Vihree ajatus

Anonyymi

Aika kova on sähköllä hinta.menikö vihree suojelu vähän yli.asiaa ei vain niin nopeasti korjata?

22

1955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei minusta sähkön hinta kohdallaan ei ole yhtään hinta nousuut

    • Anonyymi

      Kohdallaan mikä kohdallaan. Miten sen ottaa.

    • Anonyymi

      Luomupillua eli vihreää.

      • Anonyymi

        Kiitos kirjoituksestasi.Seuranta jatkuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kirjoituksestasi.Seuranta jatkuu.

        Turha poistaa,yhteys otettu ylläpitoon.Tutkivat mitä mun kommentissa oli loukkaavaa.Kopiointi on muuten luvatonta,kysyin samalla.Joka kopioinnista lähtee tieto eteenpäin,että silleen.Minun kanssa on turha leikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha poistaa,yhteys otettu ylläpitoon.Tutkivat mitä mun kommentissa oli loukkaavaa.Kopiointi on muuten luvatonta,kysyin samalla.Joka kopioinnista lähtee tieto eteenpäin,että silleen.Minun kanssa on turha leikkiä.

        Kiitos jälleen kerran kommentistasi. Minun kanssa on turha leikkiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos jälleen kerran kommentistasi. Minun kanssa on turha leikkiä

        Älä leiki tulella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos jälleen kerran kommentistasi. Minun kanssa on turha leikkiä

        Kiitos kopsaaja,olet siirtynyt aamu kirjoitteluun.Saatko jotenkin hyvän mielen.Ylläpidolle meni tieto kopioinnista.Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kopsaaja,olet siirtynyt aamu kirjoitteluun.Saatko jotenkin hyvän mielen.Ylläpidolle meni tieto kopioinnista.Kiitos.

        Kiitos kirjoituksestasi.Kuvakaappaus Jouluna julkaistaan


      • Anonyymi

        Kiitos kirjoituksestasi. Seuranta jatkuu.


    • Anonyymi

      Saksassa ainakin mopokarkasi.

    • Anonyymi

      Oli Zundabb mopo se saksalainen.

      • Anonyymi

        USA:ssa tukehtumisista 47% tukehtuu miehet jotka kuolleet naisen perseen alle kun mies on alkanut voihkia ilmanpuutteesta nainen on luullut miehen tykkäävän tilanteesta ja alkanut painaa persettään entistä enemmän miehen naamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        USA:ssa tukehtumisista 47% tukehtuu miehet jotka kuolleet naisen perseen alle kun mies on alkanut voihkia ilmanpuutteesta nainen on luullut miehen tykkäävän tilanteesta ja alkanut painaa persettään entistä enemmän miehen naamaan.

        Tutkivat mitä mun kommentissa oli loukkaavaa ei haittaa .Kopiointi on muuten luvatonta,kysyin samalla. Joka kopioinnista lähtee tieto eteenpäin,että silleen.Minun kanssa on turha leikkiä. minun kanssa ei leikitä

        terv:persereikä


    • Anonyymi

      Eikö edes esileikkiä.

      • Anonyymi

        Ota yhteys McAnal clubiin, tule jäseneksi, jäsen asioita hoitaa töpselikyrpa toistaiseksi, äsken katselinjäsen määrää oli lähes sata joten kova kiinnostus anal clubiin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vihreiden tuulivoimauskovaisille uusi myytti murrettavaksi. Tuulimylly tappaa hyönteisiä. Hyönteiset ovat pikkulintujen ja muiden lentävien otuksien ruokaa. Mehiläisiä eli elintärkeät pölyttäjät kuolevat vielä pois. Ottavatko tuulivoiman kannattajat nyt alueen sukupuuttokuolemat paikallisessa eläinlajistossa harteilleen? Tunnetusti ihmisenkin olemassaolo on riippuvainen pölyttäjistä, pörriäisistä, mehiläisistä, kimalaisista.

      Onhan toki tärkeää, että kunta saa kiinteistöverotuloja ja ahne maanomistaja saa lompakkoonsa täytettä. Kuinka tyhymä ja idiootti ihmisen pitää olla, että kun etukäteen tiedetään ongelmat, niin silti se tyhymä pää jatkaa saman paskan jauhamista yhä uudelleen ja uudelleen ja lyö päätä Karjalan mäntyyn!

      Tuulimyllyn ympärille on jo tieteellisesti todistettu hirveä nippu ongelmia, joita tuulivoimauskovaiset eivät voi myöntää. Ajetaan kuin käärmettä pyssyyn hokien samoja mantroja! Pää ei ole pelkkä hatunkantoteline, sitä voi käyttää myös ajatteluun.
      Lisäksi oksettaa näiden kunnanjohtajien kerho tuolla tuulivoimayhdistyksessä .
      Kyllä tämä tuulimyllytoiminta haisee pahasti korruptiolle ja mafialle.

      Tällaiseen toimintaan on kansalaisten puututtava! Kunnanjohtajat ja myös luottamushenkilöt ovat MEILLÄ TÖISSÄ!

      https://youtu.be/zUOXqmEC9Nw

      https://vapaudenliitto.fi/eun-sahkomarkkinoista-on-irtauduttava-ja-suomen-sahkoverkko-kansallistettava/

    • Anonyymi

      Nyt pitäs tehä niitä tuulimyllyjä ja paljon, kun sähköstä on pulaa ja hinta kallista, sitten pitää ottaa ne Neitokattin voimalaitos suunnitelmat esille ja jatkaa suunnittelua, ne Ounasjoen soutajatkin on soutunsa soutaneet. Oltais omavaraisia sähköstä ja hinta halpuis.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe