Mansikkaa11kg,vadelmaa 7kg parempaa kuin karkki ja verensokerikin laskee luin että niitä saa ainakin lokakuuhun asti 1 viikossa ostan ainakin 1-2 rasiaa kumpaakin laatua jos on saatavilla
minä syönyt jo
6
240
Vastaukset
- Anonyymi
Mullapa on pakasteessa talvenvaralle 5 kg mansikoita ja 7 rasiaa vadelmia sekä vähän oma keräämiäni mustikoita. Toivottavasti tänäkin syksynä pääsen puokukoita keräämään ja karpalosuollekin.
- Anonyymi
Meillä on 24kg mansikoita ja mustikoita 30l.Pakastimessa.
- Anonyymi
Oliko tee listalla,tuli mieleen tämä Erkki,tee kuinka vaikea hänelle oli teen naru osa,tätä Osa kosmetologeista jatkoi.
- Anonyymi
Minun teepusseissani ei ole narua vaan ne laitetaan tee kannuun ja kaadetaan kuuma vesi päälle ja annetaan hetki hautua.
- Anonyymi
Mansikat nevalanmäen ovat meheviä mutta eivät kovin maukkaita ,viime vuonna olivat meheviä ,maukkaita mastui sokeri nyt ei oikein .Muut mansikat kovia ,ei meheviä kotimaisia hintakin tuntuu olevan nousseen tai rasian koko suurentunut 450g /500g harmi kun ei tullut laitettua rasian koko ylös hinta jotakin 5,65€ nyt 6,69€ oman mansikkaa maa perkkaamatta jonkun mukavan makea yllätys saattaa löytyä samalla kun pitää taukoa ruohon leikkuusta.😃😋🍓 🍓 🍓.
- Anonyymi
Olen jo syönyt=Serkulle lähetin kuvan mansikoista,vadelmista,
Karhunvadelma rasioista sinä syöt kuin pukki nuita karkkeja hinta noussut taas 6,95€ 🍓 😁vadelma 5,45 rasia 😃karhunvadelma 5,??€. Pitää ainakin 1 rasia syödä en tykkää mausta😟.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379