4. rokote haettu

Anonyymi

Hyötyliikuin ja käväisin riskiryhmäläisenä hakemaan neljännen covid piikin.

Kun saavuin takaisin kotiini, niin taivas repesi. Olenkohan syntynyt onnelllisten tähtien alla, vai näyttääkö karma voimaansa?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minuakin kehoitettiin riskiryhmäläisenä hakemaan neljäs, vaan kun en ole ottanut vielä kolmattakaan.

• Sama, mutta vois kyllä käydä hakemassa sen kolmannen...

• Disseisback kirjoitti:

Sama, mutta vois kyllä käydä hakemassa sen kolmannen...

Mä ajattelin pärjätä näillä kahdella.

• Anonyymi

Ota suoraan neljäs ja jätä kolmas välistä. Mullakii kaks sairastettu korona. Mutta en kyllä ole riskiryhmääkään, joten en varmaan enää tarvitse suoraan sitä neljättä ottaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ota suoraan neljäs ja jätä kolmas välistä. Mullakii kaks sairastettu korona. Mutta en kyllä ole riskiryhmääkään, joten en varmaan enää tarvitse suoraan sitä neljättä ottaa.

En taida ottaa enempää niitä rokotteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olis parempi pyytää kaksi kerralla jos se sitten suojaisi hyvin. Sitten taas 3 kuukauden kuluttua päivitys koska ethän halua olla Windows 3.1. Sekin tarvii päivityksiä viruksia vastaan. Piikki kuukauden välein on ihan kuin turvavyötä käyttäis.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Mä ajattelin pärjätä näillä kahdella.

Jaa... mä ehkä otan kolmannen jos saan...

• Disseisback kirjoitti:

Jaa... mä ehkä otan kolmannen jos saan...

Kyl varmaan saat. Se on jaettu käsittääkseni muillekin, kun riskiryhmille, saa korjata jos oon väärässä.

Kyl varmaan saat. Se on jaettu käsittääkseni muillekin, kun riskiryhmille, saa korjata jos oon väärässä.

Joo... poikakin tais ottaa, vaikka se on koronankin sairastanut..

Itse mietin vaan tätä syksyä, että nyt saattaa vaania korona nurkilla...🤔

• Disseisback kirjoitti:

Joo... poikakin tais ottaa, vaikka se on koronankin sairastanut..

Itse mietin vaan tätä syksyä, että nyt saattaa vaania korona nurkilla...🤔

Okei. Varmaan vaanii. Se vaan muuntuu jatkuvasti, eikä ole enää niin vaarallinen kun oli alkuun. Perusterveille.

Okei. Varmaan vaanii. Se vaan muuntuu jatkuvasti, eikä ole enää niin vaarallinen kun oli alkuun. Perusterveille.

Niin...mä mietin lähinnämeidän pikku työporukkaa, ettei sotkis kovin paljoa työkuvioita...

Mutta pitää seurailla...

• Anonyymi

Minä käyn hakemassa jo kahdeksatta. Otan kaverien puolestakin joten nyt on suojaukset kunnossa. Eikö se näin mene että mitä enemmän tankkaa autoon bensaa sen paremmin kulkee.

• Just juu. Pienen ajan sisällä monen rokotteen ottaminen on minusta hiukan arvelluttavaa. Kuinka käy oman puolustusjärjestelmän ja kertymät lääkeaineen lisäaineista jne.

Mutta mä olenkin ikuinen skeptikko.

• Anonyymi

hammashoitolaitos kuin Olkivoimala niin, oli sellaisia karamellin näköisiä juttuja niitä saa asiakkaat otta mielenmäärin, mutta kysyin sitten hammasjoltain hoitajalta: eivät ole karkke vaan hammastahaa pienieä paketteja nuo.

Silloin hoitaja naurahti että: totta ne näyttävät karamelleille nuo

• Anonyymi

hyvä joo heti kun päääset hammashoidosta pis niiin hoitajalla on tiskillää tarjolla karkke paljoa asiaakkat saaat otta miten paljon haluaa, paitsi eifät olleet karkkeja vaah hmamasjuttuja, karkin näköisiä.

• Anonyymi

Montakohan valtakunta on ottanut. Häntä ei ole palstalla nyt kovin paljon tainnut näkyä.

• Mulla on 2 rokotetta.
      Kerran ollut korona oireita mutta sain negatiivisen tuloksen.😁
      Pahempi olo tulee kun hakee rokotetteen.

• Anonyymi

En taida enää neljättä rokotetta hakea, vaikka se tulisikin laajempaan jakeluun. 3 rokotetta ja sairastettu tauti saa luvan riittää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      139
      3557
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      275
      3020
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      229
      1903
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      66
      1876
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1798
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      70
      1601
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      90
      1346
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1282
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      336
      1224
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1092
    Aihe