Keinoja selviytymiseen, opas puolivaloilla kulkemiseen kepulaisille

Anonyymi

Minä kun olen se varttihullu älykkö, niin päätinpä, että lorautan tännekin jotain, opiksi ja opetukseksi:

Tuloveron korottaminen. 50% olisi hyvä.
Arvonlisäveron alentaminen. 50% olisi hyvä.
Kertaluontoinen varallisuuden siirto yli miljoona euroa omistavilta alle 100 000 euroa omistaville. 50% olisi hyvä.
Miljardööreiltä omaisuutta pois ja kysymättä viikoksi vankilaan, ketkuilulla ovat vaurastuneet, ketkuilulla. 50% olisi hyvä.
Lihakarjan kasvattamisen ja ravinnoksi käyttämisen vähentäminen. 50% olisi hyvä.
Nimimerkin SOTILAS pieks.. eikun piikit.. eikun kölin alta vetäminen, josta seuraisi kirjoittelunsa harvaantuminen. 50% olisi hyvä.

Harvaantuminen, hieno sana. Tunnen taas itseni luojaksi, uuden sanan luojaksi pahvien käyttöön. Herran jestas, googleni väittää että sellainen sana onkin jo olemassa... Annan potkut googlelleni ja otan tilalle kapin, tuon ikiroudassa kasvaneen ja sieltä ponnistaneen ajatusten valtameren. Kysyn HÄNELTÄ neuvot, en googlelta. Saisi vain jättää vaatimattomuutensa ja lisätä omakehujaan. 50% olisi hyvä. MPP voisi vähentää keskustanparj.. eikun keskustanparannuskirjoitteluaan, sillä keskusta on hänen ansiostaan jo lähes täydellinen. 50% olisi hyvä. Muutamat kirjoittelijat voisivat leikkauttaa osan sormistaan jolloin kirjallinen tuotanto vähenisi samassa suhteessa. 50% olisi hyvä. Minä voisin mennä takaisin nukkumaan ja muutoinkin lisätä nukkumistani, unitilassa olen parhaimmillani, sanovat. 50% olisi hyvä.

Hyvät ja huonot kuulijat, älkää saako lämpöhalvauksia, juokaa tarpeeksi ja riittävän usein, lisätkää juomista. 50% olisi hyvä.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näköjään petollinen varttihulluus pesii erään suuren saaren eteläosassa. Mikä neuvoksi... Ei ei älkää edes yrittäkö, ei koko Kemiönsaarta saa eristää yhden...

      Ps. en ole tämän ketjun aloittaja, tai jos olenkin, niin en ainakaan tunnusta vaikka hampaita viilattaisiin ja näytettäisiin kuvia itämaisista viisiletkuisista hashisbongeista ja unikkofarmeista.

      • Anonyymi

        En pysty, en pysty tuota tuotostani lukemaan, silmiä kirvelee ja liikaa jos luen niin tulee pakkomielle snorklata kesät talvet ainoana toiveena löytää pohjaan vajonnut reikäinen peltivene, tuo ylivertainen reliikki niiltä ajoilta, jolloin miehet olivat vielä puuta ja paatit rautaa hiiohoi !


    • Anonyymi

      Hyvä veto sinulta 50% tuloveron korottaminen, sinullahan se ei nousisi sentin latia.

      • Niinpä :-)


    • Anonyymi

      Vihreä siirtymä 10-35 %, siinä jo ALV:kin kalpenee 24 %:lla. Pitäisikö sitä yhä nostaa,
      vaikka alkuun 50 % paikkeille, johon tuleneekin kohta kuitenkin. Samoin Helsingin kaukolämpöön vielä korotus 50 % päälle (30 % 20 %) Kun Osmo päällikkö vihreistä keksi kototuksen vielä 30 % päälle vesivirtaamista, ettei nyt niin kamalalta tuntuisi suora 50 % korotus. Kun hiili loppuu Helsingissä ei pysty asumaan kuin sossutuilla, kun lämmitys risuilla alkaa. Silloin asumiskustannut ainakin tuplaantuu.
      Ollaan hölömöjä ja äänestetään yhä vihreitä niin tämä toteutuu.

      • Olen selkä.

        Mikä onkaan johtopäätös ? Aiwan, aiwan. Wiherwasemmisto pelastaa universumin.

        Ollaan ollaan hölömöjä ollaan, vihiriä silmissä väläkkyy.
        Ollaan ollaan hölömöjä ollaan, vasemmalle katseemme kääntyy.
        Ollaan ollaan hölömöjä ollaan, vasemmalla näkkyy jo Li.
        Li, Li, Li Li Li, Li, Li, Li li li jne.

        Ps. Lihavat on lepposia, ne ei keksi kepposia. Syömään siis.


    • Anonyymi

      Ollos tervehditty sinä puolivaloilla poukkoileva hohtohahmomme. Vasen lyhty palaa, oikea ei. Saanen ystävällisesti painattaa tämän aloituspamflettisi traktaatteihin ja jakaa Purran puoluetovereille, kullekin omansa ? Näin hekin osaavat jo niin henkisesti kuin hengellisestikin valmistautua puolueensa kannatuksen alamäkeen. 50% olisi hyvä. Vielä kun sinut saataisiin tupailtoihin puhujaksi, jos ei muuten niin kahlittuna, ei kyseisessä pitäjässä muita sirkushuveja kaivattaisi, vuosiin. Saatanan kierovartinen porkkana, olet häpeäksi koko kasvikunnalle. Tulethan nyt kuitenkin seuraavaankin puoluekokoukseen ? Jookosta ?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      420
      9106
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2416
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      39
      1785
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1639
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      89
      1408
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1339
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      363
      1225
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      132
      1112
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      18
      1093
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1032
    Aihe