Jos sinkkuelämä päättyy

Anonyymi

Mitkä tietyt asiat myös loppuvat? Mistä pitää luopua?

54

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikesta, vapautesi menee. Tosin saatat saada tilalle rakkauden, mikä on tärkein asia maailmassa, tähtää sitä kohden.

    • Riippuu parista tuo. Mitä kenenkin kanssa sopii ja miten raamit suhteessa rakentuu.

      Itse olen vapaaehtoisesti luopunut joistain asioista, koska koen helpommaksi tehdä niin.
      Miespuolisten kaverien kanssa hengailun ja extemporee kotoa häipymiset. Ja pruukaan jutella asioista mitkä koskettaa perheen hyvinvointia ja ottaa huomioon heidän mielipiteet ennen lopullista päätöstäni toimia.

      • Yleensäkin, jos asun kumppanin kanssa pyrin huomioimaan hänen mielipiteet ja näkemykset, ennen kun lukitsen omia päätöksiäni. Mikäli hänellä on jokin kanta ja näkemys.


    • Anonyymi

      Ajankäyttö muuttuu. Joten oleminen omassa yksinäisyydessä nautiskellen vähenisi.

      Ei myöskään spontaanisti voi lähteä ulkomaanmatkalle tms. "kadota". Vähintäänkin pitäisi selittää lähtöä ja viestitellä matkalta kumppanille: "hyvin menee!"

      • Aivan hyvin voi häipyä noin vaan, kaverini aikanaan keksivät roskia viedessään, että hitto kun olis kiva käydä risteilyllä, edellisestä on jo aikaa. Poijjaat otti siltä seisomalta taksin ja pari muuta vesseliä kyytiin, ite en lähteny ja sinne lomps paattiin kohti Tukholmaa. Mää sitten näin sunnuntaina toisen emäntää, joka oli hiukan ihmeissään ja huolissaan, kerroin että jaa nii, sinne ne läks, minkä jälkeen too emäntä ei ollu enää huolissaan vaan vähän hitokseen kiukkunen. Pakenin livakkaan, vaikka yleensä viestinviejiä ei ammutakaan....


      • randombypasser kirjoitti:

        Aivan hyvin voi häipyä noin vaan, kaverini aikanaan keksivät roskia viedessään, että hitto kun olis kiva käydä risteilyllä, edellisestä on jo aikaa. Poijjaat otti siltä seisomalta taksin ja pari muuta vesseliä kyytiin, ite en lähteny ja sinne lomps paattiin kohti Tukholmaa. Mää sitten näin sunnuntaina toisen emäntää, joka oli hiukan ihmeissään ja huolissaan, kerroin että jaa nii, sinne ne läks, minkä jälkeen too emäntä ei ollu enää huolissaan vaan vähän hitokseen kiukkunen. Pakenin livakkaan, vaikka yleensä viestinviejiä ei ammutakaan....

        Noi on just niitä tempauksia mistä vetäsin herneen nenään herkästi, jos häivytään omille teilleen asiasta etukäteen puhumatta.

        Poikamiesmäistä käytöstä, ei jatkoon. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Noi on just niitä tempauksia mistä vetäsin herneen nenään herkästi, jos häivytään omille teilleen asiasta etukäteen puhumatta.

        Poikamiesmäistä käytöstä, ei jatkoon. :)

        Juu, enkä ihmettele, mutta kyllä se oli aika legendaarinen episodi, siitä riittää kerrottavaa ja kuten näkyy, yhä edelleen. Eikä ne pari puoliskoakaan enää tuota pahalla muistele, vaan lähinnä nauravat. Tosin eronneet ovat 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, enkä ihmettele, mutta kyllä se oli aika legendaarinen episodi, siitä riittää kerrottavaa ja kuten näkyy, yhä edelleen. Eikä ne pari puoliskoakaan enää tuota pahalla muistele, vaan lähinnä nauravat. Tosin eronneet ovat 😂

        Heh, eronneet. Yllätys. :D

        Joo, kyllähän parisuhde lähtökohtaisesti tarkoittaa, että toisiaan otetaan huomioon ja jutellaan asioista, myös suunnitelmista kaverien kanssa eikä vaan hävitä kusena lumeen yllättäin. Se on sitä parisuhdevastuusta se.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, eronneet. Yllätys. :D

        Joo, kyllähän parisuhde lähtökohtaisesti tarkoittaa, että toisiaan otetaan huomioon ja jutellaan asioista, myös suunnitelmista kaverien kanssa eikä vaan hävitä kusena lumeen yllättäin. Se on sitä parisuhdevastuusta se.

