Mikäli aikamatkustaminen onnistuu tulevaisuudessa

Anonyymi

niin aiotko käyttää tätä keksintöä oman tilanteesi muuttamiseen? Siinähän se kysymys tulikin.

28

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raamattu opettaa että maailmahistoriassa on ainoastaan yksi henkilö kuka on matkustanut ajassa:

      Johanneksen evankeliumi 1 ja 14
      "Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala ... Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkautansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta."

      Hän tulee myös tulevaisuudessa ilmestymään aikaan:

      2 Tessanolikalaiskirje 1:7-8
      "... Herra Jeesus ilmestyy taivaasta voimansa enkelien kanssa tulen liekissä ja kostaa niille, jotka eivät tunne Jumalaa eivätkä ole kuuliaisia meidän Herramme Jeesuksen evankeliumille."

      Kukaan meistä muista ei tule matkustamaan ajassa, siksi koska emme näe niitä ajassa matkustavia versiota itsestämme jo. En toki tiedä mitä kaikkea taivaassa ne saavat tehdä jotka Jeesukseen uskovat ja sinne pääsevät. En usko että siellä kukaan edes haluaisi palata korjaamaan mitään, vaan unohtaa tämän surkean maailman ja elämän.

      • Anonyymi

        ....
        Lisää viittauksia Jeesuksen aikamatkustukseen:

        Johanneksen evankeliumi 1:30
        "Tämä on se, josta minä sanoin:'Minun jälkeeni tulee mies, joka on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."

        Johanneksen evankeliumi 8:58
        "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ennenkuin Abraham syntyi, olen minä ollut."


    • En tiedä... Kaikella kun on kuitenkin tarkoituksensa. Toisaalta kiinnostaisi nähdä toisenlainenkin tulos. Vaikeita kysymyksiä.

    • En aio. Kaikki se mitä olen tähän mennessä elänyt, on tehnyt minusta sen mikä olen enkä tiedä miten voisin tehdä itsestäni jotenkin paremman muuttamalla historiaa. Sen sijaan tulevilla valinnoillani voin vaikuttaa itseeni paljonkin ja se riittää oikein hyvin.

    • Anonyymi

      enemmän mietin miten näistä pääsisi kokonaan pois ja miten pystyy varautumaan etteivät ikinä enää pysty samaan. Luulen etten olisi voinut mitään muuta tehdä, vaikka olisi ollut tarkoitettua se ei poista tunteiden kuolemista, ja muuta tunnetta. Vastaa tähän suoraan mitä haluatte, ja koska teistä pääsee eroon? Niistä muutamista ei keskusteltu, ja kuten tiedätte teidän pitää tappaa minut ensin. Yritystä on kyllä ollut, tulloo sinne sitten jotenkin takaisin.

      • Anonyymi

        Ja koska saisi luvan olka täällä käymättä, autetaanko taas jotain? Eilen olikin hyvä päivä, varmaan taas....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja koska saisi luvan olka täällä käymättä, autetaanko taas jotain? Eilen olikin hyvä päivä, varmaan taas....

        Tai siis tiettyyn kelloon asti. Mutta elellään.


    • Minusta olis kivempi kokoilla kloonata itseni ja elää kahta erilaista elämää, ihan eri ihmistenkin kanssa. Tällä samalla tietoisuudella.

      • Kokeilla korjaan..


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kokeilla korjaan..

        Hyvin vastenmielistä. Mieluiten elän tässä ja nyt, yhdessä elämässä. Rehellisesti, aidosti ä. Jokainen tyylillään, hyväksykäähän muiden tahto oman elämän suhteen tai ottakaa vastaan sama pakotus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin vastenmielistä. Mieluiten elän tässä ja nyt, yhdessä elämässä. Rehellisesti, aidosti ä. Jokainen tyylillään, hyväksykäähän muiden tahto oman elämän suhteen tai ottakaa vastaan sama pakotus.

        Minä olenkin mielikuvituksekas, elämäkin voisi olla.


      • Tuo olisikin mielenkiintoista. Omalla kohdalla se klooni olisi pian yhtä saamaton, kuin itsekin olen.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuo olisikin mielenkiintoista. Omalla kohdalla se klooni olisi pian yhtä saamaton, kuin itsekin olen.

        Tai sitten ei. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tai sitten ei. :)

        Mitä tällä alkuperäisellä olisi silloin enää virkaa? Klooni eläisi paremman elämän.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Mitä tällä alkuperäisellä olisi silloin enää virkaa? Klooni eläisi paremman elämän.

        Selvä. :)


    • Anonyymi

      Aikamatkustus olisi jo tapahtunut, eli olisimme tavanneet aikamatkaajat, mikäli ko matkailua joskus tapahtuisi.

      • Anonyymi

        ei välttis, jos laite siihen on harvojen käsissä esim US army.


      • Anonyymi

        Aikamatkustus on jo keksitty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamatkustus on jo keksitty.

        Kerro ihmeesä lisää


    • Anonyymi

      tietenkin käyttäisin, "elämä eletään eteenpäin, mutta ymmärretään taaksepäin", kierkegaard, tarttuisin useampiin tilaisuuksiin kun nuorena ei ymmärrä miten nopeaan elämä menee

    • Anonyymi

      siis, että palaisin ajassa taaksepäin ja tönäisisin nuorta minäänikö johonkin toiseen suuntaan, mutta auttaisiko se jos hän tai siis minä olisin entiseni, pitäisi muuttaa niitä olosuhteita jotka muokkaavat ihmisestä tietyn, että voisi olla toinen ja tehdä toisin, että valinnat eivät olisi pakkoja, ja jos toinen suunta sitten vähemmän tai enemmän onnistuneesti veisikin johonkin, tuo tuleva minänihän siinä kehittyisi joksikin muuksi, ja miten se sitten enää...hmm menee aika monimutkaiseksi...
      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/06/14/ratkaisiko-aikamatkustuksen-simulaatio-klassisen-paradoksin

    • Anonyymi

      Kuulostaa jo lähes tasokysymykseltä 😁

    • Anonyymi

      Chop chop chop en tiedä minä pilkon vain ruohosipulia nyt

    • Anonyymi

      Mä menisin menneisyyteen ja varastasin kaikkien muiden ajat itselleni. Olisin aika-avaruusrosvo. Pukeutuisn t-paitaan, johon olisi painettu kieltä näyttävä Albert Eisntein.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aikamatkasin jo kerran. Kävin kuiskaamassa 15 vuotiaalle minulle että kaikki tulee olemaan hyvin tulevaisuudessa ja annoin pusun.

    • Anonyymi

      Joskus tätä toivoin, mutta sitten olisi kaikki kiva ja jännä jäänyt kokematta viimeiseltä 19 vuodelta. Sen tahdon kuitenkin sanoa, että näinä aikoina uskon entistäkin enemmän John Titorin tarinaan.

    • Anonyymi

      Joo. Käyn kurkkaamassa kuinka päätän päiväni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      149
      2150
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1643
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1460
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      96
      1431
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1312
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      208
      1175
    7. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      214
      1157
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      49
      1141
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1081
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      942
    Aihe