Ja lisäksi niillä on huono musiikkimaku
https://yle.fi/uutiset/3-12585504
Nuoret ovat rumia
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
Ok, boomer. 😂
- Anonyymi
Lähes kuitenkin niin että nuori on kaunis oli tyttö tai poika tai molempia , kaikki kauneus on hyväksi ja varsinkin nuoressa....
T,toinen boomer Perimä vaikuttaa... Ei sovi unohtaa.
- Anonyymi
Komean miehen ja kauniin naisen lapsi ei välttämättä ole kaunis tyttö tai komea poika.
Niinkin voi käydä, että tavis miehen ja tavis naisen tyttö on kauniimpi ja poika komeampi, kuin kauniiden ja komeiden lapset.
Niinkin voi myöskin käydä, että ruman miehen ja kurpan tyttö on prinsessa ja poika prinssi.
Kauniista ja komeasta parista ei välttämättä synny viekä kauniimpaa ja komeampaa, voi käydä päinvastoin. Anonyymi kirjoitti:
Komean miehen ja kauniin naisen lapsi ei välttämättä ole kaunis tyttö tai komea poika.
Niinkin voi käydä, että tavis miehen ja tavis naisen tyttö on kauniimpi ja poika komeampi, kuin kauniiden ja komeiden lapset.
Niinkin voi myöskin käydä, että ruman miehen ja kurpan tyttö on prinsessa ja poika prinssi.
Kauniista ja komeasta parista ei välttämättä synny viekä kauniimpaa ja komeampaa, voi käydä päinvastoin.No meillä on kauniit tyttäret, kehtaan sanoa että tulee upeita naisia kummastakin. Vanhemmat ollaan taviksia, mutta hyvät piirteet on periytyneet kummastakin.
- Anonyymi
Niin ne rumia ovat ja huono musiikin maku, mutta hyvä viinan ja huumeisen maku.
Ne sopivat oikein hyvin yhteen huonoon musiikin makuun.
Siitä on esimerkkinä Sanna Marinin esintyminen. Katselin kuvat läpi, enkä huomannut ulkonäkövikoja. 🌹👀
- Anonyymi
Aika erikoista että käytetään noita havaji paitoja, vaikka yleensä niitä pitää keski ikäset juopot etelän lomakohteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634