Keiden nimimerkkien lyhenteitä ovat
AV
C-G
D
EK
HK
HR
KVM
P
PK
PL
PP
PV
RBP
YB
Miten hyvin tunnet palstalaiset?
12
95
Vastaukset
- Anonyymi
Sori, D onkin DIB
- Anonyymi
Jos kerran EK kirjoittaa tänne, niin missä on SAK?
- Anonyymi
Ekg, siinä olis hyvä nimimerkki, käyrää tuskin näkys, muuta vaakatasossa.
- Anonyymi
Monta puuttuu:
ET
KK
I
Onko pp poliisinpoika?- Anonyymi
"Onko pp poliisinpoika?"
Ei ole. Tai oikeastaan olisi pitänyt kirjoittaa P-P, väliviivalla...
AV=ai vttu...(ei se ranskalainen kirkkoilija)
C-G= w-c; n serkku
D= Danny
EK= erkoiskovennettu.
HK= se Blåå....
HR=henkilöstörekry...
KVM="kyllävittumasentaa" slaavikyykkymies..
P=parkkimesta
PK=pesukone
PL=100, 33101 tampere kymmeneeen....piiikkukakkose pooosti....
PP= Peteliuksen duuds..(,pirkkapekka)
PV=suzukin mopomalli.
RBP="rest beace prother...
YB= "yyberblondie"
Aika iisii..- Anonyymi
Ja sen pituinen oli se. Nyt lapset nukkumaan. Sadut on tältä yöltä luettu.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Nukkuminrn on homojen hommia! 🤣
Burrr mymm….
- Anonyymi
LCF nimimerkki Roman Polanskin jossa Johnny Depp näyttelemässä jännittävä elokuva The Ninth Gate.
Pizzakuskin jostain lähistön pizzeriasta odottamassa autolla vastaanottajaa, näin, näytti vähän hassulle jos joku tilannut, itse en tuosta pizzeriasta ikinä ole tilannut vaikka aivan lähellä.
Odottelevat autollaaan helteellä milloin tulee joku tilannut paikalle maksamaan pissat mutta sitten ei tule ikinä ... minä tilaan joskus annoksiakin paljon avaruus-pizzeriasta kotiin, joskus Sirius :D - Anonyymi
KK eli koomiset klanit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512