Urheilusuoritusten tarkkailuun myytävän ranteeseen laitettavan sykemittarin jossa on optinen anturi ohjeessa sanotaan että ranteen ihon pitää olla kuiva?
En mitenkään pysty juoksemaan lenkkiäni hikoilematta. Paitanikin on juoksiessani läpimärkä hiestä. Miten te olette ratkaisseet tämän?
Hikisenä kuivana, miten?
13
207
Vastaukset 13
- Anonyymi
Lisäksi käyttöohjeesta tämäkin lainaus: "Jos sykemittarisi ei näytä ollenkaan sykettäsi, niin rentouta rannettasi ja pysy hetken täysin liikkumatta paikallasi (n. 10 sekuntia). Näin sykkeen pitäisi tulla näyttöön."
Urheilujuoksusuorituksen sykemittauksen aikana ei tietenkään voi olla liikkumatta paikallaan. En ole lukenut mittarini käyttöohjeita, mutta hyvin toimii optinen rannesykemittaus hikisenäkin. Ehkä ohje on tehty tyhmille, etteivät ala kostuttamaan mittaria ennen käyttöä syljellä niinkuin vyötä.
- Anonyymi
Ei sitä hiki haittaa, muutenkin näyttävät jotain sinnepäin
- Anonyymi
Kun käyttäää vyötä ja useampaa kelloa, saa arvion todellisuudesta, jonka kardiologi lopulta tyrmää.
- Anonyymi
Taitaa olla turha hankinta jos näyttää vain sinnepäin, mutta 30 päivän palautusoikeudella sen voisi palauttaa siitä syystä että se näyttää vain sinnepäin, sen että on elossa.
- Anonyymi
Urheiluelektroniikan kanssa pitää oppia elämään ja hakea kokemuksia useista laitteista. Harvassa niissä varsinaista vikaa on ja avattua pakkausta voi olla vaikea palauttaa.
- Anonyymi
Ranne ei hikoa siten kuin kainalot
- Anonyymi
Ranteen yläpuolelle pitäis laittaa hielle jonkunlainen valumiseste.
- Anonyymi
Mikä kello on kyseessä? Itse katson sykket vasta jälkikäteen Garmin connectista. Suorituksen aikana seuraan muita indikaattoreita, eikä syke edes näy näytössä, vaan pitäisi painella nappeja että saisin sen näkymään suorituksen aikana.
- Anonyymi
Lidlin optinen rannesykemittari, ja itse en siitä vilkuilisi juostessa muuta kuin sen hetkistä sykettä. Onko täällä kenelläkään kokemuksia tästä Lidlin sykemittarista?
- Anonyymi
Kokkeilepa spriillä
- Anonyymi
Ennenvanhaan sykevyö piti kosteuttaa alapuolelta omalla syljellä. Siten mittaus toimi tarkimmin.
Pitkässä juoksussa koko mittaus muodostuu turhaksi operaatioksi, amatöörien hommaksi, vie vaan keskittymistä olennaisimmista asioista.- Anonyymi
Saahan sillä tietoa omasta terveydentilastaan, ehkä. Moni on kertonut, että horonan jälkeen on sykkeet olleet poikkeuksellisen korkealla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.641061Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27687- 90685
- 9671
- 46648
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14635Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68629- 42560
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj22558- 61549
- 62546
- 43534
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46530Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.134508Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa47442Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.29433