Sika siistii 😁 ostan jonkun pleikkapelin, olutta, uuden lippiksen ja jotain hyvää safkaa.
Kivaa viettää laatuaikaa, Sinä maksat! 😆😂
Vielä kolme yötä ja tulee kela tuet!
25
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Valley Girl elokuviakin eli siis Los Angeles normiporukkatyttöjä mutta niin.
Palsta partainen magneetti? - Anonyymi
Niin, on vain kahdenlaisia ihmisiä, elättäjiä ja elätettäviä.
- Anonyymi
Tyhmä paljon työtä tekee. Viisas pääsee vähemmällä
- Anonyymi
Maksan mielelläni, koska tämä yhteiskunta rakenne ei vain voi olla täydellinen ja etpähän ole kilpailemassa kanssani työpaikastani
Luultavasti ei myöskään kilpailemassa mistään muustakaan kanssasi, kun kumppaneista jne. Se nyt vaan on niin, että mitään ei saa ilmaiseksi 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Luultavasti ei myöskään kilpailemassa mistään muustakaan kanssasi, kun kumppaneista jne. Se nyt vaan on niin, että mitään ei saa ilmaiseksi 😂
Kannattaako kilpailla jostain väsyneistä kurpista?
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako kilpailla jostain väsyneistä kurpista?
Ei tietenkään ja siksi ne kurpat onkin ainoa, mitä kelaeliöille jää. Me jotka maksetaan kelaeliöiden elämä, kilpaillaan niistä alfanaaraista. Mikään ei ole ilmaista 😂
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ei tietenkään ja siksi ne kurpat onkin ainoa, mitä kelaeliöille jää. Me jotka maksetaan kelaeliöiden elämä, kilpaillaan niistä alfanaaraista. Mikään ei ole ilmaista 😂
Ei täsmää. Olen huomannut näiden keskiverto- maksajien naisystävien olevan 90 prosenttisesti väsynyttä kurppa osastoa
- Anonyymi
Saat 500e/kk käyttörahaa. Muuten elät äitisi perinnöllä.
500ekk= ainainen kurjuus , mitään ei voi koskaan tehdä - Anonyymi
ajetaan parrat kuin philipai wli ja joo msdrsu on persu ja szitten veitszet käyttöäön sekä suyojrn pidyo js j
- Anonyymi
Samoin. Olen odottanut että pleikka 5 tulee myyntiin mutta ei taida tulla vielä aikoihin. No käytän kela rahaa muun muassa bensaan, ja uuteen sänkyyn.
Olutta en jaksa juoda koska pitää olla skarrpina aina aikaisin aamuisin.- Anonyymi
Moottorisänky olis kova. Harmi kun kela ei myönnä siihen harkinnanvaraista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottorisänky olis kova. Harmi kun kela ei myönnä siihen harkinnanvaraista
Eikö ? kyllä mä semmosen ostin ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ? kyllä mä semmosen ostin ainakin.
Saitko harkinnanvaraista?
- Anonyymi
Kyllä olet rahasi dokannut ennakkoon, maksa velkasi ettet saa turpaasi.
- Anonyymi
Kohta "ilmaisrahan" eteen pitää tehdä "ilmaistyötä".
- Anonyymi
Edes 6-vuotias ei yllä aloituksen tasolle, varmaan elämässään aktiivisempi mitä aloittaja.
AV- Anonyymi
Aktiivisuus on yliarvostettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aktiivisuus on yliarvostettua.
Mjaa, kannattaa siis sinunkin pelata pelejä läpi yöt käymättä suihkussa ja haista pahalle kun on niin mukavaa ja helppoa. Sitähän moni jo tekeekin.
Onko se elämisen arvoista elämää tai voisiko aikansa käyttää paremmin on henkilökohtainen kysymys johon ei löydä yleistä vastausta.
AV
- Anonyymi
Hycvä juttu joo kun yritin soitaa ollekin ez-tyttöakverille niin vasaa joku teinityttö joka kyllä saonoi ett: ymmässän että väärä numero varmaankin :D
- Anonyymi
Piää lähettää sähkölsku kelaan ja ne maksaa sen kiltisti. On ihanaa kun saa loisia ja makoilla vaan kotona ja tuet tulee tilille nappia painamalla.
- Anonyymi
Lisätäänpä vähän vettä myllyyn. Kaikki te, jotka maksatte eläkemaksuja Varmalle, niin elän TEIDÄN rahoillanne.
Torstaina taas kustannatte minulle lisää tupakkaa ja rusinakiljua. Lisäksi te maksatte kaikki laskunikin ja asumiseni.
Tämä puhelinkin on ostettu juuri SUN rahoilla.- Anonyymi
Ei ole. Ei voi. Se on se 500e / kk.
Sillä saa vaan huonolaatuista ruokaa lidlistä ja kirppisvaatteita. Muuhun se ei riitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Ei voi. Se on se 500e / kk.
Sillä saa vaan huonolaatuista ruokaa lidlistä ja kirppisvaatteita. Muuhun se ei riitä.Työeläkkeeni saattaa olla aavistuksen enemmän, kuin 500€.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, en maksa. Minäkin, kurppa, saan kelatukia, vieläpä huomenna eli keskiviikkona 🥲Lisäksi mun komea mies kustantaa mulle kaikkea muuta kivaa, sidukkaa ja sipsejä, uuden käsiveskan. Ja mun pappakin betalar 😍😍‼️Vain, ettei multa mitään kivaa puuttuis ja saisin viettää laatuaikaa.🥰
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650