Halua seurustella itseään lyhyemmän miehen kanssa tai samanpituisen kanssa?
Miksei naiset
114
700
Vastaukset
No ois voinu, jos olis ollu joku lyhyempi kiinnostunu. Ei 172 cm nyt niin paljon mua pidempi ole, kun 167 cm oon pitkä ainakin ollut. Silmät on aika samalla korkeudella. 7 vuotta oltiin yhdessä tuon 172 cm kanssa.
- Anonyymi
Karhu saattaa viedä sen miehen.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Tai tuuli, jos on kovin hentoinen.
Ei, karhu. Sanoo murrr.
Anonyymi kirjoitti:
Ei, karhu. Sanoo murrr.
Pienessä ei ole paljon syömistä. Vatsa sanoo kurrr.
- Anonyymi
Pienessä ei ole paljon syömistä. Vatsa sanoo kurrr.
Nainen sanoo blurrr….sinne meni.
- Anonyymi
Ja veti pöntön. :)
Eikäpäs :)
- Anonyymi
Samanpituinen käy tai jonkin verran pidempi. Paljon itseäni pidemmistä en pidä.
Kyllähän ne tahtoo, mulla on ollut teininä tyttis joka oli selvästi pidempi ja aikusiällä toinen joka oli saman mittanen, minkä kanssa olikin hauska lähteä iltarientoihin kun leidillä oli korkkarit :D
Saakeli, unohdin, sitten oli vielä aikanaan yksi palstapoka joka oli itteni mittanen, mutta ei kuulemma haitannut. No jokin muu sitten hieman myöhemmin haittasi, mutta sellaista se elämä on.
- Anonyymi
Naiset haluaa pitkää.
Kyllä siinä vaan vaikuttaa enemmän se minkä pituinen mieskin naisesta sattuu kiinnostumaan. Ei sitä miestä ilkee lyhyempien miesten mieliksi poikkikaan sahata, jotta olis lyhyempi.
Suuret miehet koetaan suojelijoina, tämä ajatusmalli on vuosituhansien takaa.
Kun kaupungin yöelämässä seuraa aggressioita, tuntuu että suuret miehet ovat siellä yliedustettuina.- Anonyymi
Miesten näkemys naisten näkemyksestä, eli miesselitystä.
Anonyymi kirjoitti:
Miesten näkemys naisten näkemyksestä, eli miesselitystä.
Tälle väitteelle löytyy ihan kulttuuriantropologinen pohja, näin kertoi eräs naishumanisti.
Uskoisin että kivikautinen nainen arvosti oman yhteisön pitkää miestä juuri sen vahvan suojelevan panoksen vuoksi. Tietysti nykynainen tietää naisten asiat minua paremmin, vaikka se toinen nainen olisi elänyt 40 000 vuotta sitten. :P- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Tälle väitteelle löytyy ihan kulttuuriantropologinen pohja, näin kertoi eräs naishumanisti.
Uskoisin että kivikautinen nainen arvosti oman yhteisön pitkää miestä juuri sen vahvan suojelevan panoksen vuoksi. Tietysti nykynainen tietää naisten asiat minua paremmin, vaikka se toinen nainen olisi elänyt 40 000 vuotta sitten. :PAinoa vaan, että tutkimusten mukaan naiset ja miehet olivat tuolloin yhtä pitkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa vaan, että tutkimusten mukaan naiset ja miehet olivat tuolloin yhtä pitkiä.
Muutoinkin sukupuolten keskinäinen kokoero on metsästäjä-keräilijöillä ollut selkeästi nykyistä pienempi. Sukupuolet ovat olleet keskenään hyvin samankokoisia, Nykyinen ero alkoi syntyä vasta maanviljelyksen ja sen aiheuttaman kulttuurisen muutoksen myötä. Naiset kutistuivat, koska heille annettiin miehiä huonompaa ravintoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutoinkin sukupuolten keskinäinen kokoero on metsästäjä-keräilijöillä ollut selkeästi nykyistä pienempi. Sukupuolet ovat olleet keskenään hyvin samankokoisia, Nykyinen ero alkoi syntyä vasta maanviljelyksen ja sen aiheuttaman kulttuurisen muutoksen myötä. Naiset kutistuivat, koska heille annettiin miehiä huonompaa ravintoa.
