Mitä arvioitte, miten tulee menemään Ruotsiotteluiden kononais- pisteet, ilmeisesti naisissa on mahdollista Suomelle pieni voitto, mutta miehissä tuskin näin käy ?
Juoksulajien pisteet
21
85
Vastaukset
- Anonyymi
Tasaista on naisissa, miehissä ero Ruotsin hyväksi voi olla suuri.
- Anonyymi
rata on tasainen, mutta vauhdit eivät sitä ole !
- Anonyymi
16-6 Ruotsille sekä naisissa että miehissä maantiekympillä, tuo antanee suuntaa koko otteluun.
- Anonyymi
Suomen vuoksi kannattaa taistella
- Anonyymi
Kolmosvoitot 10 km.
Onnittelut jodlaajalle ja ruottille - Anonyymi
Taisi tulla kohtalaisesti turpaan, vaan hyvä niin, tästä ei ole kuin parannettavaa.
Hyvä että ruotsalaiset kouluttavat urheilijakuntaamme.- Anonyymi
Muista 4 em mitalia.
- Anonyymi
Kuuen joukossa suomalaiset.
Ei pöllömpää.
Stadion täynnä yleisurheiluväkeä.
Taskumatista lämmikettä.
Rapulassa muistoja- Anonyymi
Ruottille monta kolmoisvoittoa. Minulla sinikeltaset kamppeet katsomossa. Kaukaa viisas nääs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruottille monta kolmoisvoittoa. Minulla sinikeltaset kamppeet katsomossa. Kaukaa viisas nääs.
Itse vilkutan Uralin lippua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli Idel-Uralin valtiolla oli myös sini-keltainen lippu
- Anonyymi
häpeän paikka, heh heh hee, mikä naurattaa ?
- Anonyymi
Ruotsi löi Suomen joka sarjassa. Suomalaiset yleisurheilijat ovat luusereita.
- Anonyymi
Tosiaan, juoksulajien kautta tuli suurimmat piste-erot.
Tähän pitää saada muutos. - Anonyymi
Juaksussa suomi taksimatkalla koska iivo vie lahjakkaat hiihtoseuroihin. Saako raitanen poikia mukaan?
- Anonyymi
suomi voitti esport maaottelussa ruotsin.
tietsikkapelit sopii suomalaisnuorille ruottalaisia paremmin.- Anonyymi
Ruotsi voitti esports-maaottelussa Suomen 220–180, tosin Boten Anna tuli Suomeen 90-0
- Anonyymi
tappio tuli juoksuradoilta, ei voi mitään
- Anonyymi
Pitäisikö käyä maaottelu Viron kanssa
- Anonyymi
Viimeksi käytiin maaotteluita Neuvostoliiton kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi käytiin maaotteluita Neuvostoliiton kanssa.
Onko ruottissa sverige24?
Voijaan käydä maaottelu palstaviesteillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027