Mitäs naisen pääkopassa liikkuu, jos mies polvistuu....

Anonyymi

Mitäs naisen pääkopassa liikkuu, jos mies polvistuu ja ojentaa pientä rasiaa, josta pilkistää sormuksen näköinen esine.
Pyöriikö naisen päässä vinhasti ja tulevaisuus vilisee silmissä, mitä miehelle vastaan vaihtoehdot ja paniikki, kun miehelle pitäisi jotain vastata.

45

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karkuun refleksi.

• No ei sentään, mutta olis tosi kiusallista ja vaivaannuttavaa, kun en halua ryhtyä vaimoksi. Vihille mennä.

• Anonyymi

Herra jestas! mä ajattelen, että no niin nyt siinä on toukkapurkki, viimein se pyytää mut pilikille!

• Anonyymi

Näytän miehelle kaikki mun vieheet!

• Anonyymi

Tai siellä onkin avainrengas johonkin tuntemattomaan.

• Anonyymi

Elämä vilisee silmien edessä nanosekunnissa ja miettii et voi perse nyt, miks se ei ostanu ennemmin vaikka sauvasekotinta.

• Anonyymi

En tiedä kun ei ole tapahtunut koskaan

• Anonyymi

Kaupunkilaisten murheita.

• Anonyymi

Näkee edessään alistetun miehen ja jotain pitäisi tilanteeseen reakoida, ettei tilanne muutu kiusalliseksi.

• Anonyymi

Jos jännämies kosii niin nainen avaa haarat heti.

• Anonyymi

Ei takulla avaa.Laittaa jännämiehen allekirjoitamaan avioehdon:Kaikki mitä omistat ja tulet omistamaan avioliiton loputtua kuuluu minulle.!
        Paperit allekirjoitetaan vihkimistilaisuudessa todistajien läsnä olessa.
        Haarat avautuvat vasta sitten,jännämiehelle.....................Tietenkin jännämiehellä pitää
        olla annettavaa,enempi kuin tämä kuuluisa 5 Euroa. Espanjassa/Sveitsiiä aurinkosaarille kätketyt varat.

• Anonyymi

Mitäpä veikkaat et kosiiko jännä mies lainkaan, jos nainen ei ole jo aiemmin avannut niitä jalkajoaan sille miehelle? Malttaako jännämies odottaa selibaatissa riittävän kauan kosiakseen, jos nainen pitääkin jalkansa ristissä, vai lähteekö tämä jo alkuvaiheessa uutta, jalkansa mielellään levittävää naista iskemään? Sun logiikka ei kyllä nyt toimi.

• Anonyymi

Ei ole koskaan tuollaista mulle käynyt ja silti päätynyt naimisiin.

• Tuollainen yltiöromanttinen kuva kosinnasta on todella vanha, mahtaako nykyajan naiset siitä innostua.

Meillä kukaan ei kosinut, mutta tuleva puolisoni halusi bilettää omissa häissä, joten pakko oli suostua. Piti vielä maistraatin notaarillekin sanoa, että "tahdon".

• Anonyymi

Teillä on ollut hauska vihkipäivä. Muistitko notaaria tanssittaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Teillä on ollut hauska vihkipäivä. Muistitko notaaria tanssittaa?

Mulla oli tuolloin askelkuviot aika sekaisin, mutta näin jälkikäteen katsottuna, ei tämä avioliitto niin kamalaa ole. 😀

• Anonyymi

Potku munille on oikea reaktio tuossa tilanteessa.

• Polvistuu ja sukeltaa naisen hameen alle

• Haa.. puenko hameen seuraaville treffeille? Vai otanko sinut vastaan ihan vain paitulissa?

Jos taas kiire tulee, niin saatan olla ihan ilkosillani .. taas.

• No sitä ihteänsä..

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Haa.. puenko hameen seuraaville treffeille? Vai otanko sinut vastaan ihan vain paitulissa?

Jos taas kiire tulee, niin saatan olla ihan ilkosillani .. taas.

Eikös tuo paitulikin jo havaittu sukeltamis tarkoitukseen soveltuvaksi? :D

• pujotteIija kirjoitti:

Eikös tuo paitulikin jo havaittu sukeltamis tarkoitukseen soveltuvaksi? :D

Juu, jopa parempi kuin hame. : )

• Anonyymi

Voipi sumentua näkö hetkeks ja sanat juuttua kurkkuun.

• Paniikki iskisi.. ei helavata.. edellisen kerran kun noin ( siis sen ainoan ), mä lupasin mennä naimisiin jos ollaan oltu yhdessä 30 vuotta.

Exä alkoi lämmittelemään asiaa kun oltiin oltu 25 vuotta yhdessä... lopputulemana sit erosin exästä..

Ja nyt lähden exälle tekemään raparperikiisseliä...

• Juu ei.. exä on exä syystä. Tällä haavaa säästän suikkarit pujottelijalle...

Juu ei.. exä on exä syystä. Tällä haavaa säästän suikkarit pujottelijalle...

Kunhan kysyt ensin suostumukseni :D

• pujotteIija kirjoitti:

Kunhan kysyt ensin suostumukseni :D

Niin .. kirjallisena ja kahtena kappaleena notaarin vahviistamana. :D

Niin .. kirjallisena ja kahtena kappaleena notaarin vahviistamana. :D

Sekin on mahdollista että olen jo antanut suostumuksen, jotain sellaista nyt muistelin

• pujotteIija kirjoitti:

Sekin on mahdollista että olen jo antanut suostumuksen, jotain sellaista nyt muistelin

Niin.. minun kohdallani on jo vähän myöhäistä kysellä enää lupia asiasta.. :D

Sinä kyllä ihan kohteliaasti tässä taannoin kysyit minulta suostumustani ennen yhdyntää ja muistaakseni sen annoin. Totesin sen olevan jopa suotavaa..

Niin.. minun kohdallani on jo vähän myöhäistä kysellä enää lupia asiasta.. :D

Sinä kyllä ihan kohteliaasti tässä taannoin kysyit minulta suostumustani ennen yhdyntää ja muistaakseni sen annoin. Totesin sen olevan jopa suotavaa..

Nyt pitäs lähteä nukkumaan, suostumuksella tai ilman

• pujotteIija kirjoitti:

Nyt pitäs lähteä nukkumaan, suostumuksella tai ilman

Juu .. mennään tutumaan.. hyvää yötä kultaseni.

Juu .. mennään tutumaan.. hyvää yötä kultaseni.

Hyvää yötä kultaseni

• Siellä vilahtaa punanen tupa, kaksi lasta, kultanen noutaja jne.
      Vaan sitten se nainen kattoo tarkemmin ja huomaa, että se rinkula oli venttiilin tiiviste ja sen IT-nörtti puoliso anoo että emäntä hoitais sen vaihtamisen.

• Jaa, vissiin mun skenaariossa se on lavuaarin tiiviste ja pitäisi taas avata tukkeutunut viemäri kun mies ei osaa. Tai siimaleikkurin siimarulla, kun nurmikko on kasvanut ylipitkäksi. Joo.. story of my life.. kun mies ei osaa, niin kutsutaan minut hätiin. Näin meillä exän kanssa.

Jaa, vissiin mun skenaariossa se on lavuaarin tiiviste ja pitäisi taas avata tukkeutunut viemäri kun mies ei osaa. Tai siimaleikkurin siimarulla, kun nurmikko on kasvanut ylipitkäksi. Joo.. story of my life.. kun mies ei osaa, niin kutsutaan minut hätiin. Näin meillä exän kanssa.

Sitä on välillä ilmassa, ettei oikein välineet sovi käteen ja jää hommat puolitiehen. Sitten on hyvä pyytää apua, sitä että se kuuluisa joku tekis jottai. Ja usein tekeekin...

• randombypasser kirjoitti:

Sitä on välillä ilmassa, ettei oikein välineet sovi käteen ja jää hommat puolitiehen. Sitten on hyvä pyytää apua, sitä että se kuuluisa joku tekis jottai. Ja usein tekeekin...

Kotona mä olen se joku ja töissä olen se joka tuuraa jokua. Lähes aina.

Olen siis jokun sijainen. Mutta hei, tasan ei käy onnen lahjat...

Kotona mä olen se joku ja töissä olen se joka tuuraa jokua. Lähes aina.

Olen siis jokun sijainen. Mutta hei, tasan ei käy onnen lahjat...

Elämän nallekarkit harvoin menee tasan...

Elämän nallekarkit harvoin menee tasan...

Nooh.. mä ny en ole koskaan nii ollu nallekarkkien perään..

Mutta salmiakki .. siitä voisi tulla paha mieli.

Pentuna mulla oli kaveri joka kusetti joka asiassa. Mä olin aina valmis jakamaan karkkini ja tuo kaveri aina veti välistä. Jos ostin lakupötkön, hän jakoi sen tasan taittamalla sen kaksinkerroin ja haukkaamalla taitekohdan hän sai kaksi suhteellisen samankokoista palasta. Toinen minulle ja toinen hänelle..

Kyllä mä tajusin hänen kusettavan mua koko ajan, mutta sallin sen. Toki loukkaannuin, mutta pidin sen itselläni.

Joku oikeasti kuvittelee että rohmuamalla niitä nallekarkkeja pääsee elämässä pitkälle..

Minulla on toisenlaiset arvot ollu pienestä pitäen..
        Esimerkiksi olen vakaasti sitä mieltä, että jaettu ilo on paras ilo. Vaikka sitten hyväksikäytettynä..

Nooh.. mä ny en ole koskaan nii ollu nallekarkkien perään..

Mutta salmiakki .. siitä voisi tulla paha mieli.

Pentuna mulla oli kaveri joka kusetti joka asiassa. Mä olin aina valmis jakamaan karkkini ja tuo kaveri aina veti välistä. Jos ostin lakupötkön, hän jakoi sen tasan taittamalla sen kaksinkerroin ja haukkaamalla taitekohdan hän sai kaksi suhteellisen samankokoista palasta. Toinen minulle ja toinen hänelle..

Kyllä mä tajusin hänen kusettavan mua koko ajan, mutta sallin sen. Toki loukkaannuin, mutta pidin sen itselläni.

Joku oikeasti kuvittelee että rohmuamalla niitä nallekarkkeja pääsee elämässä pitkälle..

Minulla on toisenlaiset arvot ollu pienestä pitäen..
        Esimerkiksi olen vakaasti sitä mieltä, että jaettu ilo on paras ilo. Vaikka sitten hyväksikäytettynä..

Aika ikävä kaveri ollut aikanaan, mutta ymmärrän pointin. Pikkupoika kun olin, niin tuollainen temppu olisi tiennyt salamannopeaa nyrkin kohtaamista huijarille...

Jaettu ilo on se paras, se on täydelleen totta, en sitten tiiä olenko ihan samaa mieltä lopusta.

Aika ikävä kaveri ollut aikanaan, mutta ymmärrän pointin. Pikkupoika kun olin, niin tuollainen temppu olisi tiennyt salamannopeaa nyrkin kohtaamista huijarille...

Jaettu ilo on se paras, se on täydelleen totta, en sitten tiiä olenko ihan samaa mieltä lopusta.

No siinä on se logiikka, että se hyväksikäyttäjä saa iloa päästessään hyväksikäytämään.. joten tuoan ennemmin iloa ympärilleni kuin pahaa mieltä..

Toki tiedostan tulevani hyväksikäytetyksi, ihan kuten työpaikallanikin.. pitävät minua sielläkin tyhmänä, kun painan aina kovasti duunia..

Sanovat että tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.. niin. Pitää paikkaansa. Minulla on vain uskomaton työmoraali ja koen, että on tehtävä palkkansa eteen. Ja siksi toisekseen, pidän työn tekemisestä. En osaa lorvia.

Silti palkkani on muita pienempi. Eli hyväksikäytetty. Orja, joka painaa laikka punaisena.

Jos joku saa ilonsa siitä että kusettaa minua, niin sen hänelle suon. Minun omanarvontuntoni ei ole kiinni siitä miten minua kohdellaan. Se on niin paljon vahvemmissa kantimissaan.

En toki pidä siitä, että minua kustaan silmään ja sellaiset ihmiset jätänkin usein omaan arvoonsa. Ja pois elämästäni. Valitsen ihmiset ympärilleni ja annan heille sen arvon, jonka he mielestäni minulta ansaitsevat. Elinpiirin ihmiset.. sekin on valintakysymys.

No siinä on se logiikka, että se hyväksikäyttäjä saa iloa päästessään hyväksikäytämään.. joten tuoan ennemmin iloa ympärilleni kuin pahaa mieltä..

Toki tiedostan tulevani hyväksikäytetyksi, ihan kuten työpaikallanikin.. pitävät minua sielläkin tyhmänä, kun painan aina kovasti duunia..

Sanovat että tyhmä töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.. niin. Pitää paikkaansa. Minulla on vain uskomaton työmoraali ja koen, että on tehtävä palkkansa eteen. Ja siksi toisekseen, pidän työn tekemisestä. En osaa lorvia.

Silti palkkani on muita pienempi. Eli hyväksikäytetty. Orja, joka painaa laikka punaisena.

Jos joku saa ilonsa siitä että kusettaa minua, niin sen hänelle suon. Minun omanarvontuntoni ei ole kiinni siitä miten minua kohdellaan. Se on niin paljon vahvemmissa kantimissaan.

En toki pidä siitä, että minua kustaan silmään ja sellaiset ihmiset jätänkin usein omaan arvoonsa. Ja pois elämästäni. Valitsen ihmiset ympärilleni ja annan heille sen arvon, jonka he mielestäni minulta ansaitsevat. Elinpiirin ihmiset.. sekin on valintakysymys.

Ymmärrän hyvin pointtisi. Ja on tietysti hyvä kysymys onko se varsinaista hyväksikäyttöä, jos sinä tiedät tilanteen ja päätät että se on ok.

Työ on kivaa, itse omaan saman mielisairauden. Toki nyttemmin olen alkanut pohtimaan, että ehkä tämä ammatti on nähty, voisin keksiä jotain uutta.

Se on omasta mielestänikin hyvä tapa, voi vain jättää ihmisen taakseen, turha räyhätä tarpeettomasti.

• Anonyymi

Alkaisin itkemään ja vastaisin kyllä❤️ Ja kyllä, on niitä perinteisiä naisia tässä mädätetyssä nykykulttuurissa vielä

• Anonyymi

Tämäm naisen päässä pyörisi, että älä nyt saatana noin tee. Toivoisin, että kyseessä olisi joku huono vitsi ja laatikossa vaikka suklaakonvehti.

• Anonyymi

Sulla on huono mies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on huono mies.

Ei ole, vaan erinomainen. Siksipä tuskin koskaan tollaseen idiotismiin sortuisi. Ikävä kyllä kaksi miestä on jo aiemmin kosinut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10352
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6913
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5054
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4597
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4326
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3913
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2908
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36