Tervola kiittää

Anonyymi

Olkaa hyvä Ylitorniolaiset ,me pääsimme polttoaine ja puu varkaista eroon, kiitos kun otitte vastaan !

46

5336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ne vie kaiken muunkin mitä irti saa

      • Anonyymi

        Onko tänne muuttanu ämpäripäitä vai mistä on kysymys?


    • Anonyymi

      Puskaradiossa mainosti yksi ämpäripää ainakin muuttavansa tännepäin vissiinpäs mellakoskelle

    • Anonyymi

      Eikö tämä sama pariskunta jäänyt rysänpäältä kiinni poliisille takapenkillä varastetut polttoaineet

    • Anonyymi

      Pitäkää ovet lukossa ja kamerat valvomaan ,lähtee heinäpaalit, polttopuut autotalleista kaikki irtoava mönkijän ja kelkkojenki tankit tyhjenetään pitäkää hyvänänne leuhkat ylitorniolaiset kunnon sakin saatta sinne

    • Anonyymi

      ketäs non.

    • Anonyymi

      Minne ne muutti lähen tarjoamaan tervetuliaiskahvet

    • Anonyymi

      Kuka ne tuommoset järvikylälle ylheensä asuttaa? Mellakosken sauna-maisteri ei kukhaan muu

      • Anonyymi

        Totta turiset =D


      • Anonyymi

        Sauna-maisterikin menis siinä hyvin mukana kun on jo vanhastaan tuttu "tavara" mukana =)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sauna-maisterikin menis siinä hyvin mukana kun on jo vanhastaan tuttu "tavara" mukana =)

        Taitaa se kapustan fröökynälle olla tutumpi keppi !on osannut kätkättien paikan ainakin laittaa totuttuun kuosiin eli räjäyttää


    • Anonyymi

      tarkoittaako että varas rosvoaa vain asuinkunnassa mutta ei mene rosvoamaan muualle ja toiseksi näitä on joka paikassa

      • Anonyymi

        Tosi on niitä on joka paikassa.


    • Anonyymi

      Onko sosiaalitapauksia

    • Anonyymi

      Sossupummeja ja paljon muuta.... ukko ottaa rötöstelyistä syyt niskoilleen ja istuu linnassa akka hoitelee taloutta ja rosvoaa hevoselleen heiniä ihmisten pelloilla olevista heinäpaaleista. Että olkaa todellakin hyvä uusista asukkaista ja tarjoilkaa kahveja yms saatatte saada vierailijoita ihan mihin vaan vuorokauden aikaan ja vaikka ette olisi edes kotona t:Paakkola

    • Anonyymi

      Aukeaako jalat ku ukko lusimsssa

      • Anonyymi

        Kyllä jo housuissa pullotus aloko vois olla kohteliasta viä muutama heinäpaali mennessä.


    • Anonyymi

      kyllä täällä on jo koko kylä täynnä hunsvotteja vaikka ei näy välttämättä päälle päin

    • Anonyymi

      tervetuloa

    • Anonyymi

      On löytänyt kaltaisensa ystävättären , samassa talossa asunut ja asuu nyt Kapustassa

      • Anonyymi

        Jaa kapustassa, no se on heinän saantiki taattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa kapustassa, no se on heinän saantiki taattu.

        Jos ne vierailee samoilla pelloilla ja vievät heiniä ja puita kapustasta


    • Anonyymi

      Joko ne sai peräkärryn vuokrattua...joku myyny toisten heinää,hah hei niile hae sieltä mutta maksa ensin

    • Anonyymi

      rosvo sinne tai tänne,näitä joka paikka täynnä,tietysti jos joutuu rosvon kohteeksi on eriasia,en sitä sano

    • Anonyymi

      Oletta tet surkeata sakia. Tunnettako ees ihmisiä ja täälä haukutta. Liittyykö lapsiaki tähän juthun. Ei ole kaunista. Rikoksia tutkii virkavalta.

      • Anonyymi

        Tai ylitornion salapolliisi /puskapolliisi kunnan oma rikosten selvittäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ylitornion salapolliisi /puskapolliisi kunnan oma rikosten selvittäjä

        se kans puuttuu joka asiaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ylitornion salapolliisi /puskapolliisi kunnan oma rikosten selvittäjä

        Ja kyttää ihmisiä eiköhän tälläkin olisi omat asiat tärkeintä hoitaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyttää ihmisiä eiköhän tälläkin olisi omat asiat tärkeintä hoitaa

        Kylläpä on kaksi samanlaista ihmistä lähekkäin mellakosken peruilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ylitornion salapolliisi /puskapolliisi kunnan oma rikosten selvittäjä

        Se salapoliisi etsivä saattaa kyllä itekkin käydä vähä lainaamassa luvattomasti puita ja heinää ja polttoaineita ja syyttää muita ja nyt voi syytellä kun tämmöistä mainetta kantava asukki saapui lähimaille . on helppoa viritellä kaiket teot heidän niskaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyttää ihmisiä eiköhän tälläkin olisi omat asiat tärkeintä hoitaa

        Vai, että kyttään😂😂😂 kyllä mulla on muutaki tekemistä kuin kytätä muitten tekemisiä! Tuossa polttopuuhommassa oli nyt kyse minun naapurista! Ja kun naapuri kysyy apua niin miehän autan. Ei näillä nurkilla tartte rosvojen juhlia. Ja katoppa sinne peiliin.. Ei ole ylitorniolla eikä tervolassa montaa ihmistä joiden asioihin sinä et ole puuttunu.. Varsinki jos niillä on sattunu olemaan elukoita.. Aittamassa sinun tehtailemana minäkin sain usemman kerran valvontaeläinlääkärin käymään.. Turhaan. Mutta mullehan vain oli hyvä, että tarkistivat kaiken olevan kunnossa👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai, että kyttään😂😂😂 kyllä mulla on muutaki tekemistä kuin kytätä muitten tekemisiä! Tuossa polttopuuhommassa oli nyt kyse minun naapurista! Ja kun naapuri kysyy apua niin miehän autan. Ei näillä nurkilla tartte rosvojen juhlia. Ja katoppa sinne peiliin.. Ei ole ylitorniolla eikä tervolassa montaa ihmistä joiden asioihin sinä et ole puuttunu.. Varsinki jos niillä on sattunu olemaan elukoita.. Aittamassa sinun tehtailemana minäkin sain usemman kerran valvontaeläinlääkärin käymään.. Turhaan. Mutta mullehan vain oli hyvä, että tarkistivat kaiken olevan kunnossa👍

        Autonromuja ja pa...aa piha täynä ei siihen tarvitte ulkokyläläisiä sinun pihhaa kyttäähmään kyllä met näemä tästä läheltäki että visto kartano heti ku sie siihen siirryit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autonromuja ja pa...aa piha täynä ei siihen tarvitte ulkokyläläisiä sinun pihhaa kyttäähmään kyllä met näemä tästä läheltäki että visto kartano heti ku sie siihen siirryit.

        Ja arvatenki, kuka kirjottanu🤣🤣 käykö kateeksi? Kyllä mie olen näemmä niin huippusuosittu, että minun hommia kyllä seurataan. On se kyllä mukava olla joidenki idoli ja ihailun kohde👍 eihän minun asiat muutoin noin kovasti kiinnostaisi. Pitäskö perustaa ihan fani sivusto? Kyllä täällä monella muulla on ryöttäsemmät pihat ko mulla.. Ja vain minun piha huomioidaan.. Sehän kertoo jo paljon🤣 joten kiitos että olen huomiosi keskipisteenä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyttää ihmisiä eiköhän tälläkin olisi omat asiat tärkeintä hoitaa

        Osse se hienohelma joka ei navethaan astu ja kulkisi mielumin MISSIKISOISSA.


    • Anonyymi

      Taas oli kaonu heinäpaalia vaikka olin pianon päälekkäin

      • Anonyymi

        Missä se piano oli, sehän on raskaski, heinäpaalien pääläkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se piano oli, sehän on raskaski, heinäpaalien pääläkö.

        Oliko oikeesti pianoki viety, kyllä on härskiä hommaa.


    • Anonyymi

      Ketä nämä on? Tietää varoa

      • Anonyymi

        Ketä nämä on,,,,,,,, ketä nämä on,,,,,,, KEITÄ NÄMÄ OVAT..


    • Anonyymi

      Ne on tulevia kepuleita nyt vielä opintiellä

    • Anonyymi

      Oliko sini...vai punamusta siinäpä vaihtoehdot ,,veikkaan rosvojako molemmat kapustan Benjamin peräreikä

    • Anonyymi

      Alas on vajonnut

      • Anonyymi

        Ketä on vajonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä on vajonnut.

        Olisko se siinä tengeliö. Vai mikä se paikka oli


    • Anonyymi

      Noli muuten sitte minun maksamat halot

    • Anonyymi

      Vastapainoksi tet tervolalaiset saitte klemmarin riehumaan teidän nurkille pois meiltä !!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe