Onko pyöräilijä täydellinen autoilija joka ei tee virheitä, kuten normaalit idiootit tekevät? Pyöräilijäthän ovat tunnetusti keskimääräistä älykkäämpiä.
Pyöräilijä autoilijana
13
61
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on, ja tasapainoaisti pysyy kohdillaan kun paljon pyöräilee. Mitä taas tulee polkupyöräilijään joka joskus asettuu auton ratin taakse, niin hänet erottaa muista autoilijoista ystävällinen ja huomaavainen käytös hänen kohdatessaan polkupyöräilijän liikenteessä.
- Anonyymi
Asenne ei muutu ajopelin vaihduttua. Mulkvisti autoilija on samanlainen pyöräilijänä ja päinvastoin.
- Anonyymi
Näin se varmasti on. Asennevamma ja kusipäisyys ei muut ajoneuvoa vaihtamalla.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Yleensä jos auton kyydissä on kilpapyörä, kuski on minä minä asenteella myös auton ratissa.
- Anonyymi
Risteyksissä oikealle kääntyvää autoilijaa on hyvä kiittää kädenheilautuksella kun pitää sen kaasujalkansa kurissa kun satunnainen sähkökulkijakin ylittää ajoradan. Oblivion stout...
- Anonyymi
Miksi vain oikealle kääntyvä? Ajoneuvolla käännyttäessä on väistettävä risteävää tietä ylittävää jalankulkijaa, polkupyöräilijää ja mopoilijaa. Ei ole väliä kääntyykö oikealle vai vasemmalle.
- Anonyymi
Tiskaajat ovat idiootteja. Aina silloin kun tekee mieli pientä vesitilkkaa, niin eikö siellä ole joku idiootti tiskaaja edessä.
Nm. asijoita miettinyt - Anonyymi
Jägessä autoilija osasi,
ajaa suoraa lasten päälle, vielä vastakkaiselle kaistalle tämä kaistapää "järkeili itsensä". - Anonyymi
Autoilija on hyvä pyöräilijä, autoilemattomat pyöräilijät on keskimääräistä tyhmempiä jonka olen huomannut kun ei edes sivuille katsota vaan ajetaan suojatielle ja uskotaan että autoilija väistää.
Uhkarohkeaa ja laitonta- Anonyymi
Väitän että he, joilla on kokemusta toisesta tavasta liikkua liikenteessä, ymmärtävät vastapuolen haasteet ja osaavat paremmin huomioida ja ennakoida asioita. Jokaisen autoilijan olisi hyvä välillä pyöräillä, että näkisi tilanteet myös pyöräilijän näkökulmasta.
- Anonyymi
Autoilijat ovat kovin piittaamattomia säännöistä ja muista liikkujista.
- Anonyymi
Valtaosa ei, eivät etenkään ne, jotka ovat nähneet liikenteen myös polkupyörän tangon takaa.
terveisin 15.000 - 18.000 km/vuosi polkeva, myös autoileva.
- Anonyymi
Olen 100%:n hetero mies mutta minunkin on todettava, että Baltsun vesijuoksuvideo oli odotettuakin kuumempaa kamaa. Sanoisin näin videon perusteella kylläkin että Baltsu menettää jonkin verran vauhtia vesijuoksussa johtuen aerodynaamisista tekijöistä. Siispä suosittelen Baltsulle vahvasti string-mallisten uimahousujen käyttöä tulevaisuuden vesijuoksuihin. Stringeistä saisi myös hyvän Fashion Friday ja 100 päivän kestotesti postaukset blogiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005