Miksi käytät juuri Tinderiä

Anonyymi

Miksi valintasi on deittiovellukseksi juuri Tinder?
Johtuuko se yksinkertaisesti, et ole kokeillut muita eli et tiedä onko joku parempi.
Saatko paljon etsimiäsi kontakteja Tinderissä?

Jos vastasit ensimmäiseen kyllä ja toiseen en, mitä vielä odotat? Miksi et kokeilisi maailmalla isossa suosiossa olevaa Bumble sovellusta.

Miksi Bumble?
https://m.youtube.com/watch?v=bBaORAgZw5s&list=PLOvt_N7WswbEhrIkAI9onPbTHbrP5ICtC&index=1

Sovellus
https://bumble.com/fi/

HOX! En sano Bumble olevan parempi kuin Tinder, sillä jokainen kokee asian omalla tavallaan. Sanon vain kokeile ja päätä sitten itse kumpi on mieleisempi.

48

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt joku taas miettii, mikä tää Bumble hypetys on tai ärsyyntyy. ÄLÄ MIETI, ÄLÄ ÄRSYYNNY. OTA ASIASTA SELVÄÄ NIIN TIEDÄT.

    • Anonyymi

      Siksi, että 90% varmuudella saan kovaa ja kestävää viikonloppuisin kivoilta miehiltä.
      Muuta läheisyyttä en kaipaa.

      • Anonyymi

        Kova ja kestävä tarkoittaa toisille eriasioita. 10 min vai 2h.

        Tinderissä varmaan saa jonku ku tykkää jokaista profiilia. Pienemmissä kaupungeissa Tinder on ihan onneton. Profiilit nopeasti koluttu ja tyrkyttää viikonpääst samoja, myös kauempaa. Tinder pilattiin 2021.

        Bumble on fiksumpi sovellus.


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä en käytä mitään. Silloin kun käytin, käytin Tinderiä. Syy: molemmat aikuiset poikani olivat löytäneet sieltä vaimon. Tunnen monia muitakin jotka ovat löytäneet kumppanin sieltä. Naurattaa kun lue tältä palstalta näitä nerokkaita kommentteja siitä miten "kukaan ei ole vielä löytänyt kaveria netistä". Kukaan? Aika moni on löytänyt.

      Bumblessa en ole ollut joten en pysty vertailemaan sitä Tinderiin. Minulla ei ole ollut syytä vaihtaa Tinderiä.

      Minulla ei ole koskaan ollut muuta kuin se ilmaisversio. Aika monella Tinder -treffeillä ehdin käydä eikä tuntunut mikään ikinä natsaavan. Mutta eihän se ole sovelluksen syy jos treffikumppanien kanssa ei synny mitään pysyvämpää. Se ei ole kenenkään syy. Kyse on sielunkumppanuudesta, omista ja toisen toiveista ja yhteensopivuudesta.

      Lopulta se kaveri kuitenkin löytyi. Nimenomaan Tinderin kautta.Mutta olisi se voinut yhtä hyvin löytyä Bumblestakin.

      • Anonyymi

        Niin näitä tarinoita kuulee, on löydetty raklais Tinderistä. Tinder kun ei ole enää sama sovellus. Näin olen kuullut. Toki itselläni ei ole Tinderistä kokemusta ennen tuota 2021 isoa uudistusta. Sen jälkeen on ja en voi suositella, kuin korkeintaan lyhytaikaiseen alle kk käyttöön. Mitä pidempään olet sitä huonommat mahiksesi ovat. Siksi suosin Bumblea joka tosin vielä ei ole Tinderin käyttäjämäärissä, mutta kasvaa kun yhä useampi ottaa sen käyttöön.

        Seuraavassa keskustelussa avattu Tinderin 2021 uudistusta, joten en sitä tähän uudestaan kirjoita. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17297175/joukkopako-tinderista-pois


    • Anonyymi

      Lisäys edelliseen.

