Jos on mennyt kertomaan työpaikalla, että sattuu olemaan Mensan jäsen eli huippuälykäs, niin kannattaa olla mokaamatta ja muutenkin keskittyä oppimaan uudet asiat nopeasti. Vähemmän älykkäät työkaverit ja pomot nimittäin tykkäävät kettuilla ankarasti, jos jokin asia sattuu menemään väärin tai ei tiedä mitä tehdä. Erityisen ärsyttävää on se, jos työpaikan "hönö" alkaa keljuilemaan siitä, miten se huippuälykäs ei nyt tuotakaan asiaa tajunnut.
Ympäristön kateus ei siis ole se ainoa syy vaieta mensalaisuudestaan.
Mensalainen, älä mokaa töissä!
5
119
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Mensan jäsenyys kerro mitään älykkyydestä, ainoastaan että on hyvä logiikassa.
- Anonyymi
Mielestäni looginen päättelykyky on älykkyyttä. Mutta joo, en ymmärrä miksi edes pitää kertoa Mensan jäsenyydestä? Huono itsetunto?
Tottakai sellainen herättää muissa tunteita. Varsinkin huonomman itsetunnon omaavissa, jotka ajattelevat sinun pitävän itseäsi heitä parempana.
- Anonyymi
Ns. Älykkäät mensalaiset koulukiusattuina sopeutuvat nopeasti muiden tasolle.
Näin he ovat hyväksyttyjä ja onnellisia. Sen sijaan juuri ja juuri keskiarvon yläpuolella olevat pikkupomot ovat ylimielisiä ja ylpeitä siitä.
Reppanat eivät edes tajua, kuinka heitä halveksitaan.
>simiti<- Anonyymi
Olen todennut saman. Mainittakoon vielä, että nämä ylimieliset pikkupomot ovat useimmiten myös erittäin kontrolloivia ja vallanjanoisia.
- Anonyymi
Keskiverto älyllä on omasta mielestäni pärjännyt ihan hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312