https://yle.fi/uutiset/3-12594342
yhdestä suusta ja turha änkyttää epätoivoisena"saamattomuudesta". Kyseiset pitkät ja komeat hollantilaiset eivät edes sylkäisisi Suomalaiseen naiseen päin.
Naisillahan on se epätoivoinen viimeinen keino valehdella itselleen, että vain"saamattomat"miehet huorittelevat. Ehkä nainen uskoo, että kun valetta toistaa tarpeeksi niin se muuttuu todeksi kun ei epätoivoisena muutakaan voi.
Ja kyllä kiinnostaa, tuo huorittelu kiinnostaa kansainvälisiä uutisiakin ja paikalliset naiset ovat peloissaan.
Hollantilaisopiskelijat totesivat naiset huoriksi
24
<50
Vastaukset
Nimenomaan opiskelijat, se kertoo paljon herrojen kehitysasteesta ja juuri siksi he vielä ovat opiskelijoita. Eikä valmistuminen välttämättä hetkessä tapahdu...
- Anonyymi
18-vuotta on sellainen ikä, että siinä nousee helposti kusi päähän. Minulla ainakin.
- Anonyymi
Mitä siitä?
Nuoret elävät elämäänsä.
Hyvä niin.
Miehiä riittää. Siinä ei paskaakaan kiinnosta hollantilaisten mielipide . Ne lähtevät pois.
Suomalaisia riittää. - Anonyymi
Hollanti on ruma kieli. Oon tiennyt aina!
16-vuotiaana tutustuin hollannin kieleen käydessäni siellä. Opiskelin sitä enämpi kuin tiiviisti. Jo kolmen kuukauden päästä luin helppokielisiä kirjoja, kuten Babette op het oorlogspad ja Rijs in ´t weeral.
Kielen pohjana ovat alasaksan, Plattdeutsch, murteet. Kerrassa kiva ja nätti kieli. Herättää vieläkin nostalgiaa. Tulee vieläkin etsittyä hollanninkielinen käyttöohje tai sisällysluettelo.
Kun myöhemmin kävin hollannin oluttuvissa, bierhuis, minua luultiin saksalaiseksi vierasmaalaisen hollantini korostuksen takia. Kun kävin rajan toisella puolella saksalaisissa oluttuvissa, minua luultiin hollantilaiseksi, koska olivat kuulevinaan saksassani hollantilaista korostusta.
Es tykännyt ollenkaan, että minua luultiin saksalaiseksi, mutta röyhisti rintaa, kun minua luultiin hollantilaiseksi. 🌹👀- Anonyymi
kynä..mi kirjoitti:
16-vuotiaana tutustuin hollannin kieleen käydessäni siellä. Opiskelin sitä enämpi kuin tiiviisti. Jo kolmen kuukauden päästä luin helppokielisiä kirjoja, kuten Babette op het oorlogspad ja Rijs in ´t weeral.
Kielen pohjana ovat alasaksan, Plattdeutsch, murteet. Kerrassa kiva ja nätti kieli. Herättää vieläkin nostalgiaa. Tulee vieläkin etsittyä hollanninkielinen käyttöohje tai sisällysluettelo.
Kun myöhemmin kävin hollannin oluttuvissa, bierhuis, minua luultiin saksalaiseksi vierasmaalaisen hollantini korostuksen takia. Kun kävin rajan toisella puolella saksalaisissa oluttuvissa, minua luultiin hollantilaiseksi, koska olivat kuulevinaan saksassani hollantilaista korostusta.
Es tykännyt ollenkaan, että minua luultiin saksalaiseksi, mutta röyhisti rintaa, kun minua luultiin hollantilaiseksi. 🌹👀Kaikkea muuta kuin "nätti" se kieli. Itse aloitusta sen sijaan komppaan, hollannikkaat toivat paikallisestikkin paljon puhuttuun aiheeseen nyt puolueettoman terveen ulkopuolisen näkökannan, kuinka oikein suomalaisnaiset nähdään ulkkisten silmissä. On myös olemassa kansainvälinen tutkimus jossa ulkolaismiehille suominaiset olivat erityisen helppoja yhden yön juttuihin ja lyhyeen seksisuhteiluun. Kevytkenkä vs. hollannikas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea muuta kuin "nätti" se kieli. Itse aloitusta sen sijaan komppaan, hollannikkaat toivat paikallisestikkin paljon puhuttuun aiheeseen nyt puolueettoman terveen ulkopuolisen näkökannan, kuinka oikein suomalaisnaiset nähdään ulkkisten silmissä. On myös olemassa kansainvälinen tutkimus jossa ulkolaismiehille suominaiset olivat erityisen helppoja yhden yön juttuihin ja lyhyeen seksisuhteiluun. Kevytkenkä vs. hollannikas.
Oletko kenties aineissa vai ihan vaan syntymätyhmä? Aloituksen naisvihaajat eivät liity mitenkään Suomeen, paitsi aloittaja itse.
- Anonyymi
Niin, kyllä teitä sairaita naisvihaajia löytyy joka maasta.
- Anonyymi
Ovat ne kyllä oikeassa että naiset on jännämiesten sperma ämpäreita. Myös naiset haluaa rikkaan miehen aina joten se tarkoittaa että naiset antaa seksiäkin vain rikkaille joten ovat maksullisia naisia.
- Anonyymi
Mitä siitä?
Hyvä että et lisäänny.
Lapsesi eivät kuitenkaan olisi työkykyisiä.
Naiset ovat viisaita, kun vajakki ei kelpaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siitä?
Hyvä että et lisäänny.
Lapsesi eivät kuitenkaan olisi työkykyisiä.
Naiset ovat viisaita, kun vajakki ei kelpaa.Suomalaisista miehistä on siis "vajakkeja" noin 90 %..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisista miehistä on siis "vajakkeja" noin 90 %..
Suomalaisista miehistä 90 % ei kelpaa kenellekään naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisista miehistä 90 % ei kelpaa kenellekään naiselle?
No, tuo 10 % selviää naisjutuistaan ilman maksamista (parhaimmillaan ehkä jopa nainen on se joka maksaa), muut selviävät rahalla tai muulla tavalla palvelemalla (alistumalla..)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, tuo 10 % selviää naisjutuistaan ilman maksamista (parhaimmillaan ehkä jopa nainen on se joka maksaa), muut selviävät rahalla tai muulla tavalla palvelemalla (alistumalla..)
Anna kun arvaan. Tämäkin klonkku itkee, kun kukaan ei "rakasta häntä omana itsenään"? Juu ei rakasta. Perseilijät jää yksin, ja se on oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna kun arvaan. Tämäkin klonkku itkee, kun kukaan ei "rakasta häntä omana itsenään"? Juu ei rakasta. Perseilijät jää yksin, ja se on oikein.
Kunhan kerroin, etten kuulu siihen 10-20 % joukkoon, no rahalla sentään saa.. Itkua ei vielä ole tullut, ja viinaakin voi paluumatkalla tuoda yli oman tarpeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset joutuvat parisuhteista varmasti maksamaan enemmän kuin miehet. Miehillehän parisuhde on uralla vain eduksi. Terveyskin on paljon parempi ja elävät pidempään kuin sinkkumiehet. Kiittäähän teidän naisia pitäisi. Nainen menettää usein koko uransa ja terveytensäkin. Kiitoksena vielä aloituksen kaltaisia huorittelijoita ja muita naisvihaajia.
- Anonyymi
Kyllä rahalla saanut seksiä. Suomessa nuoret lukiolaiset nai rahasta.
- Anonyymi
”Ja kyllä kiinnostaa, tuo huorittelu kiinnostaa kansainvälisiä uutisiakin ja paikalliset naiset ovat peloissaan.” on se kyllä niin uutiskynnyksiä ylittävä juttu sellainen nimittely.
Varsinkin jos just äsken on ollut niiin ihana ja seuraavaksi just sitä kun ei lohkea - Anonyymi
"Naisillahan on se epätoivoinen viimeinen keino valehdella itselleen, että vain"saamattomat"miehet huorittelevat. Ehkä nainen uskoo, että kun valetta toistaa tarpeeksi niin se muuttuu todeksi kun ei epätoivoisena muutakaan voi."
Pistähän kertoen, että millaisista sankareista ja mahtivaikuttajista on sitten kyse? Eikös tuo väite sitten vähintään väljästi ymmärrettynä pidä paikkansa? Naiset vaihtavat omaa seksuaalista pääomaansa taloudellisiin resursseihin.
- Anonyymi
Samaa voi sanoa miehistäkin. Mies antaa munaa ja saa vastineeksi rahanarvoista kodinhoitoa ja lastensa hoivaa.
Anonyymi kirjoitti:
Samaa voi sanoa miehistäkin. Mies antaa munaa ja saa vastineeksi rahanarvoista kodinhoitoa ja lastensa hoivaa.
No olisihan se väärin, jos munaa saisi jostain ilmaiseksi. Mutta antaahan se poika, jos on isäänsä tullut.
- Anonyymi
Ovatko kaikki naisesi olleet tuollaisia?
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko kaikki naisesi olleet tuollaisia?
Sikäli mikäli muunlaisia naisia on olemassa, tällaiset sitten viehättyvät ihan muunlaisista ominaisuuksista kuin joita allekirjoittaneella sattuu olemaan.
En pidä asiaa niin pahana, koska kannatan muutenkin vapaaehtoista ja reilua kauppaa vaihtoehtona kaikenlaiselle riistolle, pakolle, ideologiselle johdatukselle tai huumaantuneena toimimiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3387466Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774839- 2083235
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243127- 762026
- 1541921
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211844Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661607Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 891488