Itsensä brändääminen palstalle?

Anonyymi

Okei, se vaatii rekisteröinnin, mutta vaatisi oikeasti itsensä brändäämistä, rajoittamista ja rajaamista ja ties mitä vastuuta muista. Täsmällisyyttä, tasapuolisuutta ja monta muuta hyvää ihmisten ominaisuutta. Selvähän se, ettei minusta ei ole siihen 🥺

73

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen 100x miettinyt, että pistän aloituksen aiheesta! Juuri käyttämällä sanoja "itsensä brändääminen." Olen brändännyt itseni monessa paikassa. Täällä ei tarvitse. Tämä on kuin tor -verkko. Sana on vapaa.

    • Anonyymi

      Siis valehtelua ja kaunistelua. Sitten voi anonyyminä haukkua ne, jotka ovat eri mieltä brändätyn nikin kanssa. Heh..

      • Anonyymi

        Se on aika huvittavaa, mutta miksipä ei itsensä puolesta kaikkea tekisi. Osoittaa taistelutahtoa :) minä taas.. häippäsen paikalta, pai pai peipi kuutpai ja unohdan saman tien


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aika huvittavaa, mutta miksipä ei itsensä puolesta kaikkea tekisi. Osoittaa taistelutahtoa :) minä taas.. häippäsen paikalta, pai pai peipi kuutpai ja unohdan saman tien

        mutta todellisuudessa, eihän muumina helposti huomaa jos joku on vastannut, eikä sillä ole myöhemmin niin väliä :)


      • Anonyymi

        No siinähän tappelet hyvä ihminen eri trollihahmojen kanssa vaikka maailman tappiin, onhan se viihteellistä seurattavaa tämä sinun ja trollimiehen välinen taisto. Jota ei saa kovin sanoin kommentoida ettei tule paha mieli😉


    • Anonyymi

      Vain yksi sana - miksi?

      sitten hieman pidemmin - miksi itsensä pitäisi brändätä? Eikö voi vain keskustella?

      • Anonyymi

        Jos brändää itsensä tänne, kaikella on jatkumo. Ymmärrän mitä disse tarkoittaa puhuessaan asiasta. Anonyymi on vähän kuin "ei kukaan" myös sisällön puolesta. Sillä ei ole persoonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos brändää itsensä tänne, kaikella on jatkumo. Ymmärrän mitä disse tarkoittaa puhuessaan asiasta. Anonyymi on vähän kuin "ei kukaan" myös sisällön puolesta. Sillä ei ole persoonaa.

        Mitä väliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä?

        Ei mitään minulle. Sen takia olenkin anonyymi täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos brändää itsensä tänne, kaikella on jatkumo. Ymmärrän mitä disse tarkoittaa puhuessaan asiasta. Anonyymi on vähän kuin "ei kukaan" myös sisällön puolesta. Sillä ei ole persoonaa.

        Aivan, loppuarvio menee vain hiukan pieleen, silitän hiukan vastakarvaan väittämällä ettei anonyymi henkilö välttämättä ole persoonaton, se on enemmänkin kiinni siitä omaksumastasi oikolukusysteemistä mitä käytät :), miten tulkitset lukemaasi ja miten luokittelet lukemasi. Harkitsin tuossa juuri muuten ryhtymistä nimimerkille "Palstamuumio" , sitten kuitenkin lukaisin ketjua eteenpäin ja huomasin että titteli on jo tavallaan otettu jo käyttöön ja varattu, joten luovuin ajatuksesta...😁. Hyvää päivänjatkoa kaikille tasapuolisesti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos brändää itsensä tänne, kaikella on jatkumo. Ymmärrän mitä disse tarkoittaa puhuessaan asiasta. Anonyymi on vähän kuin "ei kukaan" myös sisällön puolesta. Sillä ei ole persoonaa.

        Siis ei itse mielipide ole huono, mutta se ei esimerkiksi minun silmissä kytkeydy kehenkään. Siis, hyvä juttu ja siinä se. Mun on vaikeaa selittää sitä sit mihinkään eteenpäin. En voi puhua täällä, kuin että yks anonyymi sanoi joskus sitä ja tätä...

        Mutta eihän se juttu välttämättä ole huono.

        Toinen mikä mulle usein varmaan käy, että sekoitan kahden anonyymin puheet keskenään...jonkun tyyli on suora ja asiallinen,mutta väliin tulee suora ja pilkallinen, niin kohta manaan sille suoralle ja asialliselle, kun menetän arvostuksen...

        Aika sekameteliä...


        Siksi on vaikea käydä keskusteluja, kun jokainen anonyymi on aina anonyymi muitten joukossa...

        Mutta toisaalta mulle on aivan sama...keskustelut vaan tarviis jotain totuutta..


    • Anonyymi

      Onhan siinä ideaa. Sillä pääsee palstainfluensseriksi.

      • Anonyymi

        Eräällä influensserilla vähän kosahti missionsa…


    • Anonyymi

      Aivan turhaa hommaa.
      Ei tällä minunkaan brändillä ole rikastunut.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Potku- ja moottorikelkka ja kehtaat vielä vähätellä. Ja ihan selkeät semirajat :)


    • Kysymyksiä.
      Miksi edes haluaisit yrittää nimenomaan brändätä ittesi tänne? Mitä haluaisit sillä saavuttaa? Mitä luulisit saavuttavasi vähintään? Miksi niitä asioita haluat?

