Jos voittaisit 1-hengen maailmanympärys matkan

Anonyymi

niin lähtisitkö?

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähtisin toki.

- Sheena

• Saakelin hyvä kysymys... Sääli olis jättää mahdollisuus käyttämättä, mutta itse olen sellainen, että kaverin kanssa on mukavampi toheltaa.

• Anonyymi

Minä taas tykkäisin lähteä yksin, ettei tarvitse toheltaa, voi keskittyä kokemuksiin 🤣 Tosin jäisi lähtemättä, ellen saisi itse valita maita.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Minä taas tykkäisin lähteä yksin, ettei tarvitse toheltaa, voi keskittyä kokemuksiin 🤣 Tosin jäisi lähtemättä, ellen saisi itse valita maita.

- Sheena

Kyllä minäkin toisaalta tykkäisin lähteä yksin, mutta jos on hyvä kumppani saatavilla reissuun, niin mieluummin sellaisen kanssa.
        Itse voisin kyllä tinkiä maista, ei ole niin justiinsa kun ei ole tullut paljoakaan reissattua.

• Todellakin.. pelottaisi ihan pirusti mutta jos elämä muuten antaisi myöten, niin lähtisin.

• Anonyymi

Hirveät aikaerot

En haluu

• Anonyymi

Kiva vene3illä yksinään mutta jos ei olisikaan purjevene vaan josku muskelivene niin vain kohde atlantin läpi ja hevovoimisa yli 2000BHP joka jyristää ja viet matkat 100m pituisella muskeliveneellä.

Iitsev voisin nukkua koko matkan ajan ja ...niin.

MUTTA hiuksista tuli mieleen: entä jos ajat lyhyiksi siis joku tyttö ja sitten eivät kasevakaan enää uudestaan hiuksek eli sinusta tuli kalju?

• Anonyymi

En ilman äitiä lähe.
      t. äitillä asuva aikuinen mies

• Anonyymi

Olen jo ollut 30 vuotta sitten. En lähde uudestaan , kerta riitti.

• Anonyymi

Tuskin, lähtisin yksin tuollaiselle matkalle. Jokin viikonloppumatka Eurooppaan, ei kyllä pelottaisi, mutt maailmanympäri matkustelu... vieraat kulttuurit ja tavat, ehkä kielitaidottomuuskin. Eikä naisen ole turvallista liikkua yksin, esim. jo Intiassa kyseenalaista.
      trollikka

• En lähtis, perheellisenä.

• Anonyymi

En lähtisi.

• Anonyymi

Tällä rakkausrintamalla lähtisin.

• Luin 1 hengen ympärileikkausmatka, tarttis varmaan mennä nukkumaan.

Lähtisin maailmanympäri, kunhan etapit eivät ole liian primitiivisiä ja kokonaiskesto on enimmillään 3 kk. Reissaaminen on pirun raskasta. Mieluummin asuisin kohdemaassa.

Vaimo tulee tietysti mukaan, maksoi mitä maksoi.

• Anonyymi

Lähtisin periaatteessa, mutta käytännössä joutuisin harkitsemaan, miten se onnistuisi ja pystyisinkö lopulta kuitenkaan lähtemään. Miten järjestäisin työni, miten alaikäisen lapseni asiat, miten asunnon hoito jne. Riippuisi myös matkan kestosta, on eri asia lähteä vaikkapa 3 viikon pikaiselle kierrokselle kuin 6kk kestävälle matkalle. Enkä osaisi kyllä olla erossa lapsestani kovinkaan kauaa.

Maailmanympärysmatka on ollut jonkinlaisena kaukaisena haaveena minulla pitkään, joten se kyllä kiehtoo, mutta mieluummin matkustaisin seurassa kuin yksin. Naisena en varsinaisesti pelkää matkustaa, olen matkustanut jonkin verran yksinkin ja osaan aika hyvin pysytellä pois riskitilanteita, mutta mieluiten silti vaikka oman miehen kanssa reissaisin. Pitäisi vain ensin hankkia se mies..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5944
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      52
      2994
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2183
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1797
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1730
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      12
      1506
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9