Mikä herätti kiinnostuksen sitä ihmistä kohtaan

Anonyymi

Jota ajattelet juuri nyt?

84

1500

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama työpaikka.

      • Anonyymi

        Koska tämä tapahtui?


    • Anonyymi

      Miehen ihanat silmät ja koko olemus

    • Anonyymi

      Taitaa ensisijassa olla hänen hymynsä. Mutta kiinnitin eniten huomiota lempeään luonteeseen.

    • Esko Valtaoja suhtautuu kyynisesti kvanttifysiikan uusiin teorioihin.
      Tuohon kyynisyyteen ihastuin. Teoriassa voisin jopa tavata hänet.

    • Anonyymi

      Hymy

    • Anonyymi

      En edes tiedä mihin ihastuin mutta se vain kävi kun katsottiin toisiamme.

      • Anonyymi

        Rakkautta ensisilmäyksellä?;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkautta ensisilmäyksellä?;)

        Ei se rakkautta ollut vaan ihastumista. Jotakin outoa kemiaa mitä en ymmärtänyt.


    • Anonyymi

      En osaa selittää

    • Anonyymi

      Katse se oli.

    • Anonyymi

      Huomioi minut toisin kuin muut.

    • Jaa Paavo Väyrystä meinaat? No eiköhän toi nimi kerro riittävästi...

    • Hän on mun lapsi, jota ajattelen nyt. Mikäkö, no hän on mun kahdesta silmäterästä toinen. Rakas kultahippunen.

      • Anonyymi

        Meillä taitaa olla sama, etsin äsken uusia housuja tytölle kun huomasin osan käyneen liian pieneksi ja muutamassa kohtuu uudessa sopivan kokoisessa oli lahkeessa jo pieni reikä polven kohdalla. Mikä kiinnostuksen herätti? No, pitäähän sopivia ja ehjiä housuja olla riittävästi.

        On se vaan hurjaa miten nopeasti kasvavat, saisi lopettaa tuon satunnaisen ryömimisen, kestäisi uudet ohuemmat housut edes hetken ehjinä.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä taitaa olla sama, etsin äsken uusia housuja tytölle kun huomasin osan käyneen liian pieneksi ja muutamassa kohtuu uudessa sopivan kokoisessa oli lahkeessa jo pieni reikä polven kohdalla. Mikä kiinnostuksen herätti? No, pitäähän sopivia ja ehjiä housuja olla riittävästi.

        On se vaan hurjaa miten nopeasti kasvavat, saisi lopettaa tuon satunnaisen ryömimisen, kestäisi uudet ohuemmat housut edes hetken ehjinä.

        AV

        Ne tuppaa jäämään äkkiä pieniksi hurjan kasvun aikaan ja liikkuvaisilla kuluu puhki kamppeet. Eikä nykyään vaatteet kestä enää kuten ennen.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ne tuppaa jäämään äkkiä pieniksi hurjan kasvun aikaan ja liikkuvaisilla kuluu puhki kamppeet. Eikä nykyään vaatteet kestä enää kuten ennen.

        Viikko sitten nostin häneltä polkupyörän satulan oikeaan korkeuteen. 5 cm nosto ei riittänyt, piti nostaa 7 cm kerralla. Tärkeää tuokin, on helpompi ajaa kun oikeassa korkeudessa. Ostin viimeviikolla hälle farkut, koko 140 ja oli jo ihan sopivan pituiset kengät jalassa, voi jo käyttää. Aika menee nopeasti, vasta vaippoja piti vaihtaa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viikko sitten nostin häneltä polkupyörän satulan oikeaan korkeuteen. 5 cm nosto ei riittänyt, piti nostaa 7 cm kerralla. Tärkeää tuokin, on helpompi ajaa kun oikeassa korkeudessa. Ostin viimeviikolla hälle farkut, koko 140 ja oli jo ihan sopivan pituiset kengät jalassa, voi jo käyttää. Aika menee nopeasti, vasta vaippoja piti vaihtaa.

        AV

        Tykkääkö hän käyttää farkkuja? Mun muksut ei kumpikaan suostu farkkuja käyttämään edes sammareita. Nämä on joggers ja leggins tyttöjä. Isompi tykkää myös kevyistä kankaista leveillä lahkeilla.

        Niin nuo kasvaa. Tuossa juttelin nuoremman kanssa ja muisteltiin, kun hän sai siskolta lahjaksi pehmolelu leppiksen 1v. synttäriksi.

        3v. halusi ostaa pikkusiskon ekaksi synttäriksi lahjan itse. :)

        Sitten siliteltiin ja halittiin leppistä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tykkääkö hän käyttää farkkuja? Mun muksut ei kumpikaan suostu farkkuja käyttämään edes sammareita. Nämä on joggers ja leggins tyttöjä. Isompi tykkää myös kevyistä kankaista leveillä lahkeilla.

        Niin nuo kasvaa. Tuossa juttelin nuoremman kanssa ja muisteltiin, kun hän sai siskolta lahjaksi pehmolelu leppiksen 1v. synttäriksi.

        3v. halusi ostaa pikkusiskon ekaksi synttäriksi lahjan itse. :)

        Sitten siliteltiin ja halittiin leppistä.

        Nämä on ensimmäiset farkut, legginssejä pääosin käyttänyt aikaisemmin.
        Löysin farkkutyyppiset puuvillasta tehdyt oikean väriset(pinkki) housut, vähän paksummat kun syksy on tulossa. Samalla ostin sävyyn sopivan lämpimän paidan, setti mielessä.
        Ei ole vielä jalkaansa laittanut käyttömielessä, vain sovittanut, mutta luulen aikakauden kohta muuttuvan ja aloittaa kohta myös farkkutyyppisten housujen käyttämisen. Ovat ainakin vahvempia mitä ohuemmat housut.

        Jep, nyt pitää laittaa pää tyynyyn.

        AV


    • Anonyymi

      Se, ettei hän yritä mitään, on vain oma ihana itsensä.

    • Anonyymi

      Vaatimattomuus, huomioonottamisen kyky, erilaisuus, fiksuus. Se siitä sitten, miten ihminen voi muuttua niin paljon, mikä oli kyllä totta eikä luultua...

      • Anonyymi

        Hienoja ominaisuuksia kieltämättä. Vähemmän hienoissa ihmisissä herättävät halun käyttää hyväksi ajattelematta, olisiko itsellä myös syytä olla yhtä laadukkaita ominaisuuksia vastavuoroisesti toiseen suuntaan.


    • Anonyymi

      Sopiva ikä ja säästöjä.

      • Anonyymi

        Joo


    • Anonyymi

      Hän on komea, ystävällinen, taitava...sanalla sanottuna upea mies

    • Anonyymi

      Persoona. Kohteliaisuus, huumorintaju, välittömyys ja se miten ottaa toiset huomioon. Niin ystävälliset silmät ja katse. Hän on sellainen poikamainen/ pilke silmäkulmassa -tyyppi, mutta toisaalta niin harkitseva ja vakava varsinkin mun seurassa.

      Sisimmässäni tiedän, että meistä ei tule mitään. Toivon, että tuo tyyppi löytäisi yhtä upean elämänkumppanin kuin hän itse on.

    • Katseista se lähti...

    • Anonyymi

      Hullun kiilto silmissä.

    • Anonyymi

      Hänessä näin ja tunsin jotain mitä en ollut koskaan tuntenut, niin syvästi ja voimakkaasti. Tunsin kuin hän olisi minun ensi rakkauteni, niin hän varmaan onkin kun miettii näitten tunteiden voimakkuutta ja sitä miten kauan ne on kestänyt. Ja, tää tunne aiheutti kesto rakkauden tunteen, mitä ei mikään aika voi viedä pois minulta. Ajattelin aina aikaisemmin että kaiken voi korvata, mutta nyt olen sitä mieltä että häntä ei voi kukaan koskaan korvata. Hänen kaltaisiaan ei ole maailmassa kuin yksi, ikävä kyllä. En,koskaan uskonut kesto rakkauteen, löytyi aina toisen tilalle uusi ihminen, mutta nyt sydämeni ja mieleni vaeltaa kuin laiva ilman peräsintä, ilman päämäärää. Aiemmin kun joku ihminen poistui elämästäni, tuli uusi ihminen tilalle, korvatakseen edellisen. Hain oikeaa tunnetta löytämättä sitä koskaan, mutta sitten hän sai kaiken hyvän esille, täytti mieleni kauniilla asioilla. Hänen ei tarvinnut tehdä eikä yrittää mitään, riitti kun hän oli vain olemassa.

      • Anonyymi

        Olipa tämä kaunista pohdintaa. Voi kun joku minusta ajattelisi noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tämä kaunista pohdintaa. Voi kun joku minusta ajattelisi noin.

        Niinpä. Harvemmin törmää enää ihmisiin, jotka puhuu sydämellään. Sääli.


      • Anonyymi

        Hyvin liikuttavasti kirjoitettu. Piti hetkeksi pysähtyä.


    • Anonyymi

      Connection

      • Anonyymi

        Nokia?


    • Anonyymi

      Hän kiinnostui ensin. Minä en tajunnut mitään. :D

      • Anonyymi

        Niin tein :) Missä vaiheessa tajusit ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tein :) Missä vaiheessa tajusit ;)

        Ei sitä kuulu poistaa: Sanoin ”et sinä” kun sinä se et ollut.


    • Tunne puuttuvan palan löytymisestä.

    • Anonyymi

      Hän oli niin ystävällinen kaikille, neuvoi paljon. Älykäs, hauska ja sieti negatiivisenkin palautteen. Ja se katse..

      • Anonyymi

        Sieti negatiivisen palautteen milloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieti negatiivisen palautteen milloin?

        Silloin kun sitä sattui olemaan. Kolmen ja puolen vuoden aikana sitäkin on käynyt.


    • Anonyymi

      Ihan joku muu Ei mitään sellainen, mistä huvittaisi lääpöttää täällä palstalaisen kanssa (sory, just nyt tekisi mieli haastaa riitaa kaikkien kanssa).

    • Anonyymi

      Se ettei lähtenyt työpaikan sauna illalle. Nauroin kun töissä sanottiin että Olisi virkistaytymis ilta työpailalla. Tyyppi kommentoi että ei kai kukaan mene jos ei ole ilmaista viinaa tarjolla. Lopulta kuulin että vain kaksi oli osallistunut.
      Muten hiljainen mies oli tehny titseeni vaikutuksen mutta tää on kesken koska mies on vaikea.

    • Anonyymi

      Ihan ensimmäinen - ääni sai pysähtymään❤

      • Anonyymi

        Miehen vai naisen ääni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen vai naisen ääni?

        Miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen.

        Ootpa kärppänä paikalla. Vai itsekö vastaat itsellesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa kärppänä paikalla. Vai itsekö vastaat itsellesi

        Voi että pikkusta, sulla taitaa olla vähän huono päivä. Tuutko äidin syliin, niin voin silittää. Voi pikkusta..😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa kärppänä paikalla. Vai itsekö vastaat itsellesi

        Ja itse olit kahdeksassa minuutissa, hälyyttyksestä😘😘😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa kärppänä paikalla. Vai itsekö vastaat itsellesi

        Ei päivää ilman punkeron maalitusta ja toksispsykoottisen kateudenkohteen visualisoimista…-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että pikkusta, sulla taitaa olla vähän huono päivä. Tuutko äidin syliin, niin voin silittää. Voi pikkusta..😚