        Ymmärrän, et kun erillään asuu ei jokaista ulko-ovesta poistumista tartte ilmoittaa etäparille. Mutta ulkomaanreissut ja matkailut aina.

        Eikä yhdessä asuessakaan tartte ilmoitella, kun kotona ollessa poistut kauppaan tms. Terve järki kaikkeen mukaan.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, eronneet. Yllätys. :D

        Joo, kyllähän parisuhde lähtökohtaisesti tarkoittaa, että toisiaan otetaan huomioon ja jutellaan asioista, myös suunnitelmista kaverien kanssa eikä vaan hävitä kusena lumeen yllättäin. Se on sitä parisuhdevastuusta se.

        Nuoret immeiset on joskus vähän ajattelemattomia. Vaan olipa hyvä etten ite lähteny sillon, hitto että olis sillonen mamma ottanut nokkiinsa, oisin varmaan saanut kuontaloon ja huolella. Ja sainhan mää sitten tosiaan silotella ne kaks naapurin rouvaa joiden ukkelit olivat karanneet vesille, mutta siinähän se meni kivasti sunnuntai kahvitellessa rouvien kanssa. Tosin kielenkäyttö oli aika rempseää, mutta ei niin etteikö sitä olis vahvalla kahvilla sietänyt.


      • randombypasser kirjoitti:

        Nuoret immeiset on joskus vähän ajattelemattomia. Vaan olipa hyvä etten ite lähteny sillon, hitto että olis sillonen mamma ottanut nokkiinsa, oisin varmaan saanut kuontaloon ja huolella. Ja sainhan mää sitten tosiaan silotella ne kaks naapurin rouvaa joiden ukkelit olivat karanneet vesille, mutta siinähän se meni kivasti sunnuntai kahvitellessa rouvien kanssa. Tosin kielenkäyttö oli aika rempseää, mutta ei niin etteikö sitä olis vahvalla kahvilla sietänyt.

        On joo, toiset on vähän aina niin minä itsejä ettei ikinä pidä minään velvollisuutena kertoa kumppanille menojaan. Vaan ei menestys mun kumppani ekaa reisdua extemporee pidempään, kun sanoisin hasta la vista babe ja ovi kii nokan edestä.

        Teillä oli hätäkriisiryhmä koottuna? :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        On joo, toiset on vähän aina niin minä itsejä ettei ikinä pidä minään velvollisuutena kertoa kumppanille menojaan. Vaan ei menestys mun kumppani ekaa reisdua extemporee pidempään, kun sanoisin hasta la vista babe ja ovi kii nokan edestä.

        Teillä oli hätäkriisiryhmä koottuna? :D

        Noo mää ny olin aina kaveripiirin leidien tuki ja turva, baaritanssittaja ja sitä rataa. Upeita mimmejä, olipa hienoa saada osallistua elämiinsä, monet on vieläkin ystävinä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Noo mää ny olin aina kaveripiirin leidien tuki ja turva, baaritanssittaja ja sitä rataa. Upeita mimmejä, olipa hienoa saada osallistua elämiinsä, monet on vieläkin ystävinä.

        Vähän henkisesti kypsempi mies siis. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Vähän henkisesti kypsempi mies siis. :)

        Semmosia keskenkasvuisia katoan teilleni miehiä ei kannata kenenkään ottaa vaivoikseen, jollei itsekin ole samanlainen kusena lumeen katoilija.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Vähän henkisesti kypsempi mies siis. :)

        Tuskinpa sentään, mutta en katoillut. Ja pidin aina mimmien puolta, olihan ne nyt monta kertaa kauniimpia ja haluttavampia kuin niiden kundit. No ja oikeasti hyviä juttelemaan sekä tasaisempia, se oli paljon sillon se. Ja sai tanssia jalkansa kipeiks kun ne niitten ukkelit oli perinteisempää sarjaa, tanssitaan se yks kaks loppuyön hidasta, kun just ja just vielä omat jalat kanto. Mutta kaikille sopi hyvin, että mä hoidan ne illan muut tanssit, hyvä diili.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuskinpa sentään, mutta en katoillut. Ja pidin aina mimmien puolta, olihan ne nyt monta kertaa kauniimpia ja haluttavampia kuin niiden kundit. No ja oikeasti hyviä juttelemaan sekä tasaisempia, se oli paljon sillon se. Ja sai tanssia jalkansa kipeiks kun ne niitten ukkelit oli perinteisempää sarjaa, tanssitaan se yks kaks loppuyön hidasta, kun just ja just vielä omat jalat kanto. Mutta kaikille sopi hyvin, että mä hoidan ne illan muut tanssit, hyvä diili.

        No mut jo se ettei katoile kertoo harkintakyvystä mikä niiltä toisilta jätkiltä puuttui.

        Jalat rakoilla, kuin Heikki Helander. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No mut jo se ettei katoile kertoo harkintakyvystä mikä niiltä toisilta jätkiltä puuttui.

        Jalat rakoilla, kuin Heikki Helander. :D

        No pienet pojat ajattelee pieniä juttuja, ei siinä kaikkia ison maailman kuvioita sillon muista. Kyllä niistä ihan kelpoisia isejä on tullut sittemmin, melko asiallisia ukkeleita.

        No ei rakoilla, mutta kyllä väliin aamusta lihakset nauku armoa. Mutta millä muulla tavalla nuori mies pääsee hieromaan itseään toinen toista upeamman naisen vartaloon? No hitto. Eikä se ollut syynä, mä vaan tykkäsin niistä mimmeistä pirusti, kun moni niistä oli mun kavereita pidemmältä ajalta. Ja min olin ukkeleista ainoa, joka oikeasti nauttii tanssimisesta. Se oli sit siinä se diili.


      • randombypasser kirjoitti:

        No pienet pojat ajattelee pieniä juttuja, ei siinä kaikkia ison maailman kuvioita sillon muista. Kyllä niistä ihan kelpoisia isejä on tullut sittemmin, melko asiallisia ukkeleita.

        No ei rakoilla, mutta kyllä väliin aamusta lihakset nauku armoa. Mutta millä muulla tavalla nuori mies pääsee hieromaan itseään toinen toista upeamman naisen vartaloon? No hitto. Eikä se ollut syynä, mä vaan tykkäsin niistä mimmeistä pirusti, kun moni niistä oli mun kavereita pidemmältä ajalta. Ja min olin ukkeleista ainoa, joka oikeasti nauttii tanssimisesta. Se oli sit siinä se diili.

        Ok. Hyvä sitten, että kasvoivat aikuisiksi. :)

        Ymmärrän. :D


      • Anonyymi

        Miksi pitäisi selitellä spontaania ulkomaanmatkaa? Eikö myöskin kumppani ajattelisi pelkästä ilmoituksesta, että toinen on matkan tarpeessa, muuten ei lähtisi?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aivan hyvin voi häipyä noin vaan, kaverini aikanaan keksivät roskia viedessään, että hitto kun olis kiva käydä risteilyllä, edellisestä on jo aikaa. Poijjaat otti siltä seisomalta taksin ja pari muuta vesseliä kyytiin, ite en lähteny ja sinne lomps paattiin kohti Tukholmaa. Mää sitten näin sunnuntaina toisen emäntää, joka oli hiukan ihmeissään ja huolissaan, kerroin että jaa nii, sinne ne läks, minkä jälkeen too emäntä ei ollu enää huolissaan vaan vähän hitokseen kiukkunen. Pakenin livakkaan, vaikka yleensä viestinviejiä ei ammutakaan....

        Riippuu varmasti parisuhteen laadusta ja kumpaisenkin persoonista miten spontaani matka toiselta sopii kuvioon. Nuorempana en itsekään tykännyt, jos matkasta kerrottiin vain viikon varoitusajalla.

        Tuollaiset roskia viedessä ideat kuulostavat spontaania enemmän impulsiivisuudelta, harkitsemattomalta ja suunnittelemattomuudelta.


    • Anonyymi

      Tuskinpa mun elämässäni on mitään mistä olisi pakko luopua. Ei ainakaan, jos se toinen yksilö on ihan täysijärkinen.

      • Anonyymi

        Kuka täälä täysjärkinen voi olla? Mainostavat kiusaamisvapaita kauppoja ja nyt on menty siihen että missään ei saa enää kiusata. Kuka sitä tekopyhyyttä jaksaa kuunnella. K kauppa vain esittää välittävänsä, mutta vitut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka täälä täysjärkinen voi olla? Mainostavat kiusaamisvapaita kauppoja ja nyt on menty siihen että missään ei saa enää kiusata. Kuka sitä tekopyhyyttä jaksaa kuunnella. K kauppa vain esittää välittävänsä, mutta vitut!

        Ehkä siellä sitten ei ole. Erikoinen asia ahdistua, kiusaamisvapaat kaupat. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä siellä sitten ei ole. Erikoinen asia ahdistua, kiusaamisvapaat kaupat. 🤔

        Mutta kun en ole täysijärkinen enkä ahdistunut. Kerroin että tekopyhyys vallitsee arjessamme.


    • Anonyymi

      En tuntisi luopuvani mistään, saisin paljon.

    • Anonyymi

      Jos luovut että et juo alkoholia enää niin sinkiuus loppuu ja nainen lähtee. Viinaa juomalla mies tutustuu naisiin ja sinkkuus pysyy elossa.

    • Anonyymi

      Oma rauha häiriintyy pahasti.
      Mm. palstalla vietetty aika saattaa aiheuttaa nurinaa jossain nurkissa.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Kaikesta.

    • Sinkut palstailusta pitää luopua ja sainakin palstailusta missä ole vietänyt paljon aikaa.

    • No ei mistään, jos löytyy hyvä suhde. Jotkut tavat ja tottumukset muuttuisi ja elämä muuttusi erilaisemmaksi, mutta tuskin mistään tarvitsisi luopua, tai jos sille tuntuu, ei suhde ehkä lähde terveeseen suuntaan.

      • Anonyymi

        Ethän keksi yöllä mitään älytöntä eli nukut tavallisesti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ethän keksi yöllä mitään älytöntä eli nukut tavallisesti?

        Ei sitä ikinä tiedä...


      • Anonyymi

        Just noin, vaikk riippuu tietenkin vähän myös millasta elämää on elänyt.


    • Anonyymi

      Vähän kaikesta. Kyllähän se toinen pyörii siinä koko ajan. Mulle yleensä häviää kunnon yöunet, koska sitten pitää nukkua toinen silmä auki ja vahtia toista.

      • Vahitko ettei karkaa? :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Vahitko ettei karkaa? :)

        Ei kun erehdyin kerran nuorena ja vain kerran (se riitti) katsomaan elokuvan ”Vihollinen vuoteessasi” tjsp.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun erehdyin kerran nuorena ja vain kerran (se riitti) katsomaan elokuvan ”Vihollinen vuoteessasi” tjsp.

        Hmph. :x


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hmph. :x

        Eli tuossa yläpuolella Disse juuri todistaa ettei koskaan voi tietää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tuossa yläpuolella Disse juuri todistaa ettei koskaan voi tietää!

        Kannattaa lukittautua eri huoneisiin siinä tapauksessa.


    • Anonyymi

      Jäätelöistä. Aina kannat uutta pakastimeen ja kun seuraavana päivänä menet jätskin ottamaan ei ole mitään, suhvetit puhvetit ovat kadonneet. Ennen ne pysyivät siellä tasaluvussa.

      • Mä taas hymyilin, kun sapuskaa oli syöty kaapista. Mietin, että hyvä kun maittaa.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mä taas hymyilin, kun sapuskaa oli syöty kaapista. Mietin, että hyvä kun maittaa.

        Ostaa sille murulle omat herkut ja jäätelöt, niin saa itse syödä omansa. Toimii. Toisenkaan suu ei ole tuohesta.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ostaa sille murulle omat herkut ja jäätelöt, niin saa itse syödä omansa. Toimii. Toisenkaan suu ei ole tuohesta.

        No yrittänyt sitäkin. Jätän hänelle päällimmäiset. Itselle säästettävät laitoin hernemaissipaprika-pakasteseospussien alle, mutta ei toiminut piilo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No yrittänyt sitäkin. Jätän hänelle päällimmäiset. Itselle säästettävät laitoin hernemaissipaprika-pakasteseospussien alle, mutta ei toiminut piilo.

        Heh, hän on herkkusuitten herkkusuu sitten, jos syö sinunkin osuutesi. En julkeaisi syödä toisen osuutta ilman lupaa. Kerran söin mieheni suklaapatukan, tuplan ja tuli niin huono omatunto, että ostan aina hällekin kaupasta herkkuja, jos itselleni ja lapsillekin. Syö tai säästää.


    • Anonyymi

      Nainen ei saa enää kuolata tyynyä rauhassa niinku tykkää kun sitten pitäs nukkua miehen vieressä sivistyneesti, mutta minähän olen unikuolaaja; kuolaan miehen ja tyynyliinan :)

      • Anonyymi

        Mä olen kyllä ymmärtänyt, että parit tekevät sängyssä kaikkea rietasta ja sivistymätöntä aina välillä. Sinkkuna vain siveästi haaveilee sellaisesta!


    • Anonyymi

      Kaikesta kivasta.

    • Ehdottomasti loppuisi ainakin tämä loputon selibaatti! Luovun siitä ilolla. ❤️ Olen joskus myös irl flirtti (viaton flirtti eli hymyilen ja saatan katsoa silmiin tiedostamattomia eleitä). Silti, jos toinen ymmärtää flirtin väärin, otan askeleen taaksepäin. Yleensä kun rakastun ja päästään suhteeseen, flirtti loppuu tai vähenee. Parin nähden en koskaan flirttaa, se oli epäkunnioittavaa. Voisin ihan hyvin luopua viattomasta flirtistä, jos toinen sen kokisi tärkeäksi. Ajan käyttämisestä palstalla luopuisin myös ilolla, ilman sitä ei aika riittäisi ainakaan mihinkään aktiivisempaan.

      En baareile kuin kohtuudella eikä miespuolisia ystäviä ei ole (osa työkavereista on jotain kaverin ja ystävän väliltä, mitta emme vietä aikaa kaksin Vappu-ajalla). En harrasta vieraiden miesten kanssa nukkumista, naturistikohtaamisia tai humalassa sekoilua. Olen aina ollut uskollinen. Näiden osalta ei siis ole mitään mistä luopua.

      Sitten on asioita, joista en luovu: lapsistani, perheestä, ystävistä, lemmikistä, harrastuksista (kaikista/jostain voi luopua, jotta aikaa jää myös suhteelle), työstäni, arvoistani ja itsestäni. Kodistani en luovu kovin helposti, vaikka tietysti harvoin voi sanoa asuvansa samassa kodissa lopun elämän. Enkä kovin mielelläni luopuisi hormonikierukastakaan. 🙃

      En oikein keksi mistä pitäisi erityisesti luopua parisuhteen tai tapailun takia?

      • iPhone sananennustus on ihana Vappu-aika = Vapaa-aika.😂😂😂


    • Anonyymi

      Kahdesta en luovu, toinen on Turun sinappi ja toinen on...

      Olisiko oikein kysyä mitkä tietyt asiat alkavat ja mitä uutta saisi kokea?

      AV

    • Anonyymi

      Omasta rauhasta. Sitten joku mekastaa aina…
      Minä tykkään olla omissa ajatuksissani.

    • Anonyymi

      Erillään kun asuu, ei tarvitse luopua mistään.

    • Anonyymi

      Runkkuhommat loppuu. Ei voi enää runkata koska pitää säästää kumppanille kaikki energia.

      • Anonyymi

        Jos silloin tyydyttää itseään niin seksistä kumppanin kanssa ei tule enää mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe