Inarin kunnan vaakuna

Anonyymi

Pitäisikö kala vaihtaa haueksi? Kuvaa paremmin kalaa, jota Inarin vesillä pääsääntöisesti on.

Ja Utsjoen vaakunaan voisi lisätä kyttyrälohen.

8

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauki sulla on housussas.

    • Anonyymi

      Siihen voisi laittaa äijän ja selässä törröttävän puukon. Kertoo kunnasta aivan kaiken.

    • Anonyymi

      Vaakunaan sopii joku kalastusta valvova kyylä valmis sakkolappu kourassa.

    • Anonyymi

      Ahti Johannes Kullervo Hammar oli suomalainen taidemaalari ja 94 suomalaisen kunnan vaakunoita suunnitellut heraldikko. Hammar oli koulutukseltaan litografi ja yksi Suomen heraldisen seuran kahdestatoista perustajajäsenestä. Hammar palkittiin Pro Finlandia -mitalilla vuonna 1976.

      Jos olisin hänen sukulainen niin olisin jo moni miljardööri, koska joka kunnassa jonka vaakunan hän on suunnitellut asuu ihminen joka LOUKKAA hänen KUNNIAA!
      Onneksi en ole!!!

      • Anonyymi

        Jos oikein muistan niin Ivalossakin asui eräs jonka sukunimi oli HAMMAR!

        Ei nuo Hammarit kyllä voi vaatia kunnioittamaan heitä!

        Kyllähän kaikki tämän muistaan
        ” Reijo Juhani Hammar on yksi Suomen tunnetuimmista rikollisista. Häntä kutsuttiin aikanaan Suomen vaarallisimmaksi vangiksi. Hammar murhasi 10. heinäkuuta 1986 Turusta Tukholmaan matkalla olleella Viking Sallylla tamperelaisen 44-vuotiaan liikemiehen, Antti Johannes Eljaalan. ”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikein muistan niin Ivalossakin asui eräs jonka sukunimi oli HAMMAR!

        Ei nuo Hammarit kyllä voi vaatia kunnioittamaan heitä!

        Kyllähän kaikki tämän muistaan
        ” Reijo Juhani Hammar on yksi Suomen tunnetuimmista rikollisista. Häntä kutsuttiin aikanaan Suomen vaarallisimmaksi vangiksi. Hammar murhasi 10. heinäkuuta 1986 Turusta Tukholmaan matkalla olleella Viking Sallylla tamperelaisen 44-vuotiaan liikemiehen, Antti Johannes Eljaalan. ”

        He on oikeesti KUNNIOITA LOUKANNEET sekä SAAVAT VAPAASTI SYRJIÄ MINUA!

        Minun suku EI OLE YHTÄÄN VAAKUUNAA MINUN TIETOJEN MUKAAN SUUNNITELLUT!

        Presidentteinä kyllä ovat istuneet, mutta eihän PRESIDENTTI OLE MITÄÄN HAMMARIN SUVUN RINNALLA!

        Hammari haukku minut hulluksi ja ITSE OVAT MIELISAIRAITA!
        Hammarit pitäköön turpansa kiinni, koska ovat 94 KUNNAN VAAKUNAT PILANNEET!

        Marsalkka Mannerheimin SUKULAISUUDELLA on SUOMESSA PIKKUSEN ENEMMÄN ARVOA, KUIN HAMMARIN REIJON SUKUNIMI KAIMOILLA!

        Hammari joka Ivalossa asu vois tulla Ivaloon kesällä Inari viikoille soittamaan SÖRKÄN RUUSUA sekä KOLMATTA LINJAA!
        Minä voin tulla eturiviin istumaan POLIISIEN kanssa ja kuunnella, että soittaako MOLLIA vai TUURIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He on oikeesti KUNNIOITA LOUKANNEET sekä SAAVAT VAPAASTI SYRJIÄ MINUA!

        Minun suku EI OLE YHTÄÄN VAAKUUNAA MINUN TIETOJEN MUKAAN SUUNNITELLUT!

        Presidentteinä kyllä ovat istuneet, mutta eihän PRESIDENTTI OLE MITÄÄN HAMMARIN SUVUN RINNALLA!

        Hammari haukku minut hulluksi ja ITSE OVAT MIELISAIRAITA!
        Hammarit pitäköön turpansa kiinni, koska ovat 94 KUNNAN VAAKUNAT PILANNEET!

        Marsalkka Mannerheimin SUKULAISUUDELLA on SUOMESSA PIKKUSEN ENEMMÄN ARVOA, KUIN HAMMARIN REIJON SUKUNIMI KAIMOILLA!

        Hammari joka Ivalossa asu vois tulla Ivaloon kesällä Inari viikoille soittamaan SÖRKÄN RUUSUA sekä KOLMATTA LINJAA!
        Minä voin tulla eturiviin istumaan POLIISIEN kanssa ja kuunnella, että soittaako MOLLIA vai TUURIA!

        Jari Sillanpää vois tulla Inari viikolle esintymään ja laulaa ” Haistakaa paska koko VALTIO VALTA!”

        Kyllä minä poliisien kanssa voin eturivissä istua kuuntelemassa, kun KUNNIALLISET ESINTYY!


    • Anonyymi

      Heh! Kyllä ihmiset on sitten ihan loppu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe