Vaan melko keskellä kierteishaaroja.
Emme ole linnunradan laidalla
16
108
Vastaukset
- Anonyymi
So what?
- Anonyymi
Mutta minäpä olen käynyt linnunradan keskustassa olevan jättiläismäisen mustan aukon sisällä. Aika hurja meininki siellä!
- Anonyymi
Seuraava kohde on sitten andromedassa oleva musta aukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraava kohde on sitten andromedassa oleva musta aukko.
Aattelin pyytää tuota Olli.S:ää matkakaveriksi ja oppaaksi ku se on niin pätevä.
- Anonyymi
Sinä olet kollivapunen ja täysi sekopää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kollivapunen ja täysi sekopää!
He he....olet vaan kateellinen kun minulla on keinot lähteä tuollaisille reissuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aattelin pyytää tuota Olli.S:ää matkakaveriksi ja oppaaksi ku se on niin pätevä.
Vaaapunen ei mistään mitään tiedä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaapunen ei mistään mitään tiedä!
Se on huomattu!
- Anonyymi
Olemme siis lähes linnunradan keskustassa kun koko linnunrata on halkaisijaltaan noin 200 000 valovuotta.
- Anonyymi
1/4 kohdassa Linnunrataa. Ollaan! 100 000 valovuotta keskustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1/4 kohdassa Linnunrataa. Ollaan! 100 000 valovuotta keskustaan.
Väärin! Meistä on 63000 valovuotta keskukseen!
- Anonyymi
Linnunradan olemassaoloa ei ole todistettu. Se on teoreettinen, joka on mallinnettu muita galakseja hyväksikäyttäen.
- Anonyymi
Koko homma voi olla pelkkä hologrammi. Joku uffomies hohottelee siellä taustalla ihmisten "tiedoille". Joku viisas onkin sanonut, että tämä kaikki on yksi suuri vitsi.
- Anonyymi
Ehkä tai sitten ei.
- Anonyymi
Mikäpä täällä on ollessa, kunhan oltaisiin ihmisiksi.
- Anonyymi
Keskustaan on n. 26.000 vv (tarkka ehkä 25.920 vv), ja linnunrata on keskustasta toiseen päähän n. 100.000 vv. (koko pituus 200.000 vv), eli melko lähellä ollaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671