      Vastauksia.
      Et voi brändätä itseäsi villille alustalle.

      • Anonyymi

        Oothan sinäkin brändi! Vastaa omiin kysymyksiisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oothan sinäkin brändi! Vastaa omiin kysymyksiisi.

        Enkä ole, olen vain hahmo. Jos olisin S24-brändi(hahmo), useimmat aloitukseni ja jopa osa kommenteista löytyisivät aina Suhteet-osion alun bänneristä eikä sinne paljon muita silloin päästettäisiinkään.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Enkä ole, olen vain hahmo. Jos olisin S24-brändi(hahmo), useimmat aloitukseni ja jopa osa kommenteista löytyisivät aina Suhteet-osion alun bänneristä eikä sinne paljon muita silloin päästettäisiinkään.

        Oletpas. Pohdin tässä päivä pari sitten etätöitä, miten joku koki ettei saa yhteyttä ilman että kokoonnumme yhteen.

        Siis tosissaanko? Voin kertoa, että nimelläsi olet tuttu minullr. Tiedän aina, kun haluat olla esillä. Lluen viestisi, tiedän ajatuksesi (kaikki mitä haluat esittää täällä). Mikä yksinkertainen infulenser, eikä joku sitä ymmmärrrä.

        SIIS JO LÄHES 20 vuotta sitten kuljettiin poikaani erääseen tapahtumaan. Pojan mukaan ystävät halusivat siellä tulla katsomaan hänen konetta, koska hänellä oli heidän mielestään oli maailman vanhin toimiva pelikone (*no vitsi kai, vain puolet totuutta:).

        Mutta kyllä siinä vähän loksahti suu auki. Mitkä ihmeen muut ystävät, ja sitten se kova huolikin, keistä oikein kyse.

        Mutta todellakin, mikä yhteyden puuttuminen jollakin? On nimi, kuva, titteli, ääni, yhteystiedot ja asia josta puhut ja kirjoitat. Vähintään tarvitsee nimen ja nimellä edes vähäisen läsnäolon ja kirjoittelun, niin olet olemassa ja voit vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas. Pohdin tässä päivä pari sitten etätöitä, miten joku koki ettei saa yhteyttä ilman että kokoonnumme yhteen.

        Siis tosissaanko? Voin kertoa, että nimelläsi olet tuttu minullr. Tiedän aina, kun haluat olla esillä. Lluen viestisi, tiedän ajatuksesi (kaikki mitä haluat esittää täällä). Mikä yksinkertainen infulenser, eikä joku sitä ymmmärrrä.

        SIIS JO LÄHES 20 vuotta sitten kuljettiin poikaani erääseen tapahtumaan. Pojan mukaan ystävät halusivat siellä tulla katsomaan hänen konetta, koska hänellä oli heidän mielestään oli maailman vanhin toimiva pelikone (*no vitsi kai, vain puolet totuutta:).

        Mutta kyllä siinä vähän loksahti suu auki. Mitkä ihmeen muut ystävät, ja sitten se kova huolikin, keistä oikein kyse.

        Mutta todellakin, mikä yhteyden puuttuminen jollakin? On nimi, kuva, titteli, ääni, yhteystiedot ja asia josta puhut ja kirjoitat. Vähintään tarvitsee nimen ja nimellä edes vähäisen läsnäolon ja kirjoittelun, niin olet olemassa ja voit vaikuttaa.

        Hups. Ei tällä kännykkä voi kirottaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hups. Ei tällä kännykkä voi kirottaa

        Kännykkä on vähän haastava kirjoitusväline, jos on enemmän sanottavaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas. Pohdin tässä päivä pari sitten etätöitä, miten joku koki ettei saa yhteyttä ilman että kokoonnumme yhteen.

        Siis tosissaanko? Voin kertoa, että nimelläsi olet tuttu minullr. Tiedän aina, kun haluat olla esillä. Lluen viestisi, tiedän ajatuksesi (kaikki mitä haluat esittää täällä). Mikä yksinkertainen infulenser, eikä joku sitä ymmmärrrä.

        SIIS JO LÄHES 20 vuotta sitten kuljettiin poikaani erääseen tapahtumaan. Pojan mukaan ystävät halusivat siellä tulla katsomaan hänen konetta, koska hänellä oli heidän mielestään oli maailman vanhin toimiva pelikone (*no vitsi kai, vain puolet totuutta:).

        Mutta kyllä siinä vähän loksahti suu auki. Mitkä ihmeen muut ystävät, ja sitten se kova huolikin, keistä oikein kyse.

        Mutta todellakin, mikä yhteyden puuttuminen jollakin? On nimi, kuva, titteli, ääni, yhteystiedot ja asia josta puhut ja kirjoitat. Vähintään tarvitsee nimen ja nimellä edes vähäisen läsnäolon ja kirjoittelun, niin olet olemassa ja voit vaikuttaa.

        "Siis tosissaanko? Voin kertoa, että nimelläsi olet tuttu minullr. Tiedän aina, kun haluat olla esillä. Lluen viestisi, tiedän ajatuksesi (kaikki mitä haluat esittää täällä). Mikä yksinkertainen infulenser, eikä joku sitä ymmmärrrä."

        No miksi teet asioista liian vaikeita? Brändää se, mikä on brändättävissä, turha keksiä pyörää uudestaan. Jos Random mielestäsi on jo brändi, niin laita meiliä ja keskustellaan.

        Olet yhdessä asiassa huomattavan väärässä. Et tiedä mitä haluan täällä esittää, et mitenkään voi tietää sitä, koska jo ajattelusi lähtökohta sen osalta on väärä. Enkä halua olla esillä, vaan kun satun hiukan huvittelutuulelle, otan sen tilan, en etsi sitä, vaan vain otan, siinä mielessä olen aina ollut synnynnäinen influ, niin introvertti-suuntainen kuin persoonana muuten olenkin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        "Siis tosissaanko? Voin kertoa, että nimelläsi olet tuttu minullr. Tiedän aina, kun haluat olla esillä. Lluen viestisi, tiedän ajatuksesi (kaikki mitä haluat esittää täällä). Mikä yksinkertainen infulenser, eikä joku sitä ymmmärrrä."

        No miksi teet asioista liian vaikeita? Brändää se, mikä on brändättävissä, turha keksiä pyörää uudestaan. Jos Random mielestäsi on jo brändi, niin laita meiliä ja keskustellaan.

        Olet yhdessä asiassa huomattavan väärässä. Et tiedä mitä haluan täällä esittää, et mitenkään voi tietää sitä, koska jo ajattelusi lähtökohta sen osalta on väärä. Enkä halua olla esillä, vaan kun satun hiukan huvittelutuulelle, otan sen tilan, en etsi sitä, vaan vain otan, siinä mielessä olen aina ollut synnynnäinen influ, niin introvertti-suuntainen kuin persoonana muuten olenkin.

        Tuossahan sinä kuvailit brändisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas. Pohdin tässä päivä pari sitten etätöitä, miten joku koki ettei saa yhteyttä ilman että kokoonnumme yhteen.

        Siis tosissaanko? Voin kertoa, että nimelläsi olet tuttu minullr. Tiedän aina, kun haluat olla esillä. Lluen viestisi, tiedän ajatuksesi (kaikki mitä haluat esittää täällä). Mikä yksinkertainen infulenser, eikä joku sitä ymmmärrrä.

        SIIS JO LÄHES 20 vuotta sitten kuljettiin poikaani erääseen tapahtumaan. Pojan mukaan ystävät halusivat siellä tulla katsomaan hänen konetta, koska hänellä oli heidän mielestään oli maailman vanhin toimiva pelikone (*no vitsi kai, vain puolet totuutta:).

        Mutta kyllä siinä vähän loksahti suu auki. Mitkä ihmeen muut ystävät, ja sitten se kova huolikin, keistä oikein kyse.

        Mutta todellakin, mikä yhteyden puuttuminen jollakin? On nimi, kuva, titteli, ääni, yhteystiedot ja asia josta puhut ja kirjoitat. Vähintään tarvitsee nimen ja nimellä edes vähäisen läsnäolon ja kirjoittelun, niin olet olemassa ja voit vaikuttaa.

        On hyvä erottaa työ ja vapaa-aika.

        S24 palstalla on parasta olla Anonyymi juuri sen vuoksi, ettei jää ihmisten mieleen esimerkiksi tuosta "maailman vanhimmasta pelikoneesta" tai jostain muusta toisarvoisesta seikasta.

        Ihan itsestäänselvyys, ettei etätyökokouksessa saa samanlaista hyvää yhteyttä toisiin kuten työpaikalla kasvotusten. Etätyössä synny yhteisöllisyyttä ja väärinymmärrykset lisääntyvät.

        Etätöiden paras puoli on, ettei etänä voi kiusata niin mutkattomasti työkaveri/alaista kuin työpaikalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan sinä kuvailit brändisi.

        No se on siinä tapauksessa myötäsyntyinen, täysin harkitsematon ja suunnitelematon. Eli minä, ei brändi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No se on siinä tapauksessa myötäsyntyinen, täysin harkitsematon ja suunnitelematon. Eli minä, ei brändi.

        Brändi voi syntyä myös ilman aktiivista brändäämistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Brändi voi syntyä myös ilman aktiivista brändäämistä.

        Voi toki, onhan siitä paljon esimerkkejä kautta maailman. Esimerkiksi Suomessa oli aika, jolloin ei ollut margariinia vaan Floraa, eikä ollut pöytärättejä vaan oli Vileda.

        Mutta jokin voisi olla brändi, sillä pitäisi olla nippu tunnistettavia ominaisuuksia jotka ovat jollain tasolla ylivertaisia kilpailijoihin nähden, ellei muuten, niin muiden mielikuvissa. Lisäksi brändi edellyttää tavoitteellisuutta, vaikka siis rahallista tuottoa tai vaikuttamista.

        Niin siihen nähden en ole brändi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voi toki, onhan siitä paljon esimerkkejä kautta maailman. Esimerkiksi Suomessa oli aika, jolloin ei ollut margariinia vaan Floraa, eikä ollut pöytärättejä vaan oli Vileda.

        Mutta jokin voisi olla brändi, sillä pitäisi olla nippu tunnistettavia ominaisuuksia jotka ovat jollain tasolla ylivertaisia kilpailijoihin nähden, ellei muuten, niin muiden mielikuvissa. Lisäksi brändi edellyttää tavoitteellisuutta, vaikka siis rahallista tuottoa tai vaikuttamista.

        Niin siihen nähden en ole brändi.

        Ei edellytä tavoitteellisuutta. Muilla on ihan varmasti mielikuvia sinusta. Eikun siis randombypasser-hahmosta. Miksi pitäisi olla ylivertaisia? Voihan olla ihan paska brändikin.


    • Itselle tän paikan idea on ollut just se, ettei tänne ainakaan tarvitse brändätä itseään. Koska tämä on anonyymi palsta eikä tästä ole ns. hyötyä itselle, kuten vaikka olisi työtä varten itsensä brändäämisessä. Eli tää on siitä mukava paikka, että täällä voi höpistä niitä näitä, eikä tarvitse välittää millaisen kuvan itsestään antaa. Kun rekattunakin on kuitenkin nobody.

      • Anonyymi

        Olet oma ihanteeni siinä, millainen pitäisi olla. Ihan kaikkea sitä ja melko uskomattomana kykyäsi pidän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet oma ihanteeni siinä, millainen pitäisi olla. Ihan kaikkea sitä ja melko uskomattomana kykyäsi pidän.

        Huh, oikein ihanne 😌 No nyt alkoi punastuttaa.. Oisko vaan ihan harjoituksen tulosta, täällä s24:ssa niin kauan notkunut, jostain vuodesta 2008..🙄


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Huh, oikein ihanne 😌 No nyt alkoi punastuttaa.. Oisko vaan ihan harjoituksen tulosta, täällä s24:ssa niin kauan notkunut, jostain vuodesta 2008..🙄

        Tuo aloitusvuotesi sai vähän hymyn huulille. Itse laitoin ensimmäisen viestin "äidin aamupuurosta nm. Zizelille". Tuli vaan mieleen laittaa hänelle jotain kannustavaa, vaikka enemmän olin omissa ajatuksissani, enkä edes löytänyt mitään kiinnostavaa . Enemmän järkytyin. Tulin seuraavan kerran palstalle ehkä jopabvuoden päästä ja samasta asiasta oli huutelu päällä. Joku trollasi minua. Ehkä se oli "the se" hetki, jolloin palstalta ei koskaan lopullisesti poistuta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aloitusvuotesi sai vähän hymyn huulille. Itse laitoin ensimmäisen viestin "äidin aamupuurosta nm. Zizelille". Tuli vaan mieleen laittaa hänelle jotain kannustavaa, vaikka enemmän olin omissa ajatuksissani, enkä edes löytänyt mitään kiinnostavaa . Enemmän järkytyin. Tulin seuraavan kerran palstalle ehkä jopabvuoden päästä ja samasta asiasta oli huutelu päällä. Joku trollasi minua. Ehkä se oli "the se" hetki, jolloin palstalta ei koskaan lopullisesti poistuta.

        Siis oletko aina ollut anonyymi vai pitäisikö mun tunnistaa sut? Tulee nyt parikin tuttua nikkiä mieleen..

        Trollaamista on ollut aina ja on palsta muakin järkyttänyt tavallaan. Joskus trollaaminen on sitäkin, että yritetään tavallaan selvittää, kuka joku on. Paljon on vainoharhoja, että jotkut on sama henkilö usean nikin takana ja jotkut puskat on rekattuja jne. Vaikka eihän noilla asioilla pitäisi olla edes väliä. On jos on. Ei saisi olla pääasia vaan se, että kuka on kuka. Vaan kysynhän minäkin tuossa aluksi, että kuka olet? Kai se sit kiinnostaa kuitenkin 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo aloitusvuotesi sai vähän hymyn huulille. Itse laitoin ensimmäisen viestin "äidin aamupuurosta nm. Zizelille". Tuli vaan mieleen laittaa hänelle jotain kannustavaa, vaikka enemmän olin omissa ajatuksissani, enkä edes löytänyt mitään kiinnostavaa . Enemmän järkytyin. Tulin seuraavan kerran palstalle ehkä jopabvuoden päästä ja samasta asiasta oli huutelu päällä. Joku trollasi minua. Ehkä se oli "the se" hetki, jolloin palstalta ei koskaan lopullisesti poistuta.

        Zizel se vasta palstahahmo olikin, huhheijaa...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Zizel se vasta palstahahmo olikin, huhheijaa...

        Olin anomuumi :) Joka vastaukseen uusi nimi tai samaan juttuun liittyen samaa nimeä. Kirjauduin joitakin kertoja, mutta unohdin pian nimeni ja salasanani. Sen lisäksi liittymät ja koneet vaihtuivat, ja niiden mukana vanhat sähköpostit ja tunnukset katosivat riesaksi asti.

        Eli olihan se melkoinen yllätys, että trollilla oli hampaissa se pieni loru-hupiviesti ja sattui lätkäisemään sen palstalle juuri vuoden päästä myöhemmin, kun satuin vilkaisemaan palstalle😮 🤯😂

        Oli hän kyllä yksi mieleen jäänyt The brändi 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin anomuumi :) Joka vastaukseen uusi nimi tai samaan juttuun liittyen samaa nimeä. Kirjauduin joitakin kertoja, mutta unohdin pian nimeni ja salasanani. Sen lisäksi liittymät ja koneet vaihtuivat, ja niiden mukana vanhat sähköpostit ja tunnukset katosivat riesaksi asti.

        Eli olihan se melkoinen yllätys, että trollilla oli hampaissa se pieni loru-hupiviesti ja sattui lätkäisemään sen palstalle juuri vuoden päästä myöhemmin, kun satuin vilkaisemaan palstalle😮 🤯😂

        Oli hän kyllä yksi mieleen jäänyt The brändi 😅

        Oli juu melkoinen hahmo. Oli vaan välillä sen verran hulinoissaan, että alkoi jo vähän huolestuttaa ettei sattuisi jotain ikävä...


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Siis oletko aina ollut anonyymi vai pitäisikö mun tunnistaa sut? Tulee nyt parikin tuttua nikkiä mieleen..

        Trollaamista on ollut aina ja on palsta muakin järkyttänyt tavallaan. Joskus trollaaminen on sitäkin, että yritetään tavallaan selvittää, kuka joku on. Paljon on vainoharhoja, että jotkut on sama henkilö usean nikin takana ja jotkut puskat on rekattuja jne. Vaikka eihän noilla asioilla pitäisi olla edes väliä. On jos on. Ei saisi olla pääasia vaan se, että kuka on kuka. Vaan kysynhän minäkin tuossa aluksi, että kuka olet? Kai se sit kiinnostaa kuitenkin 😄

        YB, jatkatko keskustelua omalta osaltasi, saimme kimppavastauksen joka oli vastattu minulle, niin et ole ehkä huomannut sait vastauksia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin anomuumi :) Joka vastaukseen uusi nimi tai samaan juttuun liittyen samaa nimeä. Kirjauduin joitakin kertoja, mutta unohdin pian nimeni ja salasanani. Sen lisäksi liittymät ja koneet vaihtuivat, ja niiden mukana vanhat sähköpostit ja tunnukset katosivat riesaksi asti.

        Eli olihan se melkoinen yllätys, että trollilla oli hampaissa se pieni loru-hupiviesti ja sattui lätkäisemään sen palstalle juuri vuoden päästä myöhemmin, kun satuin vilkaisemaan palstalle😮 🤯😂

        Oli hän kyllä yksi mieleen jäänyt The brändi 😅

        Ahaa, juu aattelin vähän, että jos olisit sxth tai joku muukin oli mielessä, en nyt muista kuka :)

        Juu, zisel oli mieleenjäävimpiä hahmoja. Toivottavasti hänelle ei käynyt, niin kuin huhuttiin:(
        Jotenkin tuntuu rankalta ajatella että siltä palstalta olisimme menettäneet kaksi hahmoa, gekkon ja ziselin.


    • Anonyymi

      S24 on surkea alusta minkään brändin menestyä, mutta täällä voi aina harjoitella.
      Jonain päivänä minäkin nousen juutuupiin ja saan seuraajia. Ihmisiä on aina kiinnostanut aivopierut ja naamanvääntely.

      • Anonyymi

        Kannattaa aloittaa heti. Minäkin pelkäsin youtubea. Siellä on vaikea menestyä. Tekemällä oppii. Ennemmin kissavideoita kuin naaman vääntelyä. Tai oikeastaan pitäisi olla vähän kaikilla alustoilla. ..


    • Anonyymi

      Jos haluaa suosiota, S24 voi olla siihen hyvä paikka.
      Joissakin osioissa on niin matalaotsaista väkeä, että brändäämällä itsensä überführeriksi saisi varmasti suosiota.

      • Anonyymi

        Tai brändää joku muu. Ja kuinkas ollakkaan, hän saa osakseen ansiotta infernaalisen itkun ja antipatian.
        Onko maapallolla älyllitä elämää, summa summaru.m.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai brändää joku muu. Ja kuinkas ollakkaan, hän saa osakseen ansiotta infernaalisen itkun ja antipatian.
        Onko maapallolla älyllitä elämää, summa summaru.m.

        Niinpä. Ja pahimmassa tapauksessa voi jäädä hahmonsa vangiksi. Sellainen brändi sinulla? :)


    • Anonyymi

      Sitä voi myös luoda laadukkaana kirjoittajana, teemana, jatkumona joka avautuu tarkkaavaiselle lukijalle ilman nimeä.

      • Anonyymi

        Olen lukenut täältä kirjoituksia, jotka on kuin raikasta ilmaa hengittäisi. Jopa lauseet mietitty palstan koossa sopiviksi. Tai siltä se näyttää.
        Itse kirjoittelen epätasapainoista shaissee, ei sitä brändiksi itselleen haluaisi 🙄🤭


    • Anonyymi

      Kannattaa tajuta, että brändääminen on sina jonkun tuotteen myymistä edistävää toimintaa. Tuite voi toki olla esim artisti.

      Ihminen voi toki myydä palveluksiaan ja brändätä siksi itsensä, mutta aika yrittämiseksi menee jos alkaa yksityiselämässä itseään myymään..

      Pohtimalla brändäämisen keinoja voi kyllä miettiä miten tuo itseään esille positiivisesti ja mikä vaikutus omilla jutuilla on muihin.

      • Anonyymi

        En mieti tuota juuri koskaan. Ihan luonnostaan rajoittaa, etten loukkaisi ketään tahattomasti. Rekatuilla on ainakin hyvä konsensus tukea toisiaan, jos joku sanoo ikävästi. Se näyttää ihan mukavalta:)


    • Mitä mieltä porukka on mun "brändäämisestäni" ja myönnetään, välillä sissimarkkinoinnistakin palstalla? 😂 Vaikka en mä varsinaisesti mitenkään tietoisesti ole niin tehnyt, vaan mielikuva musta on elänyt varmaan aika paljon kulloisenkin elämänvaiheen perusteella ja sitä kautta miten olen tänne kirjoitellut.

      Enkä mä tätä lähtökohtaisesti tietenkään pidä markkinointialustana, mutta toimialani sinänsä on sellainen boomerien temmellyskenttä Torin käyttöä opetellessa caps lock päällä, että vähänkään luovat ideat kuten Facebook-kommenttien systemaattinen tai pikemminkin valikoiva tykkääminen autojutuissa, "Daytona-projektin" pääsponsorin asema kaikkine pelivideoineen ja pilakuvineen täällä, vähintäänkin värikäs tyylini palstalla muutenkin jne. takuulla jäävät mieleen ja vieläpä ihan ilmaiseksi 😅 Luotan siihen, että edes toisinaan joillekin voi tulla mieleen kurkata kataloogiani tai ainakin vinkata eteenpäin, ellei mua pidetä palstan perusteella sen verran inhottuna ja outona 🙄😅

      Ja rehellisyys on tietty lukijan silmissä. Olenhan mä täällä kertonut niistä myymälävarkaussakoista 18-kesäisenä, huijaamisesta kartingin painorajojen kanssa, alkoholismistani, Alonson, Paul Tracyn ja muiden "pahis-kuskien" fanittamisesta jne. Reklamaatioita tottakai väistämättä osuu eteen toisinaan, eikä äkkiseltään tule mieleen yhtään tapausta että olisi jäänyt kummallekaan osapuolelle mitään hampaankoloon. Miten tän lyhyesti sanoisi, ei k*settamalla porskuteta nenä pinnalla liki 12 vuotta.

      Samaten palstan perusteella musta on muodostunut varmaan kovin yksipuolinen kuva joko täysin konfliktiherkästä drama queenista tai as-tyypistä joka selittää rallipelin iskarien ulosjoustovaroista treffeillä, mutta harvemmin tänne tulee mitään sinänsä tavallisia small talkeja esim. tuttujen asiakkaiden kanssa kirjoiteltua. 😅 Mä pyrin työjutuissani olemaan samanaikaisesti ammattimaisen jämpti, mutta kuitenkin rento enkä jonkun Vehon leipääntyneen marmoritiskipalvelijan kaltainen. Läppää saa heittää, emojeita saa käyttää sinänsä asiallisissa viestittelyissä, itse osaan suhtautua omiin autoihin tietyllä itseironialla enkä kommentoi muiden autoja ellei pyydetä ammattilaisen silmin arvioimaan jotain.

      Mutta mä vedän siihen myös tiukahkon rajan, ettei se ole harrastukseni, eikä itselläni ole minkäänlaista merkkiuskollisuus tms. syytä kuunnella ensin tuntia jonkun Escortin yksilön historiasta 80-luvulta alkaen, sitten ihmettelyä kun Järkevän ihmisen tavaratalo ™ ei myy enää palikoita, ja sitten mun pitäisi luopua niistä puoli-ilmaiseksi jos ne ovat jonkin aikaa seissyt varastossani. Kun itse taas näen että ne nimenomaan ovat kasvattaneet arvoaan 😅 Tinkiminen on taitolaji, mutta tunnearvosyihin tms. vedoten se on vähän huono lähtökohta kohdallani, vaikka aina mun pyynneissä ilmaa hieman onkin. Monet ketkä eivät puhu suomea äidinkielenään, hallitsee sen taitavasti (=vahvasti) jolloin usein tulen itsekin vastaan ja molemmat voivat uskotella itselleen tehneensä hyvät kaupat 😁

    • Anonyymi

      Itsensä brändäämistä ei tarvita, mutta rajoittamista ja vastuuta tarvitaan.

      • Anonyymi

        Miksi? Sana on vapaa. Tämä on kuuluisa siitä.


    • Mites se tapahtuu?

      • Anonyymi

        Olemalla läsnä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olemalla läsnä :)

        Niinku näinkö? :)


      • Okei. Nyt läsnäoloni liukenee täkin alle koisaamaan. Huomenna on hurja päivä. Öitä. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Okei. Nyt läsnäoloni liukenee täkin alle koisaamaan. Huomenna on hurja päivä. Öitä. :)

        Oliko se hurja päivä tänään mitä? Puhuit jotain sairaalasta jossain?

        Muuten se brändi on tuote tai tuotemerkki, yritys, henkilö tai muu vastaava, jolle on syntynyt tai esimerkiksi markkinoinnin avulla luotu laaja, yleensä myönteinen, tunnettuus. Siinä on tärkeää nimen tunnettavuus ja jokin logo. Brändillä on monesti jotain laatua.

        Minusta sinä olet täällä jonkinlainen laatutuote eli sinulla on brändiä, vaikka vaihtelet sitä nimeä ja logoa (nickikuvaa) useasti. Tunnetko itsesi suomi24.fi:n sinkut-palstan johtobrändiksi? Itse ole nimelläni ja logollani väärässä ympäristössä. Jossain Jeesus-palstalla saattaisin olla johtavia brändejä?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Oliko se hurja päivä tänään mitä? Puhuit jotain sairaalasta jossain?

        Muuten se brändi on tuote tai tuotemerkki, yritys, henkilö tai muu vastaava, jolle on syntynyt tai esimerkiksi markkinoinnin avulla luotu laaja, yleensä myönteinen, tunnettuus. Siinä on tärkeää nimen tunnettavuus ja jokin logo. Brändillä on monesti jotain laatua.

        Minusta sinä olet täällä jonkinlainen laatutuote eli sinulla on brändiä, vaikka vaihtelet sitä nimeä ja logoa (nickikuvaa) useasti. Tunnetko itsesi suomi24.fi:n sinkut-palstan johtobrändiksi? Itse ole nimelläni ja logollani väärässä ympäristössä. Jossain Jeesus-palstalla saattaisin olla johtavia brändejä?

        Joo, ei se onneksi ollut hurja. Pelkäsin turhaan huonoa oloa ja toimenpidettä. Nyt on jysäytetty 7 mm kiveä 3500 kertaa ja olen jo kotona. Kipeä munuainen, mutta ei muuten mitään kuin väsynyt.

        En tunne itseäni mitenkään erityiseksi, olen samanlainen rivikirjoittaja kun muutkin. Minusta vaan jotkut kuten sinä tekee jonkun hypetyksen. :)

        Itse en hypetä itseeni. Elkää te muutkaan, pliis. :)

        Täytyy nukkua hetki, palataan. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, ei se onneksi ollut hurja. Pelkäsin turhaan huonoa oloa ja toimenpidettä. Nyt on jysäytetty 7 mm kiveä 3500 kertaa ja olen jo kotona. Kipeä munuainen, mutta ei muuten mitään kuin väsynyt.

        En tunne itseäni mitenkään erityiseksi, olen samanlainen rivikirjoittaja kun muutkin. Minusta vaan jotkut kuten sinä tekee jonkun hypetyksen. :)

        Itse en hypetä itseeni. Elkää te muutkaan, pliis. :)

        Täytyy nukkua hetki, palataan. :)

        Hyviä loppuviikon lepohetkiä sinulle, Sinkut-palstan brändille! ;) Ehkä täällä ei ole brändejä vaan tunnettuja kirjoittajia. Itse yritin ehkä brändätä itseäni uskonnolliselle palstalle, mutta en ole juuri ollenkaan siellä kirjoitellut. Tämä palstan "Usko.Toivo.Rakkaus" -brändäykselle väärä palstan. Olen suorittanut yliopistossa "Markkinointi-Johtamisen" opinnoista sekä perus että aineopinnot, yli 70 pistettä, joten minun pitäisi tietää jotain markkinoinnista ja brändäyksestä. Jos joskus minusta tulee menestyvä kirjailija - niin silloin yritän tosissani jotain brändäystä, mutta tämä palsta ei oikein ole brändäyksen arvoinen. Ehkä kuten sinäkin niin haluan olla rivikirjoittaja täällä, enkä johtava brändin omaama kirjoittaja! :)

        Törmätään! :)


    • Anonyymi

      No jaa, ei siitä anonyymiys paljon sen kummemmaksi muutu, ainoastaan anonyymi hahmo muuttuu seurattavammaksi ja saa loistaa hiukan kirkkaammin kuin palstan muut muumit, muumiot :) tai hattivatit keitä tänne nyt eksyykin...

    • Hmm, eipäkai mulla täälä mitään brändiä ole, niinku esim joku 'Kotivara' tai 'Aterioinen' jamitäniitänyoli....
      Vaikka hivenen epäilyttäviä kestomakkaroita edustankin,

      • Anonyymi

        Onhan tuo vähän hassu :D mutta eikö sitä voi milloin tahansa muuttaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo vähän hassu :D mutta eikö sitä voi milloin tahansa muuttaa?

        Mietin mää sitä jossain vaiheessa tuossa,
        Mut tähän on sillai kiintyny🤔


    • Anonyymi

      Jos ihminen miettii tietoisesti millaisen vaikutuksen tekee muihin, sitä voi sanoa itsensä brändäämiseksi, jos tavoittelee aitoutta. Mikäli tavoittelee muuta kuin on, menee feikkaamiseksi ja sehän taas on ihan eri juttu.

      Palstalla on tyypillistä, että brändätään itsensä tiedostamatta millaisen vaikutuksen oma käytös/sanat tekee muihin. Jos hyökkii usein ja/tai puhuu rumasti, epäkunnioittavasti, niin ihmekös tuo, jos brändäytyy toisille hyökkäävänä hahmona, joka viis veisaa lukijoistaan.

      - Sheena

    • Itsensä brändääminen ei olekaan ihan päivä homma. Se tapahtuu pitkään ja pikkuhiljaa.

      Minäkin muutuin niin paljon siitä kun tulin eka kertaa palstalle jotain 2016. Silloin olin "tähänsekaappi". Oisinko sit ollut Dissident, Dissi, Disse ja johonkin väliin en mitään. Interlocutrice ja nyt tämä.

      Joka kerta kun olen vaihtanut nikkiä, oon pettynyt palstaan. Toisinsanoen...en ole onnistunut brändäyksessä. 😁 Omasta mielestä...

      Mutta ei täällä voi brändäys osuakaan kohdalleen, kun se ihminen sen takana muuttuu. Eikä siinä mitään. Saa muuttuakin. Pitääkin.

      Oon aika kaukana jo "tähäsekaapista". Tokko tuntisin omakseni sen "brändin" kirjoituksia.

      Eli "brandi" muuttuu sen mukaan kuin sen ylläpitäjäkin, mutta nimimerkkiä ei tartte muuttaa suotta. Jos ei tykkää nyt hommasta, ei kirjaudu. Kirjautuu sit kun homma tuntuu taas siltä. 😊

      • Anonyymi

        "Saa muuttuakin. Pitääkin."

        Näinpä juuri.

        Sinussa on se loisto puoli, että otat nykyisin ns. vinkistä vaarin muiden kirjoituksista, ajattelet asioita ja onnistut muutoksessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Saa muuttuakin. Pitääkin."

        Näinpä juuri.

        Sinussa on se loisto puoli, että otat nykyisin ns. vinkistä vaarin muiden kirjoituksista, ajattelet asioita ja onnistut muutoksessasi.

        Joo. Sitä on vaan pollassa ollut sellaisia solmuja, että ne on tehneet elämästä vaikeaa. Että niistä voi päästä, pitää niihin tutustua ja toisilta saa mukavasti ajattelemista välillä. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Sitä on vaan pollassa ollut sellaisia solmuja, että ne on tehneet elämästä vaikeaa. Että niistä voi päästä, pitää niihin tutustua ja toisilta saa mukavasti ajattelemista välillä. 🙂

        Tää oli siis mun viesti, oli vaan polkassut mut ulos...😁.


    • Anonyymi

      Eniten jäi korviin kaikumaan jonkun lausunto, "Eniten pelkään törmääväni vanhaan työkaveriin ja saavani häneltä tippurin". Hyvä syy pysyä anomuumina 👍

    • Anonyymi

      Ja sitten kun on rekisteröityny, niin niillä on mun luottokorttinumero, ja joutuu maksaan suuria summia koko loppuelämä.

    • Anonyymi

      Viinamiehet eivät tarvitse tuollaista miettiä, onneksi on Sanna joka tekee ryyppäämisestä uuden suositun muodikkaan trendin kunnes se maksa poksahtaa.

    • Anonyymi

      Ketähän sellainen rändääminen mahtaa kiinnostaa? Erottautuminen on toinen asia, kuten on erontekrminenkin sen suhteen, että millaista tekstiä tuottaa ja millaista ei tuota ja onkohan rapsakkaan tyyliin mahdollisesti jokin syy. Huumori voi toimia pehmikkeenä. Eisevväliä sinänsä nääs.

    • Anonyymi

      Minä en aio enää käyttää rekisteröityä käyttäjänimeäni. Pyörin aikoinaan aika paljonkin täällä rekattuna ja se oli valtaosin mukavaa, olin yksi "turinatiimiläisistä", mutta minua alkoi ärsyttää se, että sain epämääräistä huomiota, tekemisiäni alettiin pohtimaan, minusta tehtiin aloituksia yms enkä kaipaa sellaista huomiota, vaikka se miten olikin anonyymiä huomiota, sillä eihän kukaan silti tiennyt kuka oikeasti olin. Pitäisi osata antaa olla, mutta pitemmän päälle se lannisti keskusteluintoani, kun lopulta joka kommenttiini joku tuli inttämään jotain tai kyttäsi sanomisiani ja hetken päästä siitä oltiin tehty aloitus. Parempi olla nimetön, kasvoton ja persoonaton 😊

      • Anonyymi

        Ymmärrän, ymmärrän oikein hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, ymmärrän oikein hyvin

        Taitaa olla tuttu kokemus monelle rekkautuneelle 😊
        Todella harmi, että rekkautuneiden keskusteluja on aina jonkun, yleensä puskasta huutelijan, pakko sabotoida.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe