Oon mä joskus useinkin viikonloppuna juonu viinaa baarissa

Anonyymi

Eipä sieltä silti naista tullu.

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      MITÄ! Eikö viinamiehen strategia olekaan satavarma? Mitä ihmettä? Olen nyt kovin hämmentynyt. Maailmankuvani on hajoamassa...

      • Anonyymi

        Sai viinamies nyt näpäytyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai viinamies nyt näpäytyksen.

        Hetkinen, mutta jos ap onkin ollut homobaarissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hetkinen, mutta jos ap onkin ollut homobaarissa?

        Eihän se Viinamies sitä ole määrittänyt millaiseen baariin pitää mennä juomaan viinaa ja iskemään naisia...

        Ja yllättävän monet naiset tykkäävät mennä homobaariin viettämään iltaa kun siellä saa olla aika rauhassa verrattuna tavallisiin baareihin.


    • Ap muistuttaa yhtä mun kaveria, jonka kanssa tein etelänmatkan.
      Mies istui flegmaattisena baarissa ja ihmetteli missä ne puhumani naiset olivat.
      Eikä niitä naisia tullut, vaikka mies tilasi uuden kaljan.

      Viinan juonnin tarkoitus on siirtyä menevään mielentilaan. Kyse ei ole promilleista veressä, ei naiset siitä innostu.

    • Et oo juonut tarpeeks. Kunnon viinamies vetää sellaiset nipinnapin sisäänpääsyyn edellyttävät pohjat, lisää baarissa ja sitten baarijakkarakin näyttää naiselta ja kauniilta. Portsari ei kyllä laske kalustoa mukaan, mutta joku puiston roskis voi lähtee messiin ja taatusti aamulla yllättyy, kun sen vierestä herää. 🤣

      • Anonyymi

        Nnoniin. Kyllä asiantuntijat tietää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nnoniin. Kyllä asiantuntijat tietää!

        No muuten voisin olla asiantuntija, mutta menen viihtymään baariin, en etsimään naista itselleni. :o) Että siinä oon kyllä hiton huono asiantuntija...mutta oon kyllä nähnyt niitä viinamiehiä, jotka koittaa olla niin huikea saalis naisille, vaikka todellinen haaste on pidättää ureaa ja pysyä pystyssä.... monesti näkee, ettei kumpikaan onnistu.


    • Anonyymi

      Armeija aikoina Oulussa... lähdimme iltalomille ja menimme baariin. Kun saavuimme tiskille, niin baariin laskeutui syvä hiljaisuus.

      Tilasimme kuitenkin kaljat ja normaali puheensorinakin taas alkoi.

      Hetken istuskellessamme kummastelimme, kun naisia ei näy missään.

      Tarkemmin havannoituamme tajusimme sen olevan homobaari. Mutta Suomalainen sotilas ei jätä kaljaa kesken!

      Joimme tuopit loppuun ja toteutimme liikkeellekannanpanon toiseen baariin.

      Se vuosi -96 oli huoletonta aikaa.

      Milloin tämä vammainen suoli 24h/vrk uskoo, etten ole mikään vtun botti?

      >simiti<

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2752
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      248
      2713
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2376
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      203
      1861
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1244
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe