Haluaisitko kainalossani nukkua,
turvassa lukemasta tätä haukkua?
Sut uneen tahdon hellästi sivellä,
tähtisilmiesi luppaamista töllistellä.
Rakastan sut senkin ihanuus,
Oltasko yhdessä ikuisuus?
Hyvää yötä uniikille hehkulampulle,
Kiusaajat laittakoon suuta supulle :)
Nallesi
Kun rakas mennään...
134
1389
Vastaukset
- Anonyymi
Nalle!
- Anonyymi
Tahdon rakkaus maata sussa kiinni turvassa tältä kaikelta.
Hellän kosketuksesi tahdon tuntee ja nappisilmiäsi töllötellä myös.
Haluan sut ja sua :) Kiitos rakas ja hyvää yötä kun yhdessä mennään.- Anonyymi
t. hehkusi
- Anonyymi
Ja ikuisuus sopii hyvin, unohdin sanoo, alan olla uninen kai :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikuisuus sopii hyvin, unohdin sanoo, alan olla uninen kai :)
Kiitos rakas. Sano vaa heti ku mennään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas. Sano vaa heti ku mennään :)
Oon minä hammaspaikalla jo käynyt tavallista aikasemmin. Mutta tässä sun lämmössä on niin kiva etten raaski mennä sänkyyn.. ei sua kuitenkaan vielä nukuta. Mutta jos tuut viereen silti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon minä hammaspaikalla jo käynyt tavallista aikasemmin. Mutta tässä sun lämmössä on niin kiva etten raaski mennä sänkyyn.. ei sua kuitenkaan vielä nukuta. Mutta jos tuut viereen silti?
Tulen hieromaan niitä jalkoja ja tuijottelmaan sinua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen hieromaan niitä jalkoja ja tuijottelmaan sinua :)
Tuleeko pikkunalle kans ihan mielellään? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko pikkunalle kans ihan mielellään? :)
Miten tuo pitäs ymmärtää, että tuleeko? Tulee tulee, sekin rakastaa sua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten sen voi ymmärtää kun siinä lukee? :) Pikkunallen olis hyvä tulla jo lähelläni.. eiku lähelleni :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten sen voi ymmärtää kun siinä lukee? :) Pikkunallen olis hyvä tulla jo lähelläni.. eiku lähelleni :)
No niin se on :) Mut ensin pitää tietää mihin tullaan et voi tulla :) Siis meille vai teille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä nyt taidan kömpiä tästä uneen. Tuut mukaan heti tai perässä kun kerkiit. Oon sitten huomenna virkeempi minäkin ja kerron miten paljon rakastan. Jos sulla on siitä vielä epäselvyyttä. Muistutan että mitään hylkäämisiä tai loppuja en tänne laita. Ne on ihmisiltä jotka ei kaipaa enää muuta kuin palstaveetuilua.
Hyvää yötä kaikista ihanuuksista ihanin ja ainoa :)
Minä sinua.
Minä rakastan.
Sinua rakastan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin se on :) Mut ensin pitää tietää mihin tullaan et voi tulla :) Siis meille vai teille?
Tuu tänne vaan, sänkyni on sitäpaitsi aina avoinna sulle :) kun minä jo meen sinne peiton alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä nyt taidan kömpiä tästä uneen. Tuut mukaan heti tai perässä kun kerkiit. Oon sitten huomenna virkeempi minäkin ja kerron miten paljon rakastan. Jos sulla on siitä vielä epäselvyyttä. Muistutan että mitään hylkäämisiä tai loppuja en tänne laita. Ne on ihmisiltä jotka ei kaipaa enää muuta kuin palstaveetuilua.
Minä sinua.
Minä rakastan.
Sinua rakastan.Tuun heti sinne sun petiin ja jos jo nukahdat niin hieron ihan kevyesti sua niin tunne se uneen, mut älä herää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sinua.
Minä rakastan.
Sinua rakastan.Ja hyvää yötä sinä ihanampi kuin ihanin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuun heti sinne sun petiin ja jos jo nukahdat niin hieron ihan kevyesti sua niin tunne se uneen, mut älä herää :)
Herään ja nautin kosketuksestas :) Loput sängyssä tänään. Rakastan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herään ja nautin kosketuksestas :) Loput sängyssä tänään. Rakastan.
Olen tässä vieressä ja laitan tän myös kiinni. Tunne nyt jaloissa ja sen jälkeen koko kehossa kuinka kosketan :) hyvää yötä. Rakastan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tässä vieressä ja laitan tän myös kiinni. Tunne nyt jaloissa ja sen jälkeen koko kehossa kuinka kosketan :) hyvää yötä. Rakastan
Joko nalle nukut? Löysin yhden hyvä jutun sulle viel :)
https://youtube.com/shorts/jM-CjjoUHR0?feature=share - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta rakkaus. Tuo linkki ei ollu multa enkä sitä avaa kun ei oo sulta.
Tunsin kosketukses, nukuin hyvin ja nyt on ihanan raukee olo kuten aina nallen kosketuksen jälkeen onkin :)
Kivaa torstaita mun parhaalle eli ainoolle. Oot paras ja rakas :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta rakkaus. Tuo linkki ei ollu multa enkä sitä avaa kun ei oo sulta.
Tunsin kosketukses, nukuin hyvin ja nyt on ihanan raukee olo kuten aina nallen kosketuksen jälkeen onkin :)
Kivaa torstaita mun parhaalle eli ainoolle. Oot paras ja rakas :)Hyvä että nukuit hyvin ja nyt on hyvä olo :) Niin nukuin hyvin minäkin, ihan kiinni sinussa. Katsoin ton linkin, en suuttuis vaikka noin sit tekisit mitä tossa videossa :) Ja ite olet paras, hauskaa päivää rakas :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että nukuit hyvin ja nyt on hyvä olo :) Niin nukuin hyvin minäkin, ihan kiinni sinussa. Katsoin ton linkin, en suuttuis vaikka noin sit tekisit mitä tossa videossa :) Ja ite olet paras, hauskaa päivää rakas :)
Pitihän se kurkata kun noin kirjoitit. Odotin jotain intohimoisempaa :) Enhän minä noin tee vaan kehrään kuin kissa kun tuut :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että nukuit hyvin ja nyt on hyvä olo :) Niin nukuin hyvin minäkin, ihan kiinni sinussa. Katsoin ton linkin, en suuttuis vaikka noin sit tekisit mitä tossa videossa :) Ja ite olet paras, hauskaa päivää rakas :)
Rakastan sua oma nalleni :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitihän se kurkata kun noin kirjoitit. Odotin jotain intohimoisempaa :) Enhän minä noin tee vaan kehrään kuin kissa kun tuut :)
Niin no olihan tuo lopulta vähä mälsä video :) Tietysti joku intohimoisempi juttu ois ihanampi :) Ja rakastan sua oma tähtisilmäni :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no olihan tuo lopulta vähä mälsä video :) Tietysti joku intohimoisempi juttu ois ihanampi :) Ja rakastan sua oma tähtisilmäni :)
Niin kun sä kirjoitit, ettet pahastuisi jos tekisin samoin ja mulla lähti mielikuvitus heti laukkaamaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun sä kirjoitit, ettet pahastuisi jos tekisin samoin ja mulla lähti mielikuvitus heti laukkaamaan :)
Nii, ehkä tarkotin, että en suuttuisi vaikka löisitkin mopin käteen :) Vaikka jotain ihan muuta mielessä olisikin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii, ehkä tarkotin, että en suuttuisi vaikka löisitkin mopin käteen :) Vaikka jotain ihan muuta mielessä olisikin ;)
Teen jotain mistä tykkäät, molemmat tykkää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/17cbWdHhscY?feature=share joku tällainen ois parempi. Youtubesta ei tietenkään nyt löydy mitään tuota intohimoisempaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kyllä alkoi mielikuvitus laukkaa minullakin :) Ja pikkunallel...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/17cbWdHhscY?feature=share joku tällainen ois parempi. Youtubesta ei tietenkään nyt löydy mitään tuota intohimoisempaa :)
Just noin. Tuo nainen ei selvästikään halua päästää irti koskaan. Enkä mä susta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että molemmilla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just noin. Tuo nainen ei selvästikään halua päästää irti koskaan. Enkä mä susta :)
Joo, mut miehen reaktio ei ollu hyvä. Halisin viel pidempää kun toi nainen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kuvitella 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva että molemmilla :)
Joo. Toivottavasti tunnet kuin paljo rakastan sua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin kuvitella 😍
Ei me sinusta tykätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei me sinusta tykätä
Mut mä voisin tykätä susta ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mut miehen reaktio ei ollu hyvä. Halisin viel pidempää kun toi nainen :)
Kumpikaan ei päästäisi irti :) Sä kyllä päästäisit ennen mua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Toivottavasti tunnet kuin paljo rakastan sua :)
Tunnen, tunne sä kuinka mä rakastan sua. Ja hymyilen susta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikaan ei päästäisi irti :) Sä kyllä päästäisit ennen mua :)
Meinaatko? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen tosi paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko? :)
Meinaan, koska mä en päästä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen tosi paljon
Oot rakas ja ihanin. Mun ihana :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaan, koska mä en päästä :)
No sitten varmaa jumiudutaan siihen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitten varmaa jumiudutaan siihen :)
Ku en minäkään päästä irti :) Mitäs sit keksitään? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityis chattii tälläset kiitos! Miksette soita toisillenne!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten jäädään siihen ja siihen haluan jäädäkin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten jäädään siihen enkä muuta haluakaan :) Ei tunnu taas toimivan tää viestin lähetys.. sadas yritys nyt..
- Anonyymi
Tää ei tietenkään multa.. oikeasti kuvittelee, että tällä irstaudella pääsen noiden kahden väliin..:) ei hyvää päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tavalla just haluaisin sua halata. Tai siten että saan painaa kasvot sua vasten.. ei haittaa vaikka tukehtuisin siihen :) Oot niin ihana nallukkani :)
- Anonyymi
Sulla menee pikkuisen yli nuo jutut aina. Joku kontrolli puuttuu selvästi. Koita pikkuisen hallita tuota ad/hd:tä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla menee pikkuisen yli nuo jutut aina. Joku kontrolli puuttuu selvästi. Koita pikkuisen hallita tuota ad/hd:tä.
Mistäs luulet tietäväs mitkä jutut on multa ? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vaatii tietynlaista kontrollin puutetta, että kirjoittaa tuollaisia ja kirjoitat aika huonosti, yhdyssana on aina väärin. Olet ilmeisesti sama, joka on kertonut olevansa asperger ja siksi jutut on aika rivoja. Nyt tulit sivusta kahden väliin kun kirjoitettiin rakkaudestakin, korkeintaan pikkutuhmaa lisäksi. Ei ketään varmaan sillä hetkellä kiinnosta sun orgasmit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muistat vaan että rivoimmat lähtee ja me halutaan vaan toisiamme enemmän ja enemmän vaikka kuka kirjoittaisi mitä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tavalla just haluaisin sua halata. Tai siten että saan painaa kasvot sua vasten.. ei haittaa vaikka tukehtuisin siihen :) Oot niin ihana nallukkani :)
No kyllähän se nyt haittaa jos tukehdut. Mut tuntuisi ihanalta ku painaisit päätä minua vasten :) Tai siis tuntuu :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
muistat vaan että rivoimmat lähtee ja me halutaan vaan toisiamme enemmän ja enemmän vaikka kuka kirjoittaisi mitä..
