Ikävän kohteeksi jäät

Anonyymi

Toivottavasti löydät sellaisen henkilön vierelle joka on se oikea tai kehen uskallat ottaa yhteyttä.
Olen luopunut ajatuksesta koska en halua olla aina se joka tekee aloitteen.😊
Minä pidän tiet auki uusille ihastuksille....👋🏻

35

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen luopunut jo kaikesta, toivostakin. Rintaani jäi pelkkä musta möykky. Hyvästi.

    • Anonyymi

      S...a, (SH nimikirjaimet), otan yhteyttä, jos annat luvan oikeasti, ettei ole haitaksi tai vaivaksi Sulle!

      Haluan puhua kanssasi ja nähdä Sinut - todellakin. Tunteet!!!
      Auta mua, pliis?

      T.J***🙁

      • Anonyymi

        Ei ole mulle osuvia kirjaimia.
        Toivottavasti kaikki menee hyvin.


      • Anonyymi

        Jätä minut jo rauhaan. Ahdistat minua.

        S. H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä minut jo rauhaan. Ahdistat minua.

        S. H.

        Moi! Anteeksi, olet ihminen, jolle ikimaailmassa en halua koskaan mitään pahaa tai huonoa, siis tuollaista kirjoittamaasi tms. Uskothan?

        Olin Sua kohtaan niin ajattelematon! Tykästyin Suhun niin valtavasti, etten ollut kai lopulta oma itseni (vain sekaisin Susta!) ja kyennyt pohtimaan oikein asioista. Pahoittelut, kun olin niin täysheikko ihminen Suhun verrattuna. Ilahdutti kuitenkin niin monesti, kun olit töissä ja läsnä siellä. Yritän jaksaa jatkaa päivä kerrallaan ja olla parempi eli vahvempi ihminen joskus vielä.

        Olisitko niin kiltti, että kuittaa "OK" mulle tekstarilla tähän? Tiedän, että olet lukenut viestini ja tuo oli oikeasti Sulta, kun täällä palstalla on kaikelaista - tiedät kyllä.

        Olet ihana, upea ihminen kaikkella tapaa ja toivon aina Sulle hyvää&iloa elämään. Moikataan, jos nähdään jossain ja olen tervehtimisen arvoinen edes Susta!

        Jaksele hyvin aina!

        T: JO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä minut jo rauhaan. Ahdistat minua.

        S. H.

        Vastasin Sulle. Luepa tuo kommentti 24.08.2022 12:46 tuosta JO:lta ja toimi, kuten pyysin siinä!

        Muutoin pitää todeta ilman tuota tekstarikuittia "OK", että olet feikkipel*e ja tarkoituksesi on vain sotkea välissä. Onko kiva harrastus muuten, jos näin on? Mietipä kahdesti ennen kuin vastaat, jos vastaat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin Sulle. Luepa tuo kommentti 24.08.2022 12:46 tuosta JO:lta ja toimi, kuten pyysin siinä!

        Muutoin pitää todeta ilman tuota tekstarikuittia "OK", että olet feikkipel*e ja tarkoituksesi on vain sotkea välissä. Onko kiva harrastus muuten, jos näin on? Mietipä kahdesti ennen kuin vastaat, jos vastaat!

        😳😳😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😳😳😳

        Tarkoitat mitä noilla???


      • Anonyymi

        En ole S. H. nimikirjaimiltani myöskään.


    • Anonyymi

      Näinhän siinä käy, kun ei edes yritä.

      • Anonyymi

        En yritä. 😊👋🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yritä. 😊👋🏻

        Hyvä! 😊


    • Anonyymi

      Joo kyllä minä löydän.

    • Ei ole kiva... 😕

      • Anonyymi

        Niin eihän se ole kiva, mutta en jaksa itse yrittää pitää yhteyttä kun tulee vain se tunne että yrittää tunkeutua toisen elämään väkisin.
        Eiköhän se olisi ottanut yhteyttä jos halukas olisi kaveri mielessä tai muun suhteen...


      • Anonyymi

        No, joko saat livekuvaa miesrinssi? Tämä on vaan niin hauska, että sun olis kiva nähdä tämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, joko saat livekuvaa miesrinssi? Tämä on vaan niin hauska, että sun olis kiva nähdä tämä.

        Mitähän mahdat tarkoittaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, joko saat livekuvaa miesrinssi? Tämä on vaan niin hauska, että sun olis kiva nähdä tämä.

        Livekuvaa mistä ja miten? Olisi tietysti kiva nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, joko saat livekuvaa miesrinssi? Tämä on vaan niin hauska, että sun olis kiva nähdä tämä.

        Ihme hyyppä 😊


    • Anonyymi

      Ei päivääkään palstalla ilman vähintään yksiä hyvästejä 😂🤣

    • Anonyymi

      Miksi aina sanotaan: sen pitää olla miehen aloite. Jos mies tekee aloitteen seksin suhteen. Tarkoittaako se pelkkää seksiä? Milloin nainen saa olla aktiivinen. Olen siksi passiivinen. Riittääkö jos suostuu miehen vaatimuksiin. En löydä se oikeaa enää. Voisin ottaa ns. se väärän . Toivossa on hyvä elää että kaikki muuttuu paremmaksi.

      • Anonyymi

        Tietääpähän ainakin että hänkin tykkää 😊 Ei vain ole sitä yksipuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääpähän ainakin että hänkin tykkää 😊 Ei vain ole sitä yksipuolista.

        Mutt ethän sinä ole valmis muutoksiin?
        Jos et pysty edes seurustelemaan ja olemaan vastavuoroinen suhteessa?


    • Anonyymi

      Minä en osaa tehdä aloitetta. Haluaisin kyllä osata. Ymmärrän jos nainen hylkäät minut. Kaipaan ja tarvitsen sinua kuitenkin joka päivä elämäni loppuun asti. Elämä ilman sinua on selviytymistä. Toivon että saan olla kanssasi. En pitäisi sinua koskaan itsestään selvyytenä vaan olisin joka päivästä kiitollinen kanssasi. Olen nytkin kiitollinen mutta sinua kaipaan.

      • Anonyymi

        Mies, en tietenkään hylkää sinua. Rakastan sinua. Sinulla ei taida olla hajuakaan kuinka paljon...! Haluaisin olla sun kanssa niin pian kuin se vain on mahdollista. Mutta tiedätkö että se on hirveän vaikeaa tehdä mitään yksin, voisitko tulla puolitiehen vastaan?♥️ Ja sivusta tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies, en tietenkään hylkää sinua. Rakastan sinua. Sinulla ei taida olla hajuakaan kuinka paljon...! Haluaisin olla sun kanssa niin pian kuin se vain on mahdollista. Mutta tiedätkö että se on hirveän vaikeaa tehdä mitään yksin, voisitko tulla puolitiehen vastaan?♥️ Ja sivusta tietenkin.

        Anteeksi kun olen tämmöinen. Ehkä olen huomenna rohkeampi ja ylihuomenna taas vielä rohkeampi. Kauniita unia.


    • Anonyymi

      Kyllä sinä mies osaat tehdä aloitteen, jos oikeasti jonkun ihmisen haluat.

      • Anonyymi

        Miksi en tee aloitetta vaikka haluan hänet? Ujous ja epävarmuus ovat ihan oikeita asioita.


    • Anonyymi

      Niin ovat oikeita asioita ja hankaloittaa tutustumista mutta eikö ihastuminen ole niin suuri asia, että kannattaa yrittää voittaa epävarmuutensa?

    • Anonyymi

      Montako kertaa aloite pitää tehdä?

      • Anonyymi

        Kerran


    • Anonyymi

      Yhteydenotot ei tosiaan kyllä ole vahvuuteni, pitää varmaan odottaa jotain kolmannen asteen yhteyttä tositarkoitukseen

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Niin no, kapulan heittäminen toiselle kertoo vain siitä että olet liian heikko.

      Jos seuraelämäsi on viime aikoina ollut vaimeaa, saat syyttää vain itseäsi. Kun olet valmis palaamaan piireihin, saat luvan olla itse aloitteellinen.

      https://www.is.fi/menaiset/horoskooppi/art-2000009025079.html

      Että silleen.

    • Anonyymi

      Silläkin on suuri merkitys, että millainen se aloite on. Onko aloite kiva vai törkeä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      146
      2033
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      116
      1582
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      95
      1397
    4. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      92
      1338
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1292
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1141
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      48
      1086
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      205
      1076
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1057
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      242
      899
    Aihe