        Sä oot kylläkin mies, kuten kaikki vähänkään järkevät ymmärtää tavastasi korostaa päälleliimatulla tavalla tuota olematonta naiseuttasi…


    • Anonyymi

      Ajatusteni kohde on ns kevyt ihastus. Meistä ei koskaan tule mitään, minä en merkitse hänelle mitään, mutta hän teki silti minuun aikoinaan vaikutuksen ja sattuman kautta sain hiljattain muistutuksen hänestä, joten hän on pyörinyt mielessäni. Työskentelimme aikoinaan yhdessä ja ihan ensimmäisenä huomasin luonnollisesti hänen miellyttävän olemuksensa, mutta en kiinnostu miehestä pelkän ulkonäön perusteella. Mitä enemmän tutustuin häneen, sitä kiinnostavammalta mieheltä hän vaikutti. Minuun teki erityisen vaikutuksen hänen suoraselkäisyytensä ja tietynlainen rohkeus. Hän oli esimerkiksi ainoa, joka uskalsi sanoa vastaan työyhteisöämme tyrannisoivalle johtajalle. Häntä oli helppo kunnioittaa. Hän oli myös älykäs, huolehtiva ja ymmärtäväinen. Eräässä illanvietossa esim. erehdyin juomaan hieman liikaa ja muiden lähdettyä yökerhosta tämä mies jäi seurakseni ja huolehti minut kotiin. Hävetti, mutta olin kiitollinen hänen huolenpidostaan. Minun on helppo ajatella häntä hymy huulilla siitä huolimatta, että hän on ja tulee olemaan minulle pelkkä kaukoihastus.

    • Anonyymi

      Hän tuntui yrittävän kovasti, teeskentelevän sitä mitä haluaisi olla, takiani.

    • Anonyymi

      Miehen vaatimattomuus, huumorintaju ja mukava luonne. Seurustelen miehen kanssa jonka tunsin lapsena mutta tapasimme 4 vuotta sitten baarissa sattumalta. Koulussa mie soli hiljainen ujo poika. Tapasimme niin samanlainen oli kuin 20 vuotta sitten.

      • Anonyymi

        Vaatimattomuus on parasta. He ovat kultaisia ihmisiä, jotka eivät tajua olevansa täyttä kultaa :)


    • Anonyymi

      Salaperäisyys kiehtoi, oli niin erikoinen ja outo että halusin ottaa selville mikä on. Ja kuinka ollakaan, kaikki mitä saan tietooni, on parempaa kuin odotin. Olisiko ollut niin arka että valmiiksi ajatteli, pitäköön tunkkinsa, en kuitenkaan onnistu.
      Ihan sopivan kivasti menee, aika alussa suhde vieläkin, minulla ei kiire minnekään.

      • Anonyymi

        Ja millaisia nämä sinun tiedonhankintakeinot mahtoivat olla? Sisälsikö ne sellaisia piirteitä, että voisit millään muotoa kuvailla yhtään minkään olevan alussa jos rosista ei lasketa? Siinä on aika hyvää osviittaa, että oletko kysynyt ensimmäistäkään asiaa itse tai suoraan tämän ruusuisen tulevaisuutenne eteenpäin viemiseksi tai onko sinulla mielestäsi edellytyksiä sellaiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja millaisia nämä sinun tiedonhankintakeinot mahtoivat olla? Sisälsikö ne sellaisia piirteitä, että voisit millään muotoa kuvailla yhtään minkään olevan alussa jos rosista ei lasketa? Siinä on aika hyvää osviittaa, että oletko kysynyt ensimmäistäkään asiaa itse tai suoraan tämän ruusuisen tulevaisuutenne eteenpäin viemiseksi tai onko sinulla mielestäsi edellytyksiä sellaiseen.

        En ymmärrä kysymystäsi enkä varsinkaan tuota rosis-juttua. Ihan juttelemalla, ensin kiersi lähes kaikki mitä kysyin ja kun en ole utelias, annoin olla. Sitten toisessa yhteydessä tuli esille vastaus ja huomasin että tuli esille hyvä asia hänestä, joten en tiedä miksi ei heti kertonut. Tai sitten on niin vaatimaton. En suunnittele tulevaisuutta, tulee mieluummin hänen kanssaan mutta ilman häntäkin se luultavasti tulee. En laita paineita. Kaikki olen kysynyt itse. Minulla on edellytykset jatkoon, mutta en roiku kenessäkään. En tiedä vastasinko kysymykseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja millaisia nämä sinun tiedonhankintakeinot mahtoivat olla? Sisälsikö ne sellaisia piirteitä, että voisit millään muotoa kuvailla yhtään minkään olevan alussa jos rosista ei lasketa? Siinä on aika hyvää osviittaa, että oletko kysynyt ensimmäistäkään asiaa itse tai suoraan tämän ruusuisen tulevaisuutenne eteenpäin viemiseksi tai onko sinulla mielestäsi edellytyksiä sellaiseen.

        Miksi sinä varattu nainen olet sinkut palstalla epäilemässä toisten tunteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kysymystäsi enkä varsinkaan tuota rosis-juttua. Ihan juttelemalla, ensin kiersi lähes kaikki mitä kysyin ja kun en ole utelias, annoin olla. Sitten toisessa yhteydessä tuli esille vastaus ja huomasin että tuli esille hyvä asia hänestä, joten en tiedä miksi ei heti kertonut. Tai sitten on niin vaatimaton. En suunnittele tulevaisuutta, tulee mieluummin hänen kanssaan mutta ilman häntäkin se luultavasti tulee. En laita paineita. Kaikki olen kysynyt itse. Minulla on edellytykset jatkoon, mutta en roiku kenessäkään. En tiedä vastasinko kysymykseesi.

        Kyllä se hieman sinun totuutta muutteli. Minäkään en ymmärtänyt kysymyksiä ja sitten sillä lähti jo ihan lapasesta. Oli rosista ja ruusuista. Taitaa olla joku itseopiskellut parisuhdeasiantuntija huonolla menestyksellä.


    • Anonyymi

      Jo ensikohtaamisella hän sai minut hyvälle tuulelle. Voi kun hän tuntisi kanssani samoin.

    • Anonyymi

      Hän katsoi minua niin kuin huvittaisin häntä suunnattomasti. Ja hänen suupieliään alkoi nykiä. Silloin tajusin, että tämä ihminen ymmärtää minun olemustani ja oloa. Valtasi lämmin hyvä tunne hänen läsnäolostaan.

    • Anonyymi

      En ollut aluksi kiinnostunut. Mies pyysi treffeille varmaan vuoden. Pinnallisuuteni vähän huvittaa jälkeen päin.

      Sitten näin hänet ajelemassa avoautolla pitkä tukka hulmuten! Ajattelin, että tuon kyydissä olis varmaan makeeta..

      Tukka on sittemmin harmaantunut ja harvennut. Minä olen lihonut jne. Tuosta se kuitenkin lähti!

      • Anonyymi

        Ihana pari :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana pari :)

        Kiitos! Tai ehkä tuo oli sarkasmia.. 😀😃🙂 Meinasin sanoa myös, että näitä on todella kiva lukea!


      • Anonyymi

        Jahas! Kannatti sittenkin ostaa se avoauto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas! Kannatti sittenkin ostaa se avoauto.

        Avoauto kannattaa aina!


    • Anonyymi

      Ihania vastauksia :) Kiva lukea. Kerrankin jotain asiaa :)
      Kaunistakin :)

    • Anonyymi

      Olen aina jollain lailla tykännyt hänestä, penskasta asti mutta samalla pelännyt, kylmyys ja tympeys ei ole kauheen iso turn-on.. Mutta joka tapauksessa, yks lämpönen katsekontakti ja siinähän se sitte oli, ei mahda mittään. Toki ihmettelen välillä että miks se lämpö ja intensiivisyys yhtäkkiä? Vai onko multa mennyt joskus jotain ohi?? En tiedä mutta tuossapa tuo nököttää, ajatusten valtaaja, rakas mies.
      Niin että terveisiä vaan taas, Äm ii koo aa☺️🥰

      -Tee-

      • Anonyymi

        Eli olet pienestä pitäen ihaillut itseäsi mies? Potan pohjastako narkissoksen peilikuva ensi kerran heijastui?


      • Anonyymi

        Mun mies on myös Äm ii koo aa.. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mies on myös Äm ii koo aa.. 😀

        Toivottavasti ei ihastella samaa M i k aa, mitäs sitten tehdään jos näin on?😄 mä olen kyllä vähän sitä mieltä että hän on mun😄

        -Tee-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei ihastella samaa M i k aa, mitäs sitten tehdään jos näin on?😄 mä olen kyllä vähän sitä mieltä että hän on mun😄

        -Tee-

        Mulle tuli sama mieleen! 😀 Jos on sama, niin ehkä saan välillä lainata.. 😀 Nimikirjaimet on M.M.


    • Anonyymi

      Sama työpaikka. Lähinnä kyllä ajattelen työpaikan naisen suhtautumista tähän mieheen.

      - Sheena

    • Hänen huomaavaisuutensa..
      Ihan pikkuruisia asioita arjessa. Ystävällisyyttä.

      Salaperäisyys joka verhoaa häntä. Katse ja ääni. Hymy. Huumorintaju. Noin niin kuin sillain aluksi..

      Tänään kiinnitti huomioni hänen lempeytensä. Ja persikkainen väri hänen paidassaan. Hän oli väsynyt. Ja silti jaksoi olla lempeä minulle.

      Niin..

    • Anonyymi

      Olimme samoissa peli-illoissa, siitä se alkoi.

    • En tiedä, että ajattelinko just häntä, mutta laitoin viestiä.

      Hän on huikean maanläheinen ja vahva nainen. Kuitenkin välittävä. Sydän on paikallaan. Ja helkatin hauska tyyppi. Kerran pyys mukaan panoreissulle. Tosin se oli sen kissan panoreissu, joten itse nautin vaan juttuseurasta ja kyydistä. 😁

    • Anonyymi

      Ystäväni kehui hänen suihinotto taitojaan.

      • Anonyymi

        Suihinottotaidot on yhdyssana.

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      Täydellinen ääliö. Kysymys tuli niin äkkiä, että tällainen päässäni nyt vilahti :)

    • Anonyymi

      "Ei mul ollu kiinnosdusda." - Suomen vihatuin mies.

    • Anonyymi

      Tuosta tuli mieleeni kysymys, kiinnostaakohan sitä kiinnostuksen kohdetta tulevaisuudessa huomata mitä kaikkea hänen vuokseen ihmiset olisivat tehneet?
      Harva arvostaa sitä mitä olisi saanut.

      AV

      • Kyllä mä olen miettinyt tuotakin, siksi taisin aikoinaan pyytää yhtä minuun kovasti yläasteella ihastunutta poikaa aikuisena kahville kanssani. Vuosia myöhemmin siis siitä, kun hän oli minuun ihastunut.

        Mutta ei meidän juttu toiminut. Alkoholi oli ottanut miehen haltuunsa. Se siitä.


    • Anonyymi

      Ajattelin kyllä lähinnä ahvenia nyt.

      Mutta varmaan elämäni voimakkain ihastus alkoi siitä kun kuulin todella ärsyttävän naisäänen ensi kerran.

      -keinovaginamies-

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      157
      2262
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      120
      1715
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1590
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      98
      1487
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1332
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      223
      1285
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1273
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1237
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1121
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      976
    Aihe