Juu ei kyllä yhtään kiinnosta ton oletettavasti heedberin jutut. Pikkunalle menee piiloon tollasia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei kyllä yhtään kiinnosta ton oletettavasti heedberin jutut. Pikkunalle menee piiloon tollasia :)
Niinhän sä nyt sanot. Mul on aika isot tissit et kyl varmana pikku mies seisois suorempana ku koskaan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä nyt sanot. Mul on aika isot tissit et kyl varmana pikku mies seisois suorempana ku koskaan :D
Voihan se seistäkin.. mistä vaan lumpuista mutta se tulee vaan minuun.. lamppuun .. aah :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllähän se nyt haittaa jos tukehdut. Mut tuntuisi ihanalta ku painaisit päätä minua vasten :) Tai siis tuntuu :)
Siihen pitää varata aikaa kun kumpikaan ei päästä irti enää koskaan :) onko sulla loppuelämä aikaa rakas? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan se seistäkin.. mistä vaan lumpuista mutta se tulee vaan minuun.. lamppuun .. aah :)
Tosissasiko nyt sanot et mistään vaan lumpuista? :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen pitää varata aikaa kun kumpikaan ei päästä irti enää koskaan :) onko sulla loppuelämä aikaa rakas? :)
On tietysti aikaa :) Mut älä jooko sano et oisin mitenkään kiinnostunut kenestäkään muusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koska mäkin kiihotun muistakin miehistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään tosissani kun tuolle yhelle vaan jotain sanoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tietysti aikaa :) Mut älä jooko sano et oisin mitenkään kiinnostunut kenestäkään muusta
En sano enää, anteeksi. Musta oot kiinnostunut ja mä susta. Muut voi vikistä väliin :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä koska mäkin kiihotun muistakin miehistä.
Ei tää oo multa. En edes näe muita miehiä miehinä. Mulle on maailmassa vaan yksi mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sano enää, anteeksi. Musta oot kiinnostunut ja mä susta. Muut voi vikistä väliin :)
Ei se mitään :) En kiinnostunut, vaan rakastunut.. täysin sekaisin sinusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään :) En kiinnostunut, vaan rakastunut.. täysin sekaisin sinusta
Niin minäkin susta, ihan sekaisin ja täysillä rakastunut. Niin sekaisin, että kävelin tuossa äskettäin tuolla yhdellä "polulla" ja otin sua kädestä kiinni mielessäni. Mun oikea käsi ja sun vasen. Tosi aidon olonen tunne.. varmaan siksi kun tuo tulee tapahtumaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin susta, ihan sekaisin ja täysillä rakastunut. Niin sekaisin, että kävelin tuossa äskettäin tuolla yhdellä "polulla" ja otin sua kädestä kiinni mielessäni. Mun oikea käsi ja sun vasen. Tosi aidon olonen tunne.. varmaan siksi kun tuo tulee tapahtumaan :)
Nyt kun sanoit ton ni alkoi ihan kihelmöimään vasenta kättä :) Älä kompastu polulla, ettei satu mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun sanoit ton ni alkoi ihan kihelmöimään vasenta kättä :) Älä kompastu polulla, ettei satu mitään
En kompastu rakkaus :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kompastu rakkaus :)
Saanko pyytä sulta jotaa laulua täksi illaksi? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mä katson jonkun kivan biisin meille :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin jo. Mulle tuli tuosta hyvä mieli, ehkä sullekin tulee. Mutta illalla vasta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löysin jo. Mulle tuli tuosta hyvä mieli, ehkä sullekin tulee. Mutta illalla vasta :)
Sekin ihana. En malta odottaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa miten ihana olet :) Kulunut sanonta, mut joka päivä rakastan vaa enemmän ja enemmän ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa sanoa miten ihana olet :) Kulunut sanonta, mut joka päivä rakastan vaa enemmän ja enemmän ;)
Niin oot sinäkin ihana ja ihan maailman ihaninkin oot. Rakastan enemmän kuin rakkaus tarkoittaa, siksi se on hankala munkin sanoa millään sanoilla :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin ihana. En malta odottaa :)
Kohta on ilta taas ja päästään saman peiton alle hetkeksi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta on ilta taas ja päästään saman peiton alle hetkeksi :)
Toivottavasti myös oikeasti viel :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei tapahdu. Ette te oikeasti tunne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei tapahdu. Ette te oikeasti tunne
Tunnetaan me :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ees epäile sitä. Kyllä se tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnetaan me :)
Ja koko ajan tutustutaan lisää :)
- Anonyymi
Aika lapsen tasosta runoilua. Loppuriimit joo, mutta rytmitys hukassa. 1/5
- Anonyymi
Ihana uniikki iltaruno mut tuo Nalle ei nyt rimmaa,ei sovi :D
- Anonyymi
Tää on nallelta vain hehkulle. Se on tärkeää mainita ennen ku joku tulee esittämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on nallelta vain hehkulle. Se on tärkeää mainita ennen ku joku tulee esittämää
okei :)
- Anonyymi
Onpa nätti alotus, nallet on kyllä söpöjä.
