Mansikkaa11kg,vadelmaa 7kg parempaa kuin karkki ja verensokerikin laskee luin että niitä saa ainakin lokakuuhun asti 1 viikossa ostan ainakin 1-2 rasiaa kumpaakin laatua jos on saatavilla
minä syönyt jo
6
278
Vastaukset
- Anonyymi
Mullapa on pakasteessa talvenvaralle 5 kg mansikoita ja 7 rasiaa vadelmia sekä vähän oma keräämiäni mustikoita. Toivottavasti tänäkin syksynä pääsen puokukoita keräämään ja karpalosuollekin.
- Anonyymi
Meillä on 24kg mansikoita ja mustikoita 30l.Pakastimessa.
- Anonyymi
Oliko tee listalla,tuli mieleen tämä Erkki,tee kuinka vaikea hänelle oli teen naru osa,tätä Osa kosmetologeista jatkoi.
- Anonyymi
Minun teepusseissani ei ole narua vaan ne laitetaan tee kannuun ja kaadetaan kuuma vesi päälle ja annetaan hetki hautua.
- Anonyymi
Mansikat nevalanmäen ovat meheviä mutta eivät kovin maukkaita ,viime vuonna olivat meheviä ,maukkaita mastui sokeri nyt ei oikein .Muut mansikat kovia ,ei meheviä kotimaisia hintakin tuntuu olevan nousseen tai rasian koko suurentunut 450g /500g harmi kun ei tullut laitettua rasian koko ylös hinta jotakin 5,65€ nyt 6,69€ oman mansikkaa maa perkkaamatta jonkun mukavan makea yllätys saattaa löytyä samalla kun pitää taukoa ruohon leikkuusta.😃😋🍓 🍓 🍓.
- Anonyymi
Olen jo syönyt=Serkulle lähetin kuvan mansikoista,vadelmista,
Karhunvadelma rasioista sinä syöt kuin pukki nuita karkkeja hinta noussut taas 6,95€ 🍓 😁vadelma 5,45 rasia 😃karhunvadelma 5,??€. Pitää ainakin 1 rasia syödä en tykkää mausta😟.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836