Kaipaan ihailua, intohimoa ja seksiä

Anonyymi

Olen parisuhteessa elävä keski-ikäinen nainen. Asiat ovat hyvin kaikilta muilta osin, paitsi seksissä. En nauti siitä hänen kanssaan, ainoastaan tyydytän hänet, onneksi se on nopeasti ohi. Tiedän, että olen myös muiden miesten mielestä haluttava nainen, mutta en voi lähteä tästä suhteesta syistä, joita en jaksa avata tässä. Olisin lähtenyt muutama vuosi sitten, mutta en päässyt pois, koska en ole itsekäs. Seksuaalisuus on tarve, ihan samoin kuin syöminen tai nukkuminen
Mutta kulttuuristamme johtuen en voi tyydyttää sitä tarvetta eikä moni muukaan voi. Ja uskon, että varsinkin monella miehellä on sama ongelma.

10

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsetunnoton spermasäkki

    • Anonyymi

      Oletko keskustellut miehesi kanssa tarpeestasi? Koska olette olleet naimissa varmaan pitkään, niin olette menneet syystäkin naimisiin?

      • Anonyymi

        Kirjoitit kuten itsekin voisin kirjoittaa. Itselläni tilanne on vaan se, että vaimoni terveydentilasta johtuen seksiä ei oikeastaan ole. Periaatteessa hän on sellaisessa tilanteessa, että silloin tällöin harvoin kun seksiä on, hän vaan tyydyttää tarpeeni.

        Tarkoitan "vaan" siksi, että tiedän hänen toivovan, että tulisin nopeasti. Hän ei varmasti saa siitä itse mitään. Toisaalta myös itse yritän tulla nopeasti, eikä sekään ole ihan mielekästä. En oikeastaan enää edes ajattele seksiä tai yritän sulkea sen mielestäni, koska en halua, että toinen joutuu tavallaan velvollisuudesta tyydyttämään toisen.

        Olen miettinyt eroa, parisuhteen ulkopuolisia suhteita ja kaikkea mahdollista. Olisi todella itsekästä erota kun tilanne ei ole myöskään toisen valinta. Seksi on tärkeää, mutta onko se niin tärkeää. Toisaalta näin olen onneton.

        - Keski-ikäinen mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit kuten itsekin voisin kirjoittaa. Itselläni tilanne on vaan se, että vaimoni terveydentilasta johtuen seksiä ei oikeastaan ole. Periaatteessa hän on sellaisessa tilanteessa, että silloin tällöin harvoin kun seksiä on, hän vaan tyydyttää tarpeeni.

        Tarkoitan "vaan" siksi, että tiedän hänen toivovan, että tulisin nopeasti. Hän ei varmasti saa siitä itse mitään. Toisaalta myös itse yritän tulla nopeasti, eikä sekään ole ihan mielekästä. En oikeastaan enää edes ajattele seksiä tai yritän sulkea sen mielestäni, koska en halua, että toinen joutuu tavallaan velvollisuudesta tyydyttämään toisen.

        Olen miettinyt eroa, parisuhteen ulkopuolisia suhteita ja kaikkea mahdollista. Olisi todella itsekästä erota kun tilanne ei ole myöskään toisen valinta. Seksi on tärkeää, mutta onko se niin tärkeää. Toisaalta näin olen onneton.

        - Keski-ikäinen mies

        Vastaus oli tarkoitettu aloittajalle. Meni väärään kommenttiin.

        - Keski-ikäinen mies


    • Anonyymi

      Mä olen samassa tilanteessa!!!

      Kosketuksen puute on näivettänyt parisuhteen kämppäkaveruudeksi ja vaikka en välttämättä juuri ihailua kaipaa, musta tuntuu kuin mun akkuni olisivat syväpurkautuneet ja tämä olotila vain pahenee hiljalleen ja pystyn oikeastaan olemaan enää kohtelias vaimoa kohtaan. Hän on parisuhdeasioissa väkinäinen, ja vaikka pitääkin siliteltävänä olemisesta, hän eikä ole koskaan koskettanut minua aistillisesti, joten vaikea minunkaan on muuta kuin yrittää esittää aitoa suhdetta.

      Tässä tilanteessa on käynyt sitten niin, että olen rakastunut toiseen.

      Mä olen niin hellyydenkipeä, NIIIN kosketuksen puutteessa, että haluaisin kaikista eniten koko maailmassa että rakastamani nainen koskettaisi mua ja että mä voisin halata häntä!!!!! Kun näen hänet, mä ymmärrän lähenteleviä limasikoja, jotka eivät saa pidettyä näppejään erossa; mun pitää ihan keskittyä ja lihasvoimin pidettyä kädet irti hänestä!!! Se ei helpota yhtään, että mä halaan tai silitän jotain, joka koskettaa takaisin väkinäisesti, velvollisuudentunteen pakottamana 3-4 sekuntia, kuin kättelisi liikekumppania, kääntää kyljen ja selaa puhelintaan. Olisi mukavaa, kun hän koskettaisi minua ihan siksi, että haluaa koskettaa minua.

      Mä voisin olla aivan onnellinen, jos voisin vaikka vain halata silloin tällöin!

      • Anonyymi

        Sama juttu..Jos kiltti, fiksu, tatuoitu nalle äijä kiinnostaa niin kerro missä halataan salaa. Katsotaan sitten pussataanko seuraavalla kerralla..;)


    • Anonyymi

      Mun mies eikoske minuun mutttanauttii kun minä koaken häneen. Älä petä. Kerro suoraan mutta älä petä selän takana.

    • Anonyymi

      Jos koet kumppanisi itsekkääksi, on sinullakin oikeus itsekkyyteen.
      Jos partneri ei kotoa saa mitä haluaa niin on aika punnita kannattaako olla tuollaisessa suhteessa tai yksinkertaisesti menet ja otat mikä sulle kuuluu

    • Anonyymi

      Meillä taas ei mikään muu toimi kuin seksi. Ukko ei puhu ja elää miten haluaa, menee milloin halua ja sinne tänne päuvä kausiksikin edes takas ja ostaa mitä haluaq, Elää kuin poikamies. Seksi on hyvää. Hoh hoijjaa kun pääsisi edes tuntemaan toisen mutta ei kun ei puhu asioistaan eikä ole kiinnostunut minun asioista. Välillä tuntuu etten oke parisuhteessakaan. Ottaisin ennemmin sen yhteyden kuin seksin jos kahden väliltä täytyisi valita. Nyt otan eedes sitä seksiä kun en muuta saa. Valehtelen itselleni että mies välittää ja romantisoin kun jyystää. Kyvittelen valheellisesti että hän haluaa olla hellä ja rakastaa esileikin aikana ja paskanmarjat heti kun seksi sessio loppuu sulkeutuu omaan sisäiseen maailmaansa jonne minä en pääse.

    • Anonyymi

      Olen mies ja samassa tilanteessa. Olen puhunut vaimoni kanssa ja sanonut suoraan, että jos kotona ei saa, niin etsin seksiä muualta. Vaimo totesi, että "niin kai sitten pitää olla". Ei kieltänyt, mutta ei nyt kannustanutkaan. Seksin puutetta pahempi asia on muun läheisyyden puute. En kuitenkaan halua erota. Toivon löytäväni mukavan naisen, joka elää saman tyyppisessä tilanteessa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe