Hollantilaisopiskelijat totesivat naiset huoriksi

Anonyymi

https://yle.fi/uutiset/3-12594342

yhdestä suusta ja turha änkyttää epätoivoisena"saamattomuudesta". Kyseiset pitkät ja komeat hollantilaiset eivät edes sylkäisisi Suomalaiseen naiseen päin.

Naisillahan on se epätoivoinen viimeinen keino valehdella itselleen, että vain"saamattomat"miehet huorittelevat. Ehkä nainen uskoo, että kun valetta toistaa tarpeeksi niin se muuttuu todeksi kun ei epätoivoisena muutakaan voi.

Ja kyllä kiinnostaa, tuo huorittelu kiinnostaa kansainvälisiä uutisiakin ja paikalliset naiset ovat peloissaan.

24

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimenomaan opiskelijat, se kertoo paljon herrojen kehitysasteesta ja juuri siksi he vielä ovat opiskelijoita. Eikä valmistuminen välttämättä hetkessä tapahdu...

    • Anonyymi

      18-vuotta on sellainen ikä, että siinä nousee helposti kusi päähän. Minulla ainakin.

    • Anonyymi

      Mitä siitä?

      Nuoret elävät elämäänsä.

      Hyvä niin.

      Miehiä riittää. Siinä ei paskaakaan kiinnosta hollantilaisten mielipide . Ne lähtevät pois.

      Suomalaisia riittää.

    • Anonyymi

      Hollanti on ruma kieli. Oon tiennyt aina!

      • 16-vuotiaana tutustuin hollannin kieleen käydessäni siellä. Opiskelin sitä enämpi kuin tiiviisti. Jo kolmen kuukauden päästä luin helppokielisiä kirjoja, kuten Babette op het oorlogspad ja Rijs in ´t weeral.

        Kielen pohjana ovat alasaksan, Plattdeutsch, murteet. Kerrassa kiva ja nätti kieli. Herättää vieläkin nostalgiaa. Tulee vieläkin etsittyä hollanninkielinen käyttöohje tai sisällysluettelo.

        Kun myöhemmin kävin hollannin oluttuvissa, bierhuis, minua luultiin saksalaiseksi vierasmaalaisen hollantini korostuksen takia. Kun kävin rajan toisella puolella saksalaisissa oluttuvissa, minua luultiin hollantilaiseksi, koska olivat kuulevinaan saksassani hollantilaista korostusta.

        Es tykännyt ollenkaan, että minua luultiin saksalaiseksi, mutta röyhisti rintaa, kun minua luultiin hollantilaiseksi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä..mi kirjoitti:

        16-vuotiaana tutustuin hollannin kieleen käydessäni siellä. Opiskelin sitä enämpi kuin tiiviisti. Jo kolmen kuukauden päästä luin helppokielisiä kirjoja, kuten Babette op het oorlogspad ja Rijs in ´t weeral.

        Kielen pohjana ovat alasaksan, Plattdeutsch, murteet. Kerrassa kiva ja nätti kieli. Herättää vieläkin nostalgiaa. Tulee vieläkin etsittyä hollanninkielinen käyttöohje tai sisällysluettelo.

        Kun myöhemmin kävin hollannin oluttuvissa, bierhuis, minua luultiin saksalaiseksi vierasmaalaisen hollantini korostuksen takia. Kun kävin rajan toisella puolella saksalaisissa oluttuvissa, minua luultiin hollantilaiseksi, koska olivat kuulevinaan saksassani hollantilaista korostusta.

        Es tykännyt ollenkaan, että minua luultiin saksalaiseksi, mutta röyhisti rintaa, kun minua luultiin hollantilaiseksi. 🌹👀

        Kaikkea muuta kuin "nätti" se kieli. Itse aloitusta sen sijaan komppaan, hollannikkaat toivat paikallisestikkin paljon puhuttuun aiheeseen nyt puolueettoman terveen ulkopuolisen näkökannan, kuinka oikein suomalaisnaiset nähdään ulkkisten silmissä. On myös olemassa kansainvälinen tutkimus jossa ulkolaismiehille suominaiset olivat erityisen helppoja yhden yön juttuihin ja lyhyeen seksisuhteiluun. Kevytkenkä vs. hollannikas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea muuta kuin "nätti" se kieli. Itse aloitusta sen sijaan komppaan, hollannikkaat toivat paikallisestikkin paljon puhuttuun aiheeseen nyt puolueettoman terveen ulkopuolisen näkökannan, kuinka oikein suomalaisnaiset nähdään ulkkisten silmissä. On myös olemassa kansainvälinen tutkimus jossa ulkolaismiehille suominaiset olivat erityisen helppoja yhden yön juttuihin ja lyhyeen seksisuhteiluun. Kevytkenkä vs. hollannikas.

        Oletko kenties aineissa vai ihan vaan syntymätyhmä? Aloituksen naisvihaajat eivät liity mitenkään Suomeen, paitsi aloittaja itse.


    • Anonyymi

      Niin, kyllä teitä sairaita naisvihaajia löytyy joka maasta.

    • Anonyymi

      Ovat ne kyllä oikeassa että naiset on jännämiesten sperma ämpäreita. Myös naiset haluaa rikkaan miehen aina joten se tarkoittaa että naiset antaa seksiäkin vain rikkaille joten ovat maksullisia naisia.

      • Anonyymi

        Mitä siitä?

        Hyvä että et lisäänny.

        Lapsesi eivät kuitenkaan olisi työkykyisiä.

        Naiset ovat viisaita, kun vajakki ei kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siitä?

        Hyvä että et lisäänny.

        Lapsesi eivät kuitenkaan olisi työkykyisiä.

        Naiset ovat viisaita, kun vajakki ei kelpaa.

        Suomalaisista miehistä on siis "vajakkeja" noin 90 %..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisista miehistä on siis "vajakkeja" noin 90 %..

        Suomalaisista miehistä 90 % ei kelpaa kenellekään naiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaisista miehistä 90 % ei kelpaa kenellekään naiselle?

        No, tuo 10 % selviää naisjutuistaan ilman maksamista (parhaimmillaan ehkä jopa nainen on se joka maksaa), muut selviävät rahalla tai muulla tavalla palvelemalla (alistumalla..)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tuo 10 % selviää naisjutuistaan ilman maksamista (parhaimmillaan ehkä jopa nainen on se joka maksaa), muut selviävät rahalla tai muulla tavalla palvelemalla (alistumalla..)

        Anna kun arvaan. Tämäkin klonkku itkee, kun kukaan ei "rakasta häntä omana itsenään"? Juu ei rakasta. Perseilijät jää yksin, ja se on oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna kun arvaan. Tämäkin klonkku itkee, kun kukaan ei "rakasta häntä omana itsenään"? Juu ei rakasta. Perseilijät jää yksin, ja se on oikein.

        Kunhan kerroin, etten kuulu siihen 10-20 % joukkoon, no rahalla sentään saa.. Itkua ei vielä ole tullut, ja viinaakin voi paluumatkalla tuoda yli oman tarpeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tuo 10 % selviää naisjutuistaan ilman maksamista (parhaimmillaan ehkä jopa nainen on se joka maksaa), muut selviävät rahalla tai muulla tavalla palvelemalla (alistumalla..)

        Naiset joutuvat parisuhteista varmasti maksamaan enemmän kuin miehet. Miehillehän parisuhde on uralla vain eduksi. Terveyskin on paljon parempi ja elävät pidempään kuin sinkkumiehet. Kiittäähän teidän naisia pitäisi. Nainen menettää usein koko uransa ja terveytensäkin. Kiitoksena vielä aloituksen kaltaisia huorittelijoita ja muita naisvihaajia.


    • Anonyymi

      Kyllä rahalla saanut seksiä. Suomessa nuoret lukiolaiset nai rahasta.

    • Anonyymi

      ”Ja kyllä kiinnostaa, tuo huorittelu kiinnostaa kansainvälisiä uutisiakin ja paikalliset naiset ovat peloissaan.” on se kyllä niin uutiskynnyksiä ylittävä juttu sellainen nimittely.
      Varsinkin jos just äsken on ollut niiin ihana ja seuraavaksi just sitä kun ei lohkea

    • Anonyymi

      "Naisillahan on se epätoivoinen viimeinen keino valehdella itselleen, että vain"saamattomat"miehet huorittelevat. Ehkä nainen uskoo, että kun valetta toistaa tarpeeksi niin se muuttuu todeksi kun ei epätoivoisena muutakaan voi."

      Pistähän kertoen, että millaisista sankareista ja mahtivaikuttajista on sitten kyse?

    • Eikös tuo väite sitten vähintään väljästi ymmärrettynä pidä paikkansa? Naiset vaihtavat omaa seksuaalista pääomaansa taloudellisiin resursseihin.

      • Anonyymi

        Samaa voi sanoa miehistäkin. Mies antaa munaa ja saa vastineeksi rahanarvoista kodinhoitoa ja lastensa hoivaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa voi sanoa miehistäkin. Mies antaa munaa ja saa vastineeksi rahanarvoista kodinhoitoa ja lastensa hoivaa.

        No olisihan se väärin, jos munaa saisi jostain ilmaiseksi. Mutta antaahan se poika, jos on isäänsä tullut.


      • Anonyymi

        Ovatko kaikki naisesi olleet tuollaisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko kaikki naisesi olleet tuollaisia?

        Sikäli mikäli muunlaisia naisia on olemassa, tällaiset sitten viehättyvät ihan muunlaisista ominaisuuksista kuin joita allekirjoittaneella sattuu olemaan.

        En pidä asiaa niin pahana, koska kannatan muutenkin vapaaehtoista ja reilua kauppaa vaihtoehtona kaikenlaiselle riistolle, pakolle, ideologiselle johdatukselle tai huumaantuneena toimimiselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe