Miksi naiset käy yökerhoissa

Anonyymi

Tanssimassa aamu viiteen? En ymmärrä mitä hauskaa siinä on.

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enkä minä ymmärrä miten sellaista voi jaksaa. Jos ottaa pari olutta niin on jo etsimässä unimyssyä. Onko se kuohuviini avain onneen? Ehkä oluessa on liikaa hiilareita mutta kyllä viskikin tekee saman eli nukkumaan tekee mieli.

    • Anonyymi

      Mä taas en ymmärrä kuka jaksaa vetää viinaa aamuviiteen. Se se vasta tylsää on.

    • Anonyymi

      Korkeastikoulutetut jauhojengiläiset jaksaa bilettää jännää elämää ja jauhoo ei pysty kuin varakkaat ja rikkaat jännämiehet tarjoamaan jännä bileissä ja seksiä on ja jauhoo

    • Anonyymi

      Keski-iässä vielä. Itse olisin luukut kiinni jo alkuillasta.

    • Anonyymi

      Miehiä hiplaamassa

      • Anonyymi

        Kyllä. Miehiä hiplataan tanssilattialla hämyisissä savuissa


    • Tanssiminen on kivaa. Sitä ei pidetä soveliaana suorittaa muualla kuin tanssilattialla..

      Musikaalisuuden ilmentymiä on erilaisia.. joku osaa laulaa, toinen soittaa ja kolmas tanssia.

      Itse rakastan tanssimista. Se on kuin rakastelua musiikin kanssa..

    • Anonyymi

      Olen nelikymppinen nainen. Rakastan tanssimista, olen aina rakastanut. Tanssin yökerhossa ollessani tyypillisesti tuntikausia putkeen, se on vain niin hauskaa! Tanssin myös ollessani selvinpäin baarissa. En aio lakata tekemästä asioita, joista nautin vain sen takia, että olen keski-ikäinen ja jotkut tosikot sitä paheksuvat. Käyn nykyään baareissa todella harvoin, mutta kun käyn niin takuulla tanssin ja otan ilon irti juuri siitä hetkestä.

      Minulla on raskas työ, olen talouteni ainoa aikuinen ja elämässäni riittää paljon stressin aiheita. Jos jonain iltana voin heittää huolet hetkeksi nurkkaan ja tanssia sydämeni kyllyydestä, niin se toimii minulle melkein jopa terapiana. Ei sinun tai kenenkään muunkaan tarvitse sitä ymmärtää.

      • Anonyymi

        Tanssia voi kotonakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssia voi kotonakin.

        Alakerran naapurit vois tykätä kyttyrää läpi yön jatkuvasta joraamisesta kovan musiikin kera.


    • Anonyymi

      Onneks teijän ei tarvi kaikkee ymmärtääkkään. Antaa toisten tanssia ja laulaa. Ei siinä ole mitään ymmärtämistä. Tehkää te omia juttuja ja antaa muiden tehdä omia juttujaan. Eikös vaan.

    • Anonyymi

      Siksi kun mä olen ollut paikalla. Kello 05 on vielä alkua...

    • Anonyymi

      Koska yökerhosta et saa ikinä pippeliä, on turvallinen paikka.

      • Anonyymi

        Hahah :D

        Vähänpä tiedät illanvietosta yökerhoissa ja -klubeilla.

        T. pippel ja suunta kohti vulvia


    • Anonyymi

      Siinä on se hauska että nainen löytää kumppanin miehestä joka juo viinaa yökerhoissa. Aamu viideltä narikassa nainen iskee miehen koska miehet ei ole uskaltaneet tehdä aloitetta.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Miehen jykevän leuan alla on hyvä tanssipaikka :)

    • Anonyymi

      Jotta naiset saisi panoseuraa. Yökerhosta nainen lähtee miehen luokse panemaan.

    • Anonyymi

      Hyvä yleinen liikunta malli ja kaloreiden polttaminen. Pysy laihana.Kaikilla ei omakoti taloa läheskään ,yhdessä tanssia ja saada kilot pysyy kurissa.

    • Yökerhossa tanssiminen on ihan parasta. Ehkä aluksi jonkun bändin tahtiin ja myöhemmin vaan DJ:n.

      Tanssilattia on hyvä paikka luoda kontakteja.

    • Anonyymi

      Kaks asiaa kerralla ,,,saa tanssia kylläkseen ja mies mukaan sitten aamuyöstä panolle kotiin.
      Tänä päivänä on hyvinkin tavallista, että nuorilla naisilla on yli 100 irtosuhdetta ennen kuin vakiintuvat.

    • Ihmiset tykkää eriasioista. Joku inhoaa maksalaatikkoa, toinen vetää sitä kaksinkäsin..

      Samoista asioista ei tarvitsekaan pitää, mutta kannattaisi tiedostaa se, että ihmiset pitää erilaisista jutuista...siis ihan itsensä kannalta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe