Hyvää yötä tänne

Anonyymi

Helposti täällä erehtyy. Jospa voitaisiin kaikki unohtaa ne omat kaipuut johonkin ja olla vaikka keskenään omia kaivattuja.

29

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi teit sen mitä teit? Oletko nyt onnellinen tekojesi seurauksena?

• Anonyymi

Ehdotin silloin hänelle että voisi lähestyä jos haluaa. Eikai siinä mitään väärää ole?

• Minä alan kohta kaipaamaan entistä minuuttani. Sitä rauhaa, kun ei ollut toinen ajatuksissa 247.

• Anonyymi

Sinähän sanot ja huomenna taas eri tavalla. On jo nähty.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinähän sanot ja huomenna taas eri tavalla. On jo nähty.

?! Näinhän minä olen täällä sanonut alusta saakka. Etten saa häntä mielestäni.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

?! Näinhän minä olen täällä sanonut alusta saakka. Etten saa häntä mielestäni.

Niin oletkin. Tiedän eipä mitään muuta voisi olettaakaan.

• Anonyymi

Niinhän ne jotkut tuntuvat täällä olevankin, toistensa kaivattuja. Aikuisten oikeesti, eihän kukaan ole palstalta sitä alkuperäistä kaivattuaan löytänyt.

• Anonyymi

Näin se on. Ei täällä se oma kaivattu ole.

• No onpa täällä ollut kohtalaisen vakuuttavia tunnisteita. Tähän nyt en niitä mainitse kuitenkaan, ettei kukaan närkästy. Puhun viime syksystä ja talvesta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No onpa täällä ollut kohtalaisen vakuuttavia tunnisteita. Tähän nyt en niitä mainitse kuitenkaan, ettei kukaan närkästy. Puhun viime syksystä ja talvesta.

Jaa. No mitä tapahtui?

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa. No mitä tapahtui?

Tapahtui niin paljon, etten tiedä mistä aloittaa kertomaan edes. Joku aikanaan täällä väitti olevansa tapahtumien toinen osapuoli. Siitä se juttu täällä alkoi. Oli sitten kusettaja taikka ei. Minut sai jäämään koukkuun tänne ihan tosissaan ja kuvittelemaan hänet tänne. Oli tarkoitus tavata monta kertaa. Selvästi stalkkasivat somea. Kirjoittelivat vihjeellisesti tänne.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Tapahtui niin paljon, etten tiedä mistä aloittaa kertomaan edes. Joku aikanaan täällä väitti olevansa tapahtumien toinen osapuoli. Siitä se juttu täällä alkoi. Oli sitten kusettaja taikka ei. Minut sai jäämään koukkuun tänne ihan tosissaan ja kuvittelemaan hänet tänne. Oli tarkoitus tavata monta kertaa. Selvästi stalkkasivat somea. Kirjoittelivat vihjeellisesti tänne.

Ikävää jos noin. Luuletko että kyse on ollut oikeasti sinut tuntevasta / tuntevista, vai onko vaan luulotautia, tai siis voinut olla sattumaa? Täällähän kirjoitellaan vaikka mitä. Ihan mielipuolisia juttujakin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ikävää jos noin. Luuletko että kyse on ollut oikeasti sinut tuntevasta / tuntevista, vai onko vaan luulotautia, tai siis voinut olla sattumaa? Täällähän kirjoitellaan vaikka mitä. Ihan mielipuolisia juttujakin.

No ne oli niin selkeitä tunnisteita. Jopa minun etunimi on täällä mainittu muutamankin kerran. Työpaikan nimi useaan otteeseen. jne jne... Sillon vielä tuntui että oikeasti joku haluaa saada kontaktia. Mutta sitten kun otin sitä itse rohkeasti, niin pistettiin kaikki luukut säppiin. Sen jälkeen on ollutkin hiljaisempaa.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No ne oli niin selkeitä tunnisteita. Jopa minun etunimi on täällä mainittu muutamankin kerran. Työpaikan nimi useaan otteeseen. jne jne... Sillon vielä tuntui että oikeasti joku haluaa saada kontaktia. Mutta sitten kun otin sitä itse rohkeasti, niin pistettiin kaikki luukut säppiin. Sen jälkeen on ollutkin hiljaisempaa.

Ehkä joku oikeasti halusikin? Tai luuli sinua joksikin toiseksi? Mutta ehkä et ollutkaan se joksi luuli? Kaikkihan on mahdollista, myös se että itse vaan menee vipuun, kun lukee pätkiä sieltä toisen täältä. Täällä nämä höpöjutut ja ketjut jatkuu ja jatkuu vaikka olisit viikon pois muilla mailla.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä joku oikeasti halusikin? Tai luuli sinua joksikin toiseksi? Mutta ehkä et ollutkaan se joksi luuli? Kaikkihan on mahdollista, myös se että itse vaan menee vipuun, kun lukee pätkiä sieltä toisen täältä. Täällä nämä höpöjutut ja ketjut jatkuu ja jatkuu vaikka olisit viikon pois muilla mailla.

Niin... En ole täältä ollut kertaakaan edes viikkoa poissa yhtä jaksoisesti. Mutta ei täällä ole enää sellaista tunnistetta ja tarinaa ollut, minkä yhdistäisin niin vahvasti itseeni, kuin aiemmin.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Niin... En ole täältä ollut kertaakaan edes viikkoa poissa yhtä jaksoisesti. Mutta ei täällä ole enää sellaista tunnistetta ja tarinaa ollut, minkä yhdistäisin niin vahvasti itseeni, kuin aiemmin.

Ja olo tuntuu aika hylätyltä, tästä johtuen.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ja olo tuntuu aika hylätyltä, tästä johtuen.

Haluaisitko että olisi? Miten se auttaisi?

• Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko että olisi? Miten se auttaisi?

Haluaisinko tunnisteita? Tietenkin jos niillä olisi joku aito tavoite ja tarkoitusperä. Ajattelin, että hän olisi halunnut vielä jutella asioista. Mutta ehkä meillä sitten ei ole enää mitään juteltavaa. Ei hän tunne samoin, kuin minä. Ja olen vain anteeksipyynnön velkaa. Sitäkään saanut koskaan tehdä henkilökohtaisesti hänelle.

• PalstaRinssi kirjoitti:

Haluaisinko tunnisteita? Tietenkin jos niillä olisi joku aito tavoite ja tarkoitusperä. Ajattelin, että hän olisi halunnut vielä jutella asioista. Mutta ehkä meillä sitten ei ole enää mitään juteltavaa. Ei hän tunne samoin, kuin minä. Ja olen vain anteeksipyynnön velkaa. Sitäkään saanut koskaan tehdä henkilökohtaisesti hänelle.

Koen, että minua kohtaa on kuitenkin toimittu todella epäreilusti.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin. Ihan ymmärrettävää tietysti. Itsekin etsin pitkään sopivia tunnisteita, kunnes tajusin sen olevan typerää. Välillä sitä kuvittelee jonkun tunnisteen "osuvan", mutta järjellä ajateltuna se tunniste ei yleensä ole mitenkään riittävän yksilöivä. En siis usko että täällä juuri minulle mitään olisi, vaikka ajatusleikkinä se kivaa välillä onkin.
        Mitä pyytäisit anteeksi, jos saisit mahdollisuuden?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ihan ymmärrettävää tietysti. Itsekin etsin pitkään sopivia tunnisteita, kunnes tajusin sen olevan typerää. Välillä sitä kuvittelee jonkun tunnisteen "osuvan", mutta järjellä ajateltuna se tunniste ei yleensä ole mitenkään riittävän yksilöivä. En siis usko että täällä juuri minulle mitään olisi, vaikka ajatusleikkinä se kivaa välillä onkin.
        Mitä pyytäisit anteeksi, jos saisit mahdollisuuden?

Sitä, että hän koki lähestymiseni ahdisteluna. Se kun ei ollut tarkoitus ollenkaan. Sillä tavalla sitä asiaa lähtivät käsittelemään ja olen kärsinyt siitä.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Koen, että minua kohtaa on kuitenkin toimittu todella epäreilusti.

Millä tavoin?

• Anonyymi kirjoitti:

Millä tavoin?

Siitä asiasta tehtiin ja paisuteltiin, kärpäsestä härkänen. Mitään rikosta kuitenkaan en tehnyt, enkä ketään ahdistellut. Ymmärrän se, jos niin koki, mutta olisin halunnut pyytää sitä anteeksi ja jatkaa normaalia elämää. Ei vaan piti kaikki mennä ihan sekaisin ja on sitä vieläkin. Plus että mun tunne-elämä on nyt mitä on.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Siitä asiasta tehtiin ja paisuteltiin, kärpäsestä härkänen. Mitään rikosta kuitenkaan en tehnyt, enkä ketään ahdistellut. Ymmärrän se, jos niin koki, mutta olisin halunnut pyytää sitä anteeksi ja jatkaa normaalia elämää. Ei vaan piti kaikki mennä ihan sekaisin ja on sitä vieläkin. Plus että mun tunne-elämä on nyt mitä on.

No toivotaan, et voisit joskus sitten vaikka pyytää, tai ainakin jutella kohteesi kanssa jotain. Eihän sitä tiedä. Mut nyt toivotan Hyvää yötä, lupsaa silmät väkisin.

• Anonyymi kirjoitti:

No toivotaan, et voisit joskus sitten vaikka pyytää, tai ainakin jutella kohteesi kanssa jotain. Eihän sitä tiedä. Mut nyt toivotan Hyvää yötä, lupsaa silmät väkisin.

Mene vaan nukkumaan. Ainahan sitä voi toivoa kaikenlaista. Hyvää yötä.

• Anonyymi

Sanokaa aloittajalle nyt hyvää yötä. Jooko?

• Anonyymi

Hyvää yötä alottaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä alottaja.

Kiitos hyvää yötä sinullekin!

• Hyvää yötä minultakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      363
      10291
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2932
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      285
      2336
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      126
      2111
    5. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      44
      1896
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      101
      1683
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      141
      1673
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      148
      1587
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      73
      1398
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1056
    Aihe