Mitkä on huonoimmat bändit

Anonyymi

Joista et tykkää etkä kuuntele mutta kaverisi kuuntelee?

47

59

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sunrise Avenue. Ystävä diggaa, minä en.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos kuuntelee muuta kuin mä, ei oo mun kaveri. Tämän suhteen olen tarkka.

      • Anonyymi

        Älykkyys voi syntyä ennen kaupallisuutta ja usein noin on.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älykkyys voi syntyä ennen kaupallisuutta ja usein noin on.

        AV

        Alat kuulostaa Geniolta.


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Älykkö? :D

        Camoon..

        En tiedä tapausta , tiedän vain älykkyyden joka palstalle on jäänyt.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tapausta , tiedän vain älykkyyden joka palstalle on jäänyt.

        AV

        Irto mallia. Joo, jos olisi älykkö ei tarttisi kehua itseään niin kovasti. Älykköjen ei tartte, kun muut kehuu.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Irto mallia. Joo, jos olisi älykkö ei tarttisi kehua itseään niin kovasti. Älykköjen ei tartte, kun muut kehuu.

        Tai analysoi ja on joskus ihan hiljaa.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai analysoi ja on joskus ihan hiljaa.

        AV

        Sitä voi tehdä koska vaan, ei vaadi päiväkausia.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sitä voi tehdä koska vaan, ei vaadi päiväkausia.

        Joillekin se tuntuu olevan jo täysi mahdottomuus, kun olisivat jo rakentaneet ympärilleen se linnan josta olisivat osin haaveilleet. Pelastuksena palsta josta saa joskus jotain sellaista palautetta josta olisi itselleen jotain hyötyä, muodossa joka ei loukkaisi?
        Elämä on valintoja, eikä yksikään ihminen ole oikea taho toista tuomitsemaan, meni miten meni. Tuon kun vain ymmärtäisivät kaikki omassa upeassa muodossaan:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joillekin se tuntuu olevan jo täysi mahdottomuus, kun olisivat jo rakentaneet ympärilleen se linnan josta olisivat osin haaveilleet. Pelastuksena palsta josta saa joskus jotain sellaista palautetta josta olisi itselleen jotain hyötyä, muodossa joka ei loukkaisi?
        Elämä on valintoja, eikä yksikään ihminen ole oikea taho toista tuomitsemaan, meni miten meni. Tuon kun vain ymmärtäisivät kaikki omassa upeassa muodossaan:)

        AV

        Yym, kaikilla on oma kuplansa mistä katsottuna toisen kupla on tai voi olla omituinen. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Sitä voi tehdä koska vaan, ei vaadi päiväkausia.

        Itse teen sitä jatkuvasti oikeassa elämässä, tulen esiin vain kun vastapuolella on tarve ja näen sen selkeästi. Muuten mamma saa häärätä miten haluaa.

        AV


      • Anonyymi


    • Anonyymi

      Huonoin bändi kuinka sen mittaa jaahas .... onko niitä? Radiosta tulee huonoa musiikkia paljon nämä valtavirta bändit on huonoja.

    • Anonyymi

      On niitä paljonkin. Goldplay, ramones, justin bieder, antti tuisku jari sillanpäätä yks nainen kuuntelee alvariinsa.

      • Antti Tuisku on kyllä yöhää. Justin Biiberoo en pysty kuuntelemaan edes alkuun. Kaikki Jvg:t etc. Karseeta.


    • Jos bändin "huonoutta" ei määritellä minun oman musiikkimakuni mukaan, vaan yleisesti sillä, että ei osata soittaa eikä oikein laulaakaan ja niin sävellykset kuin fiiliksetkin ovat silkkaa kuraa, niin ei minulla ole sellaisia kavereita.

    • Anonyymi

      Sukkahousuheavy tuottaa ongelmia kuuntelun suhteen

    • Kaverini arvostaa erästä ruotsalaista laulajaa, mutta en muista nimeä.
      Ei ole Tomas Ledin tai Evert Taube mutta samaan suuntaan.
      Suuttui kun en jaksanut kuunnella.
      Sillä on muutenkin hyvin kapea ja yksinkertainen musiikkikäsitys.

      • Agnetha, Björn, Benny ja Anni-Frida vaihtoivat hehkulampun mutta Tomas ledin.


    • Anonyymi

      Haloo helsinki on niin surkee ja se akka niin feikki kuin olla voi

    • Anonyymi

      Negaus on so teenage imo.
      Kaikki musiikki on kultaa, kohdeyleisö vain vaihtelee. Vaatimaton mielipiteeni.

    • Anonyymi

      Sunrise Avenue ja Nightwish. Itse en ymmärrä niin keskiluokkaista rock-musiikkia.

      • Anonyymi

        Hmm, eikö musiikki ole juuri tälläinen raja-aitoja ylittävä viihdemuoto, ei siis luokkarajoja.
        Eri juttu tietty jos tarkoitit keskitasoista musiikkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, eikö musiikki ole juuri tälläinen raja-aitoja ylittävä viihdemuoto, ei siis luokkarajoja.
        Eri juttu tietty jos tarkoitit keskitasoista musiikkia

        Tarkoitin että tyypillinen keskiluokka kuuntelee tuollaisia yhtyeitä. Niissä soi laminaattilattian ja trampoliinin äänet.


      • Anonyymi

        Nightwish keskiluokkaista rokkia? :) Niin, olen samaa mieltä niiden uusimmista tuotoksista mutta silloin kun Tarja oli mukana oli aika kaukana "keskiluokkaisesta" "rokista"..


    • No jos joku jostain tykkää, anti mennä. En ole niin nipo. Kuuntrlin jopa mökillä se jonkun villieläinbiisinkin...ei kyllä uppoo minuun..

      https://youtu.be/0h6DxYzknJ8

      Joku tuossakin tökkää, etten saa mitään.

      • Anonyymi

        Parodiaa, tarvis vain heittää enemmän sata lasissa sen puolelle, kunnolla överiksi. Jonkun verran sukulaisuutta huomattavissa bloodhound gangiin, eikö vain?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parodiaa, tarvis vain heittää enemmän sata lasissa sen puolelle, kunnolla överiksi. Jonkun verran sukulaisuutta huomattavissa bloodhound gangiin, eikö vain?

        Bloodhoudeilla on menevämpi rytmi tai joku...tässä on jotain tuomari nurmion ja jii karjalaisen marinaa tms. joka ei muhun iske...

        En pääse siis sisätöön biitin takia..

        Ja joku vaan tökkää..tarviis varmaan jotain pakkotoistoa, että pääsis sisään...🥱


    • Anonyymi

      Jukka Poika. En kestä tuollaista musiikkia yhtään.

    • Anonyymi

      Samu Haberin jollotukset, Toni Wirtasen kailotukset, Maija Vilkkumaan kiekuna ja mitähän muita. Ei vaan voi sietää!

      • Anonyymi

        Jannika B ja Irina.


    • Anonyymi

      En mä kyllä Yöstäkään pitänyt.

    • Anonyymi

      Teräsbetoni... näin videona tv :sta ihan satumalta ja ajattelin, että nyt on jotkut jätkät tehneet hyvän parodian hevibändistä mutta sitten selvisi, että ihan tosissaan ne veti.
      Sisko diggasi sitä bändiä.

      • Anonyymi

        No se Ahola on niin helkutin täynnä itteensä, vaikka homman osaakin. Suomen Spinaltap :)


    • Anonyymi

      Matti ja Teppo on heikoin lenkki

    • Joku suomalainen naisartisti Behm josta useampikin tapaamani nainen on tykännyt. Aivan järkyttävää lässytystä 😵 Avril Lavigne sulkisi mokoman tekotaiteellista pskaa tekevän artistin bajamajaan ja potkaisisi kierimään alas jostain Hollywood Hillsistä tai Helsingin Jätemäeltä 😅

    • Anonyymi

      Tero-vainaa kuunteli aina rollareita. Mielestäni täysin yliarvostettu bändi.

      • Anonyymi

        Ehkä, ainoa kappale mikä on koskaan potkinut on Paint it Black


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      poppeli on poppamies rovaniemelstännn D;FD;

    • Anonyymi

      TurboLoa, MEgaAkku, YltraPowr... :DD.....

    • En osaa sanoa huonoja, osaan sanoa vain sellaisia jotka ei ole niin iskeny muhun ja myös sellaisia joista pidän. Esim. Metallica ei ole oikein iskeny muhun yrityksistä huolimatta, mutta se ei tarkoita että bändi olisi huono. Samoin on Green dayn laita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4538
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      301
      3622
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2610
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2549
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      142
      2157
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1966
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1851
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1554
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1452
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1378
    Aihe