      Ihmettelen näitä kommentteja joissa sovellusta syytetään siitä ettei sopivaa kumppania löydy. Ei se ole sovelluksen syy! Ei myöskään ole sovelluksen syy jos sovelluksen käyttäjissä on typeriä, ilkeitä tai tökerösti käyttäytyviä ihmisiä.

      Lisäksi kehoittaisin muistamaan yhden asian:

      Sekä Tinder että Bumble ovat yrityksiä, ja yrityksen tarkoitus on tuottaa liikevoittoa. Ei ole olemassa yrirystä joka ei pyri saamaan liikevoittoa.

      Siitäkään ei pidä suuttua. Jos odottaa saavansa deittipalvelun täysin ilmaiseksi, niin se on sama kuin jos olettaisi voivansa hakea ruoat lähikaupasta ilmaiseksi. Paitsi että ainakin Tinderistä saa ilmaisversionkin. Kaupassa joutuu sen sijaan maksamaan ihan kaikesta. Minä löysin miesystäväni ihan pelkällä ilmaisversiolla.

      Ehkä se on hyvinnvointiyhteiskunnan hemmottelemien ihmisten tottumus, että aina pitäisi saada kaikki valmiina ja ilmaiseksi. Parisuhde ja seksi pitäisi saada valmiina pakettina käteen.

      Tinderin Goldissa en suoraan sanoen näe mitään järkeä. Miksi minun pitäisi nähdä ketkä ovat minusta tykänneet, kun ne ovat enimmäkseen niitä jotka itse pyyhin vasemmalle? Ikinä en ole tarvinnut sitä tietoa mihinkään.

      Alkuperäinen hehkuttaa Bumblea. Siihen en ota kantaa kun en ole Bumblea käyttänyt. En voi tietää, onko se parempi kuin Tinder. Minulle Tinder on ollut ihan ok. Ikinä en ajatellut että on sovelluksen vika jos treffikumppanit ovat mielestäni tylsiä tai minulle vääränlaisia.

      • Anonyymi

        Bumblessa ei ole käyttäjiä. Ja viestin lähettelykin maksaa.
        Ja nekin muutamat käytäjät jotka siellä ovat poistuvat hetken päästä kun mitään ei tapahdu.

        Onkohan tää mainostaja ollut talvesta lähtien jollain provikka palkalla mainostamassa Bumplea. Taitaa jäädä provikat pieneksi...


      • Anonyymi

        Kyllä se osittain on sovelluksen syy. Käyppä lukemassa vaikka aiemmin likkaamastani keslustelusta. Myös lehtijuttuja kirjoitettu. Lyhykäisyydessään Tinderin tj sanonut myös 2021 oliko Slush tai joku muu tapahtuma. Tinderin tarkoitus ei ole tuottaa matcheja. Eli sovellusta on ohjelmoitu entistä enemmän siihen suuntaan, että jokainen saisi vastaansa enimmäkseem epäsopovia profiileja. Ilmaiskäyttäjänä et ainakaan edes näe kaikkia alueesi profiileja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bumblessa ei ole käyttäjiä. Ja viestin lähettelykin maksaa.
        Ja nekin muutamat käytäjät jotka siellä ovat poistuvat hetken päästä kun mitään ei tapahdu.

        Onkohan tää mainostaja ollut talvesta lähtien jollain provikka palkalla mainostamassa Bumplea. Taitaa jäädä provikat pieneksi...

        Ja sinut on palkattu levittämään valheita. Viestien lähettely ei ole maksullista Bumble sovelluksessa.

        Ja missähän peräkorvessa olet Bumblea käyttänyt. Ei se yhtä suosittu ole kuin Tinder, mutta tuo ei käyttäjiä pätee korkeintaan syrjäkyliin Bumble osalta.

        Epäilen ettet ole edes käyttänyt kun luulet viestittelynkin maksavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se osittain on sovelluksen syy. Käyppä lukemassa vaikka aiemmin likkaamastani keslustelusta. Myös lehtijuttuja kirjoitettu. Lyhykäisyydessään Tinderin tj sanonut myös 2021 oliko Slush tai joku muu tapahtuma. Tinderin tarkoitus ei ole tuottaa matcheja. Eli sovellusta on ohjelmoitu entistä enemmän siihen suuntaan, että jokainen saisi vastaansa enimmäkseem epäsopovia profiileja. Ilmaiskäyttäjänä et ainakaan edes näe kaikkia alueesi profiileja.

        Olen käyttänyt Tinderiä nimenomaan vuonna 2022. En tietenkään voi tietää näytettiinkö minulle siellä kaikki oman paikkakunnan miehet. Mistäs minä tiedän ketkä siellä ovat olleet samaan aikaan kuin minä. Mutta mätsejä kyllä tuli, ja miesystäväkin lopulta löytyi. Aika monet treffit ehdin kyllä sitä ennen käydä. Minulla oli koko ajanilmaisversio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käyttänyt Tinderiä nimenomaan vuonna 2022. En tietenkään voi tietää näytettiinkö minulle siellä kaikki oman paikkakunnan miehet. Mistäs minä tiedän ketkä siellä ovat olleet samaan aikaan kuin minä. Mutta mätsejä kyllä tuli, ja miesystäväkin lopulta löytyi. Aika monet treffit ehdin kyllä sitä ennen käydä. Minulla oli koko ajanilmaisversio.

        Äläjaksa suoltaa mainos mannekiini läppää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläjaksa suoltaa mainos mannekiini läppää.

        Tuohon lisäisin vielä että älkää jaksako suoltaa tuota Bumble läppää!!!

        Hanki joku muu provikkapalkkioinen työ.
        Kukaan ei käytä Buppelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon lisäisin vielä että älkää jaksako suoltaa tuota Bumble läppää!!!

        Hanki joku muu provikkapalkkioinen työ.
        Kukaan ei käytä Buppelia.

        Ajaa jotku Toyotallakin, koska eivät tiedä paremmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon lisäisin vielä että älkää jaksako suoltaa tuota Bumble läppää!!!

        Hanki joku muu provikkapalkkioinen työ.
        Kukaan ei käytä Buppelia.

        Kun näytät tietävän kaikesta kaiken, niin kerroppa mielipiteesi Valo sovelluksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläjaksa suoltaa mainos mannekiini läppää.

        Tä??? Saan kai minä kertoa omista kokemuksistani siinä missä muutkin! En taatusti ole Tinderin enkä minkään muunkaan deittipalvelun palkkalistoilla enkä ole koskaan ollutkaan. Nykyään en ole edes asiakas koska löysin sieltä sen mitä etsin ja poistin sen jälkeen koko sovelluksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tä??? Saan kai minä kertoa omista kokemuksistani siinä missä muutkin! En taatusti ole Tinderin enkä minkään muunkaan deittipalvelun palkkalistoilla enkä ole koskaan ollutkaan. Nykyään en ole edes asiakas koska löysin sieltä sen mitä etsin ja poistin sen jälkeen koko sovelluksen.

        Sinäkö vain saat kertoa oman mielipiteesi? Jos jonkun toisen mielipide eroaa omastasi se ei käy alkuunkaan. Siinä menee se "muutkin saa kertoa" raja.

        Ihan ystävällisesti kehoitan, hyväksy erimieliset tai pysy visusti punavihervasemmistososialisti kuplassa huutelematta sen ulkopuolelle. Ainakin jos politiikkaa katsoo, tuohon poliittiseen ryhmään, eli about nykyhallitus, kuuluvat ovat juuri tuollaisi.

        Kaikki saa sanoa kyllä mielipiteensä ja puhua vapaasti, kunhan se ei sodi omia mielipiteitä vastaan ja kielenkäyttö miellyttää kuulijaa. Muuten alkaa vaientaminen ja cancelointi, kuten kommenteille, jossa ollaan erimieltä Tinderin parhaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö vain saat kertoa oman mielipiteesi? Jos jonkun toisen mielipide eroaa omastasi se ei käy alkuunkaan. Siinä menee se "muutkin saa kertoa" raja.

        Ihan ystävällisesti kehoitan, hyväksy erimieliset tai pysy visusti punavihervasemmistososialisti kuplassa huutelematta sen ulkopuolelle. Ainakin jos politiikkaa katsoo, tuohon poliittiseen ryhmään, eli about nykyhallitus, kuuluvat ovat juuri tuollaisi.

        Kaikki saa sanoa kyllä mielipiteensä ja puhua vapaasti, kunhan se ei sodi omia mielipiteitä vastaan ja kielenkäyttö miellyttää kuulijaa. Muuten alkaa vaientaminen ja cancelointi, kuten kommenteille, jossa ollaan erimieltä Tinderin parhaudesta.

        Mitä ihmettä? En ole missään vaiheessa yhden yhtä kertaa kieltänyt ketään kehumasta tai vaikka mainostamasta jotain muuta sovellusta, kuten Bumblea. Olen sanonut että en voi ottaa kantaa siihen onko Bumble parempi kuin Tinder kun en ole sitä edes kokeillut. Täällä on useampikin ihminen kirjoittelemassa. Minä olen kertonut omista kokemuksistani Tinderin käyttäjänä. Kerroin olevani siihen tyytyväinen. Siinä kaikki. En ole sen palkkalistoilla. Jos olisin, en todellakaan sanoisi ettei Goldia kannata hankkia! Enkä ole haukkunut mitään sovellusta, saati muita kirjoittajia, enkä ole kieltänyt ketään esittämästä omia näkemyksiään. En ole komennellut ketään. Jos joku muu on tehnyt niin, niin sille en voi mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? En ole missään vaiheessa yhden yhtä kertaa kieltänyt ketään kehumasta tai vaikka mainostamasta jotain muuta sovellusta, kuten Bumblea. Olen sanonut että en voi ottaa kantaa siihen onko Bumble parempi kuin Tinder kun en ole sitä edes kokeillut. Täällä on useampikin ihminen kirjoittelemassa. Minä olen kertonut omista kokemuksistani Tinderin käyttäjänä. Kerroin olevani siihen tyytyväinen. Siinä kaikki. En ole sen palkkalistoilla. Jos olisin, en todellakaan sanoisi ettei Goldia kannata hankkia! Enkä ole haukkunut mitään sovellusta, saati muita kirjoittajia, enkä ole kieltänyt ketään esittämästä omia näkemyksiään. En ole komennellut ketään. Jos joku muu on tehnyt niin, niin sille en voi mitään!

        Täällä ei aina tiedä kuka on kirjoittanut mitäkin ja sitten saa haukut jonkun toisen kirjoittamasta tekstistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläjaksa suoltaa mainos mannekiini läppää.

        Aika huonoa mainosta jos kehoittaa kaikkia ottamaan Tinderin ilmaisversion. Firma ei saa siitä penniäkään. Ei tuollaiselle kannata palkkiota maksaa. Hiukkasen parempi mainostaja kehuisi maksullista Tinder Goldia.


    • Samat jutut niissä kaikissa pätee.

    • Anonyymi

      Kaikki sovellukset eli badoo, bumble ja tinder ovat kiristäneet rajoituksia eli tykkäyksiä ei tule enää niin paljon kuin ennen, mutta tinder on edelleen ykkönen, koska tinderissä saa eniten mätsejä.

      1. Facebook dating
      2. Tinder
      3. Badoo
      4. Bumble

      • Anonyymi

        OLEN VAHVASTO ERI MIELTÄ.

        Parhaat Top5
        1.Bumble
        2.CoffeeMeetsBagel
        3.Valo
        4 happn
        5.feeld
        Jos kiinnostaa niin Tinder on 6. Eniten jengiä mutta eniten myös feikkejä ja vain instaseuraajien kalastajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLEN VAHVASTO ERI MIELTÄ.

        Parhaat Top5
        1.Bumble
        2.CoffeeMeetsBagel
        3.Valo
        4 happn
        5.feeld
        Jos kiinnostaa niin Tinder on 6. Eniten jengiä mutta eniten myös feikkejä ja vain instaseuraajien kalastajia.

        Suurin osa ei ole Tinderissä etsimässä minkäänlaista seuraa. Pyrkivät vain pönkittämään someegojanda ja saamaan lisää seuraajia ja tykkäyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa ei ole Tinderissä etsimässä minkäänlaista seuraa. Pyrkivät vain pönkittämään someegojanda ja saamaan lisää seuraajia ja tykkäyksiä.

        Mihin tilastollisiin tutkimuksiin tämä väite perustuu? En usko että sinä (tai kukaan yksityinen käyttäjä) tietää mitä "suurin osa" etsii Tinderissä. Tai missään muussakaan deittisovelluksessa. Mututieto ei ole tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa ei ole Tinderissä etsimässä minkäänlaista seuraa. Pyrkivät vain pönkittämään someegojanda ja saamaan lisää seuraajia ja tykkäyksiä.

        Just joo. Kun juuri sinä et löydä sieltä etsimääsi, niin siitä saadaan tietoa siitä mitä tarkoitusta varten "suurin osa" on siellä? Onko sinun oma henkilökohtainen kokemuksesi niin tärkeässä asemassa että pelkästään sitä voidaan pitää riittävänä todisteena ja pelkästään sen perusteella voidaan tehdä yleispäteviä lausuntoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo. Kun juuri sinä et löydä sieltä etsimääsi, niin siitä saadaan tietoa siitä mitä tarkoitusta varten "suurin osa" on siellä? Onko sinun oma henkilökohtainen kokemuksesi niin tärkeässä asemassa että pelkästään sitä voidaan pitää riittävänä todisteena ja pelkästään sen perusteella voidaan tehdä yleispäteviä lausuntoja?

        Joo, nämä jotka luulevat näkevänsä toisten ihmisten aivoihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tilastollisiin tutkimuksiin tämä väite perustuu? En usko että sinä (tai kukaan yksityinen käyttäjä) tietää mitä "suurin osa" etsii Tinderissä. Tai missään muussakaan deittisovelluksessa. Mututieto ei ole tietoa.

        Ei tarvitse olla kovinkaan Einstein, tuota tajutakseen. Kirpaseeko totuus, koska käytät juuri Tinderiä. Kirpaseeko, koska se ei kenties olekkaa enää ykkös mesta rakkauden löytämiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo. Kun juuri sinä et löydä sieltä etsimääsi, niin siitä saadaan tietoa siitä mitä tarkoitusta varten "suurin osa" on siellä? Onko sinun oma henkilökohtainen kokemuksesi niin tärkeässä asemassa että pelkästään sitä voidaan pitää riittävänä todisteena ja pelkästään sen perusteella voidaan tehdä yleispäteviä lausuntoja?

        Ei ole helppoa löytää, koska: Tinderin tj Renate Nyborg oli 2021 Slush tapahtumassa ja sanoi ettei Tinderin tavoite ole tuottaa matcheja. Kun on puhuttu 2021 uudistuksesta tämä on osa sitä. Tinderin algoritmit toimii lyhykäisyydessään. Tykkäys on algoritmille, tuollaisia profiileja tää käyttähä ei halua saada ja ei tykkäys on tuollaisia haluaa.

        Toki välissä päästetään läpi muunlaisiakin pari, jotta pysyisit palvelussa. Kaikella yritetään myös saada sinut maksamaan Tinderistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla kovinkaan Einstein, tuota tajutakseen. Kirpaseeko totuus, koska käytät juuri Tinderiä. Kirpaseeko, koska se ei kenties olekkaa enää ykkös mesta rakkauden löytämiseen.

        En käytä Tinderiä. En käytä tällä hetkellä mitään sovellusta.

        Kysyit kirpaiseeko "totuus"? Mikä hemmetin totuus? Sinä luulet näkeväsi ventovieraiden ihmisten aivoihin ja muka tiedät mitä he salaa etsivät. Siis ihmiset joita et ole koskaan edes tavannut! Mikä ajatustenlukija luulet olevasi? En ihmettele ettet löydä seuraa. Et varmasti löydä sitä mistään sovelluksesta. Et Tinderistä etkä muualtakaan. Syy ei ole sovelluksissa vaan sinussa.

        Siis että kirpaiseeko minua? Kirpaista on väärä sana. Ärsyttää on oikeampi. Ärsyttää huomata miten tyhmiä ihmisiä masilmsssa on. Ärsyynnyn tyhmyydestä jota sinä edustat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla kovinkaan Einstein, tuota tajutakseen. Kirpaseeko totuus, koska käytät juuri Tinderiä. Kirpaseeko, koska se ei kenties olekkaa enää ykkös mesta rakkauden löytämiseen.

        Kirpaiseeko se totuus ettei sinulle ole eikä voi olla mitään tietoa siitä mitä ventovieraat ihmiset etsivät ja elämältään haluavat? Oletat asioita mutta et tiedä yhtään mitään. Näitä asioita kun ei voi selvittää päättelemällä. Ne pitää tutkia.

        Älä sekoita Einsteinia tähän. Hän oli tiedemies joka tutki asioita. Hän ei esittänyt omia musta tuntuu -arvelujaan faktana. Einstein ei olisi ollut niin tyhmä että olisi väittänyt näkevänsä toisten ihmisten ajatukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla kovinkaan Einstein, tuota tajutakseen. Kirpaseeko totuus, koska käytät juuri Tinderiä. Kirpaseeko, koska se ei kenties olekkaa enää ykkös mesta rakkauden löytämiseen.

        En puhunut Tinderistä mitään. Puhuin vain ja ainoastaan siitä että sinä väität tietäväsi mitä muut ihmiset etsivät - siis ventovieraat ihmiset joita et ole koskaan tavannutkaan.

        Sinä nimenomaan et tiedä sitä. SINÄ ET TIEDÄ. Kukaan ei tiedä. Eikä se riipu siitä mitä deittisovellusta ko. henkilö käyttää vai käyttääkö mitään.


    • Anonyymi

      Tinderissä seikkailen nyt vaan vähäsen, kun ei ole elämäntilanne vielä ihan stabiili. Lähinnä ois kiva jutella mukavien nörttinaisten kanssa, mutta ehkä hyvällä tuurilla löytyisi ihan joku oikeasti kiinnostava ja kiinnostunut. Vielä ei jaksa kunnolla panostaa deittailuun, eikä siksi tule mätsättyä juuri yhtään.

      Bumble oli kyllä ihan kiva, kun sitä tuli viime vuonna testattua.

    • Anonyymi

      ""Ei ole helppoa löytää, koska: Tinderin tj Renate Nyborg oli 2021 Slush tapahtumassa ja sanoi ettei Tinderin tavoite ole tuottaa matcheja.""

      Onko bumblen tarkoitus tuottaa mätsejä? -Ei. Tinderissä saa ilmaiskäyttäjänä paljon enemmän mätsejä kuin bumblessa tai badoossa.

      On me jo aikoihin eletty kun joillain hemmetin deittisovelluksilla yritetään rahastaa. Minkä takia menisi bumbleen kun on ilmaisia deittisovelluksia?

      Bumble ja badoo on nykyään aivan hanurista. Bumble ja badoo on alkaneet rahastaa vaikka niillä ei ole läheskään niin paljon käyttäjiä kuin tinderillä ja nyt bumblesta ja badoosta lähtee loputkin käyttäjät:D

    • Anonyymi

      Kaikkien deittisovellusten tarkoitus on tuottaa voittoa. Ne ovat yrityksiä.

      • Anonyymi

        Jos perustan siivousfirman, voidaan ajatella että tarkoituksena on tuottaa siivouspalveluja. Kuten onkin. Mutta perimmäinen tarkoitus on että elätä sillä itseni. Joten sen pitää olla kannattavaa ja tuottaa liikevoittoa. Tämä koskee kaikki yrityksiä, myös deittisovelluksia. Eri asia on että sovellus voi olla hyvä tai huono. Tinder ja Bumble kumpikin ovat liikeyrityksiä. Kumpi toimii paremmin on kysymys jota voidaan erikseen puntaroida. Mutta kummankaan kohdalla sovellusta ei pidä moittia siitä että se pyrkii voiton maksimointiin. Totta kai se pyrkii siihen. Se on liikeyritys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos perustan siivousfirman, voidaan ajatella että tarkoituksena on tuottaa siivouspalveluja. Kuten onkin. Mutta perimmäinen tarkoitus on että elätä sillä itseni. Joten sen pitää olla kannattavaa ja tuottaa liikevoittoa. Tämä koskee kaikki yrityksiä, myös deittisovelluksia. Eri asia on että sovellus voi olla hyvä tai huono. Tinder ja Bumble kumpikin ovat liikeyrityksiä. Kumpi toimii paremmin on kysymys jota voidaan erikseen puntaroida. Mutta kummankaan kohdalla sovellusta ei pidä moittia siitä että se pyrkii voiton maksimointiin. Totta kai se pyrkii siihen. Se on liikeyritys.

        Lisäys edelliseen.

        Siivousfirmani tarkoitus on tuottaa voittoa. Eri asia on että teen työni hyvin tai huonosti. Jos teen sen hyvin, jos hoidan markkinoinnin ja hinnoittele työni järkevästi (ei yli- eikä alihintaan), firma ehkä menestyy.

        Mutta pitääkö minua moittia siitä että laskutan työstäni enkä tee sitä ilmaiseksi? Tuskin. Pitääkö deittisovellusten siis olla ilmaisia? Asiakkaan pitää tietysti saada rahoilleen vastinetta,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos perustan siivousfirman, voidaan ajatella että tarkoituksena on tuottaa siivouspalveluja. Kuten onkin. Mutta perimmäinen tarkoitus on että elätä sillä itseni. Joten sen pitää olla kannattavaa ja tuottaa liikevoittoa. Tämä koskee kaikki yrityksiä, myös deittisovelluksia. Eri asia on että sovellus voi olla hyvä tai huono. Tinder ja Bumble kumpikin ovat liikeyrityksiä. Kumpi toimii paremmin on kysymys jota voidaan erikseen puntaroida. Mutta kummankaan kohdalla sovellusta ei pidä moittia siitä että se pyrkii voiton maksimointiin. Totta kai se pyrkii siihen. Se on liikeyritys.

        Kuka tätä kistää. Lähinnä joku vain levittää disinformaatiota mm Bumblesta.

        Sovelluksilla, kuten ilmaisilla mobiilipeleillä on erilaisia keinoja saada käyttäjä maksamaan.

        Jokainen saa olla keinoista mitä mieltä tahansa. Itse en tykkää siitä, että kokoajan ponnahtaa ruutuun maksa maksa, tilaa, tilaa. Näin tekee Tinder ja koska olen Myös Bumblea käyttänyt tiedän, ettei kyseinen sovellus tyrkytä, paitsi jos yrität käyttää jotain maksullista ominaisuutta. Ei lävähdä ihan yhtäkkiä tilaus mainos ruudulle. Pidän myös siitä jos maksaa kerran niin se myös on kertamaksu. Jos tilaa, niin tilaus on helppo peruuttaa ja aloittaa uudestaan.

        Deittisovelluksienkin tekijöiden pitää osata sompailla ilmaisen ja maksullisen välillä siten että käyttäjä pysyisi palvelussa maksoi tai ei.

        Toistan vielä loppuun hieman itseäni. Ei kukaan taivastatele miksi maksaa. Jotkut tai joku vain levittää disinformaatiota ja sitä olen itse ainakin oikaissut, jokusen kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos perustan siivousfirman, voidaan ajatella että tarkoituksena on tuottaa siivouspalveluja. Kuten onkin. Mutta perimmäinen tarkoitus on että elätä sillä itseni. Joten sen pitää olla kannattavaa ja tuottaa liikevoittoa. Tämä koskee kaikki yrityksiä, myös deittisovelluksia. Eri asia on että sovellus voi olla hyvä tai huono. Tinder ja Bumble kumpikin ovat liikeyrityksiä. Kumpi toimii paremmin on kysymys jota voidaan erikseen puntaroida. Mutta kummankaan kohdalla sovellusta ei pidä moittia siitä että se pyrkii voiton maksimointiin. Totta kai se pyrkii siihen. Se on liikeyritys.

        Voiton maksimointiin voi pyrkiä fiksusti tai sitten tavalla, jolla ei useinkaan lopulta menestu hyvin.

        Ilmaiset mobiilipelit oiva esimerkki tästä. Fiksuja esimerkkejä mm. suomalaiset Supercell ja Frogmind mm. Rumble Hockey heidän pelinsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiton maksimointiin voi pyrkiä fiksusti tai sitten tavalla, jolla ei useinkaan lopulta menestu hyvin.

        Ilmaiset mobiilipelit oiva esimerkki tästä. Fiksuja esimerkkejä mm. suomalaiset Supercell ja Frogmind mm. Rumble Hockey heidän pelinsä.

        Näin on. Ja vaikka jokaisen yrityksen - on sitten kyse pienestä yhden hengen toiminimifirmasta tai kansainvälisestä suuryrityksestä - on tuotettava voittoa pysyäkseen edes pystyssä, niin on olemassa sellainenkin asia kuin liikemiesmoraali. Siihen kuuluu mm. se ettei asiakkaita huijata. Heitä ei houkutella ostoksille antamalla väärää kuvaa myyntituotteesta eikä muutenkaan vedetä nenästä. Asiakkaan kuuluu tietää mistä hän maksaa, kuinka paljon ja millaisin ehdoin, ja mitä hän saa rahojensa vastineeksi.

        Tämä koskee myös deittisovelluksia.


    • Anonyymi

      ""Taas iskee disinformaation levittäjä. Badoo surkea kyllä. Bumble ei ole. Bumble ei edes tyrkytä maksullista kuten Tinder.""

      Kyllä bumble on surkea, koska bumblessa ei ilmaiskäyttäjänä saa matcheja. Tuskin bumblessa saa matcheja vaikka siitä maksaisi. Tinderissä saa matcheja ilmaiskäyttäjänäkin eli tinder on parempi kuin bumble ja badoo. Fb dating taitaa olla tällä hetkellä ykkönen, sitten tulee tinder ja näihin kahteen surkeaan deittisovellukseen eli siis bumbleen ja badoon ei kannata mennä.

    • Anonyymi

      ""Miten niin ei saa ilmaiskäyttäjänä matcheja? Heität valheellista p****a ilmoille perustuen valheeseen, jota et edes pysty todistamaan todeksi, koska on valhetta. Et ole edes ikinä Bumblea käyttänyt. Huomaan.""

      Olen käyttänyt bumblea ja muitakin sovelluksia. Bumblella ei ole käyttäjiä tai sitten he ovat rajoittaneet ilmaiskäyttäjien näkyvyyttä. Ennen bumblessa sai enemmän tykkäyksiä.


      ""Pieneneekö palkkiosi, jos Tinderin käyttäjämäärät vähenee?""

      En nyt ymmärrä. Sinähän se täällä kaupustelet bumblea. Taidat olla bumblella töissä?

      • Anonyymi

        En ole mitään mainostanut, oikaissut vain valheellisia väittämiä.

        Itselläsi on jokin tarve levitellä valheita. Mitätön sovellus väitteitäsi etc.

        No
        Seuraavaa
        Netflixin uutuus draamassa Partner Rtack mainitaan Bumble ei Tinderiä. Kunhan vain mainitsen tämänkin.


      • Anonyymi

        Luettuani tätä ketjua. Sinähän se levittelet perättömiä väitteitä Bumblesta.


    • Anonyymi

      Sehän se siinä onkin, kun en käytä Tinderiä.

    • Anonyymi

      Bumble on surkea sovellus. Yrittävät epätoivoisesti rahastaa ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe