Jotkut mimmit käyttää tosi laadukkaita ja kalliitta hajuvesiä. Minkähän merkkisiä ne mahtaa olla? Tuntuu että en ole ikinä löytänyt täydellistä hajuvettä.
Suositelkaa laadukkaita merkkejä ja kertokaa myös mitä itse käytätte. Saa kertoa myös kaikkea muutakin hajuvesiin liittyvää!
Mitä hajuvesiä rikkaat naiset käyttävät?
10
177
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolta löytyy hyvää tietoutta hajuvesistä https://tuoksut.com/
löytyy laidasta laitaan, kannattaa katsella - Anonyymi
Ohi kulkevat miehet tuoksuu ihanilta Itis kauppa keskus.Vasta kysymys mitä tuoksuja miehet käyttää?Itse haluaisin ostaa talvituoksuksi opium. Ei rahaa. Halpa krääsä liike itis ostan köyhänä vanilija tai mysk lähtee 5 e kpl.kun ei aitoja.
- Anonyymi
Rikkaat naiset eivät osta parfyymeitaan Itiksestä. En ihan tiedä, keitä rikkaat naiset ovat, mutta kuitenkin he luultavasti ostavat maailman lentoasemien myymälöistä luxusmerkkien tuotteita. Tai sitten Suomessa Helsingin keskustan Stockmannin parfyymiosastoilta. Luotettavia merkkejä ovat esim. Dior, Chanel...
Rikkaat naiset eivät liiku Itiksessä, se on köyhien ja mamujen aluetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaat naiset eivät osta parfyymeitaan Itiksestä. En ihan tiedä, keitä rikkaat naiset ovat, mutta kuitenkin he luultavasti ostavat maailman lentoasemien myymälöistä luxusmerkkien tuotteita. Tai sitten Suomessa Helsingin keskustan Stockmannin parfyymiosastoilta. Luotettavia merkkejä ovat esim. Dior, Chanel...
Rikkaat naiset eivät liiku Itiksessä, se on köyhien ja mamujen aluetta.Tuo onkin kontulan eläkemummo joka tuota itistä mainostaa ja ohjeitaan jakelee vähän joka saitilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaat naiset eivät liiku Itiksessä, se on köyhien ja mamujen aluetta.Keskustan stockalla myydään ihan samoja tuoksuja kuin itikselläkin.
- Anonyymi
Miss Dioria tietysti
https://nenna.fi/product/miss-dior-edp-100ml - Anonyymi
Mennen on paras partavesi heti eue se golognan jälkeen.
- Anonyymi
Chanelin 5
- Anonyymi
En ole rikas vaan köyhä eläkemummo, mutta löysin aivan ihanan tuoksun Tallink/Siljan laivan parfymeriasta. Chanel Hair Mist
- Anonyymi
Minä oikaisen työmatkalla Sokoksen läpi ja ohimennen suihkasen kalleimmasta näytepullosta hyvät hajut ilmaiseksi. Ja arvatkaas onko kurpat työmaalla kateellisia. Epäilevät että teen huoraamalla rahaa ,kun on varaa kalliisiin tuoksuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847