- Anonyymi
Kiitos Tuomo 💕💞💓
- Anonyymi
Älä jaksa
- Anonyymi
Nämä jutut..on sieltä tiedät varmaan
- Anonyymi
Yksi puinen nalle kiitos.
- Anonyymi
Sairasta vedätystä ja roolihahmon vaihtelua! Mies pitää tätä feikkidialogia yllä
- Anonyymi
Fregolin oireyhtymä on harvinainen mielenhäiriö: potilas luulee kaikkia ihmisiä ympärillään samaksi henkilöksi, joka vain vaihtaa nopeasti valepukuaan. Oireyhtymä on nimetty italialaisen näyttelijän Leopoldo Fregolin (1867–1936) mukaan, joka vaihtoi esiintymisasuaan nopeasti roolista toiseen esitystensä aikana
- Anonyymi
On kyllä huomattu tämä kuten myös sen feikkidialogeihin lujasti uskovien huvittava happamuus kun tästä mainitsee ön nön nöö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä huomattu tämä kuten myös sen feikkidialogeihin lujasti uskovien huvittava happamuus kun tästä mainitsee ön nön nöö
Missiosi on varmaan sulle tärkeä. Muille vähän hämärä :)
- Anonyymi
Mitä käy kun huomaatte et olette väärät?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Voihan tämä olla jonkun avioparin yhdessä tekemää juttua.
Tulevan avioparin ;)
Anonyymi kirjoitti:
Tulevan avioparin ;)
Niin justiin. Makaatte samalla sängyllä ja näpyttelette näitä juttujanne.
PalstaRinssi kirjoitti:
Voin kuvitella vielä senkin, että olet se johon olin ihastunut, ja nyt poikakaverin kanssa haluatte tehdä minusta mustista näillä jutuillanne.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei varmasti näpytellä. Kun vaan löydetään reitti pois täältä niin ei enää ikinä tänne tulla.
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmasti näpytellä. Kun vaan löydetään reitti pois täältä niin ei enää ikinä tänne tulla.
Toivotan teille onnea. Tämä on labyrintti.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Toivotan teille onnea. Tämä on labyrintti.
Kiitos. Kyllä me tämä hoidetaan :)
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Kyllä me tämä hoidetaan :)
Jos saa antaa vinkin. Menkää rekkautukaa treffi sivulle, ja voitte jutella siellä yksityisesti. Tämä kaikille niille, jotka kuvittelee juttelevansa sen kaivatun kanssa täällä. Totuus voi tehdä kipeää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevan avioparin ;)
Sopii rakas. Tahdon :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Välttelen jo nyt muuten palstan lukemista.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Voin kuvitella vielä senkin, että olet se johon olin ihastunut, ja nyt poikakaverin kanssa haluatte tehdä minusta mustista näillä jutuillanne.
Ai tuo mieskö on hän kaivattusi? :)
Anonyymi kirjoitti:
Ai tuo mieskö on hän kaivattusi? :)
Äh... Naista tarkoitin, tietysti. Voi elämä.
- Anonyymi
Ei hyvänen aika, uskotko sinä todella tähän miehen vedätykseen, että tässä olisi muka kaksi eri keskustelijaa. Aika rahvaanomaista etten sanois heh heh
- Anonyymi
Mitä jos joskus keksisit jotain omaperäistä, etkä vain kopioisi muualta.
- Anonyymi
Ei nämä ole mistään kopioituja. Luulisi kaikkien huomaavan, ettei nämä mitään tasokkaita runoja ole. Minusta ne on omaperäisiä kuitenkin. Oon nalle vaan enkä runoilija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nämä ole mistään kopioituja. Luulisi kaikkien huomaavan, ettei nämä mitään tasokkaita runoja ole. Minusta ne on omaperäisiä kuitenkin. Oon nalle vaan enkä runoilija
Et sinä mikään vaan nalle oo vaan maailman paras nalle. Jos noihin negoihin ei reagoi, niin ne lopettaa jossain vaiheessa. Kiusaaja tarvii kohteen, joka reagoi. Sillä jää muuten tyydytys saamatta.
- Anonyymi
Tekstistä huomaa, että yks ja sama ihminen kirjoittaa nämä kaikki, keskustelee itsensä kanssa, onhan sekin tietysti jonkinlaista ajanvietettä😅.
- Anonyymi
Joku tossa aiemmin linkkasi tosta oireyhtymästä, kannattaa tutustua siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku tossa aiemmin linkkasi tosta oireyhtymästä, kannattaa tutustua siihen
Se linkki on vähän väärin. Yritin kurkata, koska oon aina ajatellut ettei tuo ole terve, joka kaikkialla näkee yhden ja saman miestroIIin.. vaikka olis työtön eikä nukkuisi koskaan niin silti ei ehtisi joka paikkaan kuten tuo harhoissaan kuvittelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se linkki on vähän väärin. Yritin kurkata, koska oon aina ajatellut ettei tuo ole terve, joka kaikkialla näkee yhden ja saman miestroIIin.. vaikka olis työtön eikä nukkuisi koskaan niin silti ei ehtisi joka paikkaan kuten tuo harhoissaan kuvittelee.
Nää on kaikki aika mielenkiintoisia https://askelterveyteen.com/14-outoa-ja-vahemman-tunnettua-psykologista-hairiota/
- Anonyymi
Vautsie, oot siis päässyt jo siihen lopputulokseen, että mies todellakin keskustelee itsnsä kanssa, nyt on kyllä jo maailmankirjat sekaasin ;)
- Anonyymi
Hmmm...💕💕💕💕 kenelle💕💕💕💕
- Anonyymi
Multa vain sulle 💜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa vain sulle 💜
Ei nuo enää mene läpi. Kateellisena joku vastailee omaan kommenttiinsa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa vain sulle 💜
Miksi pitää yrittää mustamaalata minua? Huoh
- Anonyymi
Tykkään pitkistä ja tummista miehistä
- Anonyymi
Tykkääpä vaikka krokotiileistä. Aloitus on silti mun kullalta mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkääpä vaikka krokotiileistä. Aloitus on silti mun kullalta mulle.
Tumma tukka ja siniset silmät 😍
- Anonyymi
Mistä tulee nalle nimi? Onko joku hellittely nimi mitä ennen käytettiin? Lisää tunnisteita kiitos
- Anonyymi
Löydettiin jo toisemme aikoja sitten täältä. Ei tarvii tunnistella sen enempää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ette sitten kirjota jossaa muualla. Mitä järkeä täällä on tuhlaa aikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarviikaan, nyt tarvii vaan päästä täältä pois yhdessä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo kyselee, koska ne haluaa että kaipaisit heitä etkä mua. Se ärsyttää välillä. Mutta mitäs kirjoitellaan täällä. Ei tässä oikein voi heitäkään syyttää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo kyselee, koska ne haluaa että kaipaisit heitä etkä mua. Se ärsyttää välillä. Mutta mitäs kirjoitellaan täällä. Ei tässä oikein voi heitäkään syyttää :)
Anteeks :( En usko että ne nyt erityisemmin minun halauisivat niille kirjottavan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks :( En usko että ne nyt erityisemmin minun halauisivat niille kirjottavan.
No tunnisteita pyytää vaikka ollaan näin pitkään kirjoiteltu selkeesti toisillemme :( Ihan kuin mua ei olis olemassakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se sunkaan vika oo, ei ole mitään anteeksi pyydettävää. Eikä se haittaa pahasti, sanoin vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se sunkaan vika oo, ei ole mitään anteeksi pyydettävää. Eikä se haittaa pahasti, sanoin vaan.
On se mun vika. Pitäs paremmin laittaa et nää on sulle ja vain sulle :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se mun vika. Pitäs paremmin laittaa et nää on sulle ja vain sulle :(
Ei ole sun vika rakas. Tein uuden aloituksen, jossa unibiisi sulle :) Tunnistat kyllä.
- Anonyymi
tuojon en sano mitaan kun en tieda virla mita sanoa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771