Käykö joku vielä

Anonyymi

Baareissa vuonna 2022. Ilmeisestri koska baarit pystyssä pysyy joten kai ihmiset käy juomassa kallista alkohoia siellä vaikka alkosta saisi 5 kertaa halvemmalla.
Itse en ole käynyt baareissa 15 vuoteen enää.

11

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole käynyt baareissa ainakaan 35 vuoteen.
      Ei kalja maistu edes hyvälle, että sitä pystyisi paljon juomaan.
      Joskus tulee juotua yksi kalja ja sekin on alkoholiton,
      Viimeksi, kun join kaljan ruoan jälkeen, niin tuli huono olo, kun röyhtäytti mahdottomasti, mutta ei röyhtäys päässyt purkautumaan ja olo oli, kuin pahin mahdollinen ähky ja totesin, ettei enää koskaan kaljaa.
      Sitten viimein, kun röyhtäys pääsi tulemaan, niin jopa helpotti ja olokin parani, iahn järkyttävä olo, jos ei röyhtäys pääse tulemaan.

• KYLLÄ! Juma mikä meno siellä on, viis kalliista viinasta, voihan tuota juoda vettä.

• Anonyymi

Ennen ravintoloissa tupakoitiin, vaatteet haisi tupakalle, vaikkei itse tupakoi ja samalla altistui passiiviselle tupakoinnille, ei hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ennen ravintoloissa tupakoitiin, vaatteet haisi tupakalle, vaikkei itse tupakoi ja samalla altistui passiiviselle tupakoinnille, ei hyvä.

ENNEN. Ei nykyään. Älä sotke historian kipuja nykypäivään.

• Anonyymi

Sunnuntaisin käyn aika usein juopottelemassa. Silloin on tunnelma sopivan seesteinen eikä olut ole kuin ehkä puolet kalliimpaa kuin kaupassa.

• Anonyymi

On teillä vanhentuneet käsitykset.

Kuka laskee alkoholin hintoja, mistä saa halvimmat kännit, on alkoholisti.

Baariin harva menee alkoholin takia, se vaan on niin, että muualla ei voi käytännössä tutustua uusiin ihmisiin. Nettisovellukset voi suosilla laskea pois valikoimasta. Kaikki suhteeni ovat saaneet alkunsa baarista ja usein sinne mennään tapaamaan tuttuja, eikä siellä ole pakko lärvejä vetää, 0 - 4 olutta riittää koko illan aikana.

• Piti mennä kuuntelemaan elävää musiikkia laivalle. Täällä Turussa valinnanvaraa löytyykin aina Matista Teppoon saakka.

Ei niitä kestä edes humalassa.

• Anonyymi

Baareissa käydään etsimimässä kumppania ja viinaa on pakko juoda sillä muuten ihmiset ei uskalla toisiin tutustua. Raittiit on liian ujoja ja epäsosiaalisia joten vain viinaa juomalla löytyy kumppani.

T: viinamies

• Kesällä kävin baarien terasseilla, en minä jaksa siellä sisällä istua. Ystävien kanssa käytiin parilla huurteisella. Helle oli uuvuttava, istuttiin varjopaikoilla. Oli kivaa pitkästä aikaa. Yksin ei tulisi mentyä.

• Anonyymi

Olen käynyt tänä kesänä terasseilla normaalia enemmän, jotenkin tänä kesänä vain kaikki olleet enemmän liikkeellä. Ihan baareihinkin olen eksynyt useamman kerran ja aina on kaikki paikat olleet joko tupaten täynnä tai lähes täynnä, joten kyllä siellä baarissa ainakin jotkut käy. Mutta kalliiksihan se tulee, viimeksi maksoin esim viinilasillisesta 14€. Käyn silti suhteessa harvoin ja juon maltillisesti niin ei siellä nyt muutamaa kymppiä enempää yleensä kulu.

• Anonyymi

En mene baariin juomaan alkoholia, vaan näkemään ihmisiä ja juttelemaan. Juon yhden erikoisoluen tai vettä, tai Russian tonicia raakana. Tosin jälkimmäistä en ole tänä vuonna tilannut poliittisista syistä.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7494
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3173
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      35
      2429
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      7
      2070
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      31
      2006
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1928
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1653
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1588
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18