https://tekniikanmaailma.fi/epaonninen-espanjan-reissu-italialaismies-palasi-kotiin-apinarokon-koronaviruksen-ja-hivn-kanssa/?shared=1254300-71d9cf94-500
olisko hyvä säästää energiaa ja koneet pidetään maassa pari vuotta?
Muuten LKS täynnä sairaita?
Matkailu avartaa kovasti sano
3
50
Vastaukset
- Anonyymi
onko massimo pizzan tekijä apinarokossa hy helevetti
- Anonyymi
khyllää apinrokkoo pizzerioissa al rovaniemi
- Anonyymi
Kansainvälinen lääketieteen lehti Journal of Infection julkaisi vastikään tutkimuksen 36-vuotiaasta italialaismiehestä, jolla todettiin lomamatkalta palattuaan samanaikaisesti kolme eri virustautia.
Raportin mukaan mies sai Espanjasta palattuaan flunssan kaltaisia oireita ja hakeutui heinäkuun 2. päivänä koronatestiin, joka oli positiivinen.
Koronatestin jälkeisinä päivinä miehelle alkoi ilmestyä myös ihottumaa ja haavaumia, jolloin tämä päätti hakeutua sairaalahoitoon.
Sairaalassa miehellä todettiin koronan lisäksi myös apinarokko- ja HIV-tartunnat.
Ensimmäinen maailmassa
Kyseessä on tutkijoiden mukaan ensimmäinen kerta, kun henkilöllä todetaan kaikki kolme virusta samanaikaisesti.
Apinarokko ja korona ovat oireiltaan samankaltaiset, minkä vuoksi oikean diagnoosin selvittäminen voi tutkimuksen mukaan olla päällekkäisissä tartunnoissa haasteellista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758