On AINA suuri yllätys minkä näköinen on naisen rakas

Anonyymi

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0b7df3f5-82fd-4ae7-9a93-a820f7831ccf
"Tässä on Kiira Korven Pekka-rakas – yhteiskuva julki"

On AINA suuri yllätys minkä näköinen on naisen kelpuuttama mies, jota nainen kutsuu rakkaaksi.
Sitä voi vain arvailla minkä näköisen miehen nainen kelpuuttaisi ja odotukset ovat aina suuret miehen komeasta ulkonäöstä.
Eli jos on tuon näköinen mies, niin on mahdollisuus saada nainen, joka ei ihan joka miestä kelpuuta.
Olen aina ihaillut ja pitänyt Kiraa kauniina luistelijattarena, joka meikäläistä ei koskaan olisi kelpuuttanut rinnalleen.

Sama se on muidenkin naisten suhteen, kun vaikkapa joku suvun naimaikäisistä naisista löytää miehen ja kutsuvat kihlajais kahveille, jossa mieshen pärstä paljastuu, niin voi todeta, että jaa tuon näköinen jäpikkä siis sulatti naisen sydämen ja pehmensi naisen polvet hyytelöksi.

27

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luuletko tosiaan, että mies valitaan pelkän ulkonäön perusteella? Sinua ei valita, koska olet yksinkertaisesti tyhmä.

      • Anonyymi

        Miestä ei valita yhtään minkään perusteella koska se on aina mies, joka valitsee. Ei koskaan toisinpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestä ei valita yhtään minkään perusteella koska se on aina mies, joka valitsee. Ei koskaan toisinpäin.

        :D sanoo ikisinkku ätmi.


    • Anonyymi

      Miten ja miksi niin? Rakkaat näyttävät kaikki erilaisilta.

    • Anonyymi

      Minusta on tosi kivan näköinen mies js myös kiltin näköinen. Tyylikäs.

      En kuitenkaan mitenkään komeana pitäisi ja ikää taitaa olla 20 Kiiraan verrattuna.

      Ensi luulin, että on samassa kuvassa isänsä kanssa, heissä on aika paljon samaa näköä.

    • Tuo hölmö tapa vetää yhtäläisyysviivoja siinä mielessä, että kaikilla naisilla on oma makunsa miesten suhteen. Vaikka jotkut miehet viehättää montaa naista, niin siinä on vaikuttimina muutkin seikat sitten miksi joku kumppaniksi valikoituu. Muutkin kun ulkonäkö.

      Joku komea mies kun voi olla vain komea, mutta muuten aivan älytön tyyppi eikä kelpaa kumppaniksi, näitä on nähty.

      Sama pätee muuten naisissa. Voi olla kaunis kun mikä, mutta ihan vastenmielinen luonne muuten, ettei ikinä huolis kumppanikseen.

      • Edelleenkin ottaisin mielummin henkisesti kauniin, kun pinnalta kauniin jos pitää valita.


      • Anonyymi

        Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Autoliikkeessä autonäyttelyssä muutama vuosi sitten olin ottamassa kahvia ja hillomunkkia, jota oli tarjolla, niin samaan pöytään tuli sitten pyntätty kaunis nuori nainen ja alkoi siinä juttelemaan.
        Kehui, kuinka heillä on Bemari kaupunkimaasturi ja tuntui, kuin nainen katselisi maailmaa norsunluutornista.
        Sitten lähti todeten, että pitää mennä auttamaan äitiä kahvikupin ja munkkilautasen kanssa.
        Vaikutti olevan rikasta sukua, kun kaupunkimaasturi bemareilla ajelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Autoliikkeessä autonäyttelyssä muutama vuosi sitten olin ottamassa kahvia ja hillomunkkia, jota oli tarjolla, niin samaan pöytään tuli sitten pyntätty kaunis nuori nainen ja alkoi siinä juttelemaan.
        Kehui, kuinka heillä on Bemari kaupunkimaasturi ja tuntui, kuin nainen katselisi maailmaa norsunluutornista.
        Sitten lähti todeten, että pitää mennä auttamaan äitiä kahvikupin ja munkkilautasen kanssa.
        Vaikutti olevan rikasta sukua, kun kaupunkimaasturi bemareilla ajelee.

        Snobi. 🤮

        Se nainen.


    • Anonyymi

      Kiltin ja kunnollisen näköinen mies sai jääprinsessan. Ei taatusti ole mikään viinamies tai jännämies.

    • Anonyymi

      Tavallinen normaalin oloinen mies. Suurin osa samannäköisiä :)

    • Anonyymi

      Toivottavasti kiiralle tulisi nyt viimein kunnollinen mies.

      • Anonyymi

        Kiira ite ei taida olla ihan niin puhtoinen kuin miltä näyttää..hyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiira ite ei taida olla ihan niin puhtoinen kuin miltä näyttää..hyh

        Perustelut tälle mielipiteelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustelut tälle mielipiteelle?

        Kiirassa on jotain samanlaista ahnautta kun vaikkapa Matti Nykäsessä ja Sofia Belörfissä.

        Ehkä sitä täytyy olla, että pääsee maailman huipulle.

        Saa nyt nähdä, miten tämä mies pärjää niiden ominaisuuksien kanssa, kukaanhan ei ole mikään söpö nukke, ei Kiirakaan.

        Ehkä Kiira tarvisi kunnon maalaismiehen joka ei silmäänsä räpäytä kun Kiira alkaa possuttamaan🤣😛 Tyylimiehellä voi siinä vaiheessa pahasti lerpahtaa,lol


    • Anonyymi

      Nuorena kiksautin kiiraa mutta meistä ei tullut paria.

      • Anonyymi

        Joulupukki sinua on kiksauttanut. Sitten tonttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulupukki sinua on kiksauttanut. Sitten tonttu.

        :”D :”D


    • Anonyymi

      Hyvän ja miellyttävän näköinen mies, näin itse ajattelin kun näin kuvan. Saman oloisia ovat.

      • Anonyymi

        Terveellinen kotiruoka lemahtaa portille asti..yööööökkkkk!!

        Ohi kävelevät musta-asuiset teinit kalpenevat asteen entisestään ja laiskanletkeään askellukseen löytyy kuutosvaihde. Sytkärit naksuvat taskuissa..


    • Anonyymi

      Taitaa olla raha rakkaus eli naisen saa se mies jolla rahaa ja vaurautta

      • Anonyymi

        Aika moni köyhäkin/tavallinen tallaaja mies on naisen saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni köyhäkin/tavallinen tallaaja mies on naisen saanut.

        Mut ne naiset ei ole rikkaille ja varakkaille kelvanneet samoin korkeakoulutetuille jännämiehille eikä arabimiehille eli niiden naisten tyytyminen köyhiin duunarimiehiin mut silti ne etsii koko ajan varakkaampaa miestä ja jättää köyhän duunarin heti kun varakkaampi löytyy jolle kelpaa


    • Anonyymi

      Menee ohi aloituksen mutta törmäsin tuupissa amber glennin luisteluvideoihin. Suosittelen. Silmä lepää niissä pirueteissa ja loikissa. Bjuutiful. - cu-

    • Anonyymi

      Mies valitsee aina naisen, ei koskaan toisinpäin. Pekka valitsi Kiiran, kun Kiira oli nuori niin hänet valitsi venäläinen oligarkki, joka näki hänet luistelukilpailussa.

      Osoitti vain sormella, että haluan käyttää tuota naista.

    • Fiksu kaunotar löysi miellyttävän tuntuisen miehen. Onnea ja menestystä heille. 🌹👀

    • Anonyymi

      Kiira olisi varmasti halutessaan saanut "komeammankin" tai "rentun näköisemmänkin". Tämä siis kumoaa ätmien tasoteoriat.

      Kirjautumaton palstalutka

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe