Älykkyyden kautta parannutaan.
Tyhmä vain ei pääsee eteenpäin.
Tyhmä jämähti perus negatiivisuuteen elämässä.
Hän ei todellakaan pääsee eteenpäin omin neuvoin.
Siten jämähtänyt negatiivisuus on sairauden kaltainen asia.
Negatiivinen ihminen tarvitsee apua pikemmin kuin nuhjeita.
Negatiivisuus on diagnoosi, koska se pilaa itse
negatiivisuuden kantajan ja ympäristön elämän.
Ihminen joka kieltäytyy pääsevänsä negatiivisuudesta on tyhmä
1
80
Vastaukset
- Anonyymi
Ei välttämättä. Negatiivisuus voi olla myös esim. traumaperäistä, jolloin sitä on vaikea käsitellä loogisesti.
Negatiivisuus on kyllä erittäin haitallista esim. uuden oppimiselle ja kokemiselle. Ensimmäinen askel on oman negatiivisuutensa ymmärtäminen, jolloin asiaa voi halutessaan ruveta työstämään.
Työstäminen voi olla vaikeaa, jos traumaperäinen negatiivisuus on toisesta ihmisestä tai ihmisistä johtuvaa. Apua voi olla äärimmäisen vaikea pyytää, jolloin myös saattaa käyttäytyä toisten seurassa hyvin ristiriitaisesti. Kyseinen tilanne aiheuttaa helposti negatiivisen kierteen, mikä saattaa olla äärimmäisen kuluttavaa ja johtaa masennukseen. Olettaen, että negatiivisuus ei alunperin ole masennuksesta johtuvaa.
Apua kannattaa aina pyytää kun siltä tuntuu, sekä negatiivisuudesta huolimatta ottaa myös vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013