Joku tai jotkut naiset kiinnostuvat.
Kaikista tai ainakin melkein kaikista miehistä
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä realiteetilla ei vaan ole loppupeleissä mitään väliä jos mitään ei ikinä oikeasti tapahdu osapuolten välillä ;(.
- Anonyymi
Totta puhut 😔
Joskus mietin, että olisinko miehenä täysin syrjäytynyt ja ikisinkku neitsyt mies. Kun ei naisenakaan ole vientiä ollut ilman omaa ponnistelua. Ja aika syrjään vetäytynyt olen nytkin. Tosin vapaaehtoisesti, en pakosta.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Vai olisko kylän hupakot juosseet perässä. 🤷🏼♂️
Tai siinä poikaporukassa poikana, nuorena miehenä missä pyörin nuorena olis voinut seuran mukana livetä raikulipojan puolellekin. Iskän jalanjäljissä pian...
Autoharrastusta, kurvailua kylillä ja kännäämässä, tyttöjä pokailemassa viihteellä... Todennäköisesti olisin siinä pyörteessä ollut nuorena miehenä.- Anonyymi
Vai olisko kylän hupakot juosseet perässä. 🤷🏼♂️
Topi ja nosse ainakin.
Tai siinä poikaporukassa poikana, nuorena miehenä missä pyörin nuorena olis voinut seuran mukana livetä raikulipojan puolellekin. Iskän jalanjäljissä pian...
Autoharrastusta, kurvailua kylillä ja kännäämässä, tyttöjä pokailemassa viihteellä... Todennäköisesti olisin siinä pyörteessä ollut nuorena miehenä.missä pyörin nuorena tyttönä..
Anonyymi kirjoitti:
Topi ja nosse ainakin.
Nosse on lännestä, Topi on paljon myös nuorempi, oli pikkupoika kun mä olin jo aikuinen nainen. Joten.. Poikana tuskin homo olisin ollu.
Nosse on lännestä, Topi on paljon myös nuorempi, oli pikkupoika kun mä olin jo aikuinen nainen. Joten.. Poikana tuskin homo olisin ollu.
Topi on kyllä samoilta kotiseuduilta kun mä. Mutta uitti tosiaan pissaa lattianrakoon tikulla, kun mä olin jo aikuinen..
Autoharrastusta, kurvailua kylillä ja kännäämässä, tyttöjä pokailemassa viihteellä... Todennäköisesti olisin siinä pyörteessä ollut nuorena miehenä.Tehnyt sitä samaa mitä poikapuoliset kaveritkin silloin teki. Tyttöys pelasti mut siltä. 😛
No mulla on ollut varsinkin nuorempana aika huono itsetunto sitä silmälläpitäen, että pitääkö tytöt/nsiset minusta. Ja ehkä se jatkuin vielä exästä eronkin jälkeen, koska hän litisti mut henkisesti muutenkin.
Mutta kun mä nyt oon tässä vuosia tutustunut itseeni, niin en kyllä edes ymmärrä miks mulla oli huono itsetunto sen suhteen? 🤷♂️🤔
Mutta ehkä tuo juuri mainitsema kommentti kertoo sen... " pitääkö tytöt/naiset minusta? Ensinnäkin monikkomuoto...---> ei minusta kaikkien naisten pidä/tarvitse pitää. Ja sitten se, että jos joku ei pidä, tekeekö se minusta jotenkin huonon? No ei. Se vaan ei ehkä pidä ja sen murhe, ei mun. 😁
Mä oon tutustunut itse itseeni ja tiedän missä oon hyvä ja missä en. Ei mun tartte muilta sitä kysellä ja saada peilikuvaa. Ja kun näin on, ei haittaa, vaikka jotkut jonkin kumman takia töksäyttelevät mitä sattuu tai käyttäytyvät huonosti. Nostan varpaat ylöspäin ja käännyn kannoillani toiseen suuntaan ja hihitän partaani mennessäni. 😁Näin on. Veikko Vennamo sanoi aikoinaan, että jokainen nainen on jonkun miehen mielestä kaunis. Toimii toisinkin päin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085