Kansainväliset markkinat...

Anonyymi

Heikosti lakeja noudattavat.

Ruuissa ei vaadittavia alkuperämaa-, raaka-aine-, päiväys- ja valmistajatietoja. Stereot huutavat vaikka ei Teosto/Kopiosto-maksuja makseta. Terveystarkastajat eivät tarkasta pakollisia hygieniapasseja (oltava joko suomalainen tai myyjän kotimaassa myönnetty) koska "Rovaniemi ei ole kiertueen ensimmäinen paikka eli joku on varmaan ne jo tarkastanut".

Invapaikan vallannut kuorma-auto. Koska kyseessä o kaavaan merkitty paikka, rikotaan sekä vammais- että tieliikennelakia. Ei auta vaikka Ainonkadun pätkä on vuokrattu järjestäjälle, invapaikka on ja pysyy.

Ns. hopeakorut sisältävät hirvittävän määrän nikkeliä.

On tuolla hyviäkin tuotteita, mm saksalaiset makkarat ja pretzelit. Englantilaiset tuotteet aivan ylihinnoiteltuja.

24

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alappa sitten kirjoittamaan valituskirjelmiä.

• Anonyymi

Boikottiin!

• Anonyymi

Terveystarkastajat: ei apua. EVIRA: liian hidasta. Pysäköinninvalvonta: liian tyhmiä.

Eli se siitä, sano

• Anonyymi

Huh, huh, olipa lauantaina väkeä paljon markinoilla. Ihan tungokseksi asti, väki velloi eestaas katuja pitkin, mutta eipä näyttäneet ostelevan mitään. Omppuja, nauriita, sieniä ja leipiä ostin. Käyn tänään vielä kukkaostoksilla.

Minua suututti taas näiden aivottomien koirantaluttajien järjettömyys, hurtta matkassa tungoksessa. Olen itsekin kahden koiran omistaja eikä tulis vähääkään mieleen ottaa koiraa mukaan yleisötapahtumaan. En yksinkertaisesti ymmärrä miksi se rakki pitaää raahata aina mukana???? Minulla on koiria, mutta nuo tungokseen viedyt elukat ovat rakkeja!!!

• Anonyymi

''En yksinkertaisesti ymmärrä miksi se rakki pitaää raahata aina mukana???? Minulla on koiria, mutta nuo tungokseen viedyt elukat ovat rakkeja!!! ''

Et tietenkään ymmärrä kun olet yksinkertainen.. Koiraa on hyvä käyttää monenlaisissa ympäristöissä saamassa sosiaalisuutta ja tottumusta erilaisiin tilanteisiin.

• Anonyymi

Kyllä, mutta ei todellakaan ihmistungokseen!!!!!! Vain täysin pöljä ottaa rakin yleisötapahtumaan, minä en ota koskaan KOIRAANI tuollaisiin paikkoihin. Jotain rotia sentään sen paskarakin kuljettamisessakin, ei se oo vauva mikä ei pärjää tuntia paria kotona!!!!

Yksinkertainen???? Minulla on jo parikymmentä vuotta ollut koira/koiria ja kyllä tiedän miten koiran kanssa ollaan, eletää, koulutetaan ja harrastetaan. Se on nykyisin paisunut sairaalloisin mittoihin tuo rakkien hankinta, 75 % rakkien omistajista ei osaa eikä tiedä miten koiraa pidetään . "Hellanlettat kun titä tuloitta pikku hauvaa pidetään kuin pikkulatta, ai ai kun te on tulonen, kattokaa muutkin kun minulla on ihana hauveli, palempi kuin teillä muilla."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta ei todellakaan ihmistungokseen!!!!!! Vain täysin pöljä ottaa rakin yleisötapahtumaan, minä en ota koskaan KOIRAANI tuollaisiin paikkoihin. Jotain rotia sentään sen paskarakin kuljettamisessakin, ei se oo vauva mikä ei pärjää tuntia paria kotona!!!!

Yksinkertainen???? Minulla on jo parikymmentä vuotta ollut koira/koiria ja kyllä tiedän miten koiran kanssa ollaan, eletää, koulutetaan ja harrastetaan. Se on nykyisin paisunut sairaalloisin mittoihin tuo rakkien hankinta, 75 % rakkien omistajista ei osaa eikä tiedä miten koiraa pidetään . "Hellanlettat kun titä tuloitta pikku hauvaa pidetään kuin pikkulatta, ai ai kun te on tulonen, kattokaa muutkin kun minulla on ihana hauveli, palempi kuin teillä muilla."

Tyhmä isäntäkö tekee KOIRASTA rakin🤔

• Anonyymi

monella ollut ripili kun syöneet tuolla!

• Anonyymi

Tietenkin, kun koirat paskoo sekä pissii ja ihmiset kahlaa niissä jätöksissä niin, että pöpöt nousee ilmaan ja laskeutuu ruokiin. Koiraa voi sosiaalisuuttaa ihan muualla kuin sellaisissa paikoissa missä on ruokaa myynnissä!

• Anonyymi

Pitää olla vajakki joka uskaltaa noita moskia syyä.

• Anonyymi

Onkohan lks joutunu moni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan lks joutunu moni

Päivystyksessä pitkät jonot ja rakkeja eläinlääkärin vastaanotolla kymmenittäin, niiltä oli tallautunut tassuja ja osa hurtista oli napannut sopimatonta ruokaa ulkosyöttölöiden pöytäin alta. Näin senkin, että siellä tungoksessa hurtille ohikulkijat nakkelivat suklaata. No, sitä saa mitä tilaa, kuka käski syödä markkinamaättöä tai kuljettaa rakkia mukana? Luulis, että sivistyneillä ihmisillä on järkeä, mutta ei ne taida oikein sivistyneitä ollakaan.

• Anonyymi

Tarkoitatko syödä?

• Anonyymi

TULLE RIppuli jos syoda kenguru ,paaljo rippuli.

• Anonyymi

Juu u. Kerroppas lainkohdat joiden mukaan lakia rikotaan.

• Anonyymi

joo katteellisten puhheita

• Anonyymi

Mutta entäs kansalaistalon portaat!? Eikö lapinkansa tee niistä juttua jukulauta!?

• Anonyymi

En ehtinyt noille markkinoille, mutta tutuilta kuulin, että runsaasti oli väkeä, lauantaina ihan tungokseen asti. Nyt, kun lukaisin tämän keskustelun niin itsekin koiran omistajana mietin, että mitä sellaisen ihmisen päässä liikkuu, kun ottaa koiran mukaan markinoille. Itse en taatusti, meille riittää nuo metsäpolut ja rohkenen jopa väittää, että koira kärsii tuollaisessa paikassa.

• Anonyymi

KULLA,tulle iso rippuli.

• Anonyymi

Kotimaisen kannatuksesta puhutaan ja oikein tyrkytetään sitten ulkomaista moskaa ihmisille. Tyhmät syö kaiken..

• Anonyymi

Tyhmät lankeavat viisaiden markkinointikikkoihin. 3 kahden hinnalla......rajoitettu tarjous vain sinulle jos tilaan tänään!

• Anonyymi

Oikein aurinkoista päivää sinulle:) Näin kuumalla jokainen välillä kaipaisi viilennystä mutta eipä hätää! Tänään meillä on esittää sinulle ainutlaatuinen tarjous! Jos tilaat heti saat jääkuution ilman toimituskuluja! Mitä enää epäröit, tartu jo luuriin ja soita meille! Pian saat nauttia auringosta ilman inhottavan tukalaa oloa:)

• Anonyymi

Naapurin Annika kehui tuotteen nopeaa toimitusta. Jaska on jo pitkään kärsinyt helteen aiheuttamasta pahasta olosta mutta jääkuution avulla hän voi viimeinkin nauttia auringosta perheensä kanssa. Pekka on jäänyt työttömäksi mutta jääkuution edullisen hinnan ansiosta hänkään ei jää ilman raikasta ja viilentävää helpotusta.

• Anonyymi

Kannattaako jääkuutio tilata vaikka olisi talvi? Kyllä vain! Talvella jääkuutiota voi säilyttää ulkona ja näin säästät tilaa kodissasi! Eikö olekkin kätevää. Jos tilaat vuorokauden kuluessa saat kymmenen jääkuutiota pilkkahintaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      3277
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1187
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1172
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1112
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1062
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      978
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      890
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe