nainen jos en kerro sulle ikinä mitään. Tiedoksi vaan.
Kaikki kaipaaminen on ihan turhaa
51
800
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannatakkaan, käy nii kui mulle kävi.. mutta elämä menee nii kui on tarkoitettu.
- Anonyymi
Oletpa sairas ihminen kun tällaista haluat kommentoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sairas ihminen kun tällaista haluat kommentoida
Herättelen, älkää jääkö uneksiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herättelen, älkää jääkö uneksiin..
Millanen saastanen ihminen haluaa herätellä ketään kirjoittamalla nimettömänä tällaisia viestejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millanen saastanen ihminen haluaa herätellä ketään kirjoittamalla nimettömänä tällaisia viestejä
Tunteiden kertominen on turhaa, kun ne menee ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteiden kertominen on turhaa, kun ne menee ohi.
Tilanne on kamala, kun tunteet ei mene ohi.
- Anonyymi
Sitä mieltä minäkin oon ja tää homma täytyy hoitaa.
- Anonyymi
Mikä homma?
- Anonyymi
Tiedän kaikki kaipaaminen on täysin turhaa mutta minkä sille voi. :)
- Anonyymi
Mille pitää voida jotain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille pitää voida jotain?
Ei millekään. Jäin kaipaamaan ja siinä se. Mitään ei tapahtunut.
- Anonyymi
Mielipide vastaanotettu. Näinhän asia on nähtävä.
- Anonyymi
Onhan päivä vielä huomennakin. Turha surra täähän on vain elämää lauloi Popeda aikoinaan..
- Anonyymi
Noinhan se on, niinkuin ap sanoo. Kantsii siis kertoa kuka lie, kelle lie.
- Anonyymi
Turhaa? Onko kaipaamisella joku päämäärä?
- Anonyymi
Tarkoittaa varmaan ”kaipaamisella” täällä kirjoittelua. Ja oikeassa on, ei etene mihinkään täällä kirjoittamalla. Saattaa jopa päättyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittaa varmaan ”kaipaamisella” täällä kirjoittelua. Ja oikeassa on, ei etene mihinkään täällä kirjoittamalla. Saattaa jopa päättyä.
Toivottavasti päättyisikin. Sitä on odoteltu pitkään. Sivusta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ole päivämäärää kaipuulla.
Parasta ennen alle 18 kk.
- Anonyymi
Hänen kaipaus vai sinun?
- Anonyymi
Minä jos varmasti tietäisin hänen kaipauksensa niin menisin heti sanomaan että nyt mennään naimisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä jos varmasti tietäisin hänen kaipauksensa niin menisin heti sanomaan että nyt mennään naimisiin.
Naiset ei avaa tunteitaan jos et itse avaudu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naimisiin? Sinne nyt kannata ikinä mennä, vaikka minkälainen ihminen tulee kohdalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetä joku kiva kuva sile jos se älyää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos mies kaukaa menneisyydestä joskus kertoisi tunteistaan, niin vastaisin kyllä, hetkeäkään miettimättä. Nykyinen avioliitto oli alunperinkin ehkä enemmän korvike, vaikka se ihan hyvä on enimmäkseen ollutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos mies kaukaa menneisyydestä joskus kertoisi tunteistaan, niin vastaisin kyllä, hetkeäkään miettimättä. Nykyinen avioliitto oli alunperinkin ehkä enemmän korvike, vaikka se ihan hyvä on enimmäkseen ollutkin.
No voi .... ?! Kaikkee sitä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa jos liitto jokin korvike,...mitä ihmettä.
Nainen sivusta, vaikka omakin liitto kyllä täysin romuna.
- Anonyymi
Tuon, kun tajuaisi muutkin.
- Anonyymi
Voiko omat tunteet olla ikäni turhia? Jostain ne kertovat. Ja vaikka toinen ei saisi niitä koskaan tietää ovat siltikin olemassa.
- Anonyymi
Ikinä * autocorrect on kyllä ihan turha.
- Anonyymi
No KERRO perkele!! Turhauttaa odottaa jotain tapahtuvaks! Olisit voinut vastata edes siihen yhteen perhanan viestiin vaikka että ei kiinnosta! Mutta ei. Pidä tunkkis stanan äijä. Pahaa yötä!
- Anonyymi
Voi vitsit..söpöä "pahaa yötä"😅
- Anonyymi
Muakin notenki hymyilytti tää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vitsit..söpöä "pahaa yötä"😅
Ei ollut minulta tuo 😂
- Anonyymi
Ei oo turhaa siis kaipaaminen
- Anonyymi
no onhan se, muistuttaa hiekkalinnan rakenteluakin, todellisuuden vuoroveden armoilla
- Anonyymi
No älä sitten kerro hänelle mitään jos kerran niin turhaa on. Mitä edes puhut asiasta. Mene vain eteenpäin ja that's it.
- Anonyymi
se voi kuitenkin saada liikahtamaan jotain se aavistus, ja muuttaa ihan kaiken
- Anonyymi
Joku juttu ei nyt vaan ihan mene putkeen niikuin yritellään esittää puolin ja toisin? Eikö? Tunnistatkohan nyt itses tästä jutusta? Minä ainakin. Taitaa aina edestä löytyä vaikka kuin yritellään muuta todistella. Sama jaaga jatkuu huomenna lisää. Man in the moon…good night. n>m nice holiday😎
- Anonyymi
Yritän joka päivä jatkaa matkaa.
- Anonyymi
Kannattaa kertoa eli valaista hänelle ketä kaipaat.
- Anonyymi
odotan viestiäsi
- Anonyymi
Meidän pitäisi tehdä tälle asialle nyt jotain. Yhdessä.
- Anonyymi
Yhdessä solmut aukaistaan
Alkupäästä aloitettava
- Anonyymi
Nuo unohtamisjutut ei ole minulta. t. aloittaja
- Anonyymi
Kerro nyt vaan. Ei tehdä tästä turhaa...
- Anonyymi
Mies, kerro vaan jollakin tavalla. Keksi jokin hienovarainen tapa viestiä. Koska minä niin toivoisin, että tietäisin kaipaatko minua kuten minä sinua. Kaikki mitä tässä elämäntilanteessa haluaisin ja voin tehdä kanssasi on yksi pitkä halaus ja pitkäkestoinen syvä katse suoraan silmiisi. Muu olisi pettämistä. Rakastan sinua tavalla, joka on niin paljon syvempää kuin pelkkä himo ja halu.
- Anonyymi
Eikö se mies vähän säikähdä mut tää onkin vaan naisen mielipide.
- Anonyymi
Niin siinä voi käydä mutta sinä kerrot.
- Anonyymi
Eiköhän se tullut jo joka tavalla selväksi.
- Anonyymi
Onhan se turhaa. Tänne sitten jää kaipailemaan kunnes hiipuu kytien.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975928Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442807- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381991Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761342
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131267Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41207Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831193