Näköjään loppuelämä yksin

Anonyymi

Kun ei vaan kelpaa naisille niin ei sitten

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nykyajan vihervasemmistolaisia ainakin pitää välttää.

      Käy Thaimaasta. Löytyy uskollinen ja luotettava nainen.

      • Anonyymi

        Miksi levittää tuollaista katkeruuden ohjailemaa ajattelua? Suomessa ei ole sen huonommat naiset kuin muuallakaan, tasaisen huonoja ovat miehet ja naiset jokapuolella. Mieti mille ne thaimaalaiset naiset näyttävät thaimaalaisten miesten silmissä, jotka lähtevät vaikka suomalaisten "varakkaiden" miesten matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi levittää tuollaista katkeruuden ohjailemaa ajattelua? Suomessa ei ole sen huonommat naiset kuin muuallakaan, tasaisen huonoja ovat miehet ja naiset jokapuolella. Mieti mille ne thaimaalaiset naiset näyttävät thaimaalaisten miesten silmissä, jotka lähtevät vaikka suomalaisten "varakkaiden" miesten matkaan.

        Thaimaalaiset naiset näyttävät thaimaalaisten miesten silmissä kuten ennenkin. Siellä asuu lähes 70 miljoonaa suomessa 5.5 asukasta. Se kirjoittelee näin ei tiedä kulttuurista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi levittää tuollaista katkeruuden ohjailemaa ajattelua? Suomessa ei ole sen huonommat naiset kuin muuallakaan, tasaisen huonoja ovat miehet ja naiset jokapuolella. Mieti mille ne thaimaalaiset naiset näyttävät thaimaalaisten miesten silmissä, jotka lähtevät vaikka suomalaisten "varakkaiden" miesten matkaan.

        Hassuahan tuossa kuviossa on, että valtaosa sieltä "länkkäreiden" mukaan lähtevistä naisista on sellaisia, jotka eivät (enää) paikallisille kelpaisi. Nuo naiset itse taas eivät monikaan ole koskaan olleet valmiita kelpuuttamaan paikallista.

        Sinällään kuitenkin olennaista lienee kai ainoastaan se, että jokainen löytää mitä haluaa. Eli minäkin kehotan aloittajaa etsimään ulkomailta (vaikka sitten Thaimaasta), jos siltä tuntuu. Sen kummempaa ja ihmeellisempää "laatua" ei mistään tietystä maasta tai ilmansuunnasta kuitenkaan löydy ja ihan joka maassa iso osa miehistä haukkuu oman maansa naiset maailman huonoimmiksi. Sitten jos mies muuttaa ulkomaille, niin kohta sen uuden kotimaan naiset ovatkin ne maailman huonoimmat. Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella, ikinä ei ole hyvä ja sitä rataa.


    • Anonyymi

      Rima alemmas niin alkaa kelpaamaan. Näin aina kaikki neuvoo.

      • Anonyymi

        No eipä sitä ketään oteta, että oisi vaan "joku", pitäähän vastapuolen miellyttää, että juttua edes syntyy.

        En minäkään ottas 70% siutä tarjonnasta, mitä eteen tulee. Sennpitää osua oikeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä sitä ketään oteta, että oisi vaan "joku", pitäähän vastapuolen miellyttää, että juttua edes syntyy.

        En minäkään ottas 70% siutä tarjonnasta, mitä eteen tulee. Sennpitää osua oikeasti.

        Samaa mieltä tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä sitä ketään oteta, että oisi vaan "joku", pitäähän vastapuolen miellyttää, että juttua edes syntyy.

        En minäkään ottas 70% siutä tarjonnasta, mitä eteen tulee. Sennpitää osua oikeasti.

        Hyvä kommentti. Kyllä toisen ihmisen täytyy miellyttää silmää, täytyy löytyä myös kiinnostusta vastapuoleen ja se kommukoimisen tärkeä taito.


    • Anonyymi

      Sussa on jotain vastenmielistä, joko käytöksessä, ulkonäössä, tai kummassakin.

      • Anonyymi

        Ehkä hän on antanut liikaa periksi, mikä on vaarallista. Ei ole enää niin ihailunhaluinen.


      • Anonyymi

        Minua vihataan jostain syystä kaikkialla lisäksi olen kasvoilta ruma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua vihataan jostain syystä kaikkialla lisäksi olen kasvoilta ruma.

        Ulkonäölle voi tehdä aina paljonkin parannusta, loppupelissä asia vaatii vain ongelman tiedostamista, että itsessä on jotain vikaa. Mutta toki se, että millainen olet muille ihmisille oikeassa elämässä tai hänelle jota tavoittelet.
        Aina ei voi saada kaikkea elämässä, asia joka on myös hyvä ymmärtää.
        Kukaan ei kestä loputonta päättymätöntä ivaa, kiusaamista ja vähättelemistä.
        On paljon ihmisiä, jotka mielummin elävät elämänsä yksin kuin jonkun toisen ihmisen kanssa. Parisuhde ei ole minkään arvoinen, jos se ei perustu totuuteen ja aitoon rakkauteen.


    • Anonyymi

      Jos sulla on löysä lihava kroppa. Lisäksi naamasi saattaa olla ruma.

      • Anonyymi

        Ja heko heko


      • Anonyymi

        Ja joskus taas löysät lihavat naiset kuvittelee että heistä pitäs hoikan miehen kiinnostua. Nettideitissä en ees vastaa moisille tai en anna livenä vaikutelmaa että kiinnostas. Kun ei kiinnosta! T. 185/72


    • Anonyymi

      Luonne?

    • Anonyymi

      Jaa, älä surkuttele vaan toimi, huoh!

      • Anonyymi

        No mut entä jos toinen on masentunu tai jotain? Ei siinä auta "ota niskasta kiinni"
        En ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut entä jos toinen on masentunu tai jotain? Ei siinä auta "ota niskasta kiinni"
        En ole ap.

        Tämä on hyvä pointti. On ihmisen rääkkäämistä kun häneltä vaaditaan enemmän kuin mihin kykenee. Vähän kuin pikkupoika laitettaisiin miehen töihin. Enkä nyt tarkoita että aloittaja olisi pikkupoika vaan että ihmisillä on kaikilla heikkoja osa-alueita eri elämänvaiheissa, eivätkä itse pysty niitä paikkaamaan. Siksi ihmisiä on hyvä yrittää ymmärtää ja sääliäkin usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä pointti. On ihmisen rääkkäämistä kun häneltä vaaditaan enemmän kuin mihin kykenee. Vähän kuin pikkupoika laitettaisiin miehen töihin. Enkä nyt tarkoita että aloittaja olisi pikkupoika vaan että ihmisillä on kaikilla heikkoja osa-alueita eri elämänvaiheissa, eivätkä itse pysty niitä paikkaamaan. Siksi ihmisiä on hyvä yrittää ymmärtää ja sääliäkin usein.

        Noin se on ja auttaakin voidaan jos toinen sitä haluaa.


    • Anonyymi

      Minua ei haittaa olla yksin jos en saa sitä ainoaa oikeaa. Tiedoksi naiselle, sille ainoalle oikealla. Etsin sua unissa, oikeassa elämssä en tiedä mitä tehdä. Outoa on se, että melkein unohdan sinut jo, kunnes unessa taas käyn sinua etsimässä.

      • Anonyymi

        Niin se on ainakin minun mielestä hölmöä olla jonkun sellaisen kanssa josta ei välitä ihan vaan sen vuoksi ettei tarvitse yksin olla.


      • Anonyymi

        Tiedäthän sen mitä sinun pitää tehdä kertoa vain että haluat tutustua paremmin.Antaa merkki että toinen hokaa ymmärtää yskäsi....


    • Anonyymi

      Älä ole moksiskaan, päinvastoin ole onnellinen ettet saa riesaksesi jotain naputtavaa naikkosta.

      Itsekin olen mieluiten yksin vaikka olen jäätävän komea ja tuoksun seetripuun lehdille.
      Auringonsäteiden hyväillessä jumalaista vartaloani, otsaltani vierähti hikikarpalo pitkin kreikkalaisromanttisveistosmaista leukaani pitkin tippuen pähkinäpuun ruskealle rintalihakselle jatkaen matkaansa sikspäckiä pitkin kaikkein uhkeimpaan ja pyhimpään ja syntisempään lemmenlaaksoon jossa veistosmainen fallokseni lepää kahden graniitinkovan ja järkälemäisen kiveksen päällä....

      Jahas, ehkä lepään hetkisen...

      • Anonyymi

        Kiva mielenkuvitusmatka elä tolleen sitte.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe