Mitkä sanat ovat erityisesti jääneet mieleesi positiivisessa mielessä?
Mikä on kauneinta, mitä sinulle on koskaan sanottu?
154
2208
Vastaukset
- Anonyymi
Minä rakastan sinua.
- Anonyymi
Nuo ovat kyllä sanoja sieltä kauneimmasta päästä, jolleivat kauneimmat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ovat kyllä sanoja sieltä kauneimmasta päästä, jolleivat kauneimmat.
Omalla kohdallani olen kuullut että tuon niin huonoja lahjoja, että jätä mieluummin tulematta kokonaan.
Näin olen päässyt sisarusten lastenjuhlista kokonaan, ja olen saanut vapautuksen.
En vielä tiedä pitäisikö iloita vai kokea jotain muuta sen takia ettei sisarusten lapsiin ole yhteyksiä.
Ehkä pitää jokaisen elää omaa elämäänsä ja olkoon sitten niin etten tunne sukulaisiani.
Aina vaan se "tapa ittes" on sellainen mikä toimi.
- Anonyymi
Hui, aika karua. Noita sanoja en ole koskaan lausunut kenellekään.
Anonyymi kirjoitti:
Hui, aika karua. Noita sanoja en ole koskaan lausunut kenellekään.
No jaa, konteksti määrittää. On se ihan ok ilmaisu siinä alkuperäisessä kontekstissaan. Ja hyvin poikkeuksellinen.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No jaa, konteksti määrittää. On se ihan ok ilmaisu siinä alkuperäisessä kontekstissaan. Ja hyvin poikkeuksellinen.
Totta, konteksti määrittää paljon, ei pelkät lausutut sanat. Ja se miten vastapuoli käsittää sanat. Joskus viesti muuntuu matkalla sellaiseksi, mitä lausuja ei alunperin tarkoittanut. Jotkut tilanteet on melkein parempia ilman sanoja.
Anonyymi kirjoitti:
Totta, konteksti määrittää paljon, ei pelkät lausutut sanat. Ja se miten vastapuoli käsittää sanat. Joskus viesti muuntuu matkalla sellaiseksi, mitä lausuja ei alunperin tarkoittanut. Jotkut tilanteet on melkein parempia ilman sanoja.
Monetkin tilanteet ovat tai olisivat olleet parempia ilman sanoja, vain merkitsevä katse ja nyökkäys, molemmat tietävät, ei tarvita sanoja.
- Anonyymi
Monetkin tilanteet ovat tai olisivat olleet parempia ilman sanoja, vain merkitsevä katse ja nyökkäys, molemmat tietävät, ei tarvita sanoja.
Nuo ovat niitä elämän hienoja hetkiä, jotka eivät kaipaa sanoja tai selityksiä. Sanatonta ymmärrystä.. Se on vain todella harvinaista, että löytää tuollaisen yhteyden jonkun kanssa. Sitä odotellessa 😄
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ovat niitä elämän hienoja hetkiä, jotka eivät kaipaa sanoja tai selityksiä. Sanatonta ymmärrystä.. Se on vain todella harvinaista, että löytää tuollaisen yhteyden jonkun kanssa. Sitä odotellessa 😄
On tullut löydettyä ja on tullut kadotettua, mutta sellaista se elämä on. Voi vain ilolla muistella niitä yhteyden hetkiä 🤗
- Anonyymi
On tullut löydettyä ja on tullut kadotettua, mutta sellaista se elämä on. Voi vain ilolla muistella niitä yhteyden hetkiä 🤗
Sellaistahan se elämä on 😊 Upeaa, kun pystyt sanomaan noin, että yhteyden hetkiä voi muistella ilolla. Se on kiitollisuutta siitä, että on saanut kohdata ihmisen/ihmisiä, joiden kanssa on kokenut tunteita, jotka ulottuu pintaa paljon syvemmälle. Sekään ei ole itsestäänselvyys.
Anonyymi kirjoitti:
Sellaistahan se elämä on 😊 Upeaa, kun pystyt sanomaan noin, että yhteyden hetkiä voi muistella ilolla. Se on kiitollisuutta siitä, että on saanut kohdata ihmisen/ihmisiä, joiden kanssa on kokenut tunteita, jotka ulottuu pintaa paljon syvemmälle. Sekään ei ole itsestäänselvyys.
On, on se upeaa, kun on saanut kohdata niin huikeita naisia, saanut jakaa osan heidän elämästään ja kokea syvempää yhteyttä, vaikka vain hetkenkin.
- Anonyymi
On, on se upeaa, kun on saanut kohdata niin huikeita naisia, saanut jakaa osan heidän elämästään ja kokea syvempää yhteyttä, vaikka vain hetkenkin.
Aidosti niin hienoa, miten kauniisti puhut elämäsi polulle sattuneista naisista. Niin paljon kuulee katkeruutta, pettymystä, jopa vihaa uhkuvia kommentteja entisiin suhteisiin liittyen, että on virkistävää kuulla jotain ihan päinvastaista. Vau.
Anonyymi kirjoitti:
Aidosti niin hienoa, miten kauniisti puhut elämäsi polulle sattuneista naisista. Niin paljon kuulee katkeruutta, pettymystä, jopa vihaa uhkuvia kommentteja entisiin suhteisiin liittyen, että on virkistävää kuulla jotain ihan päinvastaista. Vau.
Ei oikein muutakaan voi, ellei halua valehdella. Kaikki olivat ja ovat varmasti edelleenkin upeita naisia ja ovat olleet isossa roolissa tekemässä minusta ja elämästäni sellaisen mitä se on nyt. Ei siitä voi tuntea muuta kuin kiitollisuutta, vaikkeivät kaikki hetket niin kivoja tai kauniita olleetkaan.
Katkeruuden ja vihan tunteminen menneistä asioista on täydellisen turhaa, syö vain omaa elämänvoimaa, hukkaan heitettyä sellainen.- Anonyymi
Ei oikein muutakaan voi, ellei halua valehdella. Kaikki olivat ja ovat varmasti edelleenkin upeita naisia ja ovat olleet isossa roolissa tekemässä minusta ja elämästäni sellaisen mitä se on nyt. Ei siitä voi tuntea muuta kuin kiitollisuutta, vaikkeivät kaikki hetket niin kivoja tai kauniita olleetkaan.
Katkeruuden ja vihan tunteminen menneistä asioista on täydellisen turhaa, syö vain omaa elämänvoimaa, hukkaan heitettyä sellainen.Niinpä, katkeruus ja viha syövyttää. Inhimillisiä tunteita toki, mutta itsensä takia niistä kannattaa pyristellä eroon, siinähän vain satuttaa itseään.
Olen kokenut todella traumaattisen suhteen ja eron ja sen myötä joutunut paljon käsittelemään noita negatiivisiakin tunteita. En tässä lähde avaamaan sen enempää mutta välillä tunnen surua siitä, että en pysty puhtain sydämin sanomaan, että hän oli upea mies ja olen kiitollinen kaikesta kokemastamme. En sen jälkeen mitä hän teki minulle. Olen päästänyt irti jo aikoja sitten ja antanut anteeksi vaikkei anteeksipyyntöä koskaan edes tullut enkä enää kanna kaunaa tai tunne vihaa, mutta jonkinlainen kipukohta tähän liittyen on edelleen olemassa. Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, katkeruus ja viha syövyttää. Inhimillisiä tunteita toki, mutta itsensä takia niistä kannattaa pyristellä eroon, siinähän vain satuttaa itseään.
Olen kokenut todella traumaattisen suhteen ja eron ja sen myötä joutunut paljon käsittelemään noita negatiivisiakin tunteita. En tässä lähde avaamaan sen enempää mutta välillä tunnen surua siitä, että en pysty puhtain sydämin sanomaan, että hän oli upea mies ja olen kiitollinen kaikesta kokemastamme. En sen jälkeen mitä hän teki minulle. Olen päästänyt irti jo aikoja sitten ja antanut anteeksi vaikkei anteeksipyyntöä koskaan edes tullut enkä enää kanna kaunaa tai tunne vihaa, mutta jonkinlainen kipukohta tähän liittyen on edelleen olemassa.Kipu jää. Kaiken muun jälkeenkin kipu jää, se ei poistu ikinä.
- Anonyymi
Kipu jää. Kaiken muun jälkeenkin kipu jää, se ei poistu ikinä.
Noin se taitaa olla. Aika pehmentää ja käsittelemällä omat tunteet kipu ei enää hallitse elämää, mutta kyllähän ne jäljet on jossain elämänpuussa ikuisesti kaiverrettuna.
Anonyymi kirjoitti:
Noin se taitaa olla. Aika pehmentää ja käsittelemällä omat tunteet kipu ei enää hallitse elämää, mutta kyllähän ne jäljet on jossain elämänpuussa ikuisesti kaiverrettuna.
Ihminen tottuu kaikkeen, kipuunkin. Ajan kanssa sen särmät ovat hioutuneet siloisemmiksi ja kipu on vain etäinen kutina jossain ennen kuin siihen todella keskittyy. Jos keskittyy.
- Anonyymi
Noihin sanoihin on usei kai todella hyvä syy yleensä kai se ettei turhaan vaikeuta muiden elämää kun ei edes hallitse omaansa voisin kuvitella
- Anonyymi
Enpä muista mitään kaunista koskaan kuulleeni. Siis sellaista, joka olisi jäänyt erityisesti mieleen. Se varmaan olisi häneltä, jolta sen haluaisi kuulla.
- Anonyymi
Sanojalla on merkitystä. Sitä voi esim kuulla olevansa kaunis joltain random tyypiltä yökerhossa eikä se tunnu oikein mitään, koska ei voi luottaa sanojan vilpittömyyteen, mutta samat samat omalta mieheltä tuntuu aivan erilaiselta.
Ystävätär sanoi kultakimpaleeksi...tai on sanonut monestikin, mutta eräs kerta jää mieleen, kun osasin ottaa sen oikeasti vastaan. 😊
Se oli nättiä ja vähän hauskaakin molemmille, kun ilmoitin, että sähän oikeasti tarkoitat tuota. (Oivallus) 😁- Anonyymi
Ne teot vasta tuntuuuuuuu
Syvällä sisimmässä Anonyymi kirjoitti:
Ne teot vasta tuntuuuuuuu
Syvällä sisimmässäNo mun piti miettiä, että miksi hän noin monesti sanoo ja jotenkin keksin sen epäsuorasti, että hän ei sano sitä vain minun mieliksi...koska hänen ei tarvinnut sanoa mitään minun mieliksi, ei hän siitä mitään olisi hyötynyt.
- Anonyymi
Ihanasti sanottu 😊 Tuollaisista ystävättäristä kannattaa pitää kiinni!
Tuo muuten on tärkeää, että osaa ottaa sanat vastaan. Itse olen ollut aika huono ottamaan vastaan mitään kauniita sanoja ja olen joutunut tekemään töitä kehittyäkseni tässä. Puutteellisuuteni tässä asiassa aukeni minulle joskus kun torjuin erään minulle tärkeän ihmisen kauniit sanat ja näin, miten hän loukkaantui tilanteessa. Ymmärsin, että hänelle reaktioni näyttäytyi sellaisena, etten arvostanut hänen tuntemuksiaan minua kohtaan ja minä taas ajattelin, että en kai nyt sentään ihan tuollaisia sanoja ansaitse. Olen parempi nykyään, tai yritän olla 😊 Anonyymi kirjoitti:
Ihanasti sanottu 😊 Tuollaisista ystävättäristä kannattaa pitää kiinni!
Tuo muuten on tärkeää, että osaa ottaa sanat vastaan. Itse olen ollut aika huono ottamaan vastaan mitään kauniita sanoja ja olen joutunut tekemään töitä kehittyäkseni tässä. Puutteellisuuteni tässä asiassa aukeni minulle joskus kun torjuin erään minulle tärkeän ihmisen kauniit sanat ja näin, miten hän loukkaantui tilanteessa. Ymmärsin, että hänelle reaktioni näyttäytyi sellaisena, etten arvostanut hänen tuntemuksiaan minua kohtaan ja minä taas ajattelin, että en kai nyt sentään ihan tuollaisia sanoja ansaitse. Olen parempi nykyään, tai yritän olla 😊Oikean hyvän vastaanottaminen vaatii itsensä ja tilanteen miettimistä. Jos joku on saanut itsetunnon maan rakoon, se kertoo vaan siitä, että se itsetunto on rakennettu muiden antaman huomion varaan. Mutta jos oppii löytämään itse sen oman itsensä huomion, rakentaa todellisemman minä-kuvan, voi törmätä vastaaviin juttuihin. 😊
Mutts joo, hyvät ihmiset vierellä auttaa löytämään itsensä. Siihen vaan tarvitaan myös itseäkin. Ehkä päättelyäkin. 😊- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Oikean hyvän vastaanottaminen vaatii itsensä ja tilanteen miettimistä. Jos joku on saanut itsetunnon maan rakoon, se kertoo vaan siitä, että se itsetunto on rakennettu muiden antaman huomion varaan. Mutta jos oppii löytämään itse sen oman itsensä huomion, rakentaa todellisemman minä-kuvan, voi törmätä vastaaviin juttuihin. 😊
Mutts joo, hyvät ihmiset vierellä auttaa löytämään itsensä. Siihen vaan tarvitaan myös itseäkin. Ehkä päättelyäkin. 😊Itsetunto on rakennettava itse, se on totta. Helpommin silti sanottu kuin tehty monen kohdalla, sillä ihmisten sanat ja teot saattavat rikkoa ihmistä pahastikin. Myönnän, että tässä kohdin itselläni on ollut opittavaa, mutta on lohduttavaa, että ihmisellä on mahdollisuus oppia ja tulla paremmaksi versioksi itsestään 😊 Toivoa ei siis vielä ole menetetty 😄
Hyvät ihmiset rinnalla ovat kullanarvoisia, sellaisista ihmisistä kannattaa pitää kiinni. Anonyymi kirjoitti:
Itsetunto on rakennettava itse, se on totta. Helpommin silti sanottu kuin tehty monen kohdalla, sillä ihmisten sanat ja teot saattavat rikkoa ihmistä pahastikin. Myönnän, että tässä kohdin itselläni on ollut opittavaa, mutta on lohduttavaa, että ihmisellä on mahdollisuus oppia ja tulla paremmaksi versioksi itsestään 😊 Toivoa ei siis vielä ole menetetty 😄
Hyvät ihmiset rinnalla ovat kullanarvoisia, sellaisista ihmisistä kannattaa pitää kiinni.No niin pitkään kun on elossa, on mahkut löytää itse todellinen itsensä. 😊
Jos se olisi iisiä, helppoa ja ongelmatonta, kaikki tekis niin, eikä olisi niin paljoa kaikenlaisia ongelmia. 😊- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No niin pitkään kun on elossa, on mahkut löytää itse todellinen itsensä. 😊
Jos se olisi iisiä, helppoa ja ongelmatonta, kaikki tekis niin, eikä olisi niin paljoa kaikenlaisia ongelmia. 😊Suomalaisen naisen keskimääräisen elinajanodotteen mukaan minulla olisi siis vielä melkein 50 vuotta aikaa löytää itseni 😄
Helppo ja ongelmaton olkoon ainakin tämän illan teemasanat. Ei minkäänlaista draamaa tälle lauantai-illalle 😊 Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisen naisen keskimääräisen elinajanodotteen mukaan minulla olisi siis vielä melkein 50 vuotta aikaa löytää itseni 😄
Helppo ja ongelmaton olkoon ainakin tämän illan teemasanat. Ei minkäänlaista draamaa tälle lauantai-illalle 😊No ihmiselle pukkaa tulemaan 35-55 vuotiaana ikäkriisi, jos on väjän hakusallaan, mutta ei muista, että eka 7 v meni lapsuuteen, seuraavat 10 vuotta teiniyteen ja seuraavat 15 vuotta nuoruuteen...jos sit alkaa keksiä kuka on 10 v, niin vielä jää liki puolet vetää talla pohjassa. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No ihmiselle pukkaa tulemaan 35-55 vuotiaana ikäkriisi, jos on väjän hakusallaan, mutta ei muista, että eka 7 v meni lapsuuteen, seuraavat 10 vuotta teiniyteen ja seuraavat 15 vuotta nuoruuteen...jos sit alkaa keksiä kuka on 10 v, niin vielä jää liki puolet vetää talla pohjassa. 😁
Joo kyllä tässä ihan riittävästi on ikäkriiseilty, ei tarvi enää viisikymppisenä kriiseillä 😅
Vaikka kriisithän voi olla ihmiselle myös hienoja käännekohtia positiivisessa mielessä. Sanalla kriisi on vain todella negatiivinen kaiku. Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä tässä ihan riittävästi on ikäkriiseilty, ei tarvi enää viisikymppisenä kriiseillä 😅
Vaikka kriisithän voi olla ihmiselle myös hienoja käännekohtia positiivisessa mielessä. Sanalla kriisi on vain todella negatiivinen kaiku.Niin,ensiavussahan tärkeintä on rauhoittuminen ja tarkastelu, ei välttämättä se heti reagointi nopeasti ja jotenkin kriisiin. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka kriisithän voi olla ihmiselle myös hienoja käännekohtia positiivisessa mielessä. Sanalla kriisi on vain todella negatiivinen kaiku.Mulle ne kriisit on ainakin tuoneet hyviä oivalluksia ja helpotuksen lopulta elämään. Että osaan olla nykyään itseni pelkäämättä.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin,ensiavussahan tärkeintä on rauhoittuminen ja tarkastelu, ei välttämättä se heti reagointi nopeasti ja jotenkin kriisiin. 😊
Tuo on hieno taito, osata pitää mieli maltillisena, jotta pystyy näkemään tilanteen sellaisena kuin se oikeasti on eikä tunnekuohun värittämänä. Ja vähintään siellä ensiavussa se on ensiarvoisen tärkeää. Ei ole hätähousujen ammatti 😄
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Mulle ne kriisit on ainakin tuoneet hyviä oivalluksia ja helpotuksen lopulta elämään. Että osaan olla nykyään itseni pelkäämättä.
Kriisit voivat olla todellisia kasvunpaikkoja. Tuo, että uskaltaa olla oma itsensä pelkäämättä, on arvokasta. Itselläni on sattunut viime vuosiin aika monta päällekkäistä kriisiä ja se on ollut melko uuvuttavaa. Ihmisen voimat eivät ole loputtomat, mutta kaikesta on silti rämmitty läpi. Se on vahvistanut luottamusta itseeni, että olen vahva ja selviän kyllä tästäkin.
Anonyymi kirjoitti:
Kriisit voivat olla todellisia kasvunpaikkoja. Tuo, että uskaltaa olla oma itsensä pelkäämättä, on arvokasta. Itselläni on sattunut viime vuosiin aika monta päällekkäistä kriisiä ja se on ollut melko uuvuttavaa. Ihmisen voimat eivät ole loputtomat, mutta kaikesta on silti rämmitty läpi. Se on vahvistanut luottamusta itseeni, että olen vahva ja selviän kyllä tästäkin.
Ne on tärkeitä oivalluksia ja vaikuttaa koko loppuelämään. :)
Elämä näin keski-ikäisenä on paljon henkisesti helpompaa, kun ikinä ennen ja ennen kriisejäkään. Maailma ei kaadu herkästi, vaikka koettelee.- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ne on tärkeitä oivalluksia ja vaikuttaa koko loppuelämään. :)
Elämä näin keski-ikäisenä on paljon henkisesti helpompaa, kun ikinä ennen ja ennen kriisejäkään. Maailma ei kaadu herkästi, vaikka koettelee.Tuo on niin totta. Asiat osaa suhteuttaa ja asettaa oikeisiin mittasuhteisiin huomattavasti paremmin kuin nuorempana. Oppii luottamaan siihen, että kyllä ne omatkin hartiat aika paljon jaksaa kantaa ja elämä jatkuu, vaikka juuri tänään olisi vaikeaa. Nuorempana se maailma kaatui milloin mihinkin vaatekriiseihin 😅
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hieno taito, osata pitää mieli maltillisena, jotta pystyy näkemään tilanteen sellaisena kuin se oikeasti on eikä tunnekuohun värittämänä. Ja vähintään siellä ensiavussa se on ensiarvoisen tärkeää. Ei ole hätähousujen ammatti 😄
Niin, siis ensiapua on monenlaista, myös tietysti se tervrydenhoidollinrn, mutta siinäkin sana, josta tulee mieleen vain se terveyteen liittyvä asia.
Työkoneisiin, laitteisiin ja muuhun materiaankin joutuu välillä antamaan ensiapua, mutta myös elämään... joutuu esinerkiksi priorisoimaan kiireessä asioita. 😊- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin, siis ensiapua on monenlaista, myös tietysti se tervrydenhoidollinrn, mutta siinäkin sana, josta tulee mieleen vain se terveyteen liittyvä asia.
Työkoneisiin, laitteisiin ja muuhun materiaankin joutuu välillä antamaan ensiapua, mutta myös elämään... joutuu esinerkiksi priorisoimaan kiireessä asioita. 😊Tottapa turiset, tuo pätee kaikkiin elämän osa-alueisiin. Ajattelin ensiavun terminä turhan suppeasti 😊
Työkoneista tai laitteista en sano sen enempää, takuulla reagoin tunteella jos jokin laite tekee tenän 😆Epämukavuusalue itselle.. Anonyymi kirjoitti:
Tottapa turiset, tuo pätee kaikkiin elämän osa-alueisiin. Ajattelin ensiavun terminä turhan suppeasti 😊
Työkoneista tai laitteista en sano sen enempää, takuulla reagoin tunteella jos jokin laite tekee tenän 😆Epämukavuusalue itselle..Niin, paitsi alkujärkytyskiukun jälkeen korjaat sen hiuspompulalla ja sukkahousuilla. 🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin, paitsi alkujärkytyskiukun jälkeen korjaat sen hiuspompulalla ja sukkahousuilla. 🤣
Ei ole laitetta, jonka korjaamiseen ei sukkahousuja voisi kokeilla 🤣 Alkujärkytyskiukku on kyllä tehokas siinä mielessä, että se lataa aika hyvän energian jatkotapahtumille. Se on sitten eri asia, tapahtuuko oikeita asioita 😆
Entisen autoni kanssa koin useita kiukkuhetkiä, se pentele kun jätti tielle tuon tuostakin. Vähemmästäkin sitä ihminen kiukustuu 😄 Oi niitä aikoja.. Hinauskuskistakin tuli jo tuttava 🙈 Anonyymi kirjoitti:
Ei ole laitetta, jonka korjaamiseen ei sukkahousuja voisi kokeilla 🤣 Alkujärkytyskiukku on kyllä tehokas siinä mielessä, että se lataa aika hyvän energian jatkotapahtumille. Se on sitten eri asia, tapahtuuko oikeita asioita 😆
Entisen autoni kanssa koin useita kiukkuhetkiä, se pentele kun jätti tielle tuon tuostakin. Vähemmästäkin sitä ihminen kiukustuu 😄 Oi niitä aikoja.. Hinauskuskistakin tuli jo tuttava 🙈Voivoi... voin vaan kuvitella millainen kiukku siellä on käyty välillä läpi. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Voivoi... voin vaan kuvitella millainen kiukku siellä on käyty välillä läpi. 😁
En ole ihan varma pystytkö kuvittelemaan kiukun tasoa 🤣 Sen verran kypsyttävää puuhaa oli odotella hinuria ties missä keskellä metsäteitä, että se sinetöi päätökseni, etten enää aja yli 3 vuotta vanhalla autolla. Ei tässä iässä enää auton takia jaksa stressata, haluan keksittyä olennaiseen 😄
Anonyymi kirjoitti:
En ole ihan varma pystytkö kuvittelemaan kiukun tasoa 🤣 Sen verran kypsyttävää puuhaa oli odotella hinuria ties missä keskellä metsäteitä, että se sinetöi päätökseni, etten enää aja yli 3 vuotta vanhalla autolla. Ei tässä iässä enää auton takia jaksa stressata, haluan keksittyä olennaiseen 😄
No mä ajan 2005 vm Nissanilla, joten tiedän hyvin mitä on taistella vanhan romun kanssa. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mä ajan 2005 vm Nissanilla, joten tiedän hyvin mitä on taistella vanhan romun kanssa. 😁
Ihailtavaa sinnikkyyttä 😂 Mulle riitti taistelu ja eritoten kun en autoista itse oikein mitään ymmärrä, niin kaikki pikkuviatkin joutui aina viedä korjaamolle näyttämään, mikä ei ole kovin halpaa puuhaa 😬
Anonyymi kirjoitti:
Ihailtavaa sinnikkyyttä 😂 Mulle riitti taistelu ja eritoten kun en autoista itse oikein mitään ymmärrä, niin kaikki pikkuviatkin joutui aina viedä korjaamolle näyttämään, mikä ei ole kovin halpaa puuhaa 😬
Joo. Jos voisin elää autotta, eläisin. Mutta kyllä mä sitä tartten.
Mutta juuri tänään sain viimeiset puut liiteriin, mitkä Nissanilla kuljetin. On se puunkuskaukseen aivan ihana vehje. 2 mottia lavalle ja 1,5 mottia kärriin. Liiteri tulee täyteen kahdella rundilla. Ja voi ajaa suoraan miiterin eteen tuolta takapihan ryteikön läpi. 🥰- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo. Jos voisin elää autotta, eläisin. Mutta kyllä mä sitä tartten.
Mutta juuri tänään sain viimeiset puut liiteriin, mitkä Nissanilla kuljetin. On se puunkuskaukseen aivan ihana vehje. 2 mottia lavalle ja 1,5 mottia kärriin. Liiteri tulee täyteen kahdella rundilla. Ja voi ajaa suoraan miiterin eteen tuolta takapihan ryteikön läpi. 🥰Sun autolle on siis muutakin vaatimuksia, kuin että sopii kauppakassiksi 🪵 Mun autolla ei paljoa puita kuskattais. Tai ainakin määrä, mikä kerralla saisi mahtumaan olisi aika onneton. Kolme klapia kerrallaan 😄
Anonyymi kirjoitti:
Sun autolle on siis muutakin vaatimuksia, kuin että sopii kauppakassiksi 🪵 Mun autolla ei paljoa puita kuskattais. Tai ainakin määrä, mikä kerralla saisi mahtumaan olisi aika onneton. Kolme klapia kerrallaan 😄
No mä nykyään pyrin ajamaan kaikki kaupunkiajot sähköpyörällä. Töihin ja kauppaan. Ainoa, että pitäis hommata joku rinkka, sellainen 50-60 litrainen. Kulkis isommatkin ostokset selässä. 😊
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mä nykyään pyrin ajamaan kaikki kaupunkiajot sähköpyörällä. Töihin ja kauppaan. Ainoa, että pitäis hommata joku rinkka, sellainen 50-60 litrainen. Kulkis isommatkin ostokset selässä. 😊
Rispekt! Saa hoidettua asiat, pysyy kunto yllä ja luonto kiittää 👍🏻 Itse asun sellaisessa paikassa, että työmatka on liian pitkä fillarilla. Ja talvisin teiden kunnossapito on sitä luokkaa, ettei fillarilla ole käytännössä mitään toivoa kulkea. Lapsikin saa siirtyä bussin käyttöön talveksi, kun ei koulumatkoja vain pysty fillarilla taittamaan. Ehkä jossain Helsingin keskustassa ylläpidetään paremmin fillarikaistoja, täällä "maalla" paras kulkuväline talvisin olis mönkkäri 🙄
Anonyymi kirjoitti:
Rispekt! Saa hoidettua asiat, pysyy kunto yllä ja luonto kiittää 👍🏻 Itse asun sellaisessa paikassa, että työmatka on liian pitkä fillarilla. Ja talvisin teiden kunnossapito on sitä luokkaa, ettei fillarilla ole käytännössä mitään toivoa kulkea. Lapsikin saa siirtyä bussin käyttöön talveksi, kun ei koulumatkoja vain pysty fillarilla taittamaan. Ehkä jossain Helsingin keskustassa ylläpidetään paremmin fillarikaistoja, täällä "maalla" paras kulkuväline talvisin olis mönkkäri 🙄
No ei täälläkään kunnossapito mainittavan hyvää ole, mutta siksipäs hommasinkin sähköpyörän ja siihen ihan nastarenkaat. Sähkö avustaa ja nasta pitää. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No ei täälläkään kunnossapito mainittavan hyvää ole, mutta siksipäs hommasinkin sähköpyörän ja siihen ihan nastarenkaat. Sähkö avustaa ja nasta pitää. 😁
Ja saahan sillä vähän jännitystä päiviin, kun keskittyy luovimaan tietään sohjon ja polanteiden kyllästämillä teillä 😄 Toivottavasti pysyt pystyssä talvellakin!
Anonyymi kirjoitti:
Ja saahan sillä vähän jännitystä päiviin, kun keskittyy luovimaan tietään sohjon ja polanteiden kyllästämillä teillä 😄 Toivottavasti pysyt pystyssä talvellakin!
Aamuihin ja iltoihin...😁 Mä meen töihin tai pois joko 07:00 tai 19:00.
Mutta asioilla muuten tietty käyn päiväsiltään.
Mutta kyllä toi vänkä on kyllä magee menopeli. Jos laittaa avustuksen täysille, ei kyllä hiki tule...kunhan jaksaa jalkojaan heilutella 😁
Mä yleensä ajelen puolilla tehoilla ja akku kestää 140 km sillä suurinpiirtein. Talvella ei ehkä sitä jaksa, mutta latailee sit töissä. Virman piikkiin ninnannunna. 🤣- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Aamuihin ja iltoihin...😁 Mä meen töihin tai pois joko 07:00 tai 19:00.
Mutta asioilla muuten tietty käyn päiväsiltään.
Mutta kyllä toi vänkä on kyllä magee menopeli. Jos laittaa avustuksen täysille, ei kyllä hiki tule...kunhan jaksaa jalkojaan heilutella 😁
Mä yleensä ajelen puolilla tehoilla ja akku kestää 140 km sillä suurinpiirtein. Talvella ei ehkä sitä jaksa, mutta latailee sit töissä. Virman piikkiin ninnannunna. 🤣12 tunnin vuorot? Aika pitkä, mutta ihminen kai sopeutuu monenlaiseen rytmiin. Vaikeinta itselle olisi rytminvaihdos.
Sähköfillaria moni kehuu, tuntee itsensä kuulemma oikein hyväkuntoiseksi kun pystyy viilettämään ylämäetkin vauhdilla 😄 Meillä olisi mahdollisuus työnantajan tukemana hankkia sähköfillari, mutta kun itsellä jää fillaroinnit aika vähiin ja nykyinen fillari ihan menevä peli vielä niin ei ole tullut hankittua. Sähköautonkin saisi ladattua työnantajan piikkiin, mutta taloyhtiö ei vielä autojen latausta tue. Virman piikki on paras piikki 😄 Anonyymi kirjoitti:
12 tunnin vuorot? Aika pitkä, mutta ihminen kai sopeutuu monenlaiseen rytmiin. Vaikeinta itselle olisi rytminvaihdos.
Sähköfillaria moni kehuu, tuntee itsensä kuulemma oikein hyväkuntoiseksi kun pystyy viilettämään ylämäetkin vauhdilla 😄 Meillä olisi mahdollisuus työnantajan tukemana hankkia sähköfillari, mutta kun itsellä jää fillaroinnit aika vähiin ja nykyinen fillari ihan menevä peli vielä niin ei ole tullut hankittua. Sähköautonkin saisi ladattua työnantajan piikkiin, mutta taloyhtiö ei vielä autojen latausta tue. Virman piikki on paras piikki 😄No tääkinhän on työsuhdepyörä. Voi vähän vielä vetäistä rahaa verottajan nokan edestä, niin sehän se vasta makiaa tekeekin. :oD
Mulla on töihin sellaiset 5.2 km, että viikkoon tulee noin 40 kilsaa jo työajoja, sit ehkä sellaiset 10-20 km muuta ajoa, miten satun kerkeemään ajelemaan. Kauppa on työmatkan varrella, joten siitä saa ostokset suoritettua. Mutta parempi ois vatkutella vaan reippaasti tällä, niin tulis hyvää ulkoilua. :o)- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No tääkinhän on työsuhdepyörä. Voi vähän vielä vetäistä rahaa verottajan nokan edestä, niin sehän se vasta makiaa tekeekin. :oD
Mulla on töihin sellaiset 5.2 km, että viikkoon tulee noin 40 kilsaa jo työajoja, sit ehkä sellaiset 10-20 km muuta ajoa, miten satun kerkeemään ajelemaan. Kauppa on työmatkan varrella, joten siitä saa ostokset suoritettua. Mutta parempi ois vatkutella vaan reippaasti tällä, niin tulis hyvää ulkoilua. :o)Työnantajat on kyllä hienosti lähteneet tukemaan vaihtoehtoisia liikkumistapoja. Ja kaikki verovähennykset tietty otetaan mitä saadaan 😁
Reilu 5 kilsaa on hyvä matka, se taittuu mukavassa ajassa varsinkin sähköfillarin kanssa. Nyt onkin parhaimmat ulkoiluilmat, ei liian kuuma eikä kylmä ja aurinko paistaa kuitenkin vielä pitkään iltaan ☀️ Kyllä siinä kelpaa fillaroida 😊 Anonyymi kirjoitti:
Työnantajat on kyllä hienosti lähteneet tukemaan vaihtoehtoisia liikkumistapoja. Ja kaikki verovähennykset tietty otetaan mitä saadaan 😁
Reilu 5 kilsaa on hyvä matka, se taittuu mukavassa ajassa varsinkin sähköfillarin kanssa. Nyt onkin parhaimmat ulkoiluilmat, ei liian kuuma eikä kylmä ja aurinko paistaa kuitenkin vielä pitkään iltaan ☀️ Kyllä siinä kelpaa fillaroida 😊No mä sain tuon ennen lomia viimesille yövuoroille, enkä oo sen jälkeen muulla keinoilla töihin tullut. Mä katsoin töihinpaluupäivän puhelimelta vähän ohi ja työkaveri soitti 7:01, että meinasitko tulla töihin, vastasin että en...se vastas, että pitäis kyllä. 🤣
Silloinkin polkaisin sinnikkäästi pyörällä. 😁
Aamut on kyllä kylmiä ja välillä satelee vettä, mutta periks en meinaa antaa, töihin vängällä oli mikä oli. 💪😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mä sain tuon ennen lomia viimesille yövuoroille, enkä oo sen jälkeen muulla keinoilla töihin tullut. Mä katsoin töihinpaluupäivän puhelimelta vähän ohi ja työkaveri soitti 7:01, että meinasitko tulla töihin, vastasin että en...se vastas, että pitäis kyllä. 🤣
Silloinkin polkaisin sinnikkäästi pyörällä. 😁
Aamut on kyllä kylmiä ja välillä satelee vettä, mutta periks en meinaa antaa, töihin vängällä oli mikä oli. 💪😁😂 Kirjaimellisesti vauhdikas töihinpaluu! Mihin aikaan lopulta ehdit töihin? Teen osaksi etätöitä, jolloin työpaikka on lyhimmillään metrien päässä sängystä ja työmatkaan menee 5 sekuntia 😄
Tuo vaatii kyllä sitkeyttä lähteä aamulla sateiseen ja kylmään polkemaan 🥶 Yllättävän hyvin sitä silti pärjää kun on oikeanlaiset varusteet niin ei kylmäkään tunnu niin pahalta. Itsellä kipuraja alkaa mennä jossain 15 pakkasasteessa. Sen jälkeen mun kroppa hyytyy ja lopettaa toimimasta 😄 Anonyymi kirjoitti:
😂 Kirjaimellisesti vauhdikas töihinpaluu! Mihin aikaan lopulta ehdit töihin? Teen osaksi etätöitä, jolloin työpaikka on lyhimmillään metrien päässä sängystä ja työmatkaan menee 5 sekuntia 😄
Tuo vaatii kyllä sitkeyttä lähteä aamulla sateiseen ja kylmään polkemaan 🥶 Yllättävän hyvin sitä silti pärjää kun on oikeanlaiset varusteet niin ei kylmäkään tunnu niin pahalta. Itsellä kipuraja alkaa mennä jossain 15 pakkasasteessa. Sen jälkeen mun kroppa hyytyy ja lopettaa toimimasta 😄Joo, siinä sit puin päälle, pisut ja pesut, ruuat reppuun ja menoks. Ei kerennyt kyllä pyörä paljoa avustella, kun se avustaa vaan 25km/h asti...mentiin aika monesti yli 30 kilsaa tunnissa. Ja sit töihin, kamat kaappiin ja kuppi kahvia, sit kellotin ajaksi 7:26. Eli 25 min sängystä töihin 5,2 km päähän. :o)
No oikeastaan kun saa siihen sellaisen oikeanlaisen uhon päälle, niin miltei mitä pahempi keli, sen parempi voittajafiilis. :oD Mä tykkään, että vähän sataa räntää korvaan ja tuiskuaa lunta naamaan. :o)- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, siinä sit puin päälle, pisut ja pesut, ruuat reppuun ja menoks. Ei kerennyt kyllä pyörä paljoa avustella, kun se avustaa vaan 25km/h asti...mentiin aika monesti yli 30 kilsaa tunnissa. Ja sit töihin, kamat kaappiin ja kuppi kahvia, sit kellotin ajaksi 7:26. Eli 25 min sängystä töihin 5,2 km päähän. :o)
No oikeastaan kun saa siihen sellaisen oikeanlaisen uhon päälle, niin miltei mitä pahempi keli, sen parempi voittajafiilis. :oD Mä tykkään, että vähän sataa räntää korvaan ja tuiskuaa lunta naamaan. :o)Aikamoinen suoritus 😄 Siinä on reidet tehneet töitä hapoilla 🥵 Se tunne, kun aamulla herää ja huomaa nukkuneensa pommiin on kyllä kamala, vaikka harvoinpa mitään peruuttamatonta vahinkoa pääsee syntymään. Silti pitää olla ajoissa, se opetetaan suomalaisille vaippaiästä lähtien 😄
Suomen sääolosuhteissa sisu ja uho on ainoa tapa päästä paikasta A paikkaan B 😬 Voittajafiilis siitä kieltämättä tulee, mutta paras osio silti on kun pääsee kuumaan suihkuun ja viltin alle lämpimään 😄
Nyt kutsuu unimaa.. Hyvää yötä 😴 Anonyymi kirjoitti:
Aikamoinen suoritus 😄 Siinä on reidet tehneet töitä hapoilla 🥵 Se tunne, kun aamulla herää ja huomaa nukkuneensa pommiin on kyllä kamala, vaikka harvoinpa mitään peruuttamatonta vahinkoa pääsee syntymään. Silti pitää olla ajoissa, se opetetaan suomalaisille vaippaiästä lähtien 😄
Suomen sääolosuhteissa sisu ja uho on ainoa tapa päästä paikasta A paikkaan B 😬 Voittajafiilis siitä kieltämättä tulee, mutta paras osio silti on kun pääsee kuumaan suihkuun ja viltin alle lämpimään 😄
Nyt kutsuu unimaa.. Hyvää yötä 😴Juuh...hyviä öitä sinne vaan. :o)
- Anonyymi
Mitäpä noita muistelemaan. Valheita kaikki.
- Anonyymi
Miksi ajattelet, että ne kaikki ovat valheita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet, että ne kaikki ovat valheita?
Koska ovat olleet. Eikait nyt näin onneton olisi jos ne totta olisi olleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ovat olleet. Eikait nyt näin onneton olisi jos ne totta olisi olleet.
Surullista, jos olet kohdannut vain valheellisuutta. Muista silti, ettei sellaisten ihmisten sanoilla ole merkitystä, jotka eivät ymmärrä arvoasi ja kohtele sinua hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista, jos olet kohdannut vain valheellisuutta. Muista silti, ettei sellaisten ihmisten sanoilla ole merkitystä, jotka eivät ymmärrä arvoasi ja kohtele sinua hyvin.
Siksipä niitä en muistele. Ei muunlaisia olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksipä niitä en muistele. Ei muunlaisia olekaan.
Toivottavasti löydät sellaisen ihmisen, joka ymmärtää arvosi ja kohtelee sinua sen mukaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti löydät sellaisen ihmisen, joka ymmärtää arvosi ja kohtelee sinua sen mukaisesti.
Niinhän ne ovat tehneetkin. En vain ilmeisesti ansaitse parempaa. Pakko hyväksyä tosiasiat.
Kyllä se on lasten suusta se kun he tunteilee minua kohtaan. Se on lämmittänyt eniten, koska meidän hyvät välit varmaankin merkkaakin mulle eniten?
Mutta ainahan se, kun ymmärtää olevansa jollekin tärkeä tuntuu hyvälle. Ja se uskalletaan ääneen kertoa vielä paremmalle.- Anonyymi
Sanat lasten suusta.. se vetää kyllä heti niin aseettomaksi ❤ Oma lapseni ei ehkä ole sanallisesti niin ilmaisevaa sorttia, mutta hän ottaa minua aina iltaisin kiinni kädestä ennen nukahtamista. Se kertoo kaiken oleellisen minulle 😊
Anonyymi kirjoitti:
Sanat lasten suusta.. se vetää kyllä heti niin aseettomaksi ❤ Oma lapseni ei ehkä ole sanallisesti niin ilmaisevaa sorttia, mutta hän ottaa minua aina iltaisin kiinni kädestä ennen nukahtamista. Se kertoo kaiken oleellisen minulle 😊
Se jos mikä saa ihan sulaksi ja sulamaan. Melting my heart. 💖
- Anonyymi
Oman tyttäreni kirje, jonka sain Hänen kuolemansa, 32- vuotias jälkeen alkoi sanoilla: Äiti, rakas rakas äitini😪. Hänen kirjoittamansa kirje on niin lohduttava, onneksi Hän oli syöpäsairauden viime aikoina vielä jaksanut kirjoittaa kaikille läheisilleen kirjeet❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman tyttäreni kirje, jonka sain Hänen kuolemansa, 32- vuotias jälkeen alkoi sanoilla: Äiti, rakas rakas äitini😪. Hänen kirjoittamansa kirje on niin lohduttava, onneksi Hän oli syöpäsairauden viime aikoina vielä jaksanut kirjoittaa kaikille läheisilleen kirjeet❤️
Otan osaa ❤ Mitä oletkaan joutunut kokemaan.. 😥Lämmittää ajatus, että tyttäresi sai kirjoitettua sinulle kirjeen. Se takuulla lohduttaa ja kulkee mukanasi, kuten rakkaan tyttäresi muisto ❤
Anonyymi kirjoitti:
Otan osaa. En osaa sanoa muuta. 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
♥️ voih, otan osaa ja lämmin pitkä vahva halaus. Sydämeni käpertyy lukiessani elämän epäreiluudesta, kuinka pieniä me kaikki olemme sen edessä.
- Anonyymi
Kauneinta siis omasta mielestäni, ehkei muiden :)."Olet hyvä mies"." Sä olet ainoa mille voi puhua". muita näitä lost & found osastolta
- Anonyymi
Nimenomaan omasta mielestä kauneimpia tässä haettiin 1😊 Hienoja asioita olet saanut kuulla. Esim tuo, että sinulle voi puhua, on upea piirre ihmisessä.
- Anonyymi
Eräs mulle tärkeä ihminen joskus... Sanoi ett "Meillä oli yks mielletömän ihana vuosi yhdessä. Vaikka kaikki onkin väliltämme loppunut, mä muistan sinut aina sellaisena kun sunt ensikerran tapasin. Osa mun rakkaudestani on aina sinun, vaikka sinä ett sitä enää huolisikaan."
Tavallaan se kosketti, hän myönsi kuitenkin kaiken paskamaisuuden jälkeen, ettei ihan kaikki ollut kullattuja kuvitelmiani. Jonkin aikaa rakkauttakin oli siis ollut, kunnes se kuihtui pois.- Anonyymi
Tuo on kaunista; saada tietää, että tunne oli aitoa, vaikka se loppuikin. Se lohduttaa, vaikka tekisi kipeääkin.
- Anonyymi
Sellaista, että vaikka olenkin kaunis, niin hän on huomannut, että minulla on myös kaunis sydän. Sen sanoi huomattavasti minua vanhempi läheinen mies ojentaessaan ruusua minulle. Sen muistan aina ♥️
Tästä on siis aikaa, myöhemmin tulin palstalla mainituksi mustasta pimeästä sydämestä 🖤
Ensimmäinen oli kaunis, toinenkin tavallaan..- Anonyymi
Kauniisti sanottu sinusta 😊 Se, että toinen ihminen näkee sinut sisäisesti kauniina kertoo siitä, että olet tehnyt häneen vaikutuksen pintaa syvemmälle.
- Anonyymi
Kiss my ass
- Anonyymi
No suutelitko?
- Anonyymi
Noin isoa en ole ennen nähnykkään.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Ja tämä oli siis tätini jolle vein vähän veden viljaa.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Yksi jätkä kutsui mua leikillään Jumalaksi. Jumalanpilkkaako? Se jäi mieleeni silleen positiivisesti. Yläasteella opettaja sanoi mulle kahden kesken että "susta tulee vielä hyvä mies". Sekin jäi mieleen. En nyt oikein tiedä enää siitä "hyvästä", että pitääkö se paikkansa :O.
- Anonyymi
Varmaan opettaja teki ihan oikean arvion 😊
Tuo on muuten jännä, miten monet ihan nuorenakin kuullut asiat saattaa muista lopun elämää, niin hyvässä kuin pahassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan opettaja teki ihan oikean arvion 😊
Tuo on muuten jännä, miten monet ihan nuorenakin kuullut asiat saattaa muista lopun elämää, niin hyvässä kuin pahassa.Kiitos :). Tuo oli kauneinta mitä minulle on koskaan sanottu 😁.
- Anonyymi
Rakastan sinua eniten maailmassa, nämä sanat ne oli mitkä häneltä kuulin. Lämmitti sydäntä ja mieltä, kun tiesi että ne tulee syvältä toisen sydämestä ja aidosti.
- Anonyymi
Aidot sanat suoraan toisen ihmisen sydämestä ovat parasta 🥰
- Anonyymi
En tiedä, onko se kauneinta, mitä on sanottu minulle, mutta ainakin on jäänyt mieleeni, kun minulle sanottiin, että minulla on barbien kädet 💪😄
- Anonyymi
Kovat ja muoviset?
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovat ja muoviset?
-keinovaginamies-Pikku kompleksi on ollut omista käsistä joskus.
Mul on Kippari Kallen tyttöystävä Olgan kädet omasta mielestäni... Ne, kun on melko pitkät… niin hän sanoi, että ei ole, vaan Barbien kädet.
Aika kivasti sanottu, jäi mieleen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku kompleksi on ollut omista käsistä joskus.
Mul on Kippari Kallen tyttöystävä Olgan kädet omasta mielestäni... Ne, kun on melko pitkät… niin hän sanoi, että ei ole, vaan Barbien kädet.
Aika kivasti sanottu, jäi mieleen!Kiva!
Semmoset Barbapapan kädet olis oikeasti kätevät.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Kaunistahan se on, jos sinulle tuli hyvä mieli siitä 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva!
Semmoset Barbapapan kädet olis oikeasti kätevät.
-keinovaginamies-Juu, niin olis! 😊
- Anonyymi
Sitten on niitä tärkeitä, joilla on oikeasti merkitystä, mitä ei halua edes jakaa muille.
- Anonyymi
Niin, minäkin kerroin vain aika pinnallista. On sanottu asioita, jotka saaneet liikuttamaan ja melkein murtumaan siihen sijoillensa. Siinäpä vasta musta sydän..
- Anonyymi
Ei sellaista tarvitse jakaa, minkä haluaa pitää itsellään. Se riittää, että itse tietää.
- Anonyymi
"Roikotan niitä oven kahvassa ja muistan että olet olemassa aina kun kuljen siitä ohi"
Sen jälkeen sitä alkoi taas pitämään itseään arvokkaana. En unohda koskaan.- Anonyymi
Oi, miten ihanasti sanottu 🥰 Upea tunne merkitä jollekin noin paljon.
- Anonyymi
"Mä tein sulle laulun." Ihaninta mitä kukaan on mulle tehnyt, korjaava kokemus ja sulatti mut...
- Anonyymi
Todella kaunis teko. Voin kuvitella, että tuollainen osuu syvälle sydämeen 😊
- Anonyymi
Kauneinta olisi ollut seuraavat sanat: olemme päättäneet valita sinut jatkamaan tässä työpaikassa vakituisena työntekijänä, missä olet tehnyt töitä jo neljän vuoden ajan.
- Anonyymi
Neljä vuotta samassa työpaikassa ilman vakinaistamista on jo hyväksikäyttöä. Toivottavasti löysit työpaikan, jossa arvostetaan sinua työntekijänä enemmän.
Lähtisitkö ehdolle työsuojeluvaltuutetun vaaleihin?
- Anonyymi
No lähditkö?
- Anonyymi
M184 kirjoitti:
Lähdin, elämäni parhaita päätöksiä.
Hienoa :) Toimin jonkun vuoden varavaltuutettuna. Rankkaa aikaa silloisessa tilanteessa, mutta paljon hyödyllisiä asioita opin
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa :) Toimin jonkun vuoden varavaltuutettuna. Rankkaa aikaa silloisessa tilanteessa, mutta paljon hyödyllisiä asioita opin
Kyllähän nuo kasvattavat neuvottelutaitoja ja vastuunottoa. Lisäksi ystäväpiiri laajeni itselläni merkittävästi.
Suosittelen kaikille.
- Anonyymi
"Nainen on ihmisen paras ystävä"
Kyllä mä luulen, että ykkösenä on edesmenneen -45 syntyneen asiakkaan sanat äidilleni vuonna 2012 kun autoin häntä tyhjentämään liiketilaansa ja siirtämään osan tavaroista ja työkaluista tänne yhdessä mua 6 vuotta nuoremman entisen kaverin kanssa joka oli silloin tet-harjoittelussa firmassani. Kyseinen oman elämänsä Lemmy sanoi kuulemma äidilleni että "Anssi on helvetin reilu jätkä" johon tämän vaimo oli välittömästi kuulemma lisännyt että tuo oli paljon sanottu "Jormalta". 😁
Ja tarkemmin ajatellen, niin ei mulle ole kukaan muu tainnut sanoa koskaan että "mä rakastan sua" kuin viimeisin ja vähiten riitaisin eksäni 🙄 En mä tollasta lausetta ihan lapsuudesta juurikaan muista, ja isovanhempieni kuoleman jälkeen tarvittiin yleensä melkoinen riita kotona ja ensin saatanan kakaraksi ja pirun sikiöksi haukkumista, kun tollasen saattoi etäisesti kuulla jonkun anteeksipyytelyn yhteydessä.
Mä en suoraan sanottuna kyennyt sanomaan samaa takaisin eksälleni, mutta hän on joskus maininnutkin että olen kuulemma melkoinen poikkeus miehissä siinä mielessä, etten missään vaiheessa luvannut mitään, mitä en olisi voinut pitää tai mitä en olisi 110% tarkoittanut. Siksi meidän välit onkin olleet aika mutkattomat sen jälkeen kun pöly laskeutui mun livistämisestä kotiin viime näkemällä, hänen wc-käynnin ja suihkun aikana. 😅- Anonyymi
Jokaiselle olisi tärkeää kuulla/tuntea olevansa rakastettu. Eikä yhdenkään lapsen pitäisi tulla haukutuksi noilla nimityksillä, joita mainitsit. Ei edes silloin, kun lapsi on tehnyt jotain väärää.
Tuo on arvostettavaa, ettei sano tai lupaa mitään sellaista, jota ei pysty pitämään. On vaikea arvostaa ihmistä, joka lupailee kuut ja tähdet taivaalta, muttei pidä lupauksiaan. Tuosta livistämisestä en ehkä sano mitään muuta, kuin että tässä iässä en kyllä itse enää livistäviä miehiä katselisi 😄 Anonyymi kirjoitti:
Jokaiselle olisi tärkeää kuulla/tuntea olevansa rakastettu. Eikä yhdenkään lapsen pitäisi tulla haukutuksi noilla nimityksillä, joita mainitsit. Ei edes silloin, kun lapsi on tehnyt jotain väärää.
Tuo on arvostettavaa, ettei sano tai lupaa mitään sellaista, jota ei pysty pitämään. On vaikea arvostaa ihmistä, joka lupailee kuut ja tähdet taivaalta, muttei pidä lupauksiaan. Tuosta livistämisestä en ehkä sano mitään muuta, kuin että tässä iässä en kyllä itse enää livistäviä miehiä katselisi 😄No tietäjät tietää ton livistämisen taustan, mutta kertaamisen vuoksi, niin muutaman kuukauden hengähdystauon jälkeen juteltiin vaatteet päällä sängyllä, ja kun keskustelut meni treffijuttuihin niin mulle oli liikaa hänen sateenkaari- ja kimppajuttunsa sillä aikaa kun itse olin käynyt kaksilla yksillä treffeillä. Pyöräilemässä ja leffaa katsomassa. Hurraa. Mutta ei siinä, itse mä olin hänet jo jättänyt pariin otteeseen sen kalenterivuoden aikana, eli ei siinä ole mitään nokan koputtamista mun osalta. Olin vain realisti, ennen häntä.
Mä luulen että äitini jonkinlainen alitajuinen häpeä siihen peliriippuvuuteen, alkoholismiin yms. liittyen purkautui kotona muhun, kun ei oikein muitakaan ollut ja jonkinlaiset selväpäisen kulissit hän yritti hampaat irvessä pitää pystyssä. Ja varmaan joku diagnosoimaton kaksisuuntainen ollut silloin päällä myös. Kyllä hän mua rakasti, tiedän mä sen. Kävi se viimeistään silloin ilmi, kun mun vointi oli kaikkein huonoimmillaan sanotaan joskus 2015-2018, ja hän omista sairauksistaan ja rajoitteistaan (2 aivosyöpäleikkausta) huolimatta yleensä järjesti mulle apua, kun ei sitä itse osannut juurikaan antaa, eikä kaikkia asioita nyt edes kotona yhdessä ruodittu tuolloin vaan kumpikin omien ammattilaistensa kanssa.
Eikä tuo asiakas ollut mikään yksittäinen renkaanpotkija, vaan noin kuuden vuoden ajan tunnettiin, ystävystyttiinkin periaatteessa, sain häneltä paljon työkaluja ja knowhow:ta yms. ja jotenkin kaksi tällaista luonteeltaan vähän perusnegatiivista, sarkastista ja takakireää tyyppiä tuli kuitenkin toimeen ja varsin hyvinkin 😁 Ekassa puhelussa sain rprprperkrkrlle ja punaista luuria kun en tiennyt missä Ransitin webasto oli, ja viimeisessä puhelussa juhannuksen aikoihin 2018 niin ikään punaista luuria, kun molemmat tiedettiin hänen tilanteensa ja luulen hänen alkaneen itkemään. Elokuussa tulikin sitten suru-uutisia. Helvetin reilu jätkä oli hänkin. 🙏hondakuski kirjoitti:
No tietäjät tietää ton livistämisen taustan, mutta kertaamisen vuoksi, niin muutaman kuukauden hengähdystauon jälkeen juteltiin vaatteet päällä sängyllä, ja kun keskustelut meni treffijuttuihin niin mulle oli liikaa hänen sateenkaari- ja kimppajuttunsa sillä aikaa kun itse olin käynyt kaksilla yksillä treffeillä. Pyöräilemässä ja leffaa katsomassa. Hurraa. Mutta ei siinä, itse mä olin hänet jo jättänyt pariin otteeseen sen kalenterivuoden aikana, eli ei siinä ole mitään nokan koputtamista mun osalta. Olin vain realisti, ennen häntä.
Mä luulen että äitini jonkinlainen alitajuinen häpeä siihen peliriippuvuuteen, alkoholismiin yms. liittyen purkautui kotona muhun, kun ei oikein muitakaan ollut ja jonkinlaiset selväpäisen kulissit hän yritti hampaat irvessä pitää pystyssä. Ja varmaan joku diagnosoimaton kaksisuuntainen ollut silloin päällä myös. Kyllä hän mua rakasti, tiedän mä sen. Kävi se viimeistään silloin ilmi, kun mun vointi oli kaikkein huonoimmillaan sanotaan joskus 2015-2018, ja hän omista sairauksistaan ja rajoitteistaan (2 aivosyöpäleikkausta) huolimatta yleensä järjesti mulle apua, kun ei sitä itse osannut juurikaan antaa, eikä kaikkia asioita nyt edes kotona yhdessä ruodittu tuolloin vaan kumpikin omien ammattilaistensa kanssa.
Eikä tuo asiakas ollut mikään yksittäinen renkaanpotkija, vaan noin kuuden vuoden ajan tunnettiin, ystävystyttiinkin periaatteessa, sain häneltä paljon työkaluja ja knowhow:ta yms. ja jotenkin kaksi tällaista luonteeltaan vähän perusnegatiivista, sarkastista ja takakireää tyyppiä tuli kuitenkin toimeen ja varsin hyvinkin 😁 Ekassa puhelussa sain rprprperkrkrlle ja punaista luuria kun en tiennyt missä Ransitin webasto oli, ja viimeisessä puhelussa juhannuksen aikoihin 2018 niin ikään punaista luuria, kun molemmat tiedettiin hänen tilanteensa ja luulen hänen alkaneen itkemään. Elokuussa tulikin sitten suru-uutisia. Helvetin reilu jätkä oli hänkin. 🙏Niin ja kyseinen asiakas/yhteistyökumppani oli muuten ainoa henkilö, joka soitti mulle sen päivän iltana kun äitini oli ekassa aivokasvainleikkauksessa. Ja kysyi myös miten mä olen pärjäillyt, eikä vain että jäikö äitini henkiin. Toisena soitti itse asiassa äitini herättyään operaation jälkeen ja kauhisteli kuulleensa telkkarin uutisista Jules Bianchin kuolleen 😂
Kastetilaisuudessani mua sylissä pitäneet ihmiset, joiden kanssa tänä vuonna luottamus oli 600e tai "Hondan" etuakselipalkkia ohuempi vastuullisen liikennekäyttäytymisen ja rokottamattomuuden vuoksi, eivät soittaneet. Entinen naapuri oli kuulemma kysynyt äidiltäni missä mä olin sillä aikaa "hoidossa" yms. kivaa.
Tämän asiakkaan kanssa juteltiin normaaleja äijien juttuja, kerroin että pyhitin sen päivän ihan tarkoituksella käytännön autohommiin että oli jotain järkevää tekemistä jne. Ei mikään kovin pitkä, tai sillä hetkellä emotionaalinen puhelu, mutta puhelu minkä varmasti muistan loppuelämäni ajan.- Anonyymi
hondakuski kirjoitti:
Niin ja kyseinen asiakas/yhteistyökumppani oli muuten ainoa henkilö, joka soitti mulle sen päivän iltana kun äitini oli ekassa aivokasvainleikkauksessa. Ja kysyi myös miten mä olen pärjäillyt, eikä vain että jäikö äitini henkiin. Toisena soitti itse asiassa äitini herättyään operaation jälkeen ja kauhisteli kuulleensa telkkarin uutisista Jules Bianchin kuolleen 😂
Kastetilaisuudessani mua sylissä pitäneet ihmiset, joiden kanssa tänä vuonna luottamus oli 600e tai "Hondan" etuakselipalkkia ohuempi vastuullisen liikennekäyttäytymisen ja rokottamattomuuden vuoksi, eivät soittaneet. Entinen naapuri oli kuulemma kysynyt äidiltäni missä mä olin sillä aikaa "hoidossa" yms. kivaa.
Tämän asiakkaan kanssa juteltiin normaaleja äijien juttuja, kerroin että pyhitin sen päivän ihan tarkoituksella käytännön autohommiin että oli jotain järkevää tekemistä jne. Ei mikään kovin pitkä, tai sillä hetkellä emotionaalinen puhelu, mutta puhelu minkä varmasti muistan loppuelämäni ajan.Nyt aukeni tuon livistämisen taustat 😊
Vanhemmatkin ovat ihmisiä puutteineen ja omine taakkoineen ja tekevät virheitä. Se ei tietenkään sulje pois sitä, etteivätkö vanhemmat rakastaisi lapsiaan. Uskon, että valtaosa vanhemmista yrittää parhaansa lastensa eteen, vaikkei aina osaisikaan tai olisi voimavaroja toimia oikein. Se on ihmisyyttä, ei meistä kukaan virheetön ja täydellinen ole. Hienoa, että pystyt tunnistamaan äitisi välittämisen ja rakkauden kaikkien vaikeuksienkin takaa. Se, että äitisi pyrki saamaan sinulle apua samalla itse kamppaillessaan vakavien sairausten kanssa, osoittaa miten tärkeä äidillesi olet.
Kuulostaa siltä, että tämä yhteistyökumppani on vaikuttanut elämääsi paljon. Ja tuo, että hän osoitti välittämistä ja tukea sinulle vaikeana hetkenä, kertoo paljon. Itse muistan aina miten ystäväni huolehti minusta kun sain tietää äitini kuolleen. Hän huolehti minulle esim ruokaa jääkaappiin, kun itse olin niin shokissa. Tuollaisina hetkinä todella ymmärtää ihmisyyden ja välittämisen arvon. Anonyymi kirjoitti:
Nyt aukeni tuon livistämisen taustat 😊
Vanhemmatkin ovat ihmisiä puutteineen ja omine taakkoineen ja tekevät virheitä. Se ei tietenkään sulje pois sitä, etteivätkö vanhemmat rakastaisi lapsiaan. Uskon, että valtaosa vanhemmista yrittää parhaansa lastensa eteen, vaikkei aina osaisikaan tai olisi voimavaroja toimia oikein. Se on ihmisyyttä, ei meistä kukaan virheetön ja täydellinen ole. Hienoa, että pystyt tunnistamaan äitisi välittämisen ja rakkauden kaikkien vaikeuksienkin takaa. Se, että äitisi pyrki saamaan sinulle apua samalla itse kamppaillessaan vakavien sairausten kanssa, osoittaa miten tärkeä äidillesi olet.
Kuulostaa siltä, että tämä yhteistyökumppani on vaikuttanut elämääsi paljon. Ja tuo, että hän osoitti välittämistä ja tukea sinulle vaikeana hetkenä, kertoo paljon. Itse muistan aina miten ystäväni huolehti minusta kun sain tietää äitini kuolleen. Hän huolehti minulle esim ruokaa jääkaappiin, kun itse olin niin shokissa. Tuollaisina hetkinä todella ymmärtää ihmisyyden ja välittämisen arvon.Juu ja olenhan mä sen palstalla varmaan lähes joka toisessa viestissäni nostanut esille, että tuon kaiken sopan lisäksi äitini tekemien huonojen valintojen vuoksi omaisuutta meni kiinteässä muodossa ohi puolisen miljoonaa sekä joku mystinen isovanhempien säästämä "pesämuna" josta kuulin hiljattain vasta. Perintöveroja jouduin maksamaan vähemmän, kuin 17 vuotta vanhasta Lagunasta samana vuonna. Niin ja olisi nuo olleet ihan kiva pääomatulojen lähde hänellekin, pienehkön eläkkeensä lisäksi, not to mention.
Enkä mä tiedä kiinnyinkö mä tähän mieheen mitenkään sen kummemmin, mutta sanotaan näin että tuttavapiirini tuon ikäluokan miehistä ehdottomasti reiluin tapaus, vaikka niitä edelleenkin on tuttavapiirissä mutta yhteydenpito ei ole niin säännöllistä. Kummankaan ego harvemmin törmäsi keskenään, vaan usein jonkinlaisena yhteisenä rintamana joihinkin suuntiin. Ja ymmärsimme missä menee hyväksyttävän raja autoasioissa. Aina jotain hylkylappua alapallonivelistä tai ruosterei'istä sai naureskella puolin tai toisin, mutta asioiden juurisyihin meneminen miksi jollain ysäri-autoilla ajoimme (90-luvun lama ja omalla kohdallani sivutoiminen yrittäjyys työnhaun oheessa) oli sellanen no go zone mikä piti välimme hyvinä. 😁 Mutta toisaalta vain noin vuoden kuluttua hänen kuolemasta äitini joutui sairaalaan mistä ei koskaan kotiutunut, korona-aikana moni kaverisuhde ja lähipiirisuhde meni rikki tai etääntyi jne. niin tuollaiset yksittäiset tutut ovat jääneet mieleen yhtenä osana yhtä elämänvaihetta tai vuosikymmentä.
- Anonyymi
"On kiittäminen kun oon oppinut sulta paljon." Oppi mm. rahan käytön ja talodellisemman elämän muutenkin.
"Sä olet mennyt ajat sitten mun lasten edelle". (?? no jaa, tämä ei ihan hyvä asia mutta tarkoitettu hyväksi. En missään nimessä siihen ole pyrkinyt.)
Käytännön plussa-toteamat purevat minuun.
On sanottu pitkään kuningattareksi, joo, ihan kiva ja sopivan humoristinen.- Anonyymi
Tuo tuntui takuulla hyvältä, kun sai kuulla opettaneensa toiselle paljon tärkeitä taitoja.
Jos ymmärsin oikein, niin sinulle on siis kumppani sanonut, että olet mennyt lasten ohi? Voi tosiaan olla, että tarkoitus on ollut hyvä, mutta kieltämättä tuo tuntuisi vaikealta kuulla. Jos miehellä on lapsia, niin lapset tulevat ensin. Minä en haluaisi miehen valitsevan minua ennen lapsia enkä aiheuttaa minkäänlaista kitkaa isän ja lastensa suhteessa. Terveessä parisuhteessa ei onneksi tarvitsekaan valita, ei se mikään kilpailu ole kuka on tärkein, vaan jokaisella on oma tärkeä paikkansa siinä kuviossa.
- Anonyymi
Eipä ole jäänyt mieleeni, että kukaan olisi minulle mitään kaunista koskaan sanonut. Kaikkea muuta on kyllä sanottu.
Enkä ole muistisairas, vaikka vasta 79 v.- Anonyymi
Takuulla sinustakin on kauniita asioita ajateltu. Kaikille ääneen sanominen ei ole niin helppoa ja paljonhan suomalaisessa yhteiskunnassa on vielä sellaista ajattelua, että toisen kehuminen saattaa ylpistää henkilöä tai tehdä turhamaiseksi. Se on sääli. Liiian moni on jäänyt vaille niitä sanoja, jotka hänen olisi ollut todella tärkeää kuulla.
- Anonyymi
Tarkoittaako aloittaja: myönteisessä mielessä?
- Anonyymi
Saat itse päättää. Mitkä sanat sinä olet kokenut kauniina?
Tietysti kauneimmat sanat on lausunut vaimoni, kun on kertonut kuinka paljon minua rakastaa. Tietysti olen pyrkinyt vastaamaan samalla mitalla, eli vuolaasti.
Eräs toinen sisko sanoi seisovasta peniksestäni, että onpa se komea. En tietenkään ottanut sitä todesta, mutta otin todesta ystävällisen tarkoituksen, joka oli lausuman takana. 🌹👀- Anonyymi
Hienoa, että sanotte vaimonne kanssa toisillenne kauniita asioita 😊
- Anonyymi
Jotkut sanoneet enkeliksi
- Anonyymi
Se on kyllä kauniisti sanottu. Sana "enkeli" sisältää paljon hyviä ominaisuuksia, joten sanojat ovat nähneet sinussa paljon hyvää.
Mä taas kerran vein tanssilattialla muijaa kuin Travolta konsanaan. Kaikki meni normaalisti, hänelle jatkoille jne.
Hän vaan sanoi että kukaan ei ole tehnyt hänelle noin, että pelastin hänet.
Jälkikäteen se on tuntunut hyvältä. Hyvä että joskus jotain hyvääkin. 😀- Anonyymi
Tuntuu hyvältä tehdä toiselle hyvää 😊
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu hyvältä tehdä toiselle hyvää 😊
Jeps. Tuon kun muistais joka päivä.. 😃
- Anonyymi
Parhaita biisejä on monia, samoin kauneimpia sanoja. Kaikkia en tässä paljasta. liian intiimejä.
Lapsilta olen saanut vuosikymmenten varrella kauniita sanoja ja ajatuksia. Viimeksi tulee mieleen yhden aikuisen lapseni sanoma: olen hänen tärkein roolimallinsa. Vaikeuksia ja ongelmia kun tulee, ne selvitetään ja jatketaan eteenpäin, ei jäädä niihin kiinni. Toinen lapsi sanoi jo vuosia sitten "tuli mitä tuli, äiti pärjää aina".
- Sheena- Anonyymi
Tuollaiset sanat oman lasten suusta merkitsee paljon ja tuntuu jossain niin syvällä sydämessä ❤
- Anonyymi
Jot miul on kusta pää täysin ja paska tekee kuulemma se oli melko huvittavaa siksi että sanojana oli narsistinen nainen joka syytti mua vieraissa käynnistä kun ei itse itselleen pystynyt myöntämään että oli itse se joka kävi vieraissa mu oppi siitäkin sen verran että osaa pysyä erossa naisista jotka luulevat tai haluavat omistaa toisen ihmisen
- Anonyymi
Ongelmalliset ihmiset usein projisoivat omia vikojaan/tekojaan muihin juuri tuolla tavalla.
- Anonyymi
Kopioitu aloitus minun vuoden takaisesta. Etkö omia keksi?
- Anonyymi
Olen pyörinyt s24:ssa vasta muutaman viikon enkä todellakaan ole selannut aloituksia vuoden päähän, joten kyseessä on puhdas sattuma. Kysymyshän ei ole kovin omaperäinen, joten herkästi tulee monen mieleen. Ikävää, jos tästä aiheutui sinulle pahaa mieltä, mutta kyseessä on tahaton sattuma.
- Anonyymi
Sanna Marin.
- Anonyymi
Miten sinä ajattelet sitä?
- Anonyymi
"Tähdet ovat kauniita ja loistavat kauniisti mutta sinä olet kauniimpi kuin kaikki maailman tähdet ja silmiesi kauneus on kuin miljoona tähteä olisi syttynyt tuikkimaan " Tämmöistä mulle runoili mies nuorena. Kaunein lause kuitenkin ollut lasten suusta "Äiti olet ihana "
- Anonyymi
Mies taisi olla kovin vaikuttunut sinusta 😊 Kauniita sanoja olet saanut kuulla!
- Anonyymi
Upea vartalo !Se oli kaunista kuulla koska häpeän vartaloani.
Myös " vaikka myrkkyä sun kädestäsi" jotain tarjotessani oli hieno.- Anonyymi
Kivoja sanoja olet saanut kuulla 😊 Ehkäpä suhteesi vartaloosi sai käänteentekevä parempaan.
- Anonyymi
joku nainen sanoi joskus rakastelun aikana .olet ihanan syvällä älä vaan lopeta.nim:jorma 28,5cm
- Anonyymi
"Kiitos. Saako olla kuittia?"
- Anonyymi
Eiköhän ne ole ne läheisiltä saadut lämmittävät sanat jotka on vilpittömin mielin sanottu.
- Anonyymi
Joskus myös ventovieraan sanat voivat lämmittää ja jäädä mieleen ikuisiksi ajoiksi. Vilpittömyys toki on se, mikä tekee sanat merkityksellisiksi.
- Anonyymi
Muistan kun aikanaan raksalla ollessani mestari kerran minua kehui ”elä hyvä mies hakkaa sitä 5 tuuman rautanaulaa vatupassilla” sellaset sanat lämmitti silloin ja muistuu mieleeni vielä vuosienkin jälkeen
- Anonyymi
Tästähän oli juttua facessa
https://shorturl.at/lFIOP - Anonyymi
"Rakastan sua enenpi ku koskaan ketään"!
Sitten se kusee kaks viivaa.......
...tipahtaa istualleen ja sanoo:
Mä teen abortin?, - Anonyymi
tanssiessa mies kuiskas.kylläpä noin lihava ihminen hikoilee todella vähän.ai kun ihanasti sanottu t. lissu 155kg
- Anonyymi
Haluan avioeron, sanoi huoraava mieheni. Se oli parasta mitä hän pystyi sanomaan.
- Anonyymi
Lähde nyt hyvä mies lätkimään siitä .
- Anonyymi
Odottelen yhä sitä ensimmäistäkin kaunista sanaa minulle.
M 80 v. - Anonyymi
Olimme seurustelleet toista vuotta. Minä, nuoruuden epävarmuudessa määräilijä ja käskyttäjä, hyppyyttäjä ja hyvä mököttämään, mies sovinnollinen toiveitteni toteuttaja. Halusin suhteesta eroon, koska paitsi koin käytökseni huonoksi, tunsin ettei meidän suhteesta koskaan tule tasapainoista ja kestävää, molemmille antoisaa. Perustelin miehelle, että helpompikin sinunkin on olla, kun et tarvitse kuunnella kiukuttelujani ja oikkujani. Siitä huolimatta haluan olla kanssasi, sanoi mies.
Jokunen vuosi sitten muistelin anteeksipyytävään sävyyn äidilleni, että mahdoin olla hankalan itsepäinen lapsi. Minulla oli lapsena ja nuorena raudanluja tahto (kuvaavaa on, jos päätin, että en oksenna mahataudissa ja puristin suuni kiinni, tuli oksennus nenästä) niin hyvässä kuin pahassakin. Sitä ei saanut kääntymään selkäsaunallakaan uhkailemalla. Sinä olit vain päämäärätietoinen, hymyili äitini. Kuulosti kauniilta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1895544- 1005009
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954542Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182754Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412748- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian332185Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2301934- 921917
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121841