Nykyinen kitarani on Squier Strato ja sen mukana tuli Thomannilta halpis-gigbag. Olen nyt hommaamassa Les Paul-tyylistä kitaraa, ja mietin mahtuukohan se Straton pussiin. Olen aina ajatellut että LP olisi paljon isompi kuin Strato, mutta en ole enää varma, kun katselin youtubesta vertailupätkiä, niin näytti melkein samankokoiselta. Jos menen ostamaan kitaraa, niin olisi aika kurjaa jos se ei mahdukaan pussiin. Olen siis käytettynä ostamassa, ja myyjällä ei ole kitaralle laukkua. Mitä sanoisitte? Se mun gigbag on vissiin Thomannin kaikkein halvin ja alkeellisin malli.
t. Mustanymous
Onko Les Paul merkittävästi isompi kuin Strato?
18
189
Vastaukset
- Anonyymi
Staratolle tarkoitettuun ei mahdu LP
- Anonyymi
Yleismalliseen gigbagiin mahtuu varmasti.
https://www.thomann.de/fi/thomann_gigbag1_egit.htm- Anonyymi
(L x W x D) noin 105 x 35 x 8 cm. Tuon perusteella Les Paul mallinen mahtuu ainakin tuohon gigbagiin.
- Anonyymi
Les Paul on 7 mm pidempi. Les Paulin pituus on 991 mm ja Stratocasterin pituus on 984 mm.
Skaala on kuitenkin Stratossa pidempi kuin Les Paulissa. - Anonyymi
Lyhytskaalaista Mustangia pidetään pienenä kitarana, mutta kokonaispituudeltaan se on vähän pidempi kuin Stratocasterini.
- Anonyymi
Siinä on pitkulainen runko.
- Anonyymi
Taisin joskus kokeilla straton selkäreppumallin sisään ujuttaa les paulia.
Ei mennyt.- Anonyymi
Olipa tiukka reppu jos 7 milliä oli liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa tiukka reppu jos 7 milliä oli liikaa.
Älä muuta sano. Tosinkin sekin lapakulma vaikuttaa aikalailla.
Mutta kun ei sopinut niin ei sopinut.
Sille en mahda mitään.
- Anonyymi
Netitä löytyvien tietojen mukaan SG on yli metrin pitkä.
- Anonyymi
Mittasin mittanauhallani nämä kolme kitaraani: Squier Stratocaster 988 mm, Squier Bullet Mustang 1000 mm, ja Epiphone SG Standard 1014 mm.
- Anonyymi
Les Paul 101,6 pitkä. Kyse oli tuosta
- Anonyymi
SG on sellainen littana malliltaan voisi hyvinkin mennä Stratolle tarkoitettuun pussiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Les Paul 101,6 pitkä. Kyse oli tuosta
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
Telineessä on sellainen vm.2015 hankittu Gibson Les Paul Classic 60s
Loistokitara.
En myy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Telineessä on sellainen vm.2015 hankittu Gibson Les Paul Classic 60s
Loistokitara.
En myy.Ei sitä olla ostamassakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä olla ostamassakaan.
juu mutta mittaaminen oli helppoa.
- Anonyymi
Les Paul on isompi, mutta mikä on sitten "merkittävästi" isompi? Voi kenties sitten sanoa, että ei ole merkittävästi isompi, vaikka isompi onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888