Metsästäjä-keräilijöiden aikaan naiset olivat aivan yhtälailla mukana metsästämässä riistaa. Eivät he tarvineet mitään erityistä miehistä suojelua.
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa vaan, että tutkimusten mukaan naiset ja miehet olivat tuolloin yhtä pitkiä.
People in the Mesolithic period were shorter than today. A woman’s average height was 154 cm and a man’s 166 cm.
(approximately from 10,000 BCE to 8,000 BCE)
https://en.natmus.dk/historical-knowledge/denmark/prehistoric-period-until-1050-ad/the-mesolithic-period/the-man-from-korsoer-nor/what-did-stone-age-people-look-like/
Kivikauden pituuserot olivat pienempiä, mutta silti huomattavia.- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
People in the Mesolithic period were shorter than today. A woman’s average height was 154 cm and a man’s 166 cm.
https://en.natmus.dk/historical-knowledge/denmark/prehistoric-period-until-1050-ad/the-mesolithic-period/the-man-from-korsoer-nor/what-did-stone-age-people-look-like/
Kivikauden pituuserot olivat pienempiä, mutta silti huomattavia.mikset laittanut ihan suomenkielistä lähdettä, kun niitäkin riittää? Kivikauden ihmiset olivat hyvin pitkälti nykyihmisen kokoisia ja ihmisen koko kaikkineen romahti maanviljelyyn siirryttäessä. Erityisen paljon kasvoi kuitenkin nimenomaan sukupuolten välinen kokoero. Naiset ovat olleet täysiverisiä metsästäjiä, siinä missä miehetkin. Eivät he ole erityistä suojelua kaivanneet. :)
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Kivikauden pituuserot olivat pienempiä, mutta silti huomattavia.Nykyihmisen keskipituus oli jääkauden lopulla 177 senttiä ja tuon pystyt tarkistamaan ihan kotimaisellakin.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Kivikauden pituuserot olivat pienempiä, mutta silti huomattavia.Sukupuolten keskinäinen pituusero on ollut keskimäärin 10 senttiä, mutta se ei aiheuta sen kummempaa suojeluntarvetta. Se ei aiheuta sen kummempaa suojeluntarvetta, kuin vaikkapa leijonalaumassa. Leijonauroksen suurta suojelusta tarvitsevat sen omat pennut, eivät naaraat.
Anonyymi kirjoitti:
Metsästäjä-keräilijöiden aikaan naiset olivat aivan yhtälailla mukana metsästämässä riistaa. Eivät he tarvineet mitään erityistä miehistä suojelua.
Eräässä dokumentissa tosiaan esitettiin näkemys siitä , että naisille olisi annettu vähemmän ravintoa ja heidän kasvu olisi muuttunut.
Kumma että hetkellinen ravinnonpuute muinaisina aikoina vaikuttaa yhä.
Naiset ovat yhä lyhyempiä kuin miehet.
En ihan heti keksi selitystä siihen, miten lyhytkasvuisuus periytyisi vuosituhansien ajan.Anonyymi kirjoitti:
Nykyihmisen keskipituus oli jääkauden lopulla 177 senttiä ja tuon pystyt tarkistamaan ihan kotimaisellakin.
Käytän aina englantia kun haen netistä tietoa. Hakutulos on informaatioltaan rikkaampi kuin suomen kielellä tehty haku. Tässä tapauksessa englanti oli vielä niin helppoa, että kaikki sen ymmärsi.
Anonyymi kirjoitti:
Sukupuolten keskinäinen pituusero on ollut keskimäärin 10 senttiä, mutta se ei aiheuta sen kummempaa suojeluntarvetta. Se ei aiheuta sen kummempaa suojeluntarvetta, kuin vaikkapa leijonalaumassa. Leijonauroksen suurta suojelusta tarvitsevat sen omat pennut, eivät naaraat.
Tuhat vuotta sitten viikinkien kulttuurissa suurikokoinen soturi oli parempi taistelija ja suojeluspotentiaaliltaan haluttu.
Ihmisen historia on lyhyt ja väkivaltainen. Aika outoa, jos nainen ei huomaisi kookkaan miehen etuja.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikset laittanut ihan suomenkielistä lähdettä, kun niitäkin riittää? Kivikauden ihmiset olivat hyvin pitkälti nykyihmisen kokoisia ja ihmisen koko kaikkineen romahti maanviljelyyn siirryttäessä. Erityisen paljon kasvoi kuitenkin nimenomaan sukupuolten välinen kokoero. Naiset ovat olleet täysiverisiä metsästäjiä, siinä missä miehetkin. Eivät he ole erityistä suojelua kaivanneet. :)
Naiset eivät olleet mitään metsästäjiä, eivät ole sitä missään villi-ihmisten kulttuureissa nykyäänkään.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Eräässä dokumentissa tosiaan esitettiin näkemys siitä , että naisille olisi annettu vähemmän ravintoa ja heidän kasvu olisi muuttunut.
Kumma että hetkellinen ravinnonpuute muinaisina aikoina vaikuttaa yhä.
Naiset ovat yhä lyhyempiä kuin miehet.
En ihan heti keksi selitystä siihen, miten lyhytkasvuisuus periytyisi vuosituhansien ajan.He, jotka vaatisivat enemmäm ravintoa kyetäkseen jatkamaan sukuaan tietysti ovat karsiutuneet pois. Ravitsemustaso vaikuttaa lisääntymiseen.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Käytän aina englantia kun haen netistä tietoa. Hakutulos on informaatioltaan rikkaampi kuin suomen kielellä tehty haku. Tässä tapauksessa englanti oli vielä niin helppoa, että kaikki sen ymmärsi.
Paitsi, että niitäkin lähteitä löytyii huomattavasti parempia.
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Tuhat vuotta sitten viikinkien kulttuurissa suurikokoinen soturi oli parempi taistelija ja suojeluspotentiaaliltaan haluttu.
Ihmisen historia on lyhyt ja väkivaltainen. Aika outoa, jos nainen ei huomaisi kookkaan miehen etuja.Paitsi että viikingeilläkin sotureissa oli myös naisia.
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että viikingeilläkin sotureissa oli myös naisia.
Vähemmistönä, sen ei pitäisi vaikuttaa koko kuvaan.
Mutta mulla alkaa olemaan tieteellisiin tutkimuksiin perustuvat argumentit lopussa, joten heitän tähän vielä yhden empiirisen havainnon. 😃
Itse olen pitkä ja kun vaimolta kysyin, mikä siinä pituudessa kiehtoo, hän sanoi haluavansa minun geenit tulevalle jälkikasvulle. Mutta toisella sijalla oli se, että tuon turvallisuuden tunnetta kun kuljemme tuolla maailmalla. Hän on 160 cm pitkä.Anonyymi kirjoitti:
He, jotka vaatisivat enemmäm ravintoa kyetäkseen jatkamaan sukuaan tietysti ovat karsiutuneet pois. Ravitsemustaso vaikuttaa lisääntymiseen.
Karsiva evoluutio on hidas, mutta voihan pituus olla poikkeuksellisen herkkä evoluutiselle harppaukselle.
Tuo nääntymisteoria pohjautui paikallisiin luulöytöihin. Otanta on aika pieni, jos ajatellaan tuon ajan populaation levinneisyyttä..
Mielenkiintoinen aihe, siihen voisi joskus paneutua paremmalla ajalla. :)Gattino kirjoitti:
Karsiva evoluutio on hidas, mutta voihan pituus olla poikkeuksellisen herkkä evoluutiselle harppaukselle.
Tuo nääntymisteoria pohjautui paikallisiin luulöytöihin. Otanta on aika pieni, jos ajatellaan tuon ajan populaation levinneisyyttä..
Mielenkiintoinen aihe, siihen voisi joskus paneutua paremmalla ajalla. :)*evolutiiviselle harppaukselle
- Anonyymi
Gattino kirjoitti:
Uskoisin että kivikautinen nainen arvosti oman yhteisön pitkää miestä juuri sen vahvan suojelevan panoksen vuoksi. Tietysti nykynainen tietää naisten asiat minua paremmin, vaikka se toinen nainen olisi elänyt 40 000 vuotta sitten. :PHmm.. Ihminenhän on voimiltaan ja nopeudeltaan hyvin heikko. Simpassikin on paljon vahvempi.
Jos seksuaalivalinta perustuisi lauman suojeluun, ihminen olisi nykyistä huomattavasti fyysisesti vahvempi.
Luultavasti miesten ( naisiin verrattuna) pidempi ja lihaksikkaampi olemus johtuu miesten keskinäisestä kilpailusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei ihmisten lähimmät sukulaiset simpanssitkaan naaraita mitenkään "suojele". Laumaansa kyllä.
- Anonyymi
Kyllä tahtoo monikin nainen. Yleensä tuo on isompi ongelma miehelle itselleen. Mä en pidä pitkistä miehistä. Oma pituuteni ei ole kun 165 senttiä, mutta miehet itse tekevät siitä ongelman. ei saisi mm. käyttää korkokenkiä, jos olen niiden kanssa miestä pidempi. Miksi teillä miehillä on niin jumalattomat kompleksit pituudestanne?
- Anonyymi
Ei nyt komplessia mutta olis se kiva olla sen pituinen että naiselle nautintoa pystyis antamaan eli sen pituinen et naiselle pystyy antamaan tosi ihanaa ja tyydyttämään naisen eli se olis kiva juttu se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt komplessia mutta olis se kiva olla sen pituinen että naiselle nautintoa pystyis antamaan eli sen pituinen et naiselle pystyy antamaan tosi ihanaa ja tyydyttämään naisen eli se olis kiva juttu se
Ja mitenhän se koko kropan pituuteen liittyy?
- Anonyymi
Tuttu tunne. Mäkään en pidä pitkistä miehistä. Itseni kanssa suht saman pituinen mies olisi mukava, vaan sitten tosin törmään jatkuvasti noihin miesten pituuskomplekseihin. Mulle on mm. pari kertaa valitettu, kun olen tullut treffeille korkokengissä ja ollutkin sitten miestä "pidempi". Yksi mies myös kyseli jo etukäteen, että millaisia korkoja yleensä käytän ja totesi sitten, että meillä on tarpeeksi pituuseroa. Saisin kuulemma käyttää kymmensenttisiä korkoja ja hän olisi edelleen minua sentin pidempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se haluaa paneutua naiseen kantapäitä myöten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu tunne. Mäkään en pidä pitkistä miehistä. Itseni kanssa suht saman pituinen mies olisi mukava, vaan sitten tosin törmään jatkuvasti noihin miesten pituuskomplekseihin. Mulle on mm. pari kertaa valitettu, kun olen tullut treffeille korkokengissä ja ollutkin sitten miestä "pidempi". Yksi mies myös kyseli jo etukäteen, että millaisia korkoja yleensä käytän ja totesi sitten, että meillä on tarpeeksi pituuseroa. Saisin kuulemma käyttää kymmensenttisiä korkoja ja hän olisi edelleen minua sentin pidempi.
Mä pidän pitkistä miehistä. Aina pitänyt. Oma pituus 157 cm. Pitkän miehen rintakehä osuu minulle sopivalle kohdalle. On lämmin olo kun voi painaa korvan suoraan sydämen kohdalle ja se kuuluu siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä liittyy naisethan haluaa isoa poikaa kyllä jokainen mies haluaisi olla niin pitkä et pystyis antamaan naiselleen jotain taivaallisen ihanaa mut köyhät miehet ei pysty sitä koskaan antamaan eikä rakkautta aitoa ei ole kivaa olla köyhääkin köyhempi ätmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä liittyy naisethan haluaa isoa poikaa kyllä jokainen mies haluaisi olla niin pitkä et pystyis antamaan naiselleen jotain taivaallisen ihanaa mut köyhät miehet ei pysty sitä koskaan antamaan eikä rakkautta aitoa ei ole kivaa olla köyhääkin köyhempi ätmi
Olen nainen, en halua = naiset yleisesti eivät halua MOT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pidän pitkistä miehistä. Aina pitänyt. Oma pituus 157 cm. Pitkän miehen rintakehä osuu minulle sopivalle kohdalle. On lämmin olo kun voi painaa korvan suoraan sydämen kohdalle ja se kuuluu siitä.
Ja miten tuo minuun liittyy? Ei kukaan kiellä sua tykkäämästä. Mä en silti tykkää. Haluan miehen kasvojen olevan suht samalla tasolla omieni kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten pituus ja varakkuus liittyvät yhteen? Varakkaimmat itse tuntemani miehet ovat varsin lyhyitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten tuo minuun liittyy? Ei kukaan kiellä sua tykkäämästä. Mä en silti tykkää. Haluan miehen kasvojen olevan suht samalla tasolla omieni kanssa.
Pitääkö kaiken liittyä sinuun? Sehän liittyi minuun :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi ihmeessä sä itse tulit tyrkyttämään omia tykkäämisiäsi minulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit ihan hyvin voinut vastata tuon aloittajalle ja kertoa omista tykkäämisistäsi ja miksi tykkään aloittajalle. Ei sun niitä minulle tarvitse tyrkyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkö täällä olet :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit ihan hyvin voinut vastata tuon aloittajalle ja kertoa omista tykkäämisistäsi ja miksi tykkään aloittajalle. Ei sun niitä minulle tarvitse tyrkyttää.
Hän lukee sen siitä :)
Muutenkin kerron, että katselin tänään ihania miehiä.
No, eri pituisia :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö naru p…ssäsi jumiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkö täällä olet :)
No mullehan sinä vastasi, eli kyllä siinä kohtaa olen yksin. Minä puhuin itsestäni ja omista tykkäämisistäni. Se asia kyllä on nimenomaan minusta. Jos aloittajalle halusi asiasta kertoa, niin vastaa ihmeessä sitten hänelle. Jos vastaat minulle, niin keskustele sitten kanssani äläkä vain tyrkytä omia tykkäämisiäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mullehan sinä vastasi, eli kyllä siinä kohtaa olen yksin. Minä puhuin itsestäni ja omista tykkäämisistäni. Se asia kyllä on nimenomaan minusta. Jos aloittajalle halusi asiasta kertoa, niin vastaa ihmeessä sitten hänelle. Jos vastaat minulle, niin keskustele sitten kanssani äläkä vain tyrkytä omia tykkäämisiäsi.
Kerron jatkossa kaikki aloittajalle sanomani asiat sinun kauttasi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on niin tyypillistä tälle palstalle. Aina heti jonkun pitää tulla tuputtamaan miten "kyllä mä vaan tykkään", eikä yritystäkään keskustella asiasta. Mä siis kerroin tuossa edellä, etten pidä pitkistä miehistä. Varsin sama syy mullakin. Haluan miehen kasvojen olevan samalla tasalla. Isolla pituuserolla kaikki on musta pirun hankalaa - jopa kädestä pitäminen. Inhoan olla miehelle "kainalosauvan" korkuinen. Sekin on kerran kokeiltu ja oli epämukavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostin tänään myös sipulit. Ei siinä ollut lyhyttä eikä pitkää miestä. Sipulinvarret olivat mediumpitkät. Hyvin hyvä laatuista tavaraa muhevassa mullassa. Ei näkynyt myyriä. Kasvimaa ja muu kasvupenkki voivat erinomaisesti. Minulla oli 38 kokoa olevat kumisaappaat jalassa. Pitihän ne vesiletkulla lopuksi pestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään myös punajuurista. Ne vois keittää ja sitten purkittaa. Tosi hyvää talvella muussin kanssa. Ja jauhelihakastikkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerron jatkossa kaikki aloittajalle sanomani asiat sinun kauttasi. :)
Saathan sä olle kuspiä, jos kerta tykkäät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltäs sä nyt niin kuin omasta mielestäs vaikutat? Miten sulla taas homma meni? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait minusta juuri kaverin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on niin tyypillistä tälle palstalle. Aina heti jonkun pitää tulla tuputtamaan miten "kyllä mä vaan tykkään", eikä yritystäkään keskustella asiasta. Mä siis kerroin tuossa edellä, etten pidä pitkistä miehistä. Varsin sama syy mullakin. Haluan miehen kasvojen olevan samalla tasalla. Isolla pituuserolla kaikki on musta pirun hankalaa - jopa kädestä pitäminen. Inhoan olla miehelle "kainalosauvan" korkuinen. Sekin on kerran kokeiltu ja oli epämukavaa.
Siis mä tykkään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltäs sä nyt niin kuin omasta mielestäs vaikutat? Miten sulla taas homma meni? :)
Erinomaisen hyvin. Mä en tullut kenellekään vastaajalle tyrkyttämään omia tykkäämisiäni. Kerroin aloittajalle, joka asioita kysyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kirjoittaja siinä olet itse lyhyt pieni mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä kirjoittaja siinä olet itse lyhyt pieni mies.
Usko sinä niin. Minä tiedän toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko sinä niin. Minä tiedän toisin.
