksi joskus loppuu. Rakkaus joka ei ole riippuvainen seksistä vaan yhteisestä tunteesta ja tunnesiteestä. Sielujen sympatiasta.
Itse en jättäisi ketään seksittömyyden takia, kun muuten koen että ihminen on mulle kaikki kaikessa ja rakastan häntä ja hän mua. Kyllä sen näkee ja tuntee, kun suhteessa vallitsee rakkaus, vaikkei seksiä oliskaan.
Mielummin luovun tuosta vaan seksistä, kun ihmisestä jonka koen elämäni rakkaudeksi.
Mulle taitaa merkata muut asiat seksiä enemmän..PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Itse en jättäisi ketään seksittömyyden takia, kun muuten koen että ihminen on mulle kaikki kaikessa ja rakastan häntä ja hän mua. Kyllä sen näkee ja tuntee, kun suhteessa vallitsee rakkaus, vaikkei seksiä oliskaan.
Mielummin luovun tuosta vaan seksistä, kun ihmisestä jonka koen elämäni rakkaudeksi.
Mulle taitaa merkata muut asiat seksiä enemmän..Jotenkin näin ja hyvät yöt samalla. :)
https://youtu.be/Ai_bSCnPVtM- Anonyymi
Mulle taitaa merkata muut asiat seksiä enemmän..Hieno nainen ei piIIua anna.
Ja vaikkei tunne olis aina molemminpuolinenkaan, niin joskus on vaan tärkeempää miettiä kumppanin olotilaa eikä omaansa.
Muistan omasta seurusteluajastani. Etsin todella aviokumppania, enkä irtoseksiä, mutta seksi kuuluu mielestäni seurusteluun välttämättömästi heti alusta lähtien. Muuten EI VOI TUTUSTUA 'henkisestikään', sillä seksi on ehdottomasti osa henkistäkin tutustumista. Eli tutustuminen on kokonaispaketti, jota ei voi jakaa henkiseen ja seksuaaliseen osaan.
Sen ajan seksi oli pettingiä eli sukupuolielimien hyväilyä, koska e-pillereitä ei vielä ollut saatavissa. Useimmat tytöt pitivät pettingistä kovasti. Tavallisesti vieraammankin tytön kanssa juteltaessa, pidettiin sormea tytön emättimessä.
Kun muutamalle tytölle, joihin olin rakastunut vuorollaan, kerroin että etsin puolisoa, vastaus oli ei. Menetin HETI mielenkiintoni ko. tyttöä kohtaan, eikä se koskaan palannut.
Tytöt taas luulivat, että piiritän edelleen heitä, ja käyttäytyivät kuin se olisi selvä. Yksi jopa rupesi lirkuttelemaan ja flirttailemaan, kun en enää osoittanut kiinnostusta. Kun toiselle kerroin, että ylioppilaskodissani vietetään joulujuhlia, joihin pitää tuoda myös tyttöystävä, tämä sanoi hyvin tomerasti: "Minä en tule."
En tohtinut pahoittaa hänen mieltänsä kertomalla, että en ollut sellaista edes ajatellut. Annoin hänen elää kuvitelmassaan, että piiritin häntä. Hän tarvitsi sitä, koska muutenkin mainitsi kilpakosijoina kaksi herrasmiestä.
Minusta piirittäminen on aivan inhottavaa, moukkamaista ja alentavaa kissa-hiiri-leikkiä. Mieleni vaatii suoruutta, eikä lapsellista pelaamista ja kisailua, joita vanhoissa suomalaisissa elokuvissa on jo ihan kylliksi.
Itse en ajattele asiaa 'olotilan' kannalta, vaan ennen kaikkea siltä, että jos ei rupea sujumaan jo heti alussa, ei suju jatkossakaan. Siksi minun mielenkiintoni lopahti ensimmäiseen eihin.
Kun löysin suloisen vaimoni, sujui heti alussa ja sujuu edelleen aivan ihanoittavasti. 🌹👀kynä..mi kirjoitti:
Muistan omasta seurusteluajastani. Etsin todella aviokumppania, enkä irtoseksiä, mutta seksi kuuluu mielestäni seurusteluun välttämättömästi heti alusta lähtien. Muuten EI VOI TUTUSTUA 'henkisestikään', sillä seksi on ehdottomasti osa henkistäkin tutustumista. Eli tutustuminen on kokonaispaketti, jota ei voi jakaa henkiseen ja seksuaaliseen osaan.
Sen ajan seksi oli pettingiä eli sukupuolielimien hyväilyä, koska e-pillereitä ei vielä ollut saatavissa. Useimmat tytöt pitivät pettingistä kovasti. Tavallisesti vieraammankin tytön kanssa juteltaessa, pidettiin sormea tytön emättimessä.
Kun muutamalle tytölle, joihin olin rakastunut vuorollaan, kerroin että etsin puolisoa, vastaus oli ei. Menetin HETI mielenkiintoni ko. tyttöä kohtaan, eikä se koskaan palannut.
Tytöt taas luulivat, että piiritän edelleen heitä, ja käyttäytyivät kuin se olisi selvä. Yksi jopa rupesi lirkuttelemaan ja flirttailemaan, kun en enää osoittanut kiinnostusta. Kun toiselle kerroin, että ylioppilaskodissani vietetään joulujuhlia, joihin pitää tuoda myös tyttöystävä, tämä sanoi hyvin tomerasti: "Minä en tule."
En tohtinut pahoittaa hänen mieltänsä kertomalla, että en ollut sellaista edes ajatellut. Annoin hänen elää kuvitelmassaan, että piiritin häntä. Hän tarvitsi sitä, koska muutenkin mainitsi kilpakosijoina kaksi herrasmiestä.
Minusta piirittäminen on aivan inhottavaa, moukkamaista ja alentavaa kissa-hiiri-leikkiä. Mieleni vaatii suoruutta, eikä lapsellista pelaamista ja kisailua, joita vanhoissa suomalaisissa elokuvissa on jo ihan kylliksi.
Itse en ajattele asiaa 'olotilan' kannalta, vaan ennen kaikkea siltä, että jos ei rupea sujumaan jo heti alussa, ei suju jatkossakaan. Siksi minun mielenkiintoni lopahti ensimmäiseen eihin.
Kun löysin suloisen vaimoni, sujui heti alussa ja sujuu edelleen aivan ihanoittavasti. 🌹👀Juu. Se on niin ihmisistä kiinni kuka mitäkin kaipaa ja miten pian.
Itse olen ollut miellyttäjä suhteissani ja suostunut seksiin vaikken itse sitä niin olisi kaivannutkaan. Eräänlainen vastalahja ja hyvää mieltä tarjoava vaihtoväline.
Kun en ole miesten kanssa (ainoa poikkeus nykyinen mieheni) saanut seksistä itselleni oikein mitään kuin vastarakkautta ja en aina edes sitäkään, ehkä hyvän mielen hyvästä mielestä, niin en ole ikinä ollut seksistä niin täpinöissänikään.
Ihan sama on tai ei.
En sitten tiedä olisko niin myls naissuhteessa vai olisko seksi mullekin miellyttävämpää ja tärkeämpää, kun miesten kanssa se ei mulle ihmeitä merkkaa. Miehille toki enemmän kun mulle.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Juu. Se on niin ihmisistä kiinni kuka mitäkin kaipaa ja miten pian.
Itse olen ollut miellyttäjä suhteissani ja suostunut seksiin vaikken itse sitä niin olisi kaivannutkaan. Eräänlainen vastalahja ja hyvää mieltä tarjoava vaihtoväline.
Kun en ole miesten kanssa (ainoa poikkeus nykyinen mieheni) saanut seksistä itselleni oikein mitään kuin vastarakkautta ja en aina edes sitäkään, ehkä hyvän mielen hyvästä mielestä, niin en ole ikinä ollut seksistä niin täpinöissänikään.
Ihan sama on tai ei.
En sitten tiedä olisko niin myls naissuhteessa vai olisko seksi mullekin miellyttävämpää ja tärkeämpää, kun miesten kanssa se ei mulle ihmeitä merkkaa. Miehille toki enemmän kun mulle.Ainaskin innostun naiskehosta seksuaalisesti kuin formula nollasta sataan, mutta en tosiaan tiedä kun ei ole kokemusta, että onko seksinnälkää enempi jos olisin naisen kanssa pari.
Hyvin todennäköistä, että kun silmäkin nauttii naisvartalosta haluttavana enempi, niin seksikin maittaisi paremmin. 🤷🏼♂️
Vaan en nyt lähde testaamaan. :)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno nainen ei piIIua anna.
Juuri näin. ☝️
- Anonyymi
On elämäntilanteita ja aikoja, kun seksi on pois mielestä ja mielenpäällä voi olla muuta. Huono suhde joka ei seksittömyyttä jonkun verran kestä. Silloin kun mietitään vaan omia tarpeita ollaa kumppanina aika pässejä.Huonoja hetkiä on itellä aina päivittäin moniakin mu siltikään ei vie tähän ikään ole ollu hetkeäkään etteikö pillu olisi mielessä miksi sitä ei miettisi kun tietää että se märkä pillu se se vasta hyvältä tuntuu
- Anonyymi
Tärkeysjärjestys ny kumminkin. Seksi ei ole tärkein asia suhteessakaan.
Ei se ole tärkein mu monastikin hyvin olennainen varsinkin silloin jos se on asia josta vaietaan siinä kohti kun jompikumpi kumpi kokee sen ongelmalliseksi syystä tai toisesta
- Anonyymi
Mies ei voi kuin syyttää itseään jos nainen "pihtaa". Kukaan ei "pihtaa " huvin vuoksi.
- Anonyymi
Ei haluttomuudella ole välttämättä tai useinkaan mitään tekemistä kumppanin kanssa ellei sitten koko arjen pyörittäminen jää vain yhdelle ja jaksaminen ei riitä sen takia enää seksiin.
Ei kaikilla ole halua teki kumppani mitä vaan. Synnytys tai hormonaalinen ehkäisy voi viedä halut tai alussa vähä haluinen ihminen harrastaa seksiä lähinnä miellyttääkseen kumppania ja saadakseen suhteen. Kun ollaan sitouduttu, miellyttämisen tarve väistyy. Ei kaikilla ole tarvetta läheisyyteenkään.
Sinänsä seksitön liitto on ok, jos se on molemmin puolin ok. Eikä kenenkään tarvitse harrastaa seksiä, jos ei itse halua! Kuitenkin jatkuvasti ja säännölliseksi torjutuksi tuleminen ja tunneyhteydestä kieltäytyminen (ei ole vain seksiä) murentaa vähitellen liiton ja lopuksi myös tunteen. Myöskään sen jatkuvasti torjutun ei ole pakko jäädä tai hänen ei ole pakko valita lopun elämän selibaattia.. Valinta on molemmin puolin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haluttomuudella ole välttämättä tai useinkaan mitään tekemistä kumppanin kanssa ellei sitten koko arjen pyörittäminen jää vain yhdelle ja jaksaminen ei riitä sen takia enää seksiin.
Ei kaikilla ole halua teki kumppani mitä vaan. Synnytys tai hormonaalinen ehkäisy voi viedä halut tai alussa vähä haluinen ihminen harrastaa seksiä lähinnä miellyttääkseen kumppania ja saadakseen suhteen. Kun ollaan sitouduttu, miellyttämisen tarve väistyy. Ei kaikilla ole tarvetta läheisyyteenkään.
Sinänsä seksitön liitto on ok, jos se on molemmin puolin ok. Eikä kenenkään tarvitse harrastaa seksiä, jos ei itse halua! Kuitenkin jatkuvasti ja säännölliseksi torjutuksi tuleminen ja tunneyhteydestä kieltäytyminen (ei ole vain seksiä) murentaa vähitellen liiton ja lopuksi myös tunteen. Myöskään sen jatkuvasti torjutun ei ole pakko jäädä tai hänen ei ole pakko valita lopun elämän selibaattia.. Valinta on molemmin puolin.Haluttomuus ja ns . "pihtaaminen" ovatkin eri asioita.
- Anonyymi
Nainen kyllä jättää miehen, joka haluaa vain seksiä. Eroista suurin osa tapahtuu naisen aloitteesta.
- Anonyymi
Miehen täytyy osata diplomatia.
Aina välillä puuhaillaan naisenkin haluamia juttuja. Meneehän ne siinä ajanvietteenä kun odotetaan seuraavaa vihreää valoa :)
Ei ole muuten avorouva jättänyt, vaikka kyllä se tietää mitä minä siltä haluan.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Haista kakka. Emme ole mitään mällisäiliöitä. Säilö mihin tahdot. Tällä ei tuohon tyydytä.
- Anonyymi
Vähän aikaa sitten joku kirjoitteli, että pelkää menettävänsä panomiehen, jonka kanssa ollut vain seksin takia. Mut pelkää, et panomies on löytänyt toisen kiinnostuksen kohteen. Huolia on monenlaisia. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia, kuin ne halutaan välillä nähdä.
Itse rakastun ihmiseen (olemus). Jossa on toivottavasti paljon tykkäämisen arvoista. Luottamus on selkeästi se tärkein, kemia, että on helpompaa ymmärtää toista. Täytyy tuntua sopivalta monella tapaa. Yhdessä olo mielekkäältä. Onko seksiä, toivottavasti välillä, mut ei se ole se tärkein itselle.
Toivon aina, et valittu on vähän käytetty, mut pelkona on aina, et taidan toivoa liikoja. Olen itsekin vähän käytetty, siksi tämäkin on perusteltavissa oleva toivomus. En tiedä minkälaisia klikkejä syntyy, jos tässä asiassa eroamme paljon toisista? Meitä on moneksi ja olen kohdannut kovia kokeneita naisia, joilla on ollut näitä ikäviä suhteita, jotka jättää jälkensä.
Riidoissa helposti tilanne kääntyy toisen syyttelyyn, enkä sulata sitä, mitä se voisi tarkoittaa käytännössä. Siksi toive on aiheellinen ja siinä ei kannata paljoa joustaa. Periaatteita hyvä olla, tästä hyvä pitää kiinni, koska vaikuttaa myös luottamuksen synnyttämiseen, onko toinen sen arvoinen. Harvemmin on, todettua käytännössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän aikaa sitten joku kirjoitteli, että pelkää menettävänsä panomiehen, jonka kanssa ollut vain seksin takia. Mut pelkää, et panomies on löytänyt toisen kiinnostuksen kohteen. Huolia on monenlaisia. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia, kuin ne halutaan välillä nähdä.
Itse rakastun ihmiseen (olemus). Jossa on toivottavasti paljon tykkäämisen arvoista. Luottamus on selkeästi se tärkein, kemia, että on helpompaa ymmärtää toista. Täytyy tuntua sopivalta monella tapaa. Yhdessä olo mielekkäältä. Onko seksiä, toivottavasti välillä, mut ei se ole se tärkein itselle.
Toivon aina, et valittu on vähän käytetty, mut pelkona on aina, et taidan toivoa liikoja. Olen itsekin vähän käytetty, siksi tämäkin on perusteltavissa oleva toivomus. En tiedä minkälaisia klikkejä syntyy, jos tässä asiassa eroamme paljon toisista? Meitä on moneksi ja olen kohdannut kovia kokeneita naisia, joilla on ollut näitä ikäviä suhteita, jotka jättää jälkensä.
Riidoissa helposti tilanne kääntyy toisen syyttelyyn, enkä sulata sitä, mitä se voisi tarkoittaa käytännössä. Siksi toive on aiheellinen ja siinä ei kannata paljoa joustaa. Periaatteita hyvä olla, tästä hyvä pitää kiinni, koska vaikuttaa myös luottamuksen synnyttämiseen, onko toinen sen arvoinen. Harvemmin on, todettua käytännössä.Lisäys, panomies suhde kestänyt 10-vuotta. Aikamoinen mällisäiliö ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys, panomies suhde kestänyt 10-vuotta. Aikamoinen mällisäiliö ollut.
No onkos sulla MIKÄÄN suhde kestänyt kymmentä vuotta?
Sanoisin, et jos suhteessa on seksiä kymmenen vuotta, niin on todella hyvä suhde ollut jos seksi tärkeää tai tärkeintä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onkos sulla MIKÄÄN suhde kestänyt kymmentä vuotta?
Sanoisin, et jos suhteessa on seksiä kymmenen vuotta, niin on todella hyvä suhde ollut jos seksi tärkeää tai tärkeintä.Tästä voi olla montaa mieltä, monenko kanssa panomies toimintaa jatkoi saman kaavan mukaan. Onko suhde ollut vain suorittamista, tarpeiden tyydytystä. Panomies löysi paremman, joka syrjäytti sitten yhden pois. Siksi mällisäiliö heräsi todellisuuteen. Vaihtelun vuoksiko? Ei voi tietää voi vain arvailla syitä, miksi loppui. Syntyykö seksiin riippuvuus, kun on liian aktiivinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä voi olla montaa mieltä, monenko kanssa panomies toimintaa jatkoi saman kaavan mukaan. Onko suhde ollut vain suorittamista, tarpeiden tyydytystä. Panomies löysi paremman, joka syrjäytti sitten yhden pois. Siksi mällisäiliö heräsi todellisuuteen. Vaihtelun vuoksiko? Ei voi tietää voi vain arvailla syitä, miksi loppui. Syntyykö seksiin riippuvuus, kun on liian aktiivinen.
Sitä saat ruuna miettiä.
- Anonyymi
Myös nainen valitsee. Se voi olla sinulle ongelma.
- Sheena - Anonyymi
Nainen ehtii monesti ensin :)
Ongelma on, että kun niitä ei jätetä, niin sitten niitä ei ole vapaalla jalalla.. Eli pihtareista se vaan on valittava :)
Sitä paitsi, aattelepa, kuinka loppuun ajettu se nainen sitten onkaan, vuosien jälkeen, kun yhtään ei ole tajunnut pihdata.. Jos itse ottaa eron tai tulee leskeksi niin että sullakin olisi hänen kanssaan mahdollisuus pariutua. Eli pihtarit kunniaan vaan:)- Anonyymi
Kuinkahan siinä huolellisen valinnan aikana selviää, onko nainen/tuleeko hänestä pihtari. - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkahan siinä huolellisen valinnan aikana selviää, onko nainen/tuleeko hänestä pihtari. - cu-
Niin, siinäpä on vaikean valinnan äärellä, kun naiset seisovat rivissä edessäsi, ja pitää valita, kenellä on pihtaamattoman elkeet🤔
- Anonyymi
En tiedä teistä naisista mutta kyllä ainakin itselläni on nyt seksin perässä juokseminen vähän jo hiljentynyt. Joskus se oli lähes tärkein, liikuttava, energiaa antava voima, se älytön himokkuus jotain ihmistä kohtaan. Näki kauhiasti vaivaa että sai jonkun omaan sänkyynsä. Nyt on kyllä laiskaksi itse jo tullut, nythän pitää melkein naisten oikein yrittää, että saisivat minut omaan sänkyynsä. Helvetin kuumiakin kun ovat, ei voi nukkua edes vieressä.
Kai se on myös jotain jo niin monesti koettua ettei ihan herkästi enää koko hommaa ajattele.
Jos olisi rakastellut elämänsä aikana vaikka 2000 kertaa, mitä kokemusta se yksi kerta siihen lisää tuottaisi?
Toki mukava se on lämmintä ihoa vasten olla ja satunnaisesti antautua, mutta ei se kyllä elämän laatua kovinkaan paljon paranna, ei ainakaan pitkäksi aikaa.
Slogan "pannaan elämä kuntoon" kun usein tuottaa sen päinvastaisen tuloksen, mitä itse olisi halunnut. Ainakin itselläni on liiasta panemisesta myös niitä huonoja kokemuksia, kun mikään ei riitä. Silleen sopivasti tilanteen mukaan on ihan ok, ei saa kuitenkaan olla mitään rutiininomaista "Lauantai on puhtaan tavaran päivä" meininkiä.
Onhan se elämä aina sitä että odottavan aika on pitkä:)
AV - Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Niin, siinäpä on vaikean valinnan äärellä, kun naiset seisovat rivissä edessäsi, ja pitää valita, kenellä on pihtaamattoman elkeet🤔
Kaipa se on se kuuluisa pilke silmäkulmassa mikä antaa mielikuvitukselle vallan. - cu-
Jos pihtaaminen johtuu aivojen rakenteellisesta, aivokemiallisesta tai hormonaalisesta syystä, sillehän ei voi mitään, mutta jos sitä edes vähäisessä määrin motivoi kaupankäynti, rankaiseminen tai palkitseminen seksillä, on syytä varautua yhdessäolon TÄYDELLISEEN romahtamiseen. 🌹👀
- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
Jos pihtaaminen johtuu aivojen rakenteellisesta, aivokemiallisesta tai hormonaalisesta syystä, sillehän ei voi mitään, mutta jos sitä edes vähäisessä määrin motivoi kaupankäynti, rankaiseminen tai palkitseminen seksillä, on syytä varautua yhdessäolon TÄYDELLISEEN romahtamiseen. 🌹👀
Pihtarina kerron oman syyni. Iän tai suhteen keston takia toinen osapuoli ei nykyään huolehdi itsestään juuri lainkaan. Pesemättömät, resuiset hampaat eivät houkuttele lähikontaktiin ja kuukausia parturia huutanut tukka ei herätä positiivisia tunteita. Kuorsaaminen tietenkin sinänsä tahatonta, mutta ei edes yritä mitään apua, suuttuu kun mainitsen. Niinpä olemme kämppiksiä, nukun olohuoneessa.
Anonyymi kirjoitti:
Pihtarina kerron oman syyni. Iän tai suhteen keston takia toinen osapuoli ei nykyään huolehdi itsestään juuri lainkaan. Pesemättömät, resuiset hampaat eivät houkuttele lähikontaktiin ja kuukausia parturia huutanut tukka ei herätä positiivisia tunteita. Kuorsaaminen tietenkin sinänsä tahatonta, mutta ei edes yritä mitään apua, suuttuu kun mainitsen. Niinpä olemme kämppiksiä, nukun olohuoneessa.
Täysin ymmärrettävää. 🌹👀
- Anonyymi
Höllitär tulee siis valita huolella?
Iloluontoiset naiset on helppo tunnistaa, ne käyvät käsiksi jo ravintolassa.
En tiedä uskaltaako niihin rakastua, pyrähtävät niin helposti pois.- Anonyymi
Avovaimoni ei koskaan pihtaa. En minäkään sen puoleen. Seksiä välillä ollut liikaakin. Viikon tauko tekee hyvää.
- Anonyymi
Hyvin pitkälti miehestä kiinni.
- Anonyymi
Jos syttyy niin syttyy ja kunnolla sillon se halu on mukana oon sitä mieltä.
- Anonyymi
Höpö höpö. Kyllä jättää ja vieraissakin piti käydä vaikka pillua oli tarjolla joka päivä. Viikonloppuisin saatettiin panna koko päivä ja yö. Se on kun mikään ei riitä. Vanhoja ämmiä vonkas ja sitten lopulta otti vielä nuoremman kuin minä. Onneksi pääsin eroon moisesta kusipäästä. Saa pompotella nyt sitä naivia pikkulikkaa. Ei tiedä mitään mitä äijä kotiseudullaan, jossa mökki sijaitsee touhuaa. Haha. Väistin luodin täpärästi.
- Anonyymi
Seksiaddiktin huolet eivät lopu koskaan. :)
- Anonyymi
Viinan kanssa tai ilmankin.
- Anonyymi
Väittämäsi ei pidä paikkaansa, tai vain osittain. Riippuu miten asian ymmärtää, mies ei jättänyt, mutt kävi myös vieraissa. Minä pakkasin laukkuni ja lähdin pois.
- Anonyymi
Mitä sil tekee jos sen kanssa pelkän pillun takia on halvemmaksi tulee se viiden tonnin joku realdoll ja saa ihte vie valita tasan tarkkaan ketä pornotähteä tai julkkista haluaa sen muistuttavan tai jos mahdollisesti joku kuva itsellä minkä mukaan sen voi teettää
Nainen ei pihtaa, kun saa hyvää seksiä ja soljuvan avoimen lämminhenkisen suhteen.
- Anonyymi
Mieheni saa joka viikko seksiä 5-11 kertaa. Aina olen kiimaisena ja kaikkea kokeillaan. Tykkään seksistä ja lisäksi masturboin päivittäin. Olen ollut tällainen pienestä tytöstä alkaen. Rakastan miestä ja olen kerran kahteenkymmeneen vuoteen sanonut seksille ei. Hän on saanut tehdä minulla seksimielessä mitä haluaa ja olen vaan nauttinut siitä ja itsekin tehnyt juttuja. Silti hän haaveilee seksistä myös muiden kanssa ja saattaa jättää minut jonain päivänä sen vuoksi vaikka sanookin rakastavansa minua. En usko että löytää helposti näin seksuaalista ja kiimaista naista, mutta kun ei tiedä minkälaista pihtaajaa ja persoonaa markkinoilla liikkuu niin ruoho näyttää niin vihreältä siellä. Olen rauhoittanut itseni miettimällä, että se on sitten hänen menetyksensä jos niin tekee.. ja jonkun muun miehen onni kun saa iloisen mieleni ja pimpsani sekä kauniin vartaloni käyttöönsä.
- Anonyymi
Pihtasin, että uunokki lähti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175850
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04641- 502919
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262856Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332326Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452300Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221913Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747- 381520
- 1711373