Lisäksi vielä paksu :)
Rillitkin on :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erinomaisen hyvin. Mä en tullut kenellekään vastaajalle tyrkyttämään omia tykkäämisiäni. Kerroin aloittajalle, joka asioita kysyi.
Mä pidän myös ranskanperunoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä pidän pitkistä miehistä. Toivottavasti aloittaja huomaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi vielä paksu :)
Rillitkin on :)Kaikki arvaukset tähän mennessä väärin. Ei kannata tällä viikolla lotota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä saat muru olla mies :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki arvaukset tähän mennessä väärin. Ei kannata tällä viikolla lotota.
Naurua. Kuuluppi ei taaskaan riitä 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurua. Kuuluppi ei taaskaan riitä 😂😂
Luppi! 😂🤣😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä saat muru olla mies :)
Saan tietysti. Saan mä varmasti olla vaikka sarvikuono, jos haluan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä mittaan sopivan mitan miehen leuasta. Jos siihen alle mahtaa, se on ok :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan tietysti. Saan mä varmasti olla vaikka sarvikuono, jos haluan.
Bumdikidiki bum :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bumdikidiki bum :)
Ihanaa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa :)
Pyh! :)
Itekkin tiijät, ettei sikalimppu riipu pituudesta. Kaikki käy, jos kyse tarpeesta :) *röyh hik*
- Anonyymi
En, oikein usko että pituus on jokaisen kriiteri, luulen että lyhyempi mies menee siinä kuin pitempi, kun vaan sattuu sopiva henkilö kohdalle. Entinen vaimoni oli 155cm ja oma pituus 184cm. Eikä meillä liitto kaatunut siihen kun hän oli sen verran lyhyempi. Kyllä ne kun oikeat kemiat kohtaa, niin ei siinä mietitä pituus eroja.
- Anonyymi
Aika harvoin semmoiseen edes törmää.
Minkäs mahtaa, jos isommat miehet on ne jotka kiinnostuu? Ei voi väkisin pienempää miestä ottaa, jos sellainen ei kiinnostu naisesta takaisinpäin. Ei minusta ole lyhyet miehet juuri kiinnostuneet. Isokokoisemmat on ne jotka on kiinnostustaan osoittaneet.
- Anonyymi
Noinhan se usein menee. Kanssani samanpituiset miehet ovat lähes rajastaan olleet kiinnostuneet mua reilusti lyhyemmistä naisista. Ei voi pakottaa, kun miehiä ei kerta kiinnosta.
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan se usein menee. Kanssani samanpituiset miehet ovat lähes rajastaan olleet kiinnostuneet mua reilusti lyhyemmistä naisista. Ei voi pakottaa, kun miehiä ei kerta kiinnosta.
Näinpä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Miehet, jotka tykkäävät pitkistä naisista, tykkäävät ihan oikeasti pitkistä. Pitkistä tyyliin vähintään 175 senttiä ja mä olen kaukana siitä. Ne miehet, jotka taas eivät tykkää erityisesti juuri pitkistä naisista, taas haluavat yleensä edes hieman itseään lyhyemmän naisen. Ei sille mitään mahda, että kanssani samanpituiset eivät ikinä minusta kiinnostu, ei vaikka kuinka yrittäisin olla kiinnostava. Kun ei niin ei.
- Anonyymi
155 cm nainen antoi minulle pakit olen 167 cm Se sanoi että haluaa 180 cm miehen.
- Anonyymi
Olinko se minä? :)
Kyllä jotkut naiset tahtoo ison goljatin naisenkin, ei kelpaa lyhyet naiset. Että kait se on kiinni ihmisen mieltymyksistä.
No mä olen jo itsessäni niin lyhyt, että minua lyhyempiä ei juurikaan ole. Olen tavannut elämäni aikana vain kolme minua lyhyempää ihmistä joista vain yksi oli mies.
- Anonyymi
Mun kaksi viimeistä seurustelukumppania on olleet mua lyhyempiä; muutamia senttejä. Eikä oo haitannut. Kerran taisi toinen lohkaista jotain että mähän oon ihan kääpiö, kun näki mun syysnilkkurit, joissa oli korkeat korot.
Mut eihän 175 senttistä miestä voi kääpiöksi sanoa =)) - Anonyymi
Olen katsellut useampaakin ristiveristä tai tummatukkaista itseäni vain vähän pidempää miestä ja he kiinnostavat. Iän tuoma charmikkuus on seksikästä!
- Anonyymi
Miksei miehet halua seurustella itseään pidempien naisten kanssa?
- Anonyymi
Mikseivät miehet halua seurustella itseään pitemmän naisen kanssa? Olen 173cm pitkä , jonkun mukaan pitkä naiseksi, toisten mukaan en niinkään, mutta joka tapauksessa en ainakaan ole pienikokoinen nainen ja minun on annettu ymmärtää, että naisena olisi hyvä olla pieni ja siro. Minua ei ole koskaan lähestynyt minua lyhyempi mies. Minulle on todettu miesten taholta hieman taivastellen, että olenpas pitkä nainen ja vielä korkkarit jalassa. Jollei mies kestä minua yli 180cm pitkänä rinnallaan, niin sitten se on niin. Minulle kelpaisi lyhyempikin mies, kunhan minun pituuteni ( 10cm korkkarit) ei olisi hänelle ongelma.
- Anonyymi
Siksi kun se naista lyhyempi mies näyttää oudolta parina, kyllä miehen täytyy olla edes vähän pitempi.
- Anonyymi
Lyhyenä olen aina saanut pakit naisilta. Joudun olee sinkku koko elämäni. Onneksi on rahaa käydä huorissa että saa seksiä.
En ole koskaan tavannut itseäni lyhempää aikuista miestä. Tai no, 2 lyheämpää on ollut lyhytkasvuinen (kääpiö) tai jonkun näköistä luun haurastumiseen liittyvää sairautta poteva.
Miehen pituudella ei ole merkitystä, miut asiat ratkaisee. Aiemmista suhteista löytyy miehiä 20cm pituuserolla.- Anonyymi
Ei pidä uskoa kaikkea.
Säästötoimi takana. Ei tarvitse ostaa keittiöjakkaraa.
- Anonyymi
Tämä on taas niitä kysymyksiä; joita mä en oikeesti ymmärrä!
Kuvitteleeko joku; naisen seurustelevan sen miehen pituuden kanssa.
Mulla on ollut 6 vakavammin otettavaa seurustelusuhdetta, enkä yhdenkään miehen kanssa ole seurustellut hänen pituuttaan ajatellen.
Yhden mielenkiintoisen miehen mielenkiinnon mä taisin menettää, koska minä olin ainakin 5 cm pidempi. Mies oli tuskin 160cm, hiton hauska veikko, mutt huonolla itsetunnolla varustettu... siis pituutensa puolesta.
Valokuvissa mun olisi pitänyt seista hieman alempana... kuten kuvassa, jossa hän seisoi erään talon rappusten ensimmäisellä rapulla ja vieressä pihatasossa seisten.
Siis nimenomaisesti hänen "käskystään".... silloin mä päätin ett tämä sai loppua tähän. Tai ett istu sinä tuohon puutarhatuoliin, minä voin seistä sen takana!
Kyllä ne tapaamiset tuntuivat minusta joskus erittäin kiusallisilta, mä en ole itsekään kookas, joten muutaman sentin pituusero, mun hyväkseni, tuskin kukaan toinen edes olisi kiinnittänyt siihen huomiotaan.
Jos oikein olen asian käsittänyt, on yhä poikamies... ilmeisesti ei ole löytänyt tarpeeksi lyhyttä naisystävää itselleen. Tapasin hänet sattumalta tässä hiljattain, työasioissa, en lähtenyt hänen kanssaan edes kahveille, heidän ns. taukohuoneeseensa... koska MINÄ en ole kutistunut senttiäkään, ja muistan kyllä sen pituuserostamme hänelle kertyneen huolen.
trollikka - Anonyymi
Ny täällä naiset yrittää ettei pituudella ole mitään väliä, mutta totuus on toinen, jos nainen kohtaa 10 - 20 cm lyhyemmän miehen, tuskin suurin osa naisista edes lähtee tutustumaan.
t nainen- Anonyymi
Täytyy todeta, että sellainen mies on jo todella lyhyt, joka on minua 20 senttiä lyhyempi. Sellaisiin ei juuri koskaan törmää.
- Anonyymi
Oikeassa olet.
Minä itse olen ystäviäni pidempi , pituuteni 188cm ja kun baarissa ollaan ystävien kanssa niin kumma kyllä minun luokseni ne naiset tulevat juttelemaan.
Heitänkin joskus huumoria asialla kun olemme menossa johonkin baariin ja ovelta näemme, että siellä ei ole kuin pari naista tiskillä.
Kaverit heti, että lähdetään mutta minä vastaan, että mulle riittää yksikin. - Anonyymi
Tuo on ihan totta, todella monelle naiselle miehen pituudella on väliä. Monet ystävistäni ovat suoraan sanoneet, etteivät kelpuuta muuta kuin yli 180cm miehen. Kuulemma saa heidät tuntemaan itsensä naisiksi, kun voi pienempänä käpertyä turvallisen miehen kainaloon (aivan kuin miehen pituus määrittelisi sen, miten turvallinen mies on).
Itse melko pitkänä naisena olen kokenut pituussyrjintää toiseen suuntaan eli olen monesti tuntenut olevani liian pitkä naiseksi, mutta koska en asialle mitään voi ja miehiä on silti riittänyt, en ole tuosta sen suurempaa murhetta ottanut.
- Anonyymi
Evolutio tämänkin asian määrää.
Miten pieni mies voi puolustaa perhettään?????????
Nainen ei tunne olevansa turvassa,,siitä on kysymys. - Anonyymi
Pitää olla rikas että 160 cm mies kelpaisi naisille. Muuten ei naisia kiinnosta.
- Anonyymi
Uskon, että harvaa kiinnostaa.
Mutta mites kelpaisiko lyhyelle 140-150 cm naiselle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että harvaa kiinnostaa.
Mutta mites kelpaisiko lyhyelle 140-150 cm naiselle?Tuollainen pätkäpari saa myös pätkiä lapsia. Jos edes toinen olisi keskipituinen, niin mahdollisuudet nousee heti.
- Anonyymi
Geeneissä on se että nainen kuitenkin tykkää katsoa ylöspäin. Olla miehen vallassa ja suojeluksessa. Ainakin minä,jos en tuota koe ,mies jää samantein. Jotenkin miehen valta ja suojelus kiihottaa.🌟
- Anonyymi
Miltä sinua pitää nyky-yhteiskunnassa suojella? En siis kysy ilkeilläkseni, mutta kiinnostaa, että mitä tuo suojelus käytännössä tarkoittaa vai onko se vain sitä turvallisuudentunnetta?
- Anonyymi
Täysin käsittämätön on tuo ajatus mullekin. En muista, että yksikään ystävä tai kaverikaan olisi koskaan tuollaisia puhunut.
En mä tarvitse suojelua yhtään miltään. Ja siis jos rehellisiä ollaan, niin maailma on yleisesti miehelle vaarallisempi paikka kuin naiselle. Tietysti on kiva, jos toinen olisi valmis puolustamaan, mutta toisaalta mä olen itsekin kyllä kilpenä toisen edessä, jos hän sitä joskus tarvitsee. Useammin sitä kuitenkin tarvitsee toista vierelle seisomaan, kuin puolustajaksi. - Anonyymi
Se nyt on miehen osa.Suojella perhettä,kaikelta vieraalta kuten ,luonnonkatstrofeilta,maailman tuhoutumiselta.,ufoilta jne.😚 Kaikkien näiden edessä uhrautuen. Jos ja kuin monet miehet pakenee itse kuin raketti tällaisien vastoinkäymisien kohdatessa niin ,kuka evoluution mukaan tuollaista pelkuria lasten isäksi tahtoo?vastaus: EI KUKAAN.
- Anonyymi
Pätkämiehen provo.
- Anonyymi
Tottakai pitkä mies on pelottavampi kuin kääpiö?
- Anonyymi
Ei pätkä mies suojele esim. Putinilta
- Anonyymi
Kyllä haluan jos mies tummatukkainen, tai vähintään ristiverinen ja ei kovin montaa vuotta nuorempi. Ristiverinen taisi olla eräs, jonka kanssa katsoimme toisiamme kasvoihin ja silmiin ohi mennessämme muutama viikko sitten. Ihastuin häneen heti ja oli ensimmäinen kerta kun näin hänet.
- Anonyymi
Lyhyt nainen kelpaa miehille mutta lyhyt mies ei naisille kelpaa. . Mikä on lyhyt nainen aikuinen nainen 150 cm voi olla niin kyllä kelpaa miehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058737
- 936700
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636469Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345241Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634437- 553491
- 503355
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886